Ik mag hopen van niet, de bios is nu de enige manier om uit te gaan zonder die ranzige stank in je kleren en enigszins fatsoenlijke lucht.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:19 schreef avotar het volgende:
[..]
en roken oko volgens mij..
tenminste.. in nijmegen zit er ook een service bioscoop.. en daar hb je dus zalen waar je ook gewoon kan roken.. en idd bestellen ed... je zit lekker ruim (a la metropolis) en je hebt verschillende gangen en zo....
maar goes is vanuit middelburg goed te rijden..![]()
ik hoop juist van wel... het is erg frustrerend die haast-sigaretjes...quote:Op woensdag 27 september 2006 12:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, de bios is nu de enige manier om uit te gaan zonder die ranzige stank in je kleren en enigszins fatsoenlijke lucht.
Maar wel ongeloofelijk duur. Vanuit Zierikzee is Antwerpen niet zo gek verder weg dan Vlissingen. Of Rotterdam. Dan betaal je 7 euries ofzo.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Cine City in Vlissingen blijft ook gewoon een mooi ding.
Sure, maar daar jaag je die 85% van de niet-verslaafden wél mee weg... godzijdank is dat ook commercieel niet handigquote:Op woensdag 27 september 2006 12:47 schreef avotar het volgende:
[..]
ik hoop juist van wel... het is erg frustrerend die haast-sigaretjes...
CC is 7,50 toch?quote:Op woensdag 27 september 2006 13:01 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Maar wel ongeloofelijk duur. Vanuit Zierikzee is Antwerpen niet zo gek verder weg dan Vlissingen. Of Rotterdam. Dan betaal je 7 euries ofzo.
Maar wel viesch niek!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:09 schreef nieky het volgende:
[..]
Dat filmpje op het strand bedoel je??? die is echt leuk![]()
die ene euro.... sjees... dan moet je ook niet naar de kroeg gaan.. in de aldi is het bier goedkoper.quote:
Zeeuwen bin Zuunig eejquote:Op donderdag 28 september 2006 12:28 schreef avotar het volgende:
[..]
die ene euro.... sjees... dan moet je ook niet naar de kroeg gaan.. in de aldi is het bier goedkoper.
Ikquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:42 schreef nieky het volgende:
Nog mensen in leven in het gezellige Zeeuwse land????
Idd; het aantal Zeeuwen is blijkbaar een beetje te laag.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:38 schreef Vava het volgende:
Het topic kwam wel van diep uit de archieven
ik ook niet... en blijf voorlopig ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |