Dat mag dus nietquote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Doe lekker meequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jongens het is tijd voor serieuse bagger! Bier en Tieten alleen dan in het kwadraad!
O neequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jongens het is tijd voor serieuse bagger! Bier en Tieten alleen dan in het kwadraad!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
Misschien dat ik zo maar eens ga slapen
Rondrijdende fiets heeft het al over jongens, bier en tieten.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben niet in de mood voor een harentreksessie vannacht![]()
Dat vind je maar niks? Tja ik vind er op een beeldscherm ook minder aan, eerlijk gezegddttdtdtdttdtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
Misschien dat ik zo maar eens ga slapen
Rondrijdende fiets heeft het al over jongens, bier en tieten.
Ik wel... mijn ogen een stuk minderquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kun je het niet meer aan?
![]()
Okee daar zitten we dus NIET op te wachten. Ik wil dat je met iets beters komt!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:28 schreef Qunix het volgende:
http://www.skoften.net/comments.php?id=3155_0_1_0
Hij heeft tieten.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik wel... mijn ogen een stuk minder
Neuh... op een beeldscherm of irl boeit het me niet echtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat vind je maar niks? Tja ik vind er op een beeldscherm ook minder aan, eerlijk gezegddttdtdtdttdt![]()
HALLO ik ben KLOOTJE!quote:
Ben je der eindelijkquote:
Maar woordspelletjes wel he?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Neuh... op een beeldscherm of irl boeit het me niet echt
Nee ik ben nog aan het bijkomenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Nan... heb je het overleefd na je eerste gesprek bij het RIAGG nav CSDG![]()
![]()
Bitterbal???quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
HALLO ik ben KLOOTJE!
Ik ben al vijf jaar!
Daarom eet ik zoveel ijsjes...
En ik eet ze door elkaar!!!
Maar met KLOOTJE kan je niet vervelen,
tussen reuzen en kastelen!
Dat is die kut kloon niet, cultuur barbaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
HALLO ik ben KLOOTJE!
Ik ben al vijf jaar!
Daarom eet ik zoveel ijsjes...
En ik eet ze door elkaar!!!
Maar met KLOOTJE kan je niet vervelen,
tussen reuzen en kastelen!
Is het okay als ik eerst nog de hond doe uitrennen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nahjah dan mag je naar je bed
Doei en tot de volgende keer
Crisis zeg... dat had ik na een topic vanaaf in PUBquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee ik ben nog aan het bijkomen. Ze hebben gezegd dat ik misschien gedwongen opgenomen moet worden...zulks een trauma enzo
.
quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is die kut kloon niet, cultuur barbaar.
Dat is opvulling van een gemisquote:
Welk topic?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Crisis zeg... dat had ik na een topic vanaaf in PUB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |