En zondag... wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:37 schreef Monidique het volgende:
KLowJow, ik ben vrij tot zondag.
Monidique... Ik wil iets zeggen, maar de woorden willen niet komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:46 schreef Monidique het volgende:
Dan wordt er gewerkt.
Een steunbetuiging, diepzinnig en opbeurend... een troostend, kameraadschappelijk gebaar... gedeelde smart.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:54 schreef Monidique het volgende:
Probeer... het... !
om te zien of je een explosie of een implosie krijgt natuurlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:09 schreef Monidique het volgende:
Misschien wel, misschien wel.
Je bent er voorzeker een beter mens door geworden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:00 schreef Monidique het volgende:
Wist ik bijvoorbeeld dat Bocundji Ca voetbalt bij FC Nantes Atlantique? Nee, maar nu wel.
Ik hou het bij een goedkoop soort dubbeldrank.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:18 schreef Monidique het volgende:
Maar ik moet nu dus eigenlijk wel naar bed, maar ik blijf liever bier drinken.
[ bron ]quote:"You're my brother, you're truly my brother," I said in Arabic. "Promise me you will use this gun to kill me by your own hand. I don't want that knife, I don't want the knife, use the gun."
Hoolsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
Hmm civ.
Ik las: assesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
Assad praises "new middle east"?
Je denkt toch niet dat ik binnen een jaar een nieuwe laptop ga kopen als ik nog garantie heb? Sterker nog, ik denk eraan de garantie maar te verlengen. Dit ding kostte negenhonderd euro.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:52 schreef MrX1982 het volgende:
Of koop gewoon een nieuwe.
In dat geval heb ik niets gezegd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:54 schreef Monidique het volgende:
Je denkt toch niet dat ik binnen een jaar een nieuwe laptop ga kopen als ik nog garantie heb? Sterker nog, ik denk eraan de garantie maar te verlengen. Dit ding kostte negenhonderd euro.
Dat zei MrX.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:52 schreef MrX1982 het volgende:
Of koop gewoon een nieuwe.
Ventilator maakt soms veel geluid en de DVD-schrijver, uhm, doet het wel-niet-beetje-ongeveer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:56 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is er met de ventilator en de dvd schrijver dan.
Heb je wel eens andere merk DVDtjes geprobeerd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:59 schreef Monidique het volgende:
Ja, zoiets. Maar ik kan wel een beetje schrijven. Een beetje dan.
Ja, alleen wil ik wat mobiliteit hebben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:08 schreef Godslasteraar het volgende:
Nooit een laptop voor privé-gebruik kopen, kutdingen. Voor werk is het wat anders, dan krijg je zo'n ding en als er dan weer wat mee is geef je 'm aan de it-man, vindt ie leuk!Maar privé gewoon een pc waar je zelf voor een tientje binnen 3 minuten een ventilatortje hebt vervangen, en binnen 4 minuten voor 55 euro een nieuwe dvd-brander (en allemaal naar keuze uiteraard)
Jawel. Och, ik probeer het binnenkort nog wel even.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je wel eens andere merk DVDtjes geprobeerd.
toch oud nieuws? Stond van het weekend al in de krant en dat de reacties wel meevielen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:04 schreef Godslasteraar het volgende:
fijne rel in Duitsland over Günter Grass!
http://www.spiegel.de/
![]()
Met Hitler-snor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:36 schreef Mutant01 het volgende:
TIs wel een arier.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:38 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mr. World, de ultieme held die het zal opnemen tegen het fascistische regime van de Republiek. Ja, dat kan nog wel eens een succesvolle strip worden.
Zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:38 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mr. World, de ultieme held die het zal opnemen tegen het fascistische regime van de Republiek. Ja, dat kan nog wel eens een succesvolle strip worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |