Pas maar op...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef __Kirstenn het volgende:
Morgen naar film by the sea met school
Die 21-jarige mevrouw uit IJzendijke ging ook met school naar FBTS zeg maarquote:Op woensdag 20 september 2006 07:18 schreef nieky het volgende:
[..]
Wrom Jap?
Volg je nie geloof ik....
Volgens mij had die kerel achter in de zaal ook niet eens door dat we geen geluid hadden. Hij stond maar een beetje naar het apparaat te staren, in de hoop dat het ding het zou gaan doen.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehe... Ik zal het de filmoplegger vertellen en zeggen dat ie beter zijn werk moet doen.
Hmm had ik kunnen weten natuurlijkquote:Op woensdag 20 september 2006 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die 21-jarige mevrouw uit IJzendijke ging ook met school naar FBTS zeg maar...
Cool, ik ben twee weken geleden oid naar Pirates of the caribbean geweest, idd bij aanvang ook ff gekut. Wel weer veel bekenden tegen 't lijf gelopen, waarom de fuck is er eigenlijk nog steeds geen fatsoenlijke bios in Goes?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:41 schreef Maikalo het volgende:
Vorige week weer eens in CineCity geweest. Wou naar the Wicker Man gaan. Heb je eerst geen beeld, maar geluid, daarna geluid maar geen beeld. Toen weer beeld met de standaard CineCity muziek. En toen kregen we een vrijkaartje voor een andere keer. Lekker hoor, dat voorbereiden op FBTS
![]()
Komt eraanquote:Op woensdag 20 september 2006 18:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
waarom de fuck is er eigenlijk nog steeds geen fatsoenlijke bios in Goes?
In Zierikzee hadden ze vroeger ook een biosquote:Op donderdag 21 september 2006 02:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, een of twee zalen. Dan kun je toch niet over een serieuze bios spreken... Zal wel weer een hoop bagger worden...
quote:Op donderdag 21 september 2006 02:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, een of twee zalen. Dan kun je toch niet over een serieuze bios spreken... Zal wel weer een hoop bagger worden...
quote:Gemeente Goes schrijft:
De bioscoop wordt een zogenaamde servicebioscoop met 4 zalen en in totaal circa 700 zitplaatsen.
Het durp. Wat grappig zeg.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:15 schreef Downer het volgende:
[..]
Cadzand Bad of durp?
* Downer is in Cadzand groot geworden![]()
Ben wel benieuwd wat die service dan precies inhoud... maar duurt vast nog wel lang voordat dat allemaal klaar is...quote:
Bestellen vanuit je stoelquote:Op woensdag 27 september 2006 09:36 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat die service dan precies inhoud... maar duurt vast nog wel lang voordat dat allemaal klaar is...
Ja dan lopen ze toch voor je beeld langs als ze het komen brengen?quote:
Of er komen van die gastjes, die je bij american football ook altijd ziet, langs. Peanuts 'n popcorn!quote:Op woensdag 27 september 2006 09:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ja dan lopen ze toch voor je beeld langs als ze het komen brengen?
Irritant lijkt me dat juist![]()
en roken oko volgens mij..quote:
Vanuit Zierikzee ookquote:Op woensdag 27 september 2006 11:19 schreef avotar het volgende:
[..]
en roken oko volgens mij..
tenminste.. in nijmegen zit er ook een service bioscoop.. en daar hb je dus zalen waar je ook gewoon kan roken.. en idd bestellen ed... je zit lekker ruim (a la metropolis) en je hebt verschillende gangen en zo....
maar goes is vanuit middelburg goed te rijden..![]()
Ik mag hopen van niet, de bios is nu de enige manier om uit te gaan zonder die ranzige stank in je kleren en enigszins fatsoenlijke lucht.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:19 schreef avotar het volgende:
[..]
en roken oko volgens mij..
tenminste.. in nijmegen zit er ook een service bioscoop.. en daar hb je dus zalen waar je ook gewoon kan roken.. en idd bestellen ed... je zit lekker ruim (a la metropolis) en je hebt verschillende gangen en zo....
maar goes is vanuit middelburg goed te rijden..![]()
ik hoop juist van wel... het is erg frustrerend die haast-sigaretjes...quote:Op woensdag 27 september 2006 12:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, de bios is nu de enige manier om uit te gaan zonder die ranzige stank in je kleren en enigszins fatsoenlijke lucht.
Maar wel ongeloofelijk duur. Vanuit Zierikzee is Antwerpen niet zo gek verder weg dan Vlissingen. Of Rotterdam. Dan betaal je 7 euries ofzo.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Cine City in Vlissingen blijft ook gewoon een mooi ding.
Sure, maar daar jaag je die 85% van de niet-verslaafden wél mee weg... godzijdank is dat ook commercieel niet handigquote:Op woensdag 27 september 2006 12:47 schreef avotar het volgende:
[..]
ik hoop juist van wel... het is erg frustrerend die haast-sigaretjes...
CC is 7,50 toch?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:01 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Maar wel ongeloofelijk duur. Vanuit Zierikzee is Antwerpen niet zo gek verder weg dan Vlissingen. Of Rotterdam. Dan betaal je 7 euries ofzo.
Maar wel viesch niek!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:09 schreef nieky het volgende:
[..]
Dat filmpje op het strand bedoel je??? die is echt leuk![]()
die ene euro.... sjees... dan moet je ook niet naar de kroeg gaan.. in de aldi is het bier goedkoper.quote:
Zeeuwen bin Zuunig eejquote:Op donderdag 28 september 2006 12:28 schreef avotar het volgende:
[..]
die ene euro.... sjees... dan moet je ook niet naar de kroeg gaan.. in de aldi is het bier goedkoper.
Ikquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:42 schreef nieky het volgende:
Nog mensen in leven in het gezellige Zeeuwse land????
Idd; het aantal Zeeuwen is blijkbaar een beetje te laag.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:38 schreef Vava het volgende:
Het topic kwam wel van diep uit de archieven
ik ook niet... en blijf voorlopig ook.quote:
Toro is ook zo'n tent jaquote:Op zondag 26 november 2006 21:51 schreef Autoreply het volgende:
Ik kom al jáááren in Pubbles (ja, weet het, ik word oud), maar het publiek is toch wel errug jong; 15-jarige meisjes die je zo nodig moeten zoenen e.d.![]()
alsof die er eerliljk vooruit zouden komen..quote:Op maandag 27 november 2006 14:30 schreef Acathla het volgende:
Zijn er eigenlijk (West) Zeeuws-Vlamingen hier?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:33 schreef avotar het volgende:
[..]
alsof die er eerliljk vooruit zouden komen..![]()
Met gemak.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:33 schreef avotar het volgende:
[..]
damn serieus? Gratis ook? wat had ik daar graag bij willen zijn.quote:Op zondag 26 november 2006 18:26 schreef Fiama het volgende:
Ja, ik was gister in Goes (net als bijna elke dag) In het beest was een gratis concert van C-mon en Kypski was erg vet! Daarna ff de pompe in en toen weer terug naar t beest waar ze drumm n bass draaiden, was erg te pruimen!
et eerste stik klopt gin donder vanquote:Op zondag 3 december 2006 23:18 schreef Vava het volgende:
Ajje d'r flink inzit
Hijje nih concert of nih de kroeg, van un flesse bier kriege je nooit henoeg
Je heef nerhens om je wil alleen mè deurhéjuh Mojje soggens vroeg wee op en stik je van de piene in je kop
Ut heef hlad niks want oh ‘t dan mè nie edéjuh
refr ajje dr flink inzit je kan niks mih zie je kan nie mi loope en je mo zo spieje
Klôôs was 18 jaeren oud, die was voe de duvel nie benauwd Zat azzun toeter kroop ‘n achter ‘t stuur
Wier t’n deur de pliesie aanne houwe zat t’n toch wè in ut nauwe Dus noe bin voe um de druven zuur.
refr ajje dr flink inzit je kan niks mih zie je kan nie mi loope en je mo zo spieje
Ie ôh toch wè un bitje spiet, z’n riebewies dat was ‘n kwiet Mè dih zat toch ok un vôôrdéél an
Ie oef nie mih nih ruus te riejen, kan t’n zupe tot a t’n moh spiejuh Dus noe is ‘n d’r iedere ‘n éévend an
Jep was gratis en erg leuk!quote:Op donderdag 30 november 2006 15:39 schreef aatendeman het volgende:
[..]
damn serieus? Gratis ook? wat had ik daar graag bij willen zijn.
Ik moet trouwens zeggen: La strada is ook wel een leuk café
Ik zit nu zegt u het maar te luisteren. Toch wel het mooiste programma wat we op Omroep Zeeland hebben hè?quote:Op maandag 4 december 2006 17:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Geboren en getogen in Goes! Vlissingen en Middelburg
Leeft nu verder 3 dagen in de week in de hoofdstad van ons land.
Geen idee, ik kijk alleen maar AT5!quote:Op maandag 4 december 2006 17:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zit nu zegt u het maar te luisteren. Toch wel het mooiste programma wat we op Omroep Zeeland hebben hè?
Verrader! Naar het Amsterdamtopic jij!quote:Op maandag 4 december 2006 19:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk alleen maar AT5!
Ik kan wel heel wat jeugdkennis met jullie delen hoor, hahaquote:Op maandag 4 december 2006 20:01 schreef Toad het volgende:
[..]
Verrader! Naar het Amsterdamtopic jij!
Bij mij wordt het weer drukker, met de kerstquote:Op maandag 4 december 2006 20:32 schreef Maikalo het volgende:
Gelukkig is het nu wat rustiger in de winkel waar in werk in Renesse. Echt een teringdrukte met duitsers in de zomer.
Waar werk je in Renesse?quote:Op maandag 4 december 2006 20:32 schreef Maikalo het volgende:
Gelukkig is het nu wat rustiger in de winkel waar in werk in Renesse. Echt een teringdrukte met duitsers in de zomer.
Natuurlijk, waarom niet? Mijn ouders komen er in ieder geval vandaan en ik zou het niet erg vinden om in West Zeeuws Vlaanderen te wonen ('t is alleen zo ver vanaf mijn werk). Het voelt altijd wel een beetje als "thuiskomen" als ik weer eens in Zeeuws-Vlaanderen ben.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:33 schreef avotar het volgende:
[..]
kapelle inderdaad, je zou me best kunnen kennenquote:Op maandag 4 december 2006 10:44 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Kapelle.. ken ik jou niet toevallig dan?
Hm als je me uit m'n fotoboek niet herkent zal je me wel niet kennen. Ik heb vroeger op De Moolhoek gezeten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:07 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
kapelle inderdaad, je zou me best kunnen kennen
alleen heb ik zo gauw geen idee wie jij bent![]()
Ey die foto heb ik ook gemaakt! een paar weken terug 3-4 weken ofzo!quote:
De Ruijter?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ey die foto heb ik ook gemaakt! een paar weken terug 3-4 weken ofzo!
Althans zo'n soort foto...
tscheelt dat me school aan de boulevard zit![]()
Nog geen twee minuten lopenquote:
jup alleen wel de HZ niet het ROCquote:
Hij is van zeegatquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ey die foto heb ik ook gemaakt! een paar weken terug 3-4 weken ofzo!
Althans zo'n soort foto...
tscheelt dat me school aan de boulevard zit![]()
ROCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |