Tonks togquote:Op maandag 31 juli 2006 23:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja wat doe je eraan he, jij hebt gewoon gelijk je vader hoort je meer geld te geven! je bent toch zijn kind of niet soms?!
Ooooch ik zit nog lang niet zonder hoor doll, en ik praat hem wel weer om denk ikquote:Op maandag 31 juli 2006 23:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja wat doe je eraan he, jij hebt gewoon gelijk je vader hoort je meer geld te geven! je bent toch zijn kind of niet soms?!
Die schrijft haar uiteraard direct even in voor een rechten studiequote:
Ik heb toevallig een HELE coole handtekeningquote:Op maandag 31 juli 2006 23:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die schrijft haar uiteraard direct even in voor een rechten studie
Ooit zelf wel eens een handtekening gezet Yvana, of doet papa dat ook?
$$$_YVANA_$$$$quote:Op maandag 31 juli 2006 23:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een HELE coole handtekening![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooch ik zit nog lang niet zonder hoor doll, en ik praat hem wel weer om denk ik![]()
Laat maar eens zien danquote:Op maandag 31 juli 2006 23:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Word je niet moe, elke keer een handtekening zetten..quote:Op maandag 31 juli 2006 23:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Word je niet moe, elke keer een handtekening zetten..
Ze heeft natuurlijk een pen met kilometer begrenzing, zogauw het aantal geschreven meters op werken begint te lijken stopt de pen en Yvana ermee.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Word je niet moe, elke keer een handtekening zetten..
nog met paars...quote:Op maandag 31 juli 2006 23:46 schreef Met-Yvana het volgende:
Tada, in het echt is hij mooier en symetrischer
[afbeelding]
Je doet maar, hij is later waarschijnlijk veel geld waardquote:Op maandag 31 juli 2006 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
nog met paars...
hijs moooi hoor. zonderfratsen!
--
XBM, maken wij een wiki pagina, waar de op geplaatst wordt?
ooh heeft de buurman die gemaakt?!?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[afbeelding]
Zonder die frutsels eraan zou ik hem mooi vindenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je doet maar, hij is later waarschijnlijk veel geld waard![]()
Ik zie dat je onder de indruk bent van mijn caligrafische kunsten, zoals ik al verwachttequote:
http://www.geocities.com/juf_online/strikdiploma.jpgquote:Op maandag 31 juli 2006 23:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[afbeelding]
ja enormquote:Op maandag 31 juli 2006 23:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik zie dat je onder de indruk bent van mijn caligrafische kunsten, zoals ik al verwachtte
goed planquote:Op maandag 31 juli 2006 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
nog met paars...
hijs moooi hoor. zonderfratsen!
--
XBM, maken wij een wiki pagina, waar de op geplaatst wordt?
Ook van mijn bont, en dierproeven zijn OK topics?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
goed planMaak jij hem? Dan ga ik wel bezig met info toevoegen ofzo.
Daar komt een complete samenvatting van alle topics te staan
quote:
Alleen deze reeks...quote:Op maandag 31 juli 2006 23:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ook van mijn bont, en dierproeven zijn OK topics?
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]![]()
Strikdiploma van: Yvana's Buurman
Oooooooh ik ben zoooo impressed, zeker als ik je fotoboek bekijk!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]![]()
Strikdiploma van: Yvana's Buurman
En wat vind je van mijn fotoboek?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooooh ik ben zoooo impressed, zeker als ik je fotoboek bekijk!![]()
Woorden kunnen mijn gevoel van walging niet goed uitdrukken,quote:Op maandag 31 juli 2006 23:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En wat vind je van mijn fotoboek?
Dit was ook één van mijn meesterwerken.....http://forum.fok.nl/topic/824754quote:
Laten we dan 2 paginas maken:quote:Op maandag 31 juli 2006 23:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
goed planMaak jij hem? Dan ga ik wel bezig met info toevoegen ofzo.
Daar komt een complete samenvatting van alle topics te staan
Probeer het toch maar, de foto's? of is het toch de tekst die je bijna laat kotsen?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Woorden kunnen mijn gevoel van walging niet goed uitdrukken,
Koop je die make-up met die 50 euro?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dit was ook één van mijn meesterwerken.....http://forum.fok.nl/topic/824754
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we dan 2 paginas maken:
Met-Yvana
Met-Yvana Topicsamenvatting
Oke?
Ik overtref je:quote:Op maandag 31 juli 2006 23:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dit was ook één van mijn meesterwerken.....http://forum.fok.nl/topic/824754
Het is de combinatie die het hem doet.....het voelt ongeveer als een roestige tetanus-besmette spijker die zich langzaam in je ruggengraat boort....quote:Op maandag 31 juli 2006 23:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Probeer het toch maar, de foto's? of is het toch de tekst die je bijna laat kotsen?
Mijn fotoboek is veeeeeeeeele malen beter dan het jouwe , dusquote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef ARKON het volgende:
[..]
Ik overtref je:
Vieze gore lachende kutbeveiliging!
ik moest lachenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is de combinatie die het hem doet.....het voelt ongeveer als een roestige tetanus-besmette spijker die zich langzaam in je ruggengraat boort....
ik ga dit topic ook maareens verlatenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:57 schreef zarGon het volgende:
BTW, ik moet nu slapen.. moet morgen om 4:30 wakker worden om te werken...
terwijl ik me kon ontwikkelen..
XBM, we hebben het er mogen wel over..
Anyways, later..
en Yvana, thanks voor de gezelligheid
Is goedquote:Op maandag 31 juli 2006 23:57 schreef zarGon het volgende:
BTW, ik moet nu slapen.. moet morgen om 4:30 wakker worden om te werken...
terwijl ik me kon ontwikkelen..
XBM, we hebben het er mogen wel over..
Anyways, later..
en Yvana, thanks voor de gezelligheid
Das waarquote:Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn fotoboek is veeeeeeeeele malen beter dan het jouwe , dus![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is de combinatie die het hem doet.....het voelt ongeveer als een roestige tetanus-besmette spijker die zich langzaam in je ruggengraat boort....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |