HOEZO ook echt, geen enkel vermoeden?quote:
Ik heb het toch al eerder duidelijk gemaakt, dat wij thuis helemaal niet zo elitair zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:08 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
HOEZO ook echt, geen enkel vermoeden?
Owjah, ik wist trouwens al dat je niet naar het uitzendbureau zou gaan, jij zelf ook wel waarschijnlijk
en te goed om vuilnis op te halen, maar niet te goed om troep van 'collega's' op te ruimen. Volgens mij heb je toch wel een beetje een rare kronkel in je hoofd. Omdat vuilnisman als een 'sloeberberoep' bekend staat wil je hiet niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:43 schreef 14.gif het volgende:
Maar ondertussen voel je je wel te goed om te werken
stiekem toch wel volgens mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:54 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
en te goed om vuilnis op te halen, maar niet te goed om troep van 'collega's' op te ruimen. Volgens mij heb je toch wel een beetje een rare kronkel in je hoofd. Omdat vuilnisman als een 'sloeberberoep' bekend staat wil je hiet niet.
Gelukkig voel je je niet beter dan anderen![]()
De lol is er ook wel vanaf, over een jaar of 15 mag deel 5 geopend worden, om te kijken of ze dan nog steeds koffiebekertjes moet opruimen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:41 schreef zarGon het volgende:
Topic loopt niet zo lekker als gisteren..
TS, waar blijf je nou.. Bezig met jezelf ontwikkelen?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:58 schreef CcCcCharmed het volgende:
O dit was zo een leuke reeks ik heb alles met zo veel gelach mee zitten lezen![]()
Yvana ik hoor wel hoe je eerste werkdag je beviel hahaha![]()
maarre geen mensen afkatten op hun uiterlijk jij bent zelf ook niet extreem knap ofzo schat![]()
Als haar instelling niet veranderd zit dat er wel in jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:56 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
De lol is er ook wel vanaf, over een jaar of 15 mag deel 5 geopend worden, om te kijken of ze dan nog steeds koffiebekertjes moet opruimen.
staat het bier al koud? zorg ik weer voor de bitterballenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als haar instelling niet veranderd zit dat er wel in ja
blijkbaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:49 schreef plopje het volgende:
loopt dit nog steeds?....WOW...
Och scheeeeei uit, alsof ik lief tegen ze zou zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
Ik denk inderdaad dat je achterin het bandenhok meermaals anaal genomen zult worden.
doe je wel een mooi verslagje schrijven zaterdag?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och scheeeeei uit, alsof ik lief tegen ze zou zijn![]()
Die plebejers zijn zeker te min voor jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och scheeeeei uit, alsof ik lief tegen ze zou zijn![]()
Als ik nog leef welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe je wel een mooi verslagje schrijven zaterdag?
quote:
Ik vraag me alleen af wat ik aan moet doen...het zal wel warm zijn in een garage, niet?quote:
doe eenn lingerie setje aan met darover een overalquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af wat ik aan moet doen...het zal wel warm zijn in een garage, niet?
Denk je dat ik me serieus in zon walgelijke hobbezak moet steken , wat mijn figuur geen eer aan doet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe eenn lingerie setje aan met darover een overal![]()
Pak een zooi oude kleren die smerig mogen worden en aantrekken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af wat ik aan moet doen...het zal wel warm zijn in een garage, niet?
Gewoon in je nakie werken!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Denk je dat ik me serieus in zon walgelijke hobbezak moet steken , wat mijn figuur geen eer aan doet?
Denk je serieus dat ik een stel mbo-monteurs niet de baas kan? Of dat koffiezetten te veel voor mij is? Komop zeg....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gewoon in je nakie werken!
Ik vraag me nu echt af hoelang je het zult volhouden?! Je begint nu al, zonder een minuutje gewerkt te hebben, te zeuren![]()
MBO monteurs? wat maakt het uit als of het mbo of hbo of iets anders is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik een stel mbo-monteurs niet de baas kan? Of dat koffiezetten te veel voor mij is? Komop zeg....
Hun zullen zich waarschijnlijk weinig van je aantrekken omdat hun ook gewoon aan het werk moetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik een stel mbo-monteurs niet de baas kan? Of dat koffiezetten te veel voor mij is? Komop zeg....
Och..er gaan stemmen op van ,,genomen in het bandenhok" en ,,hoelang zul je het volhouden" , maar zo makkelijk ben ik echt niet klein te krijgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hun zullen zich waarschijnlijk weinig van je aantrekken omdat hun ook gewoon aan het werk moeten
En waarom zou je hun de baas moeten blijven?
dat hoef je ons niet te vertellen na 4 topicsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och..er gaan stemmen op van ,,genomen in het bandenhok" en ,,hoelang zul je het volhouden" , maar zo makkelijk ben ik echt niet klein te krijgen.
Dank je schatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat hoef je ons niet te vertellen na 4 topics
Deze topicreeks doet anders vermoedenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och..er gaan stemmen op van ,,genomen in het bandenhok" en ,,hoelang zul je het volhouden" , maar zo makkelijk ben ik echt niet klein te krijgen.
Ik vind van wel, ik bedoel het is toch een compliment als iemand zegt dat je niet klein te krijgen bent?quote:
Hij zei alleen dat ie dat door had na 4 topics.. Dus, is het een compliment, dat ie dat na 4 topics doorheeft?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik bedoel het is toch een compliment als iemand zegt dat je niet klein te krijgen bent?
En wat als je na 2 zaterdagen alweer genoeg hebt van dit baantje en ermee stopt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:25 schreef Met-Yvana het volgende:
Trouwens, mijn zakgeld-recht is weer hersteld na mijn eerste loon, dus ik vind dat het volgende topic ,,werken met Yvana" moet heten...
uhm ga jij nu hier uitleggen wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij zei alleen dat ie dat door had na 4 topics.. Dus, is het een compliment, dat ie dat na 4 topics doorheeft?
Je denkt sirieus dat het goed voor je is he? Je merkt het later wel...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:25 schreef Met-Yvana het volgende:
Trouwens, mijn zakgeld-recht is weer hersteld na mijn eerste loon, dus ik vind dat het volgende topic ,,werken met Yvana" moet heten...
Hmm, geen idee, maar laat ik maar niet het risico nemen dan al te stoppen.....Misschien staat pappa dan ook een beetje voor gek...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En wat als je na 2 zaterdagen alweer genoeg hebt van dit baantje en ermee stopt?
Blijf je dan je zakgeld houden?
Nee joh gekkie! Hij vindt wel een andere baan voor jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hmm, geen idee, maar laat ik maar niet het risico nemen dan al te stoppen.....Misschien staat pappa dan ook een beetje voor gek...
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:25 schreef Met-Yvana het volgende:
Oooooch nouja, zolang jullie er maar iets moois van maken hè? Ik wil dat mensen een goed beeld krijgen van de moedige strijd die ik in de voorgaande delen leverde.quote:
Welke strijd bedoel je precies?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooooch nouja, zolang jullie er maar iets moois van maken hè? Ik wil dat mensen een goed beeld krijgen van de moedige strijd die ik in de voorgaande delen leverde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |