Marloes: sorry, ik heb de prijs nog niet nagevraagd, ik zal het zsm doen!Update #4 - 2 dagen na mijn introBoeiend eigk. hoeveel dagen voor of na mijn intro het nog eigenlijk is. Maar goed, de intro is voorbij en we hebben er kunnen slapen van de week! Er moet nog veel gebeuren, dus de komende weken zal ik nog veel foto's posten. Afgelopen dinsdag had ik weinig tijd om goed foto's te maken. Dus helaas te weinig foto's deze keer en van een te slechte kwaliteit, vind ik.
De woonkamer beginnen we mee. Daar staan nu veel spulletjes. Nog niet allemaal op de juiste plek, maar goed. Het is wel twee hands enzo, maar dat maakt niet uit.
![]()
En de kozijnen zijn geverfd:
![]()
De vloerbedekking is gelegd op de trappen en op de overloop van de 1e en 2e etage. Op de begange grond wordt nog laminaat gelegd.
![]()
![]()
En er staat inderdaad nog overal een beetje troep. Ik zal straks nog wel vertellen waarom en wat er nog allemaal moet gebeuren.
Waar bijna alles klaar is, is in de kamer van kamergenote S. Het is niet mijn style, maar het ziet er wel leuk uit.
![]()
![]()
![]()
Ook de douche begint steeds meer vorm te krijgen:
![]()
Volgende keer zal ik de douchekop laten zien.
![]()
Mijn kamer dan tot slot, waar nog veel moet gebeuren. Maar mijn bed (MALM, berkenfineer) is wel af.
![]()
Afgelopen zaterdagavond rond de klok van zeven kwam ik er trouwens achter dat mijn lattenbodem is bedoeld voor een bed van 2,20 m. en niet voor 2m. Dus snel naar de Ikea, want die is gesloten om 20.00 uur. En hij is ook gesloten op zondag. Terwijl maandag mijn introductie zou zijn. Dus ik de juiste lattebodem opzoeken in het zelfbedieningsmagazijn. Blijkt het weer ééntje van 2,20 m. te zijn. Die liggen dus verkeerd. Hup snel naar zo'n computer waar je je producten op kan opzoeken. En net voor sluitingstijd toch nog een lattenbodem gevonden. Gaan we naar afhalen goederen, blijkt de lattenbodem niet in van die handige Ikea dozen te zitten, maar al helemaal in elkaar te zitten. Dat past niet in de auto. Gelukkig hadden we een busje gehuurd voor het verhuizen, dus hebben we iemand naar de Ikea laten rijden voor die lattenbodem. Komen we thuis, blijk ik nog een lattenbodem te hebben, dezelfde van 2.20m.
![]()
Ik heb dus lekker lopen slapen de vorige keer in de Ikea. Maar die dozen staan ook niet altijd op de juiste plek. In ieder geval heb ik zaterdagavond nog kunnen slapen in mijn bed,
Op de foto van de overloop zijn de dozen van de lattenbodems te vinden die retour gaan naar Ikea A'dam.
![]()
Het GALANT bureau:
![]()
Met EFFECTIV boeken- ladekastje.
![]()
De JONDAL spiegel
![]()
en de BILLY boekenkast.
O ja, check ook even de nieuwe radiatoren!
![]()
(op verschillende fotos te zien)
Wat moet er nog allemaal gebeuren?
- laminaat begane grond
- kabelaansluiting TV en internet (signaal krijgen we maandag door, maar we moeten kabels doortrekken naar boven, zodat op iedere slaapkamer ook TV kan worden gekeken
- plinten
- in de douche komt nog een afscheiding (voor het spetterende water)
- op sommige plekken nog wat verlichting
- en de kamer van huisgenote V en mijn kamer moeten nog wat meubels worden afgemaakt