Bij mij wordt het weer drukker, met de kerstquote:Op maandag 4 december 2006 20:32 schreef Maikalo het volgende:
Gelukkig is het nu wat rustiger in de winkel waar in werk in Renesse. Echt een teringdrukte met duitsers in de zomer.
Waar werk je in Renesse?quote:Op maandag 4 december 2006 20:32 schreef Maikalo het volgende:
Gelukkig is het nu wat rustiger in de winkel waar in werk in Renesse. Echt een teringdrukte met duitsers in de zomer.
Natuurlijk, waarom niet? Mijn ouders komen er in ieder geval vandaan en ik zou het niet erg vinden om in West Zeeuws Vlaanderen te wonen ('t is alleen zo ver vanaf mijn werk). Het voelt altijd wel een beetje als "thuiskomen" als ik weer eens in Zeeuws-Vlaanderen ben.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:33 schreef avotar het volgende:
[..]
alsof die er eerliljk vooruit zouden komen..![]()
kapelle inderdaad, je zou me best kunnen kennenquote:Op maandag 4 december 2006 10:44 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Kapelle.. ken ik jou niet toevallig dan?
Hm als je me uit m'n fotoboek niet herkent zal je me wel niet kennen. Ik heb vroeger op De Moolhoek gezeten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:07 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
kapelle inderdaad, je zou me best kunnen kennen
alleen heb ik zo gauw geen idee wie jij bent![]()
Ey die foto heb ik ook gemaakt! een paar weken terug 3-4 weken ofzo!quote:
De Ruijter?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ey die foto heb ik ook gemaakt! een paar weken terug 3-4 weken ofzo!
Althans zo'n soort foto...
tscheelt dat me school aan de boulevard zit![]()
Nog geen twee minuten lopenquote:
jup alleen wel de HZ niet het ROCquote:
Hij is van zeegatquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ey die foto heb ik ook gemaakt! een paar weken terug 3-4 weken ofzo!
Althans zo'n soort foto...
tscheelt dat me school aan de boulevard zit![]()
ROCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |