Pas maar op...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef __Kirstenn het volgende:
Morgen naar film by the sea met school
Die 21-jarige mevrouw uit IJzendijke ging ook met school naar FBTS zeg maarquote:Op woensdag 20 september 2006 07:18 schreef nieky het volgende:
[..]
Wrom Jap?
Volg je nie geloof ik....
Volgens mij had die kerel achter in de zaal ook niet eens door dat we geen geluid hadden. Hij stond maar een beetje naar het apparaat te staren, in de hoop dat het ding het zou gaan doen.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehe... Ik zal het de filmoplegger vertellen en zeggen dat ie beter zijn werk moet doen.
Hmm had ik kunnen weten natuurlijkquote:Op woensdag 20 september 2006 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die 21-jarige mevrouw uit IJzendijke ging ook met school naar FBTS zeg maar...
Cool, ik ben twee weken geleden oid naar Pirates of the caribbean geweest, idd bij aanvang ook ff gekut. Wel weer veel bekenden tegen 't lijf gelopen, waarom de fuck is er eigenlijk nog steeds geen fatsoenlijke bios in Goes?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:41 schreef Maikalo het volgende:
Vorige week weer eens in CineCity geweest. Wou naar the Wicker Man gaan. Heb je eerst geen beeld, maar geluid, daarna geluid maar geen beeld. Toen weer beeld met de standaard CineCity muziek. En toen kregen we een vrijkaartje voor een andere keer. Lekker hoor, dat voorbereiden op FBTS
![]()
Komt eraanquote:Op woensdag 20 september 2006 18:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
waarom de fuck is er eigenlijk nog steeds geen fatsoenlijke bios in Goes?
In Zierikzee hadden ze vroeger ook een biosquote:Op donderdag 21 september 2006 02:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, een of twee zalen. Dan kun je toch niet over een serieuze bios spreken... Zal wel weer een hoop bagger worden...
quote:Op donderdag 21 september 2006 02:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, een of twee zalen. Dan kun je toch niet over een serieuze bios spreken... Zal wel weer een hoop bagger worden...
quote:Gemeente Goes schrijft:
De bioscoop wordt een zogenaamde servicebioscoop met 4 zalen en in totaal circa 700 zitplaatsen.
Het durp. Wat grappig zeg.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:15 schreef Downer het volgende:
[..]
Cadzand Bad of durp?
* Downer is in Cadzand groot geworden![]()
Ben wel benieuwd wat die service dan precies inhoud... maar duurt vast nog wel lang voordat dat allemaal klaar is...quote:
Bestellen vanuit je stoelquote:Op woensdag 27 september 2006 09:36 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat die service dan precies inhoud... maar duurt vast nog wel lang voordat dat allemaal klaar is...
Ja dan lopen ze toch voor je beeld langs als ze het komen brengen?quote:
Of er komen van die gastjes, die je bij american football ook altijd ziet, langs. Peanuts 'n popcorn!quote:Op woensdag 27 september 2006 09:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ja dan lopen ze toch voor je beeld langs als ze het komen brengen?
Irritant lijkt me dat juist![]()
en roken oko volgens mij..quote:
Vanuit Zierikzee ookquote:Op woensdag 27 september 2006 11:19 schreef avotar het volgende:
[..]
en roken oko volgens mij..
tenminste.. in nijmegen zit er ook een service bioscoop.. en daar hb je dus zalen waar je ook gewoon kan roken.. en idd bestellen ed... je zit lekker ruim (a la metropolis) en je hebt verschillende gangen en zo....
maar goes is vanuit middelburg goed te rijden..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |