Laat ze dan een behoorlijke demo releasenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:06 schreef MMaRsu het volgende:
Vergeet niet, het is de E3 demo, dus er zullen nog genoeg framerate en glitches inzitten. Dat zijn dingen die inmiddels al verholen zijn volgens het developer forum
Fuck it , als er een beetje framedrops inzitten, en hun beloven dat dit verholpen is in de retail dan kan het mij geen fuck schelen, zolang het maar speelbaar isquote:Op maandag 31 juli 2006 19:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Laat ze dan een behoorlijke demo releasen
Desnoods hadden ze er de US release voor verschoven, dat had ik ze vergeven.
20:00 hier.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:02 schreef MMaRsu het volgende:
The Saints Row demo will go Live at 18:00 GMT tomorrow on Xbox Live.
Dan pas
Weet je zeker dat het de demo van E3 is? Vreemd, ik dacht van niet...quote:Op maandag 31 juli 2006 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
rofl.
Yupquote:Op maandag 31 juli 2006 20:25 schreef NX het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de demo van E3 is? Vreemd, ik dacht van niet...
Ja maar die heeft een matige OP, maak jij maar een mooiequote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef NX het volgende:
[..]
Is er al een centrale topic over Dead Rising![]()
Heheh... Ja daar zat ik al aan te denken... heb een nieuw idee, wou effe kijken of dat luktquote:Op maandag 31 juli 2006 21:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar die heeft een matige OP, maak jij maar een mooie.
Is wel een gametijd natuurlijkquote:
Ja maar moet hem nog wel downen dan. En of de demo nu E3 is of niet.... sommige mensen kunnen toch niet objectief naar een game kijken......... Dat spel wordt voor hun nooit goed... ook al krijg je het met een Gouden gamehoes geserveerd.quote:
Als een echte gangers bekijk je het leven positief, over 25 uur de demo!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hoelaat is dat hier? 11 uur s'avonds ofzo?
So truequote:Op maandag 31 juli 2006 21:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar moet hem nog wel downen dan. En of de demo nu E3 is of niet.... sommige mensen kunnen toch niet objectief naar een game kijken......... Dat spel wordt voor hun nooit goed... ook al krijg je het met een Gouden gamehoes geserveerd.
Nope.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:07 schreef HyperViper het volgende:
Zit er MP in de demo?
wtfquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
* Drumroll *
Het genie achter deze game spreekt!!
[afbeelding]
Are you serieus or what?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
* Drumroll *
[afbeelding]
![]()
Het blijft zo'n lul, die gozer.... Check jullie later, homies 4 life, later!
Ik hoorde via via dat je met een amerikaans account morgenvroeg tussen 10 en 12 die shit al kan downloaden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:34 schreef MMaRsu het volgende:
Dat is echt serieus.
Maargoed back ontopic, ik kan echt niet meer w8en
Ik ga dus hem namaken in Saints Rowquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
* Drumroll *
[afbeelding]
![]()
Waarom is die gozer een lul dan? Is toch best grappig.... ik juich zijn enthousiasme wel toequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
* Drumroll *
[afbeelding]
![]()
Daar is al menig topic aan gewijdt hier op FOKquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Waarom is die gozer een lul dan? Is toch best grappig.... ik juich zijn enthousiasme wel toe![]()
Iedereen zijn ding toch?
gast, die feut is al 10 jaar oudquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
* Drumroll *
[afbeelding]
![]()
Waarom? Nutteloos, demo staat er straks ook nog wel op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:32 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik vrij neem en naar huis ga.
Niemand heeft de demo nog geloof ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:07 schreef Marty26 het volgende:
Heeft nou iemand dat spel al aan de gang?
Ik ben erg nieuwsgierig. Zeker naar het online gedeelte. Beetje FOK! vs Tweakers
Damm en daar moet je dan ook nog voor betalenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niemand heeft de demo nog geloof ikgaat zo langzaam
Tis ook een kinderspel toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:22 schreef HyperViper het volgende:
Jammer dat er niet veel bloed inzit
True.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Kinderen willen ook bloed zien!
Betalen? Je betaalt helemaal nergens voor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:12 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Damm en daar moet je dan ook nog voor betalen
naja nog ff wachten dan ben erg nieuwsgierig.
Ja, om lag te voorkomen tijdens het spelen. Juist een hele mooie feature.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:24 schreef Kremers het volgende:
SlowwwwwwwMaar goed, wat verwacht je als half Europa dat ding loopt te downloaden
Klopt het trouwens dat als je een live spel gaat spelen, het downloaden stopt? Ik ging net even de demo van Prey spelen en kreen ineens de melding dat de download gestopt was :S Dus ik Prey afsluiten en hij begint weer...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:09 schreef Gamedemon het volgende:
Framedrops, pop in, pop up, geen connectie met live kunnen hebben, kutdemo, slotje
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
na 10 minuten mensen overrijden kwam de politie paskansloos!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:17 schreef Gamedemon het volgende:
net eindelijk een politie shoot out, verdwijnen die autos waar ze achter schuilenvervolgens jat ik zo'n politie bak, rijd ik tegen een muur en val ik door de grond van het spel heen, wat een game
![]()
zeker slowdown, dat merk je gewoon. las dat de makers hebben gezegd dat het eruit is in de volle versie. Hier mijn 1e screensquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:21 schreef devv05 het volgende:
Maar slowdown dus? Dat moet er echt uit in de definitieve versie
Altijd leuk op een regenachtige zondag,.. brengt je lekker in de stemmingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:23 schreef Tain het volgende:
Uit de verhalenbundel van Gamedemon
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |