quote:Op maandag 31 juli 2006 01:21 schreef Erwtensoep het volgende:
mooie OP verdient
quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 01:23 schreef vaagteken het volgende:
Te Vette OP inderdaad
Hehe nee, hij komt volgende maand uitquote:Op maandag 31 juli 2006 01:23 schreef vaagteken het volgende:
Te Vette OP inderdaad, alleen de NL release date moet 2007 neem ik aan...
Dat kan bijna niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 07:24 schreef Retarded het volgende:
sjonge jonge... ik ga zo hard lachen als deze game tegenvalt
Sjiittttquote:Big Ass City!
De stad is ongeveer twee keer zo groot als Vice City, iets groter zelfs!
Valt op zich mee... San Andreas was nog groter.....quote:Op maandag 31 juli 2006 09:11 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Sjiitttt![]()
In VC was ik al een kwartier bezig om van rechts naar links te komen![]()
... Begint nu echt bij mij te komen hoor... ik MOETTttt dat spel hebben
Oh ja.. SA was laatste deelquote:Op maandag 31 juli 2006 09:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Valt op zich mee... San Andreas was nog groter.....
Net dat filmpje gezien wat M&M postte in het 360 topic...... binnen levels zijn cool man... ook vanuit de auto schieten is zoooveeel beter dan in GTA.... ben erg benieuwd
Ik weet dat er 2 co-op missies zijn die nog vrij pittig zouden moeten zijn.. misschien zijn er wel meer.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:38 schreef Sjotime het volgende:
Is online nu alleen coop tegen computer of ook tegen anderen? Misschien is het wat om de achievements lijst in de OP te zetten?
http://www.achieve360points.com/game/saintsrow/
Ja heb het al gelezen.... heel wat modes. In je eentje of met teams.... erg cool.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik weet dat er 2 co-op missies zijn die nog vrij pittig zouden moeten zijn.. misschien zijn er wel meer.
Maar goed, anders ga je gewoon lekker kutten... dat is toch vaak het leukste
Wat ik precies moet voorstellen bij gangs weet ik niet..
Ik bedoel.. ik loop door de stad.. en ineens PLOPT er een friend bij ofzoJe hebt geen vaste wijk toch? Kan niet op live.. op 1 kaart.
Ik zie zo een A-team tank voor mequote:Op maandag 31 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
Ja... ik ga hem hypen denk ik
Four members of your team can get in a car at any time, and then you can go off to perform a drive-by execution of the rival gang members. Or perhaps you'd rather hide your car in a garage and sneak around gathering cash, avoiding the enemy's bullets? Or how about creating a motorcade to protect your main machine from the other gang's fire? Or... See, there's potential here.
Je auto upgraden om de motor te beschermenMoet niet veel gekker worden.
Kom jij ook in mijn clan?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
Four members of your team can get in a car at any time, and then you can go off to perform a drive-by execution of the rival gang members. Or perhaps you'd rather hide your car in a garage and sneak around gathering cash, avoiding the enemy's bullets? Or how about creating a motorcade to protect your main machine from the other gang's fire? Or... See, there's potential here.
Ja ik moest daar ook even aan denkenquote:
Met alles wat ik lees, word het spel steeds coolerquote:Op maandag 31 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
quote:
Dus morgen stop je met bitchen en ga je eindelijk de 360 halen... of .... toch maar weer nietquote:
Ik haal m na mn laatste hertentamen, tegelijk met de release van Saints Row. Ik beloof het jaquote:Op maandag 31 juli 2006 10:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dus morgen stop je met bitchen en ga je eindelijk de 360 halen... of .... toch maar weer niet
My niggerquote:Op maandag 31 juli 2006 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik haal m na mn laatste hertentamen, tegelijk met de release van Saints Row. Ik beloof het ja
Dus jij komt ook bij mijn posse?quote:
Ik vind het prima Gijsquote:Op maandag 31 juli 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus jij komt ook bij mijn posse?
Uiteraard, niemand die daarover wil discussieren hoor, jij bent de rij-negert.quote:
Ja ik doe navigatiequote:Op maandag 31 juli 2006 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uiteraard, niemand die daarover wil discussieren hoor, jij bent de rij-negert.
Jij bent gemaakt voor dat spel trouwens gijs...quote:
Ik maak een Notorious BIGquote:Op maandag 31 juli 2006 11:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij bent gemaakt voor dat spel trouwens gijs...![]()
Jouw naam staat er echt met hoofdletters op!
Zoals in Oblivionquote:Op maandag 31 juli 2006 11:13 schreef Kaap het volgende:
Wat ik me afvraag is of je ook echt in elk gebouw. In GTA kon je maar in enkele gebouwen en vaak was er dan niet eens iemand binnen. Dat zoog. Ik wil dat Saints Row een echte actieve omgeving heeft, ook binnenshuis.
Hij doet die stem "Bij het volgende kruispunt rechtsaf"quote:Op maandag 31 juli 2006 11:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zit er geen eens Tom Tom in dat spel?
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:28 schreef Atuniel het volgende:
Ik wil trouwens tegen die tijd zo snel mogelijk 'groupfoto's ' zien van de Fokkers
Beetje met zn allen chillend bij elkaar staan, foto van maken, posten
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:28 schreef Atuniel het volgende:
Ik wil trouwens tegen die tijd zo snel mogelijk 'groupfoto's ' zien van de Fokkers
SERIEUSSS briljantquote:Op maandag 31 juli 2006 12:53 schreef MMaRsu het volgende:
Je maakt voor MP gewoon je eigen character. Hoe meer geld verdient in MP hoe betere kleren je daar kan kopen, dus als je iemand met een pimp outfit ziet weet je dat hij al lang speelt
ja idd, wat origineel. (Diablo 2 kon dat natuurlijk ook al, maar agh, detail)quote:
Ik vind het wel origineel. Niet iedereen heeft D2 gespeeld ( zoals ik ).quote:Op maandag 31 juli 2006 15:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
ja idd, wat origineel. (Diablo 2 kon dat natuurlijk ook al, maar agh, detail)
Waar heb je last van, niet klaargekomen gister bij de sexquote:Op maandag 31 juli 2006 15:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
ja idd, wat origineel. (Diablo 2 kon dat natuurlijk ook al, maar agh, detail)
Who cares.... vind het gewoon wel cool dat het op een console game GTA style nu is. Dus zo raar is het niet blij te zijn..... helemaal niet in de MP.... zie je dus echt veel verschillende charactersquote:Op maandag 31 juli 2006 15:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Waar heb je last van, niet klaargekomen gister bij de sex
Plaatje in de OP laat wel zien dat je allemaal verschillende karakters kan maken en allemaal verschillende kleding kan aantrekken.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:23 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Who cares.... vind het gewoon wel cool dat het op een console game GTA style nu is. Dus zo raar is het niet blij te zijn..... helemaal niet in de MP.... zie je dus echt veel verschillende characters
Maar hij deelt mijn vreugde niet nee![]()
Diablo 2 ook
Ja klopt voor SP lijkt me dat ook niet meer dan normaal, maar een MP character maken zie je niet vaak.... en nog kunnen saven ook,..... geweldig hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:32 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Plaatje in de OP laat wel zien dat je allemaal verschillende karakters kan maken en allemaal verschillende kleding kan aantrekken.
Ik heb het online (op auto's na Forza was briljant) nog niet eerder gezien... maar heb er gewoon veel zin in nu. Word zooo lachen
Diablo 1 gespeeld.. absoluut ruk spel.
Is er nog een plekje vrij in de autoquote:Op maandag 31 juli 2006 12:28 schreef Atuniel het volgende:
Maar dope is meer slang jeweet.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:38 schreef MMaRsu het volgende:
Maakt niet uit, dope en gruwelijk is allebij goed
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:34 schreef =HellFire= het volgende:
Gruwelijke OP alvast, kudo's en lotsa respect!
Tuurlijk, we gaan gewoon met zn allen in een touringcar, je weet.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is er nog een plekje vrij in de auto?
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:55 schreef NX het volgende:
[..]
I Feel Ya!
![]()
//EDIT
Ik kan bijna niet meer wachten! MMarsu, door jou gehype functioneer ik niet meer normaal![]()
![]()
Warren Williams (een turkquote:Op maandag 31 juli 2006 17:25 schreef MMaRsu het volgende:
http://quizfarm.com/test.php?q_id=225621
Hier nog een leuke quiz om te nemen, welk Saints Row character ben jij!
Ghoul enginequote:Op maandag 31 juli 2006 17:44 schreef ViezeFreddy het volgende:
Jammer dat er geen ghoul engine inzit, dikke afknapper.
Ik ook.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:52 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik scoorde Dex
Hoelaat is dat hier? 11 uur s'avonds ofzo?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:02 schreef MMaRsu het volgende:
The Saints Row demo will go Live at 18:00 GMT tomorrow on Xbox Live.
Dan pas
Laat ze dan een behoorlijke demo releasenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:06 schreef MMaRsu het volgende:
Vergeet niet, het is de E3 demo, dus er zullen nog genoeg framerate en glitches inzitten. Dat zijn dingen die inmiddels al verholen zijn volgens het developer forum
Fuck it , als er een beetje framedrops inzitten, en hun beloven dat dit verholpen is in de retail dan kan het mij geen fuck schelen, zolang het maar speelbaar isquote:Op maandag 31 juli 2006 19:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Laat ze dan een behoorlijke demo releasen
Desnoods hadden ze er de US release voor verschoven, dat had ik ze vergeven.
20:00 hier.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:02 schreef MMaRsu het volgende:
The Saints Row demo will go Live at 18:00 GMT tomorrow on Xbox Live.
Dan pas
Weet je zeker dat het de demo van E3 is? Vreemd, ik dacht van niet...quote:Op maandag 31 juli 2006 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
rofl.
Yupquote:Op maandag 31 juli 2006 20:25 schreef NX het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de demo van E3 is? Vreemd, ik dacht van niet...
Ja maar die heeft een matige OP, maak jij maar een mooiequote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef NX het volgende:
[..]
Is er al een centrale topic over Dead Rising![]()
Heheh... Ja daar zat ik al aan te denken... heb een nieuw idee, wou effe kijken of dat luktquote:Op maandag 31 juli 2006 21:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar die heeft een matige OP, maak jij maar een mooie.
Is wel een gametijd natuurlijkquote:
Ja maar moet hem nog wel downen dan. En of de demo nu E3 is of niet.... sommige mensen kunnen toch niet objectief naar een game kijken......... Dat spel wordt voor hun nooit goed... ook al krijg je het met een Gouden gamehoes geserveerd.quote:
Als een echte gangers bekijk je het leven positief, over 25 uur de demo!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hoelaat is dat hier? 11 uur s'avonds ofzo?
So truequote:Op maandag 31 juli 2006 21:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar moet hem nog wel downen dan. En of de demo nu E3 is of niet.... sommige mensen kunnen toch niet objectief naar een game kijken......... Dat spel wordt voor hun nooit goed... ook al krijg je het met een Gouden gamehoes geserveerd.
Nope.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:07 schreef HyperViper het volgende:
Zit er MP in de demo?
wtfquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
* Drumroll *
Het genie achter deze game spreekt!!
[afbeelding]
Are you serieus or what?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
* Drumroll *
[afbeelding]
![]()
Het blijft zo'n lul, die gozer.... Check jullie later, homies 4 life, later!
Ik hoorde via via dat je met een amerikaans account morgenvroeg tussen 10 en 12 die shit al kan downloaden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:34 schreef MMaRsu het volgende:
Dat is echt serieus.
Maargoed back ontopic, ik kan echt niet meer w8en
Ik ga dus hem namaken in Saints Rowquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
* Drumroll *
[afbeelding]
![]()
Waarom is die gozer een lul dan? Is toch best grappig.... ik juich zijn enthousiasme wel toequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
* Drumroll *
[afbeelding]
![]()
Daar is al menig topic aan gewijdt hier op FOKquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Waarom is die gozer een lul dan? Is toch best grappig.... ik juich zijn enthousiasme wel toe![]()
Iedereen zijn ding toch?
gast, die feut is al 10 jaar oudquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
* Drumroll *
[afbeelding]
![]()
Waarom? Nutteloos, demo staat er straks ook nog wel op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:32 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik vrij neem en naar huis ga.
Niemand heeft de demo nog geloof ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:07 schreef Marty26 het volgende:
Heeft nou iemand dat spel al aan de gang?
Ik ben erg nieuwsgierig. Zeker naar het online gedeelte. Beetje FOK! vs Tweakers
Damm en daar moet je dan ook nog voor betalenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niemand heeft de demo nog geloof ikgaat zo langzaam
Tis ook een kinderspel toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:22 schreef HyperViper het volgende:
Jammer dat er niet veel bloed inzit
True.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Kinderen willen ook bloed zien!
Betalen? Je betaalt helemaal nergens voor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:12 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Damm en daar moet je dan ook nog voor betalen
naja nog ff wachten dan ben erg nieuwsgierig.
Ja, om lag te voorkomen tijdens het spelen. Juist een hele mooie feature.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:24 schreef Kremers het volgende:
SlowwwwwwwMaar goed, wat verwacht je als half Europa dat ding loopt te downloaden
Klopt het trouwens dat als je een live spel gaat spelen, het downloaden stopt? Ik ging net even de demo van Prey spelen en kreen ineens de melding dat de download gestopt was :S Dus ik Prey afsluiten en hij begint weer...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:09 schreef Gamedemon het volgende:
Framedrops, pop in, pop up, geen connectie met live kunnen hebben, kutdemo, slotje
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
na 10 minuten mensen overrijden kwam de politie paskansloos!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:17 schreef Gamedemon het volgende:
net eindelijk een politie shoot out, verdwijnen die autos waar ze achter schuilenvervolgens jat ik zo'n politie bak, rijd ik tegen een muur en val ik door de grond van het spel heen, wat een game
![]()
zeker slowdown, dat merk je gewoon. las dat de makers hebben gezegd dat het eruit is in de volle versie. Hier mijn 1e screensquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:21 schreef devv05 het volgende:
Maar slowdown dus? Dat moet er echt uit in de definitieve versie
Altijd leuk op een regenachtige zondag,.. brengt je lekker in de stemmingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:23 schreef Tain het volgende:
Uit de verhalenbundel van Gamedemon
[..]
[..]
[..]
Dat ziet er echt cool uit manquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zeker slowdown, dat merk je gewoon. las dat de makers hebben gezegd dat het eruit is in de volle versie. Hier mijn 1e screens
[afbeelding]
It's Summer in the city
[afbeelding]
quote:
Ga anders gamen ofzo..... of heb je je laptop op schootquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:46 schreef =HellFire= het volgende:
lol je blijft tijdelijk drijven op het water. Zwemmen met je homies is wel grappig.
How about comp links, 360 rechts, met twee schermen op één grote tafel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
[..]
Ga anders gamen ofzo..... of heb je je laptop op schoot
*thermometer zoekt*quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
How about comp links, 360 rechts, met twee schermen op één grote tafel?
Afgelopen twee weken ben ik op vakantie geweest gelukkig. Maar ja, het is vrij warm nu. Ah well.quote:
Wat ben je nou aan het doenquote:
Shit man ziet er zo cool uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:29 schreef =HellFire= het volgende:Bwhahahahha.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
I AM A MEAN FAT MOTHERFUCKER!
De demo want ik zag hem downloaden op xbox.nl geloof ik. Ziet er echt goed uit hoor vind ik zelf.... krijg er zin inquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:42 schreef Tain het volgende:
Hellfire heb je nu ook de demo of heb je toch de preview code binnen gekregen?
MORGEN pas.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:42 schreef Tain het volgende:
Hellfire heb je nu ook de demo of heb je toch de preview code binnen gekregen?
Ik wist het ook nog nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
De demo want ik zag hem downloaden op xbox.nl geloof ik. Ziet er echt goed uit hoor vind ik zelf.... krijg er zin inDoor de voorruit vliegen is ook nieuw..... klinkt cool
Ok.quote:
Ik vind level van detail hoog hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ok.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De rest was niet zo goed gelukt. Zal met de preview nog wel wat meer maken.Deze kun je dan vinden in de Saints row gamepage op Gamer.nl
Ik vind het een heerlijke stijlquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ok.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De rest was niet zo goed gelukt. Zal met de preview nog wel wat meer maken.Deze kun je dan vinden in de Saints row gamepage op Gamer.nl
Ze hadden deze demo gewoon niet moeten vrijgeven voor het publiekquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:57 schreef MMaRsu het volgende:
Voor alle mensen die zeiken over glitches, framedrops en dat soort shit, lees deze thread ff door
http://developer.saintsrow.com/forums/showthread.php?t=411
Verder is dit de demo van de E3, en word optimalisatie vaak in de laatste paar maanden gedaan.
Maargoed verder is de game supervet![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom niet? Ik heb er plezier mee? Al dat gehuil om wat framerate problemenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hadden deze demo gewoon niet moeten vrijgeven voor het publiek
Heeft een goede indruk gemaakt. Alleen jammer van de framedrops.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:16 schreef devv05 het volgende:
5 mensen die 'm hebben... Wat zijn de eerste indrukken?
Dat heb ik bij een andere verkeersdeelnemer voor elkaar gekregen. Hij vloog zomaar door zijn raam heen. Geen idee hoe dat nou kwam.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:52 schreef =HellFire= het volgende:
Wel cool als je heel hard tegen een muur oprijdt je gewoon uit het raam vliegt.
Hmm, misschien omdat een demo bedoeld is om een goede indruk te krijgen van wat het spel biedt en zoals je misschien al uit GD's reacties hebt kunnen opmaken is niet iedereen gecharmeerd van framerateproblemen/slechte AI/popups/etc en denk niet dat mensen die twijfelden over het halen van deze game nu zullen zeggen dat ze de game gaan halenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb er plezier mee? Al dat gehuil om wat framerate problemen.
Ja wat moeten ze dan.... tijd maken voor een goede demo? Misschien wel... maar ze hebben de keuze gemaakt verder aan het spel te werken en iig een demo uit te brengen....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Hmm, misschien omdat een demo bedoeld is om een goede indruk te krijgen van wat het spel biedt en zoals je misschien al uit GD's reacties hebt kunnen opmaken is niet iedereen gecharmeerd van framerateproblemen/slechte AI/popups/etc en denk niet dat mensen die twijfelden over het halen van deze game nu zullen zeggen dat ze de game gaan halen
Deze demo is minstens ook alweer een paar maandjes oud, dus ze hadden best wat engine upgrades door kunnen voerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja wat moeten ze dan.... tijd maken voor een goede demo? Misschien wel... maar ze hebben de keuze gemaakt verder aan het spel te werken en iig een demo uit te brengen....
Heb hem alleen maar van de politie kunnen krijgen. Al is het trouwens ook wel leuk om even te gaan honkballen met mensen op straat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:12 schreef koentje.k het volgende:
Weet iemand waar je die shotgun kunt halen behalve van politie?
Ja maar niet gedaan... wat doe je er aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Deze demo is minstens ook alweer een paar maandjes oud, dus ze hadden best wat engine upgrades door kunnen voeren
Het ragdoll effect schijnt goed te zijn hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb hem alleen maar van de politie kunnen krijgen. Al is het trouwens ook wel leuk om even te gaan honkballen met mensen op straat.![]()
het spel niet kopen, dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar niet gedaan... wat doe je er aan? Life suckes enzo !
Serieus goed stukje.... er wordt een hoop duidelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:57 schreef MMaRsu het volgende:
Voor alle mensen die zeiken over glitches, framedrops en dat soort shit, lees deze thread ff door
http://developer.saintsrow.com/forums/showthread.php?t=411
Verder is dit de demo van de E3, en word optimalisatie vaak in de laatste paar maanden gedaan.
Maargoed verder is de game supervet![]()
![]()
![]()
![]()
Ja zo werkt het niet denk ik....... spel gaat wel verkopen. Ik ga de demo proberen en als het me bevalt kopen. Ik kijk ook niet echt naar framedrops of pop-ups.... sowieso vertrouw ik demo's nooit.... eindproduct is altijd beter.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:16 schreef Tain het volgende:
[..]
het spel niet kopen, dat zal ze leren![]()
Mja framedrops ligt het er heel erg aan wanneer het gebeurt, zoals bij LOTR als het alleen in hele drukke stukken gebeurt is het een stuk minder erg dan dat er niks in de buurt is en je bent naar een slideshow aan het kijken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet denk ik....... spel gaat wel verkopen. Ik ga de demo proberen en als het me bevalt kopen. Ik kijk ook niet echt naar framedrops of pop-ups.... sowieso vertrouw ik demo's nooit.... eindproduct is altijd beter.
Yup, ziet er in ieder geval beter uit dan bij GTA.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het ragdoll effect schijnt goed te zijn he
Idd ik heb liever dat ze deze demo uitbrengen, en hun tijd besteden aan het optimaliseren van het hele spel zodat die niet uitgesteld hoeft te wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja wat moeten ze dan.... tijd maken voor een goede demo? Misschien wel... maar ze hebben de keuze gemaakt verder aan het spel te werken en iig een demo uit te brengen....
Ja, maar wat wil je nouquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Mja framedrops ligt het er heel erg aan wanneer het gebeurt, zoals bij LOTR als het alleen in hele drukke stukken gebeurt is het een stuk minder erg dan dat er niks in de buurt is en je bent naar een slideshow aan het kijken.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd ik heb liever dat ze deze demo uitbrengen, en hun tijd besteden aan het optimaliseren van het hele spel zodat die niet uitgesteld hoeft te worden.
Ik wil niks, en de demo had ik graag gedowned om zelf te kijken hoe het nu zit, maar mijn 360 is stuk en nog niet opgehaaldquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja, maar wat wil je nouFramedrops zijn praktisch niet aanwezig op de release versie... down of haal de demo dan niet,.. weet ik veel.
In de tutorial waren ze vooral aanwezig toch door de begeleidende stem?quote:LotR had trouwens amper framedrops vond ik zelf.... af en toe wel,... VOORAL in de demo.... boeide me toen ook niet.
GTA heeft dan ook in principe geen ragdoll.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, ziet er in ieder geval beter uit dan bij GTA.
Ja precies daar jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:26 schreef Tain het volgende:
[..]
In de tutorial waren ze vooral aanwezig toch door de begeleidende stem?
Zo ziet het er bij mij uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:49 schreef Armageddon het volgende:
Ben benieuwd hoe het er op de HDTV uitziet.
Heb het een uur of twee gespeeld, en geweldig gewoon!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:44 schreef Yankee_One het volgende:
lol, rijd ik net een stukje, staat er een auto verticaal in het asfalt. ontploft ineens die auto en wordt de bestuurder tegen een muur aan geslingerd
ik vind het spel wel leuk om te spelen. alleen merk je wel degelijk dat het een vroege demo is. de besturing van de auto's is drama en de game loopt eigenlijk nooit op een stabiele framerate van 30. verder is het schoppen een stuk leuker dan in gta door de ragdoll fysicsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:52 schreef NX het volgende:
[..]
Heb het een uur of twee gespeeld, en geweldig gewoon!
Alleen dan 1000x beter! True crime was namelijk een bagger gamequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:56 schreef donald_dick het volgende:
wel een toffe game, alleen het lijkt wel teveel op True Crime..
Ik dacht als je uit de demo lijn stapt, dat je na 1 minuut lopen alweer terugvalt binnen de demo...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:00 schreef MMaRsu het volgende:
http://youtube.com/watch?v=qq5FwyGJTQk&search=AK%20saints%20row
Wie heeft hem al gevonden ^^ ( de AK dus)
Wat is precies je punt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gast, die feut is al 10 jaar oud![]()
Ik snap en volg het niet helemaal, ga het straks wel effe proberen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
Yup en dat filmpje laat precies zien hoe je er komt! Ik heb hem nu ook
Allemaal kutquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
Er zitten maar 4 songs in de demo
tis niet alleen dat ze makkelijk zijn, maar ze gedragen zich ook gewoon apart.quote:politie AI is in het hele spel beter ( makkelijk gemaakt voor de demo )
Truequote:de 'wereld' waar jij het over hebt is een klein stukje van de stad
Das mooi, ik overigens ook net ingame toen ik keek naar zo'n eiland over een brug, dat lag wat hoger.quote:ik heb zeker heuvels e.d gezien in andere gameplay footage.
Wat heeft hyped zijn er mee te maken?quote:Maar ik snap dat mensen die zowieso al niet echt hyped waren voor deze game hem misschien kutter vinden door deze demo.
Gewoon pistool in de hand nemen en crosshair op iemand zetten.. 2 tellen wachten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:25 schreef The_Verve het volgende:
Hoe hou je iemand onder schot?
Haha ja okay, ze hadden best 1 of 2 andere type's muziek er in mogen stoppen voor de variatie ( ik vind ze allemaal tof maar dat terzijde, je kunt toch ook je eigen muziek draaienquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Allemaal kut
Ze hadden meer mogen varieren voor een demo-selectie.
[..]
tis niet alleen dat ze makkelijk zijn, maar ze gedragen zich ook gewoon apart.
[..]
True
[..]
Das mooi, ik overigens ook net ingame toen ik keek naar zo'n eiland over een brug, dat lag wat hoger.
[..]
Wat heeft hyped zijn er mee te maken?
Ik baseer m'n oordeel altijd volledig op wat ik speel, niet op wat ik er van tevoren van verwacht.
Haha ja okay, ze hadden best 1 of 2 andere type's muziek er in mogen stoppen voor de variatie ( ik vind ze allemaal tof maar dat terzijde, je kunt toch ook je eigen muziek draaienquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Allemaal kut
Ze hadden meer mogen varieren voor een demo-selectie.
[..]
tis niet alleen dat ze makkelijk zijn, maar ze gedragen zich ook gewoon apart.
[..]
True
[..]
Das mooi, ik overigens ook net ingame toen ik keek naar zo'n eiland over een brug, dat lag wat hoger.
[..]
Wat heeft hyped zijn er mee te maken?
Ik baseer m'n oordeel altijd volledig op wat ik speel, niet op wat ik er van tevoren van verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |