substituut voor bier en tieten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat is opvulling van een gemis

Ohh die heeft de hele middag al zonnebloempitten gehad en mag niet klagenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eej joh...heb jij geen hamster om voor te zorgen![]()
![]()

ik ben vanaaf vóór bier en tietenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
substituut voor bier en tieten.!
![]()

quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:37 schreef NanKing het volgende:
Het mooiste wat rembo en rembo ooit gemaakt hebben is; 'De fohn'..

Mag zij mee?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:36 schreef Pony-Lover het volgende:
ik ga een paar uur doen alsof ik slaap

Dies zeker goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:37 schreef NanKing het volgende:

heb je het licht nog aanstaan? (en je tv uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:38 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ohh die heeft de hele middag al zonnebloempitten gehad en mag niet klagen

Zet ik er toch even een kabeltje aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:37 schreef NanKing het volgende:

Kutmussen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:40 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4jtUJSVEPWM

rembo & rembo kent toch iedereen lijkt me zo... net als Theo&Thea, Buurman&Buurman , achterwerk in de kast en eigenlijk alles van de VPROquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ken je het? (alsin ben je daar niet te jong voor om te kennen).

Wel te jong, maar een vriend van me heeft een heel archiefquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ken je het? (alsin ben je daar niet te jong voor om te kennen).

Moet je ff ruiken danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:41 schreef Pony-Lover het volgende:
als ze niet naar uien stinkt mag ze mee.![]()

Licht aan, TV uit, checkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb je het licht nog aanstaan? (en je tv uit)

O neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Je weetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:41 schreef SeaOfLove het volgende:
rembo & rembo kent toch iedereen lijkt me zo... net als Theo&Thea, Buurman&Buurman , achterwerk in de kast en eigenlijk alles van de VPRO![]()

quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:43 schreef NanKing het volgende:
VPRO
VPRO kindjes
Wij allemaal.
Telekids![]()
.

Wil je verkering met mequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:43 schreef NanKing het volgende:
VPRO
VPRO kindjes
Wij allemaal.
Telekids![]()
.

Waar was je al die tijd ?quote:

Telekids heeft even best lang ook een deel van mijn weekend uitgemaakt anders.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:43 schreef NanKing het volgende:
VPRO
VPRO kindjes
Wij allemaal.
Telekids![]()
.

da was nie leuk hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Telekids heeft even best lang ook een deel van mijn weekend uitgemaakt anders.![]()
Snorkels en zode oude smurfen afleveringen. En zo.
![]()

Telekids was niet leuk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Telekids heeft even best lang ook een deel van mijn weekend uitgemaakt anders.![]()
Snorkels en zode oude smurfen afleveringen. En zo.
![]()

Tis zeker omdat hij blank is! als hij zwart was geweest dan was die lief hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Telekids was niet leuk.
Het enige leuke wat pittige tijden en dat was het.
Carlo is zo een kwal.

Neequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wel met 'haat smurf' en zo.Toen was ik nog jong.
![]()

quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis zeker omdat hij blank is! als hij zwart was geweest dan was die lief he![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |