As if...quote:Op maandag 31 juli 2006 23:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooh dat zou ZO awesome zijn, ik kan jullie ophalen van het station, en dan kunnen we gaan winkelen in dordrecht !
Kijk in mijn fotoboek, en ja, ik heb een spaarrekening met redelijk wat centjes, en een spaarpotquote:Op maandag 31 juli 2006 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed voor je ontwikkeling!!![]()
Met-Yvana, heb je eigenlijk wat kunnen sparen. Ik bedoel, 50 euro in de maand, wat blijft daar nou van over?
(btw, wat is je naam, met-yvana elke keer is irritant)
Yvana, leg is uit, hoe heb je dat bij elkaar gespaard? Lijkt me best wel veel werk (quote:Op maandag 31 juli 2006 23:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kijk in mijn fotoboek, en ja, ik heb een spaarrekening met redelijk wat centjes, en een spaarpot
Pappa maakt iedere maand geld over op die spaarrekening, maar dat is voor later, en de spaarpot vul ik wekelijks met mijn kleingeld.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yvana, leg is uit, hoe heb je dat bij elkaar gespaard? Lijkt me best wel veel werk (! )
Whehhehehe...quote:Op maandag 31 juli 2006 23:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Pappa maakt iedere maand geld over op die spaarrekening, maar dat is voor later, en de spaarpot vul ik wekelijks met mijn kleingeld.
* Veegtquote:
nee is te veel werk voor haar, tssk dat je dat nu nog niet door hebt...quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
* Veegt
Als ik jouw papa was had ik die maandelijkse stortingen, je zakgeld en je kleedgeld al lang stopgezet totdat je een baantje had.
ik had het al doorquote:Op maandag 31 juli 2006 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee is te veel werk voor haar, tssk dat je dat nu nog niet door hebt...
quote:veeg me op! (iedereen behalve Met-Yvana)
Ik durf nu haast niet te vertellen dat pappa via een collega op zijn werk goedkopere sloffen spaanse Marlboro voor me regelt...quote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef appelsap het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ze krijgt thuis tenslotten nog steeds eten en onderdak, dus dood zal ze er niet aan gaan.
Boeman, je weet hoe ze denkt over werken... En Yvana is niet echt goed voor je portomonee..quote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef Met-Yvana het volgende:
Kijk eens aan ! Die mod is nog een lekker ding ook, als ik op zijn fotoboek afga dan.....
Precies, das ook het enige wat ik thuis krijg en wat kleine dingetjes somsquote:Op maandag 31 juli 2006 23:27 schreef appelsap het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ze krijgt thuis tenslotten nog steeds eten en onderdak, dus dood zal ze er niet aan gaan.
doe maar niet danquote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik durf nu haast niet te vertellen dat pappa via een collega op zijn werk goedkopere sloffen spaanse Marlboro voor me regelt...
Je rookt ook nogquote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik durf nu haast niet te vertellen dat pappa via een collega op zijn werk goedkopere sloffen spaanse Marlboro voor me regelt...
Weinig SC meneer Boeman, al zeg ik hetzelf.... waar was je met de doodsverwensingen enzo trouwensquote:Op maandag 31 juli 2006 23:24 schreef Boeman het volgende:
Graag ontopic, ook in deel 4.
SC is elders.
maar je pa was toch zelfstandig ondernemer?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies, das ook het enige wat ik thuis krijg en wat kleine dingetjes soms![]()
De rest betaal ik allemaal zelfMaar dat zou zal Yvana wel niet kennen
![]()
Blijf bij de les ! De BUURMAN heeft een stratenmakersbedrijf !quote:Op maandag 31 juli 2006 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar je pa was toch zelfstandig ondernemer?
schreeuw niet zo!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Blijf bij de les ! De BUURMAN heeft een stratenmakersbedrijf !
Buurman werkt ook alquote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Whatever, ik schreeuw wanneer ik WIL schreeuwen
Wij hebben een accountant voor de paperassen, en pappa verzekerd mij.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
ohja, Yvana. Als jij 18 wordt moet je ook een eigen zorgverzekering afsluiten en verschillende dingen regelen met de IB Groep. Ga je dat allemaal zelf regelen?
Of gaat de buurman dat voor je doen?![]()
vooruit dan maarquote:Op maandag 31 juli 2006 23:35 schreef Boeman het volgende:
Deze reeks (![]()
) blijft wat mij betreft open, maar zorg en dan wel voor dat het geen 2e SC wordt.
M.a.w.: geen eindeloos gebagger. Danku
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Werken doe je toch nietquote:Op maandag 31 juli 2006 23:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Whatever, ik schreeuw wanneer ik WIL schreeuwen
Nu nog wel jaquote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wij hebben een accountant voor de paperassen, en pappa verzekerd mij.
tuurlijk mopquote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef Blame het volgende:
[..]
![]()
Ik duik m'n bedje in, kun je ervoor zorgen dat er morgen een uitgebreide samenvatting staat van ca. 3 woorden?
Owh men..quote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wij hebben een accountant voor de paperassen, en pappa verzekerd mij.
Echt walgelijk he? Allemaal van die opgeblazen conservatieve ouwe geiten, en eentje die niet fatsoenlijk de Nederlandse taal beheerst.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef tonks het volgende:
[..]
IK ben te jong om te trouwen. in tegenstelling tot wat andere in dit topic
![]()
En inschrijving op de vervolgopleiding en de hele papierenzooi die daar bij komt kijken etc. etcquote:Op maandag 31 juli 2006 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Owh men..
Ik vraag me af wat je met je Stufi gaat doen...
Ja wat doe je eraan he, jij hebt gewoon gelijk je vader hoort je meer geld te geven! je bent toch zijn kind of niet soms?!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Echt walgelijk he? Allemaal van die opgeblazen conservatieve ouwe geiten, en eentje die niet fatsoenlijk de Nederlandse taal beheerst.
Whehehe, die werken wel en hebben ook geldquote:Op maandag 31 juli 2006 23:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Echt walgelijk he? Allemaal van die opgeblazen conservatieve ouwe geiten, en eentje die niet fatsoenlijk de Nederlandse taal beheerst.
hmm, ik ben nog geen half jaar ouder dan jijquote:Op maandag 31 juli 2006 23:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Haar vader regelt dat allemaal wel..quote:Op maandag 31 juli 2006 23:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En inschrijving op de vervolgopleiding en de hele papierenzooi die daar bij komt kijken etc. etc
Heeft tonks.....met deze user?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tjeees ben je ookal te lui om te lezen....Tonks heeft met Carmii
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Heeft tonks.....met deze user?
http://fotoboek.fok.nl/user/carmiie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |