Oke danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij mag de volgende keer meedoen , lieverd
Zeg, zie je me voor een mietje aanquote:
Ad ben jij dat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:10 schreef Sebasser het volgende:
pedosex
Joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooostquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:10 schreef Sebasser het volgende:
pedosex
Fuk ben jij de eerste vrouw die voor mij gaat fietsen? Dan moet je echtwel een lekker wijf zijn!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeg, zie je me voor een mietje aan.
Moet wat over hebben voor je toekomstige vrouw![]()
Nee, wel lesbeauquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Fuk ben jij de eerste vrouw die voor mij gaat fietsen? Dan moet je echtwel een lekker wijf zijn!!!![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Fuk ben jij de eerste vrouw die voor mij gaat fietsen? Dan moet je echtwel een lekker wijf zijn!!!![]()
Ze heeft al een hondje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:12 schreef SeaOfLove het volgende:
neuken?
Is pot zijn romanties NK?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeg, zie je me voor een mietje aan.
Moet wat over hebben voor je toekomstige vrouw![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oke tis nu officieel: ik ben op NanKing![]()
Wil je er over praten ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oke tis nu officieel: ik ben op NanKing![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh die.
Ja dat is best romantisch.
heh, en opeens zo van...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Gewoon romanties als onmogelijke dingen en zo.![]()
Ik denk dat het niet wezelijk anders is als een hetero relatie. Op wat kleine dingen na.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Gewoon romanties als onmogelijke dingen en zo.![]()
JE KAN NIET ZWANGER WORDEN VAN EEN VROUW !quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet wezelijk anders is als een hetero relatie. Op wat kleine dingen na.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:17 schreef Sebasser het volgende:
En dan je verleiden en je helemaal platneuken tot je vader op de deur bonst en vraagt of we wel aan het leren zijn.
Fijne opmerking Joost, zeer fijne opmerkingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
JE KAN NIET ZWANGER WORDEN VAN EEN VROUW !
Klein verschil
Jij ging toch om half 10 slapen ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:18 schreef NanKing het volgende:
Ik word helemaal verlegen van je SoL![]()
.
Kusje, maar ik dacht zo van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Fijne opmerking Joost, zeer fijne opmerking.
ik zal zo even kijken wat je daar zei.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:19 schreef NanKing het volgende:
Nee om half 9, maar dat zei ik in het goedenmorgen topic ook al.
IK KAN OOK NIET ZWANGER WORDEN VAN EEN MAN! anders.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
JE KAN NIET ZWANGER WORDEN VAN EEN VROUW !
Klein verschil
IK WEL ! anders.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
IK KAN OOK NIET ZWANGER WORDEN VAN EEN MAN! anders.![]()
Niet doen johquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:18 schreef NanKing het volgende:
Ik word helemaal verlegen van je SoL![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |