Ooooh misschien ben ik nu populairder dan die walgelijke tonks, of Braun !quote:Op maandag 31 juli 2006 22:53 schreef UncleFunk het volgende:
Het was een fantastisch verhaal, popje.
Absoluut niet, maak er zelf maar een, dan zet ik hem er wel inquote:
Daar bereik je nog niks mee.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooh misschien ben ik nu populairder dan die walgelijke tonks, of Braun !![]()
anders vraag je de buren het even te doen?quote:
Je weet wat je vraagt?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Absoluut niet, maak er zelf maar een, dan zet ik hem er wel in
Misschien, had je tijdje terug nog gesprokenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:38 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je iemand anders was.
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:
Zegt meneer plofkop met een standaart stekeltjeskapsel? Jij mag mijn uitgespuugde kaugumpje nog nieteens aanraken !quote:
hee opgepast.. do't fok with joe berry of tonks for that matterquote:Op maandag 31 juli 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hey, mevrouw de koningin, mondje dicht.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zegt meneer plofkop met een standaart stekeltjeskapsel? Jij mag mijn uitgespuugde kaugumpje nog nieteens aanraken !
Jawel, ik vraag haar om iets te doenquote:
Dat spreekt dan weer wel in je voordeel. Je doet alsof je 12 bent en je babyface komt ook op 12 neerquote:Op maandag 31 juli 2006 22:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zegt meneer plofkop met een standaart stekeltjeskapsel? Jij mag mijn uitgespuugde kaugumpje nog nieteens aanraken !
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jaloers?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat spreekt dan weer wel in je voordeel. Je doet alsof je 12 bent en je babyface komt ook op 12 neer
Eeeej luie trut... nu ga je te ver!!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Versleten? Van al het werken zeker?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:58 schreef Met-Yvana het volgende:
wat ben ik moe......ik ben ,,versleten"" om maar eens iets vulgairs te zeggen....
![]()
Doe nou niet zo rottig meid, laten we het gezellig houdenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:59 schreef appelsap het volgende:
[..]
Als je naar je gedrag kijkt zou je vermoeden dat je zelfs nog jonger bent.
precies, je gedraagt je als een klein kind.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:59 schreef appelsap het volgende:
[..]
Als je naar je gedrag kijkt zou je vermoeden dat je zelfs nog jonger bent.
ja je zul wel uitgeput zijn na 4 topics inspanning leverenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:58 schreef Met-Yvana het volgende:
wat ben ik moe......ik ben ,,versleten"" om maar eens iets vulgairs te zeggen....
![]()
Lukte dat zomaar die a en een i achter elkaar te typen?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:58 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Ik doe niet rottig.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Doe nou niet zo rottig meid, laten we het gezellig houden
Serieus , wie denk je wel niet dat je bent? Mij zomaar af te zeiken?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:00 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik doe niet rottig.
Ik meen het. Zo kom jij op mij over.
Ik zit nog te twijvelen of je 18 hoort te zijn..quote:Op maandag 31 juli 2006 23:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Doe nou niet zo rottig meid, laten we het gezellig houden
Whehehehehe...quote:Op maandag 31 juli 2006 23:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Serieus , wie denk je wel niet dat je bent? Mij zomaar af te zeiken?
pas op zometeen pakt ze de tuinslangquote:Op maandag 31 juli 2006 23:01 schreef appelsap het volgende:
Dat moet een hele schok voor je zijn, niet?
Dat is niet afzeiken.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
en ze denkt dat ze al populairder dan jou isquote:Op maandag 31 juli 2006 23:02 schreef tonks het volgende:
4 topics al
Dat je dat al afzeiken noemtquote:Op maandag 31 juli 2006 23:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:02 schreef tonks het volgende:
4 topics al
is het niet twijfelen ?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijvelen of je 18 hoort te zijn..
Haha hoe kan dat nouquote:Op maandag 31 juli 2006 23:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
en ze denkt dat ze al populairder dan jou is![]()
Ze vind zichzelf uiteraard al heel volwassen met heel veel ervaring zoals je al eerder heeft laten wetenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:02 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dat is niet afzeiken.
Kijk eens naar jezelf, je gedraagt je als een klein kind.
En dan van mensen verwachten dat ze jou volwassen behandelen.
Hoooi tonks !quote:
duh omdat je walgelijk bent natuurlijk, althans dat zegt tsquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hoooi tonks !Luister niet naar die nare mensen hoor, ze zijn alleen maar dom, en begrijpen me totaal niet !
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Klopt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wij begrijpen jouw vader wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hoooi tonks !Luister niet naar die nare mensen hoor, ze zijn alleen maar dom, en begrijpen me totaal niet !
![]()
Jij noemt me walgelijk!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
![]()
ehmmm, heb ik iets gemist in die paar minuten?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klopt...En bij mij is de 9e maand nog steeds september, hou toch eens op met ,,de ts is 18"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Can YOU handle Met-Yvana?
Voel je je te oud om te werken?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En bij mij is de 9e maand nog steeds september, hou toch eens op met ,,de ts is 18"![]()
PUB TTTquote:Op maandag 31 juli 2006 23:08 schreef zarGon het volgende:
Ow, en kan diit hele topicserie als een TTT gekozen worden of geldt dat alleen voor onz![]()
En wanneer ga je werken?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:09 schreef Met-Yvana het volgende:
Nee, dit is mijn topic, en ik regeer hier !![]()
ehmm, ik heb dit topic geopend. Alleen deel 1 is van jou en die zit dichtquote:Op maandag 31 juli 2006 23:09 schreef Met-Yvana het volgende:
Nee, dit is mijn topic, en ik regeer hier !![]()
Kan iemand dit voor mij naar normaal Nederlands vertalen?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je moest een weten, tot haar 24 wil ze het blijven krijgen![]()
Er zitten 2 foutjes in ja, maar je snapt het wel hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kan iemand dit voor mij naar normaal Nederlands vertalen?![]()
Je moest eens weten. Met-Yvana wilt tot haar 24ste geld van haar vader krijgen.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kan iemand dit voor mij naar normaal Nederlands vertalen?![]()
damn.. wat nu?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er zitten 2 foutjes in ja, maar je snapt het wel hoor
Mischien moet je toch maar stoppen met werken en jezelf beter ontwikkelenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
damn.. wat nu?
ik zou eens naar school moeten gaan.. en niet voor de status alleen!
sorry, maar je antwoord is geniaal..quote:Op maandag 31 juli 2006 23:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien moet je toch maar stoppen met werken en jezelf beter ontwikkelen![]()
heeft er nog iemand een zak wc rollen voor yvana, kan ze slingers maken....quote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef appelsap het volgende:
Ja, met knutselen en boetseren enzo.
Want dat is goed voor de ontwikkeling hè.
Heeft ze wel genoeg cash?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wanneer gaan we meeten in Zwijndrecht?
en lezen doet ze ook nogquote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef appelsap het volgende:
Ja, met knutselen en boetseren enzo.
Want dat is goed voor de ontwikkeling hè.
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
heeft er nog iemand een zak wc rollen voor yvana, kan ze slingers maken....
Ooooh dat zou ZO awesome zijn, ik kan jullie ophalen van het station, en dan kunnen we gaan winkelen in dordrecht !quote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wanneer gaan we meeten in Zwijndrecht?
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
Winkelen met 50 euro zeker?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooh dat zou ZO awesome zijn, ik kan jullie ophalen van het station, en dan kunnen we gaan winkelen in dordrecht !
Is dat niet wat teveel werk voor je?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooh dat zou ZO awesome zijn, ik kan jullie ophalen van het station, en dan kunnen we gaan winkelen in dordrecht !
omfgquote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nee, jullie ,,fucken" ( de vulgariteitquote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef zarGon het volgende:
Met-Yvana, is er wat veranderd, of zitten wij maar zomaar te fucken met jou, na 4 topics lang..
Daarmee bedoelt ze eigenlijk daar haar pappa of buurman haar in een auto naar het station brengtquote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef appelsap het volgende:
[..]
Is dat niet wat teveel werk voor je?
Goed voor je ontwikkeling!!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, jullie ,,fucken" ( de vulgariteit) niet zo makkelijk met Met-Yvana! Ik speel het spelletje vrolijk mee!
As if...quote:Op maandag 31 juli 2006 23:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kijk in mijn fotoboek, en ja, ik heb een spaarrekening met redelijk wat centjes, en een spaarpotquote:Op maandag 31 juli 2006 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed voor je ontwikkeling!!![]()
Met-Yvana, heb je eigenlijk wat kunnen sparen. Ik bedoel, 50 euro in de maand, wat blijft daar nou van over?
(btw, wat is je naam, met-yvana elke keer is irritant)
Yvana, leg is uit, hoe heb je dat bij elkaar gespaard? Lijkt me best wel veel werk (quote:Op maandag 31 juli 2006 23:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kijk in mijn fotoboek, en ja, ik heb een spaarrekening met redelijk wat centjes, en een spaarpot
Pappa maakt iedere maand geld over op die spaarrekening, maar dat is voor later, en de spaarpot vul ik wekelijks met mijn kleingeld.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yvana, leg is uit, hoe heb je dat bij elkaar gespaard? Lijkt me best wel veel werk (! )
Whehhehehe...quote:Op maandag 31 juli 2006 23:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Pappa maakt iedere maand geld over op die spaarrekening, maar dat is voor later, en de spaarpot vul ik wekelijks met mijn kleingeld.
* Veegtquote:
nee is te veel werk voor haar, tssk dat je dat nu nog niet door hebt...quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
* Veegt
Als ik jouw papa was had ik die maandelijkse stortingen, je zakgeld en je kleedgeld al lang stopgezet totdat je een baantje had.
ik had het al doorquote:Op maandag 31 juli 2006 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee is te veel werk voor haar, tssk dat je dat nu nog niet door hebt...
quote:veeg me op! (iedereen behalve Met-Yvana)
Ik durf nu haast niet te vertellen dat pappa via een collega op zijn werk goedkopere sloffen spaanse Marlboro voor me regelt...quote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef appelsap het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ze krijgt thuis tenslotten nog steeds eten en onderdak, dus dood zal ze er niet aan gaan.
Boeman, je weet hoe ze denkt over werken... En Yvana is niet echt goed voor je portomonee..quote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef Met-Yvana het volgende:
Kijk eens aan ! Die mod is nog een lekker ding ook, als ik op zijn fotoboek afga dan.....
Precies, das ook het enige wat ik thuis krijg en wat kleine dingetjes somsquote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef appelsap het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ze krijgt thuis tenslotten nog steeds eten en onderdak, dus dood zal ze er niet aan gaan.
doe maar niet danquote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik durf nu haast niet te vertellen dat pappa via een collega op zijn werk goedkopere sloffen spaanse Marlboro voor me regelt...
Je rookt ook nogquote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik durf nu haast niet te vertellen dat pappa via een collega op zijn werk goedkopere sloffen spaanse Marlboro voor me regelt...
Weinig SC meneer Boeman, al zeg ik hetzelf.... waar was je met de doodsverwensingen enzo trouwensquote:Op maandag 31 juli 2006 23:24 schreef Boeman het volgende:
Graag ontopic, ook in deel 4.
SC is elders.
maar je pa was toch zelfstandig ondernemer?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies, das ook het enige wat ik thuis krijg en wat kleine dingetjes soms![]()
De rest betaal ik allemaal zelfMaar dat zou zal Yvana wel niet kennen
![]()
Blijf bij de les ! De BUURMAN heeft een stratenmakersbedrijf !quote:Op maandag 31 juli 2006 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar je pa was toch zelfstandig ondernemer?
schreeuw niet zo!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Blijf bij de les ! De BUURMAN heeft een stratenmakersbedrijf !
Buurman werkt ook alquote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Whatever, ik schreeuw wanneer ik WIL schreeuwen
Wij hebben een accountant voor de paperassen, en pappa verzekerd mij.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
ohja, Yvana. Als jij 18 wordt moet je ook een eigen zorgverzekering afsluiten en verschillende dingen regelen met de IB Groep. Ga je dat allemaal zelf regelen?
Of gaat de buurman dat voor je doen?![]()
vooruit dan maarquote:Op maandag 31 juli 2006 23:35 schreef Boeman het volgende:
Deze reeks (![]()
) blijft wat mij betreft open, maar zorg en dan wel voor dat het geen 2e SC wordt.
M.a.w.: geen eindeloos gebagger. Danku
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Werken doe je toch nietquote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Whatever, ik schreeuw wanneer ik WIL schreeuwen
Nu nog wel jaquote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wij hebben een accountant voor de paperassen, en pappa verzekerd mij.
tuurlijk mopquote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef Blame het volgende:
[..]
![]()
Ik duik m'n bedje in, kun je ervoor zorgen dat er morgen een uitgebreide samenvatting staat van ca. 3 woorden?
Owh men..quote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wij hebben een accountant voor de paperassen, en pappa verzekerd mij.
Echt walgelijk he? Allemaal van die opgeblazen conservatieve ouwe geiten, en eentje die niet fatsoenlijk de Nederlandse taal beheerst.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef tonks het volgende:
[..]
IK ben te jong om te trouwen. in tegenstelling tot wat andere in dit topic
![]()
En inschrijving op de vervolgopleiding en de hele papierenzooi die daar bij komt kijken etc. etcquote:Op maandag 31 juli 2006 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Owh men..
Ik vraag me af wat je met je Stufi gaat doen...
Ja wat doe je eraan he, jij hebt gewoon gelijk je vader hoort je meer geld te geven! je bent toch zijn kind of niet soms?!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Echt walgelijk he? Allemaal van die opgeblazen conservatieve ouwe geiten, en eentje die niet fatsoenlijk de Nederlandse taal beheerst.
Whehehe, die werken wel en hebben ook geldquote:Op maandag 31 juli 2006 23:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Echt walgelijk he? Allemaal van die opgeblazen conservatieve ouwe geiten, en eentje die niet fatsoenlijk de Nederlandse taal beheerst.
hmm, ik ben nog geen half jaar ouder dan jijquote:Op maandag 31 juli 2006 23:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Haar vader regelt dat allemaal wel..quote:Op maandag 31 juli 2006 23:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En inschrijving op de vervolgopleiding en de hele papierenzooi die daar bij komt kijken etc. etc
Heeft tonks.....met deze user?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tjeees ben je ookal te lui om te lezen....Tonks heeft met Carmii
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Heeft tonks.....met deze user?
http://fotoboek.fok.nl/user/carmiie
Tonks togquote:Op maandag 31 juli 2006 23:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja wat doe je eraan he, jij hebt gewoon gelijk je vader hoort je meer geld te geven! je bent toch zijn kind of niet soms?!
Ooooch ik zit nog lang niet zonder hoor doll, en ik praat hem wel weer om denk ikquote:Op maandag 31 juli 2006 23:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja wat doe je eraan he, jij hebt gewoon gelijk je vader hoort je meer geld te geven! je bent toch zijn kind of niet soms?!
Die schrijft haar uiteraard direct even in voor een rechten studiequote:
Ik heb toevallig een HELE coole handtekeningquote:Op maandag 31 juli 2006 23:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die schrijft haar uiteraard direct even in voor een rechten studie
Ooit zelf wel eens een handtekening gezet Yvana, of doet papa dat ook?
$$$_YVANA_$$$$quote:Op maandag 31 juli 2006 23:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een HELE coole handtekening![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooch ik zit nog lang niet zonder hoor doll, en ik praat hem wel weer om denk ik![]()
Laat maar eens zien danquote:Op maandag 31 juli 2006 23:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Word je niet moe, elke keer een handtekening zetten..quote:Op maandag 31 juli 2006 23:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Word je niet moe, elke keer een handtekening zetten..
Ze heeft natuurlijk een pen met kilometer begrenzing, zogauw het aantal geschreven meters op werken begint te lijken stopt de pen en Yvana ermee.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Word je niet moe, elke keer een handtekening zetten..
nog met paars...quote:Op maandag 31 juli 2006 23:46 schreef Met-Yvana het volgende:
Tada, in het echt is hij mooier en symetrischer
[afbeelding]
Je doet maar, hij is later waarschijnlijk veel geld waardquote:Op maandag 31 juli 2006 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
nog met paars...
hijs moooi hoor. zonderfratsen!
--
XBM, maken wij een wiki pagina, waar de op geplaatst wordt?
ooh heeft de buurman die gemaakt?!?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[afbeelding]
Zonder die frutsels eraan zou ik hem mooi vindenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je doet maar, hij is later waarschijnlijk veel geld waard![]()
Ik zie dat je onder de indruk bent van mijn caligrafische kunsten, zoals ik al verwachttequote:
http://www.geocities.com/juf_online/strikdiploma.jpgquote:Op maandag 31 juli 2006 23:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[afbeelding]
ja enormquote:Op maandag 31 juli 2006 23:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zie dat je onder de indruk bent van mijn caligrafische kunsten, zoals ik al verwachtte
goed planquote:Op maandag 31 juli 2006 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
nog met paars...
hijs moooi hoor. zonderfratsen!
--
XBM, maken wij een wiki pagina, waar de op geplaatst wordt?
Ook van mijn bont, en dierproeven zijn OK topics?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
goed planMaak jij hem? Dan ga ik wel bezig met info toevoegen ofzo.
Daar komt een complete samenvatting van alle topics te staan
quote:
Alleen deze reeks...quote:Op maandag 31 juli 2006 23:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ook van mijn bont, en dierproeven zijn OK topics?
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]![]()
Strikdiploma van: Yvana's Buurman
Oooooooh ik ben zoooo impressed, zeker als ik je fotoboek bekijk!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]![]()
Strikdiploma van: Yvana's Buurman
En wat vind je van mijn fotoboek?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooooh ik ben zoooo impressed, zeker als ik je fotoboek bekijk!![]()
Woorden kunnen mijn gevoel van walging niet goed uitdrukken,quote:Op maandag 31 juli 2006 23:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En wat vind je van mijn fotoboek?
Dit was ook één van mijn meesterwerken.....http://forum.fok.nl/topic/824754quote:
Laten we dan 2 paginas maken:quote:Op maandag 31 juli 2006 23:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
goed planMaak jij hem? Dan ga ik wel bezig met info toevoegen ofzo.
Daar komt een complete samenvatting van alle topics te staan
Probeer het toch maar, de foto's? of is het toch de tekst die je bijna laat kotsen?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Woorden kunnen mijn gevoel van walging niet goed uitdrukken,
Koop je die make-up met die 50 euro?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dit was ook één van mijn meesterwerken.....http://forum.fok.nl/topic/824754
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we dan 2 paginas maken:
Met-Yvana
Met-Yvana Topicsamenvatting
Oke?
Ik overtref je:quote:Op maandag 31 juli 2006 23:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dit was ook één van mijn meesterwerken.....http://forum.fok.nl/topic/824754
Het is de combinatie die het hem doet.....het voelt ongeveer als een roestige tetanus-besmette spijker die zich langzaam in je ruggengraat boort....quote:Op maandag 31 juli 2006 23:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Probeer het toch maar, de foto's? of is het toch de tekst die je bijna laat kotsen?
Mijn fotoboek is veeeeeeeeele malen beter dan het jouwe , dusquote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef ARKON het volgende:
[..]
Ik overtref je:
Vieze gore lachende kutbeveiliging!
ik moest lachenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is de combinatie die het hem doet.....het voelt ongeveer als een roestige tetanus-besmette spijker die zich langzaam in je ruggengraat boort....
ik ga dit topic ook maareens verlatenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:57 schreef zarGon het volgende:
BTW, ik moet nu slapen.. moet morgen om 4:30 wakker worden om te werken...
terwijl ik me kon ontwikkelen..
XBM, we hebben het er mogen wel over..
Anyways, later..
en Yvana, thanks voor de gezelligheid
Is goedquote:Op maandag 31 juli 2006 23:57 schreef zarGon het volgende:
BTW, ik moet nu slapen.. moet morgen om 4:30 wakker worden om te werken...
terwijl ik me kon ontwikkelen..
XBM, we hebben het er mogen wel over..
Anyways, later..
en Yvana, thanks voor de gezelligheid
Das waarquote:Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn fotoboek is veeeeeeeeele malen beter dan het jouwe , dus![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is de combinatie die het hem doet.....het voelt ongeveer als een roestige tetanus-besmette spijker die zich langzaam in je ruggengraat boort....
mwuhahaha werken lui krengquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:02 schreef Met-Yvana het volgende:
Maar Yvana gaat nu lekker slapen...morgen toch uitzendbureau...met wat geluk kan ik papsie nog omporaten.......
Wie dan???? Je maakt me nieuwsgierig???quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:02 schreef Boeman het volgende:
Ik zie nog steeds een SC-kloon.
Blijft dat zo, dan is hij snel dicht.
ja mij ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wie dan???? Je maakt me nieuwsgierig???![]()
we zullen zien...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Daarom, morgen gaat ze langs het uitzendbureau en hebben we dus weer nieuwe gespreksstof ^O
Dit topic kan dus mooi openblijven
komt allemaal goedquote:
ja was ik 10 minuten geleden al van plan... truste mopquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
komt allemaal goed
Ik ga dit topic verlaten voor vandaag
yvana laat haar buren alles doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:24 schreef Isdatzo het volgende:
mên zitten we al in 4?
kan iemand mij ff een samenvatting geven vanaf begin 3 tot nu?![]()
ze is luiquote:
dat staat er toch: ALLESquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
duh!
maar wát laat ze haar buren dan doen?![]()
jah hey.. gewoon ff een korte samenvatting teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat staat er toch: ALLES
pfff gooi wat koud water in je ogen en lees de topics even door...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
jah hey.. gewoon ff een korte samenvatting teveel gevraagd?![]()
moet ik ff 1.8 topic gaan doorlezen![]()
Wacht eens, jij was tog ook die gierigaard die nooit peuken gaf aan anderen?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Joh relax, je bent bijna 18, dan kan je op je rug liggend geld verdienen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:02 schreef Met-Yvana het volgende:
Maar Yvana gaat nu lekker slapen...morgen toch uitzendbureau...met wat geluk kan ik papsie nog ompraten.......
goed idee voor Yvana! Zijn veel vrouwen die het doen, verdiend dus lekker!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Joh relax, je bent bijna 18, dan kan je op je rug liggend geld verdienen!
ervaring?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:21 schreef appelsap het volgende:
Dan hoef je maar een uurtje te werken voor ¤50.
Verrassend dat je niet bent gegaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:39 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben toch maar niet op het uitzendbureau geweest, maar ik heb een heeeeeeeeeel klein baantje ! Via pappie, en het klinkt wel leuk !![]()
Nou ik heb vanmorgen ( pappa was vrij ) bij de koffie er heel lang over gepraat, en toen vroeg mijn vader of ik het dan toch niet bij het bedrijf waar mijn vader werkt wil proberen. het is een transportbedrijf, dus er is ook een garage bij, waar een heleboel monteurs die niet zo heel veel ouder dan mij zijn werken. Nu gaat mijn vader vragen of ze daar niet iemand nodig hebben om een beetje te helpen, dingen een beetje opruimen, koffie zetten, een beetje schoonmaken enzo op de zaterdag. Het klonk wel leuk, dus ik stemde toe.quote:
Slaafje?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou ik heb vanmorgen ( pappa was vrij ) bij de koffie er heel lang over gepraat, en toen vroeg mijn vader of ik het dan toch niet bij het bedrijf waar mijn vader werkt wil proberen. het is een transportbedrijf, dus er is ook een garage bij, waar een heleboel monteurs die niet zo heel veel ouder dan mij zijn werken. Nu gaat mijn vader vragen of ze daar niet iemand nodig hebben om een beetje te helpen, dingen een beetje opruimen, koffie zetten, een beetje schoonmaken enzo op de zaterdag. Het klonk wel leuk, dus ik stemde toe.![]()
Assistente ! ( ik ben volgens mijn vader dan wel het enige meisje die in de garage werkt !quote:
Ja, maar nu is niet iedereen stil aan het typen en naar een beeldscherm aan het staren...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:57 schreef VoreG het volgende:
Kortom hetzelfde werk als eerst
Maar serieus, denk je dat je dat aankan? Ik bedoel, zit je net lekker, vraagt iemand je om koffie te zetten. En tsja, dan moet je weer 'werken', en dan niet op momenten dat JIJ dat wil, maar op momenten dat anderen dat willen en jij misschien wel helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Assistente ! ( ik ben volgens mijn vader dan wel het enige meisje die in de garage werkt !)
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:41 schreef Met-Yvana het volgende:
en toch voel ik me zoooooooveel beter dan hem, wat een sukkel zeg .....,,heeeey kijk ik werk bij de opruimservice, ik ruim andermans troep op"" ........wat dieptreurig
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
dingen een beetje opruimen, een beetje schoonmaken enzo op de zaterdag. Het klonk wel leuk, dus ik stemde toe.![]()
Dan hemquote:Op maandag 31 juli 2006 21:41 schreef Met-Yvana het volgende:
en toch voel ik me zoooooooveel beter dan hem, wat een sukkel zeg .....,,heeeey kijk ik werk bij de opruimservice, ik ruim andermans troep op"" ........wat dieptreurig
Nee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
ervaring?![]()
Yvana, ik ben net klaar met werken : wat heb jij gedaan tussen 6-10:30 uur? Was het zinnig, of zat je wat leuks te tekenen?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:49 schreef PeZu het volgende:
*is benieuwd naar met-yvana's eerste werkdag*
Met Met-Yvana aan de slag! Deel #1
nee gewoon:quote:
Ja of niet dusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gewoon:
met-yvana aan de slag deel #1
daarna
met-yvana bij het cwi deel #1
etc etc
ze kunnen natuurlijk ook ergens anders gepost worden heh.....quote:
Achja joh, je ziet maarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze kunnen natuurlijk ook ergens anders gepost worden heh.....![]()
Nee......hoezo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef Boeman het volgende:
Wat een surreëel topic trouwens.
Yvana, vraagje, golft je vader ook?
HOEZO ook echt, geen enkel vermoeden?quote:
Ik heb het toch al eerder duidelijk gemaakt, dat wij thuis helemaal niet zo elitair zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:08 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
HOEZO ook echt, geen enkel vermoeden?
Owjah, ik wist trouwens al dat je niet naar het uitzendbureau zou gaan, jij zelf ook wel waarschijnlijk
en te goed om vuilnis op te halen, maar niet te goed om troep van 'collega's' op te ruimen. Volgens mij heb je toch wel een beetje een rare kronkel in je hoofd. Omdat vuilnisman als een 'sloeberberoep' bekend staat wil je hiet niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:43 schreef 14.gif het volgende:
Maar ondertussen voel je je wel te goed om te werken
stiekem toch wel volgens mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:54 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
en te goed om vuilnis op te halen, maar niet te goed om troep van 'collega's' op te ruimen. Volgens mij heb je toch wel een beetje een rare kronkel in je hoofd. Omdat vuilnisman als een 'sloeberberoep' bekend staat wil je hiet niet.
Gelukkig voel je je niet beter dan anderen![]()
De lol is er ook wel vanaf, over een jaar of 15 mag deel 5 geopend worden, om te kijken of ze dan nog steeds koffiebekertjes moet opruimen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:41 schreef zarGon het volgende:
Topic loopt niet zo lekker als gisteren..
TS, waar blijf je nou.. Bezig met jezelf ontwikkelen?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:58 schreef CcCcCharmed het volgende:
O dit was zo een leuke reeks ik heb alles met zo veel gelach mee zitten lezen![]()
Yvana ik hoor wel hoe je eerste werkdag je beviel hahaha![]()
maarre geen mensen afkatten op hun uiterlijk jij bent zelf ook niet extreem knap ofzo schat![]()
Als haar instelling niet veranderd zit dat er wel in jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:56 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
De lol is er ook wel vanaf, over een jaar of 15 mag deel 5 geopend worden, om te kijken of ze dan nog steeds koffiebekertjes moet opruimen.
staat het bier al koud? zorg ik weer voor de bitterballenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als haar instelling niet veranderd zit dat er wel in ja
blijkbaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:49 schreef plopje het volgende:
loopt dit nog steeds?....WOW...
Och scheeeeei uit, alsof ik lief tegen ze zou zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
Ik denk inderdaad dat je achterin het bandenhok meermaals anaal genomen zult worden.
doe je wel een mooi verslagje schrijven zaterdag?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och scheeeeei uit, alsof ik lief tegen ze zou zijn![]()
Die plebejers zijn zeker te min voor jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och scheeeeei uit, alsof ik lief tegen ze zou zijn![]()
Als ik nog leef welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe je wel een mooi verslagje schrijven zaterdag?
quote:
Ik vraag me alleen af wat ik aan moet doen...het zal wel warm zijn in een garage, niet?quote:
doe eenn lingerie setje aan met darover een overalquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af wat ik aan moet doen...het zal wel warm zijn in een garage, niet?
Denk je dat ik me serieus in zon walgelijke hobbezak moet steken , wat mijn figuur geen eer aan doet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe eenn lingerie setje aan met darover een overal![]()
Pak een zooi oude kleren die smerig mogen worden en aantrekken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af wat ik aan moet doen...het zal wel warm zijn in een garage, niet?
Gewoon in je nakie werken!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Denk je dat ik me serieus in zon walgelijke hobbezak moet steken , wat mijn figuur geen eer aan doet?
Denk je serieus dat ik een stel mbo-monteurs niet de baas kan? Of dat koffiezetten te veel voor mij is? Komop zeg....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gewoon in je nakie werken!
Ik vraag me nu echt af hoelang je het zult volhouden?! Je begint nu al, zonder een minuutje gewerkt te hebben, te zeuren![]()
MBO monteurs? wat maakt het uit als of het mbo of hbo of iets anders is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik een stel mbo-monteurs niet de baas kan? Of dat koffiezetten te veel voor mij is? Komop zeg....
Hun zullen zich waarschijnlijk weinig van je aantrekken omdat hun ook gewoon aan het werk moetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik een stel mbo-monteurs niet de baas kan? Of dat koffiezetten te veel voor mij is? Komop zeg....
Och..er gaan stemmen op van ,,genomen in het bandenhok" en ,,hoelang zul je het volhouden" , maar zo makkelijk ben ik echt niet klein te krijgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hun zullen zich waarschijnlijk weinig van je aantrekken omdat hun ook gewoon aan het werk moeten
En waarom zou je hun de baas moeten blijven?
dat hoef je ons niet te vertellen na 4 topicsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och..er gaan stemmen op van ,,genomen in het bandenhok" en ,,hoelang zul je het volhouden" , maar zo makkelijk ben ik echt niet klein te krijgen.
Dank je schatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat hoef je ons niet te vertellen na 4 topics
Deze topicreeks doet anders vermoedenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och..er gaan stemmen op van ,,genomen in het bandenhok" en ,,hoelang zul je het volhouden" , maar zo makkelijk ben ik echt niet klein te krijgen.
Ik vind van wel, ik bedoel het is toch een compliment als iemand zegt dat je niet klein te krijgen bent?quote:
Hij zei alleen dat ie dat door had na 4 topics.. Dus, is het een compliment, dat ie dat na 4 topics doorheeft?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik bedoel het is toch een compliment als iemand zegt dat je niet klein te krijgen bent?
En wat als je na 2 zaterdagen alweer genoeg hebt van dit baantje en ermee stopt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:25 schreef Met-Yvana het volgende:
Trouwens, mijn zakgeld-recht is weer hersteld na mijn eerste loon, dus ik vind dat het volgende topic ,,werken met Yvana" moet heten...
uhm ga jij nu hier uitleggen wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij zei alleen dat ie dat door had na 4 topics.. Dus, is het een compliment, dat ie dat na 4 topics doorheeft?
Je denkt sirieus dat het goed voor je is he? Je merkt het later wel...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:25 schreef Met-Yvana het volgende:
Trouwens, mijn zakgeld-recht is weer hersteld na mijn eerste loon, dus ik vind dat het volgende topic ,,werken met Yvana" moet heten...
Hmm, geen idee, maar laat ik maar niet het risico nemen dan al te stoppen.....Misschien staat pappa dan ook een beetje voor gek...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En wat als je na 2 zaterdagen alweer genoeg hebt van dit baantje en ermee stopt?
Blijf je dan je zakgeld houden?
Nee joh gekkie! Hij vindt wel een andere baan voor jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hmm, geen idee, maar laat ik maar niet het risico nemen dan al te stoppen.....Misschien staat pappa dan ook een beetje voor gek...
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:25 schreef Met-Yvana het volgende:
Oooooch nouja, zolang jullie er maar iets moois van maken hè? Ik wil dat mensen een goed beeld krijgen van de moedige strijd die ik in de voorgaande delen leverde.quote:
Welke strijd bedoel je precies?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooch nouja, zolang jullie er maar iets moois van maken hè? Ik wil dat mensen een goed beeld krijgen van de moedige strijd die ik in de voorgaande delen leverde.
De strijd om mijn gelijk te halen bij de socialistische, arbeidende, opgeblazen oude conservatieve FOK!-geiten!quote:
Al komen er twaalf delen, onze mening blijft net als die van jou overeind, vrees ik zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De strijd om mijn gelijk te halen bij de socialistische, arbeidende, opgeblazen oude conservatieve FOK!-geiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |