quote:Op maandag 31 juli 2006 01:21 schreef Erwtensoep het volgende:
mooie OP verdient
quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 01:23 schreef vaagteken het volgende:
Te Vette OP inderdaad
Hehe nee, hij komt volgende maand uitquote:Op maandag 31 juli 2006 01:23 schreef vaagteken het volgende:
Te Vette OP inderdaad, alleen de NL release date moet 2007 neem ik aan...
Dat kan bijna niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 07:24 schreef Retarded het volgende:
sjonge jonge... ik ga zo hard lachen als deze game tegenvalt
Sjiittttquote:Big Ass City!
De stad is ongeveer twee keer zo groot als Vice City, iets groter zelfs!
Valt op zich mee... San Andreas was nog groter.....quote:Op maandag 31 juli 2006 09:11 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Sjiitttt![]()
In VC was ik al een kwartier bezig om van rechts naar links te komen![]()
... Begint nu echt bij mij te komen hoor... ik MOETTttt dat spel hebben
Oh ja.. SA was laatste deelquote:Op maandag 31 juli 2006 09:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Valt op zich mee... San Andreas was nog groter.....
Net dat filmpje gezien wat M&M postte in het 360 topic...... binnen levels zijn cool man... ook vanuit de auto schieten is zoooveeel beter dan in GTA.... ben erg benieuwd
Ik weet dat er 2 co-op missies zijn die nog vrij pittig zouden moeten zijn.. misschien zijn er wel meer.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:38 schreef Sjotime het volgende:
Is online nu alleen coop tegen computer of ook tegen anderen? Misschien is het wat om de achievements lijst in de OP te zetten?
http://www.achieve360points.com/game/saintsrow/
Ja heb het al gelezen.... heel wat modes. In je eentje of met teams.... erg cool.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik weet dat er 2 co-op missies zijn die nog vrij pittig zouden moeten zijn.. misschien zijn er wel meer.
Maar goed, anders ga je gewoon lekker kutten... dat is toch vaak het leukste
Wat ik precies moet voorstellen bij gangs weet ik niet..
Ik bedoel.. ik loop door de stad.. en ineens PLOPT er een friend bij ofzoJe hebt geen vaste wijk toch? Kan niet op live.. op 1 kaart.
Ik zie zo een A-team tank voor mequote:Op maandag 31 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
Ja... ik ga hem hypen denk ik
Four members of your team can get in a car at any time, and then you can go off to perform a drive-by execution of the rival gang members. Or perhaps you'd rather hide your car in a garage and sneak around gathering cash, avoiding the enemy's bullets? Or how about creating a motorcade to protect your main machine from the other gang's fire? Or... See, there's potential here.
Je auto upgraden om de motor te beschermenMoet niet veel gekker worden.
Kom jij ook in mijn clan?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
Four members of your team can get in a car at any time, and then you can go off to perform a drive-by execution of the rival gang members. Or perhaps you'd rather hide your car in a garage and sneak around gathering cash, avoiding the enemy's bullets? Or how about creating a motorcade to protect your main machine from the other gang's fire? Or... See, there's potential here.
Ja ik moest daar ook even aan denkenquote:
Met alles wat ik lees, word het spel steeds coolerquote:Op maandag 31 juli 2006 10:04 schreef Sjotime het volgende:
quote:
Dus morgen stop je met bitchen en ga je eindelijk de 360 halen... of .... toch maar weer nietquote:
Ik haal m na mn laatste hertentamen, tegelijk met de release van Saints Row. Ik beloof het jaquote:Op maandag 31 juli 2006 10:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dus morgen stop je met bitchen en ga je eindelijk de 360 halen... of .... toch maar weer niet
My niggerquote:Op maandag 31 juli 2006 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik haal m na mn laatste hertentamen, tegelijk met de release van Saints Row. Ik beloof het ja
Dus jij komt ook bij mijn posse?quote:
Ik vind het prima Gijsquote:Op maandag 31 juli 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus jij komt ook bij mijn posse?
Uiteraard, niemand die daarover wil discussieren hoor, jij bent de rij-negert.quote:
Ja ik doe navigatiequote:Op maandag 31 juli 2006 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uiteraard, niemand die daarover wil discussieren hoor, jij bent de rij-negert.
Jij bent gemaakt voor dat spel trouwens gijs...quote:
Ik maak een Notorious BIGquote:Op maandag 31 juli 2006 11:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij bent gemaakt voor dat spel trouwens gijs...![]()
Jouw naam staat er echt met hoofdletters op!
Zoals in Oblivionquote:Op maandag 31 juli 2006 11:13 schreef Kaap het volgende:
Wat ik me afvraag is of je ook echt in elk gebouw. In GTA kon je maar in enkele gebouwen en vaak was er dan niet eens iemand binnen. Dat zoog. Ik wil dat Saints Row een echte actieve omgeving heeft, ook binnenshuis.
Hij doet die stem "Bij het volgende kruispunt rechtsaf"quote:Op maandag 31 juli 2006 11:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zit er geen eens Tom Tom in dat spel?
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:28 schreef Atuniel het volgende:
Ik wil trouwens tegen die tijd zo snel mogelijk 'groupfoto's ' zien van de Fokkers
Beetje met zn allen chillend bij elkaar staan, foto van maken, posten
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:28 schreef Atuniel het volgende:
Ik wil trouwens tegen die tijd zo snel mogelijk 'groupfoto's ' zien van de Fokkers
SERIEUSSS briljantquote:Op maandag 31 juli 2006 12:53 schreef MMaRsu het volgende:
Je maakt voor MP gewoon je eigen character. Hoe meer geld verdient in MP hoe betere kleren je daar kan kopen, dus als je iemand met een pimp outfit ziet weet je dat hij al lang speelt
ja idd, wat origineel. (Diablo 2 kon dat natuurlijk ook al, maar agh, detail)quote:
Ik vind het wel origineel. Niet iedereen heeft D2 gespeeld ( zoals ik ).quote:Op maandag 31 juli 2006 15:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
ja idd, wat origineel. (Diablo 2 kon dat natuurlijk ook al, maar agh, detail)
Waar heb je last van, niet klaargekomen gister bij de sexquote:Op maandag 31 juli 2006 15:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
ja idd, wat origineel. (Diablo 2 kon dat natuurlijk ook al, maar agh, detail)
Who cares.... vind het gewoon wel cool dat het op een console game GTA style nu is. Dus zo raar is het niet blij te zijn..... helemaal niet in de MP.... zie je dus echt veel verschillende charactersquote:Op maandag 31 juli 2006 15:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Waar heb je last van, niet klaargekomen gister bij de sex
Plaatje in de OP laat wel zien dat je allemaal verschillende karakters kan maken en allemaal verschillende kleding kan aantrekken.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:23 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Who cares.... vind het gewoon wel cool dat het op een console game GTA style nu is. Dus zo raar is het niet blij te zijn..... helemaal niet in de MP.... zie je dus echt veel verschillende characters
Maar hij deelt mijn vreugde niet nee![]()
Diablo 2 ook
Ja klopt voor SP lijkt me dat ook niet meer dan normaal, maar een MP character maken zie je niet vaak.... en nog kunnen saven ook,..... geweldig hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:32 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Plaatje in de OP laat wel zien dat je allemaal verschillende karakters kan maken en allemaal verschillende kleding kan aantrekken.
Ik heb het online (op auto's na Forza was briljant) nog niet eerder gezien... maar heb er gewoon veel zin in nu. Word zooo lachen
Diablo 1 gespeeld.. absoluut ruk spel.
Is er nog een plekje vrij in de autoquote:Op maandag 31 juli 2006 12:28 schreef Atuniel het volgende:
Maar dope is meer slang jeweet.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:38 schreef MMaRsu het volgende:
Maakt niet uit, dope en gruwelijk is allebij goed
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:34 schreef =HellFire= het volgende:
Gruwelijke OP alvast, kudo's en lotsa respect!
Tuurlijk, we gaan gewoon met zn allen in een touringcar, je weet.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is er nog een plekje vrij in de auto?
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:55 schreef NX het volgende:
[..]
I Feel Ya!
![]()
//EDIT
Ik kan bijna niet meer wachten! MMarsu, door jou gehype functioneer ik niet meer normaal![]()
![]()
Warren Williams (een turkquote:Op maandag 31 juli 2006 17:25 schreef MMaRsu het volgende:
http://quizfarm.com/test.php?q_id=225621
Hier nog een leuke quiz om te nemen, welk Saints Row character ben jij!
Ghoul enginequote:Op maandag 31 juli 2006 17:44 schreef ViezeFreddy het volgende:
Jammer dat er geen ghoul engine inzit, dikke afknapper.
Ik ook.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:52 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik scoorde Dex
Hoelaat is dat hier? 11 uur s'avonds ofzo?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:02 schreef MMaRsu het volgende:
The Saints Row demo will go Live at 18:00 GMT tomorrow on Xbox Live.
Dan pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |