En hospiteren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:20 schreef Monidique het volgende:
Deze instelling meot ik ook hebben wanneer ik Frans en gitaarspelen ga leren.
Shoahrma.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
En hypocriet zijn.
AH?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:26 schreef Apropos het volgende:
Je hebt ook winkelwagenmuntjes met een naam erop, maar ik ben vergeten welke naam het was.
quote:KABUL, Afghanistan - A senior
NATO official likened the tactics of Taliban militants who hide among civilians to those of Hezbollah in Lebanon on Tuesday. U.S. and Afghan forces killed an al-Qaida suspect disguised as a woman during a raid.
Je kan toch wel een aap tekenen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:39 schreef Monidique het volgende:
Maar Bush kan ik niet herkenbaar tekenen, en de fascistische vijand moet toch getekend worden.
Dus dat portret van mijzelf, masturberend in een sarcofaag, kan ik ook wel op mijn buik schrijven?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:39 schreef Monidique het volgende:
Maar Bush kan ik niet herkenbaar tekenen, en de fascistische vijand moet toch getekend worden.
Desktop past niet in mijn huis. Fysiek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:08 schreef Godslasteraar het volgende:
Nooit een laptop voor privé-gebruik kopen, kutdingen. Voor werk is het wat anders, dan krijg je zo'n ding en als er dan weer wat mee is geef je 'm aan de it-man, vindt ie leuk!Maar privé gewoon een pc waar je zelf voor een tientje binnen 3 minuten een ventilatortje hebt vervangen, en binnen 4 minuten voor 55 euro een nieuwe dvd-brander (en allemaal naar keuze uiteraard)
Zouden ze al met de witte vlaggen wapperen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:47 schreef Godslasteraar het volgende:
beest komt nauwelijks boven de grassprieten uit, en oh oh oh, wat zijn die Noord Fransen ongerust![]()
Dat lijkt me een taak voor Wereldmeneertje.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:45 schreef Godslasteraar het volgende:
Verdomd, die "puma" die vorig jaar (?) nog over de Veluwe rondzwierf, zit nu aan de Noord Franse kust![]()
Ah ja, de laptops. De zwakke plek van laptops is vooral de koeling en de ventilatortjes, en vermoedelijk de cd/dvd spelers die erin zitten. Zeker die ventilatortjes zijn gewoon brakke goedkope rotzooi. En als zo'n ding dan versleten is is het een ellende om zoiets te moeten vervangen. Idem voor die miezerige cd/dvd spelers.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Desktop past niet in mijn huis. Fysiek.
Wel in de schuur (daar staat er dan ook een), maar daar wil ik liever buiten zitten.
Mijn tweedehands laptopje is geweldig! Het enige nadeel is dat 'ie geen batterij heeft.
Wereldmeneertje is al druk bezig het fascisme te verslaan, ik weet niet of het vangen van een poema nog wel in zijn agenda past.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat lijkt me een taak voor Wereldmeneertje.
om de een of andere reden moet ik nu aan die Bocuse denken, die topkokquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zouden ze al met de witte vlaggen wapperen.
Poema, olifant, wat is het verschil? Het zijn beide olifanten, behalve de poema.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wereldmeneertje is al druk bezig het fascisme te verslaan, ik weet niet of het vangen van een poema nog wel in zijn agenda past.
Mijn laptop heeft nog een floppy drivequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:55 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ah ja, de laptops. De zwakke plek van laptops is vooral de koeling en de ventilatortjes, en vermoedelijk de cd/dvd spelers die erin zitten. Zeker die ventilatortjes zijn gewoon brakke goedkope rotzooi. En als zo'n ding dan versleten is is het een ellende om zoiets te moeten vervangen. Idem voor die miezerige cd/dvd spelers.
Je moet in ieder geval zorgen dat je de garantie goed regelt, en accepteren dat zo'n laptop verhoudingsgewijs duurder is en minder duurzaam is dan een tower. (en voor hetzelfde geld ook nog eens een stuk langzamer) En daarvoor krijg je mobiliteit terug en wat minder stroomkosten.
En eventueel beter een externe (usb) dvd-brander aanschaffen, dat is mischien goedkoper dan de interne speler te laten vervangen.
...misschien...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:58 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik vraag me af, heeft Wereldmeneertje ook een jong ding uit de achterban?
één keer, maar door het weer van de laatste tijd is er niet veel van terecht gekomen. En het is nu midden augustusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft nog een floppy drive(en geen cdrom laat staan dvd drive). Er zat nul komma nul garantie op (niet eens tot de deur), maar kostte dan ook maar ¤130,-. En hij doet het al ruim een jaar naar volle tevredenheid, behalve dat 'ie dus echt geen filmpjes kan. Dan hangt 'ie accuut.
Nog konijnen verschrikt?
Heb er nog wel eeen paar van de C1000, ruilen, kopen, hebbenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:25 schreef Apropos het volgende:
Ik zoek/ruil winkelwagenmuntjes.
Hoe heet die misdaadverslaggever ook alweer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:27 schreef -IksRee- het volgende:
[afbeelding]
Nee, hij ziet er echt niet als een Arabier uit hoor
Net zoals jij er niet als een Murk uitziet zeker
Murkje, dat JIJ het nu niet ziet wil niet zeggen dat niemand dat kan zien.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe heet die misdaadverslaggever ook alweer.
Ook een arabier zeker![]()
Fasje, dat jij denkt te weten hoe "een arabier" eruit ziet, is niets meer dan een sprookje.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:30 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Murkje, dat JIJ het nu niet ziet wil niet zeggen dat niemand dat kan zien.
Peter R. de Vries is trouwens blond, dumb ass.
Dus zoals gezegd: ga maar even niet naar de UK op vakantie![]()
Goed, we zullen eens de proef op de som nemen in de UK.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Fasje, dat jij denkt te weten hoe "een arabier" eruit ziet, is niets meer dan een sprookje.
Assad heeft geen blauwe ogen? Last van kleurenblindheid?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:33 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Die heeft notabene blauwe ogen man![]()
![]()
![]()
Zwart haar en blauwe ogen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Assad heeft geen blauwe ogen? Last van kleurenblindheid?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |