Ze vind zichzelf uiteraard al heel volwassen met heel veel ervaring zoals je al eerder heeft laten wetenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:02 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dat is niet afzeiken.
Kijk eens naar jezelf, je gedraagt je als een klein kind.
En dan van mensen verwachten dat ze jou volwassen behandelen.
Hoooi tonks !quote:
duh omdat je walgelijk bent natuurlijk, althans dat zegt tsquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hoooi tonks !Luister niet naar die nare mensen hoor, ze zijn alleen maar dom, en begrijpen me totaal niet !
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooh misschien ben ik nu populairder dan die walgelijke tonks, of Braun !![]()
Klopt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wij begrijpen jouw vader wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hoooi tonks !Luister niet naar die nare mensen hoor, ze zijn alleen maar dom, en begrijpen me totaal niet !
![]()
Jij noemt me walgelijk!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
![]()
ehmmm, heb ik iets gemist in die paar minuten?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klopt...En bij mij is de 9e maand nog steeds september, hou toch eens op met ,,de ts is 18"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Can YOU handle Met-Yvana?
Voel je je te oud om te werken?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En bij mij is de 9e maand nog steeds september, hou toch eens op met ,,de ts is 18"![]()
PUB TTTquote:Op maandag 31 juli 2006 23:08 schreef zarGon het volgende:
Ow, en kan diit hele topicserie als een TTT gekozen worden of geldt dat alleen voor onz![]()
En wanneer ga je werken?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:09 schreef Met-Yvana het volgende:
Nee, dit is mijn topic, en ik regeer hier !![]()
ehmm, ik heb dit topic geopend. Alleen deel 1 is van jou en die zit dichtquote:Op maandag 31 juli 2006 23:09 schreef Met-Yvana het volgende:
Nee, dit is mijn topic, en ik regeer hier !![]()
Kan iemand dit voor mij naar normaal Nederlands vertalen?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je moest een weten, tot haar 24 wil ze het blijven krijgen![]()
Er zitten 2 foutjes in ja, maar je snapt het wel hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kan iemand dit voor mij naar normaal Nederlands vertalen?![]()
Je moest eens weten. Met-Yvana wilt tot haar 24ste geld van haar vader krijgen.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kan iemand dit voor mij naar normaal Nederlands vertalen?![]()
damn.. wat nu?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er zitten 2 foutjes in ja, maar je snapt het wel hoor
Mischien moet je toch maar stoppen met werken en jezelf beter ontwikkelenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
damn.. wat nu?
ik zou eens naar school moeten gaan.. en niet voor de status alleen!
sorry, maar je antwoord is geniaal..quote:Op maandag 31 juli 2006 23:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien moet je toch maar stoppen met werken en jezelf beter ontwikkelen![]()
heeft er nog iemand een zak wc rollen voor yvana, kan ze slingers maken....quote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef appelsap het volgende:
Ja, met knutselen en boetseren enzo.
Want dat is goed voor de ontwikkeling hè.
Heeft ze wel genoeg cash?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wanneer gaan we meeten in Zwijndrecht?
en lezen doet ze ook nogquote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef appelsap het volgende:
Ja, met knutselen en boetseren enzo.
Want dat is goed voor de ontwikkeling hè.
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
heeft er nog iemand een zak wc rollen voor yvana, kan ze slingers maken....
Ooooh dat zou ZO awesome zijn, ik kan jullie ophalen van het station, en dan kunnen we gaan winkelen in dordrecht !quote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wanneer gaan we meeten in Zwijndrecht?
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
Winkelen met 50 euro zeker?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooh dat zou ZO awesome zijn, ik kan jullie ophalen van het station, en dan kunnen we gaan winkelen in dordrecht !
Is dat niet wat teveel werk voor je?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooh dat zou ZO awesome zijn, ik kan jullie ophalen van het station, en dan kunnen we gaan winkelen in dordrecht !
omfgquote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nee, jullie ,,fucken" ( de vulgariteitquote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef zarGon het volgende:
Met-Yvana, is er wat veranderd, of zitten wij maar zomaar te fucken met jou, na 4 topics lang..
Daarmee bedoelt ze eigenlijk daar haar pappa of buurman haar in een auto naar het station brengtquote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef appelsap het volgende:
[..]
Is dat niet wat teveel werk voor je?
Goed voor je ontwikkeling!!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, jullie ,,fucken" ( de vulgariteit) niet zo makkelijk met Met-Yvana! Ik speel het spelletje vrolijk mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |