Dat ziet er echt cool uit manquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zeker slowdown, dat merk je gewoon. las dat de makers hebben gezegd dat het eruit is in de volle versie. Hier mijn 1e screens
[afbeelding]
It's Summer in the city
[afbeelding]
quote:
Ga anders gamen ofzo..... of heb je je laptop op schootquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:46 schreef =HellFire= het volgende:
lol je blijft tijdelijk drijven op het water. Zwemmen met je homies is wel grappig.
How about comp links, 360 rechts, met twee schermen op één grote tafel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
[..]
Ga anders gamen ofzo..... of heb je je laptop op schoot
*thermometer zoekt*quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
How about comp links, 360 rechts, met twee schermen op één grote tafel?
Afgelopen twee weken ben ik op vakantie geweest gelukkig. Maar ja, het is vrij warm nu. Ah well.quote:
Wat ben je nou aan het doenquote:
Shit man ziet er zo cool uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:29 schreef =HellFire= het volgende:Bwhahahahha.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
I AM A MEAN FAT MOTHERFUCKER!
De demo want ik zag hem downloaden op xbox.nl geloof ik. Ziet er echt goed uit hoor vind ik zelf.... krijg er zin inquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:42 schreef Tain het volgende:
Hellfire heb je nu ook de demo of heb je toch de preview code binnen gekregen?
MORGEN pas.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:42 schreef Tain het volgende:
Hellfire heb je nu ook de demo of heb je toch de preview code binnen gekregen?
Ik wist het ook nog nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
De demo want ik zag hem downloaden op xbox.nl geloof ik. Ziet er echt goed uit hoor vind ik zelf.... krijg er zin inDoor de voorruit vliegen is ook nieuw..... klinkt cool
Ok.quote:
Ik vind level van detail hoog hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ok.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De rest was niet zo goed gelukt. Zal met de preview nog wel wat meer maken.Deze kun je dan vinden in de Saints row gamepage op Gamer.nl
Ik vind het een heerlijke stijlquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ok.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De rest was niet zo goed gelukt. Zal met de preview nog wel wat meer maken.Deze kun je dan vinden in de Saints row gamepage op Gamer.nl
Ze hadden deze demo gewoon niet moeten vrijgeven voor het publiekquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:57 schreef MMaRsu het volgende:
Voor alle mensen die zeiken over glitches, framedrops en dat soort shit, lees deze thread ff door
http://developer.saintsrow.com/forums/showthread.php?t=411
Verder is dit de demo van de E3, en word optimalisatie vaak in de laatste paar maanden gedaan.
Maargoed verder is de game supervet![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom niet? Ik heb er plezier mee? Al dat gehuil om wat framerate problemenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hadden deze demo gewoon niet moeten vrijgeven voor het publiek
Heeft een goede indruk gemaakt. Alleen jammer van de framedrops.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:16 schreef devv05 het volgende:
5 mensen die 'm hebben... Wat zijn de eerste indrukken?
Dat heb ik bij een andere verkeersdeelnemer voor elkaar gekregen. Hij vloog zomaar door zijn raam heen. Geen idee hoe dat nou kwam.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:52 schreef =HellFire= het volgende:
Wel cool als je heel hard tegen een muur oprijdt je gewoon uit het raam vliegt.
Hmm, misschien omdat een demo bedoeld is om een goede indruk te krijgen van wat het spel biedt en zoals je misschien al uit GD's reacties hebt kunnen opmaken is niet iedereen gecharmeerd van framerateproblemen/slechte AI/popups/etc en denk niet dat mensen die twijfelden over het halen van deze game nu zullen zeggen dat ze de game gaan halenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb er plezier mee? Al dat gehuil om wat framerate problemen.
Ja wat moeten ze dan.... tijd maken voor een goede demo? Misschien wel... maar ze hebben de keuze gemaakt verder aan het spel te werken en iig een demo uit te brengen....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Hmm, misschien omdat een demo bedoeld is om een goede indruk te krijgen van wat het spel biedt en zoals je misschien al uit GD's reacties hebt kunnen opmaken is niet iedereen gecharmeerd van framerateproblemen/slechte AI/popups/etc en denk niet dat mensen die twijfelden over het halen van deze game nu zullen zeggen dat ze de game gaan halen
Deze demo is minstens ook alweer een paar maandjes oud, dus ze hadden best wat engine upgrades door kunnen voerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja wat moeten ze dan.... tijd maken voor een goede demo? Misschien wel... maar ze hebben de keuze gemaakt verder aan het spel te werken en iig een demo uit te brengen....
Heb hem alleen maar van de politie kunnen krijgen. Al is het trouwens ook wel leuk om even te gaan honkballen met mensen op straat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:12 schreef koentje.k het volgende:
Weet iemand waar je die shotgun kunt halen behalve van politie?
Ja maar niet gedaan... wat doe je er aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Deze demo is minstens ook alweer een paar maandjes oud, dus ze hadden best wat engine upgrades door kunnen voeren
Het ragdoll effect schijnt goed te zijn hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb hem alleen maar van de politie kunnen krijgen. Al is het trouwens ook wel leuk om even te gaan honkballen met mensen op straat.![]()
het spel niet kopen, dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar niet gedaan... wat doe je er aan? Life suckes enzo !
Serieus goed stukje.... er wordt een hoop duidelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:57 schreef MMaRsu het volgende:
Voor alle mensen die zeiken over glitches, framedrops en dat soort shit, lees deze thread ff door
http://developer.saintsrow.com/forums/showthread.php?t=411
Verder is dit de demo van de E3, en word optimalisatie vaak in de laatste paar maanden gedaan.
Maargoed verder is de game supervet![]()
![]()
![]()
![]()
Ja zo werkt het niet denk ik....... spel gaat wel verkopen. Ik ga de demo proberen en als het me bevalt kopen. Ik kijk ook niet echt naar framedrops of pop-ups.... sowieso vertrouw ik demo's nooit.... eindproduct is altijd beter.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:16 schreef Tain het volgende:
[..]
het spel niet kopen, dat zal ze leren![]()
Mja framedrops ligt het er heel erg aan wanneer het gebeurt, zoals bij LOTR als het alleen in hele drukke stukken gebeurt is het een stuk minder erg dan dat er niks in de buurt is en je bent naar een slideshow aan het kijken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet denk ik....... spel gaat wel verkopen. Ik ga de demo proberen en als het me bevalt kopen. Ik kijk ook niet echt naar framedrops of pop-ups.... sowieso vertrouw ik demo's nooit.... eindproduct is altijd beter.
Yup, ziet er in ieder geval beter uit dan bij GTA.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het ragdoll effect schijnt goed te zijn he
Idd ik heb liever dat ze deze demo uitbrengen, en hun tijd besteden aan het optimaliseren van het hele spel zodat die niet uitgesteld hoeft te wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja wat moeten ze dan.... tijd maken voor een goede demo? Misschien wel... maar ze hebben de keuze gemaakt verder aan het spel te werken en iig een demo uit te brengen....
Ja, maar wat wil je nouquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Mja framedrops ligt het er heel erg aan wanneer het gebeurt, zoals bij LOTR als het alleen in hele drukke stukken gebeurt is het een stuk minder erg dan dat er niks in de buurt is en je bent naar een slideshow aan het kijken.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd ik heb liever dat ze deze demo uitbrengen, en hun tijd besteden aan het optimaliseren van het hele spel zodat die niet uitgesteld hoeft te worden.
Ik wil niks, en de demo had ik graag gedowned om zelf te kijken hoe het nu zit, maar mijn 360 is stuk en nog niet opgehaaldquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja, maar wat wil je nouFramedrops zijn praktisch niet aanwezig op de release versie... down of haal de demo dan niet,.. weet ik veel.
In de tutorial waren ze vooral aanwezig toch door de begeleidende stem?quote:LotR had trouwens amper framedrops vond ik zelf.... af en toe wel,... VOORAL in de demo.... boeide me toen ook niet.
GTA heeft dan ook in principe geen ragdoll.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, ziet er in ieder geval beter uit dan bij GTA.
Ja precies daar jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:26 schreef Tain het volgende:
[..]
In de tutorial waren ze vooral aanwezig toch door de begeleidende stem?
Zo ziet het er bij mij uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:49 schreef Armageddon het volgende:
Ben benieuwd hoe het er op de HDTV uitziet.
Heb het een uur of twee gespeeld, en geweldig gewoon!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:44 schreef Yankee_One het volgende:
lol, rijd ik net een stukje, staat er een auto verticaal in het asfalt. ontploft ineens die auto en wordt de bestuurder tegen een muur aan geslingerd
ik vind het spel wel leuk om te spelen. alleen merk je wel degelijk dat het een vroege demo is. de besturing van de auto's is drama en de game loopt eigenlijk nooit op een stabiele framerate van 30. verder is het schoppen een stuk leuker dan in gta door de ragdoll fysicsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:52 schreef NX het volgende:
[..]
Heb het een uur of twee gespeeld, en geweldig gewoon!
Alleen dan 1000x beter! True crime was namelijk een bagger gamequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:56 schreef donald_dick het volgende:
wel een toffe game, alleen het lijkt wel teveel op True Crime..
Ik dacht als je uit de demo lijn stapt, dat je na 1 minuut lopen alweer terugvalt binnen de demo...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:00 schreef MMaRsu het volgende:
http://youtube.com/watch?v=qq5FwyGJTQk&search=AK%20saints%20row
Wie heeft hem al gevonden ^^ ( de AK dus)
Wat is precies je punt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gast, die feut is al 10 jaar oud![]()
Ik snap en volg het niet helemaal, ga het straks wel effe proberen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
Yup en dat filmpje laat precies zien hoe je er komt! Ik heb hem nu ook
Allemaal kutquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
Er zitten maar 4 songs in de demo
tis niet alleen dat ze makkelijk zijn, maar ze gedragen zich ook gewoon apart.quote:politie AI is in het hele spel beter ( makkelijk gemaakt voor de demo )
Truequote:de 'wereld' waar jij het over hebt is een klein stukje van de stad
Das mooi, ik overigens ook net ingame toen ik keek naar zo'n eiland over een brug, dat lag wat hoger.quote:ik heb zeker heuvels e.d gezien in andere gameplay footage.
Wat heeft hyped zijn er mee te maken?quote:Maar ik snap dat mensen die zowieso al niet echt hyped waren voor deze game hem misschien kutter vinden door deze demo.
Gewoon pistool in de hand nemen en crosshair op iemand zetten.. 2 tellen wachten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:25 schreef The_Verve het volgende:
Hoe hou je iemand onder schot?
Haha ja okay, ze hadden best 1 of 2 andere type's muziek er in mogen stoppen voor de variatie ( ik vind ze allemaal tof maar dat terzijde, je kunt toch ook je eigen muziek draaienquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Allemaal kut
Ze hadden meer mogen varieren voor een demo-selectie.
[..]
tis niet alleen dat ze makkelijk zijn, maar ze gedragen zich ook gewoon apart.
[..]
True
[..]
Das mooi, ik overigens ook net ingame toen ik keek naar zo'n eiland over een brug, dat lag wat hoger.
[..]
Wat heeft hyped zijn er mee te maken?
Ik baseer m'n oordeel altijd volledig op wat ik speel, niet op wat ik er van tevoren van verwacht.
Haha ja okay, ze hadden best 1 of 2 andere type's muziek er in mogen stoppen voor de variatie ( ik vind ze allemaal tof maar dat terzijde, je kunt toch ook je eigen muziek draaienquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Allemaal kut
Ze hadden meer mogen varieren voor een demo-selectie.
[..]
tis niet alleen dat ze makkelijk zijn, maar ze gedragen zich ook gewoon apart.
[..]
True
[..]
Das mooi, ik overigens ook net ingame toen ik keek naar zo'n eiland over een brug, dat lag wat hoger.
[..]
Wat heeft hyped zijn er mee te maken?
Ik baseer m'n oordeel altijd volledig op wat ik speel, niet op wat ik er van tevoren van verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |