quote:Op maandag 31 juli 2006 00:12 schreef Shirley het volgende:
Jaja...die topics ken ik nog. Toen was ie elke dag jarig.
Maar gefeliciteerd als het echt zo is.
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Doe mij maar een biertje!![]()
![]()
Krijgen we dan ook elke dag bier?quote:
Dat maakt het allemaal weer goedquote:Op maandag 31 juli 2006 07:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
[afbeelding] Gefeliciteerd! [afbeelding]
[afbeelding]......................... [afbeelding]
Nog steeds!quote:
En wat voor kado heeft ie van jouw gehad?quote:Op maandag 31 juli 2006 07:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
[afbeelding] Gefeliciteerd! [afbeelding]
[afbeelding]......................... [afbeelding]
En zakken met snoep!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:23 schreef juiced het volgende:
Getefilicitaard met jouwes verjaardag! Dat moet gevierd worden op je boot! Met ongelooflijke hoeveelheden bier en gevulde koeken!
Is Conflict 9 geworden?quote:
Jaloers!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Is Conflict 9 geworden?
Ik dacht even dat ie al 29 was!
Die kreeg ik vroeger nooit van mijn ouders en nu heb ik er eindelijk een van mijn lieve vriendinnetje gekregequote:Op maandag 31 juli 2006 17:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Is Conflict 9 geworden?
Ik dacht even dat ie al 29 was!
Conflict! gefelicteerdquote:Op maandag 31 juli 2006 17:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die kreeg ik vroeger nooit van mijn ouders en nu heb ik er eindelijk een van mijn lieve vriendinnetje gekrege
* Conflict gaat zo lekker speedboaten![]()
110 PK mercury erachterquote:Op maandag 31 juli 2006 18:09 schreef jaguar het volgende:
[..]
Conflict! gefelicteerd
Mag ik je speedboot voor je opvoeren ???
ja ik ook.. maarja we zijn dan ook waarschijnlijk geheime tweelingzusjesquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 31 juli 2006 18:53 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
ja ik ook.. maarja we zijn dan ook waarschijnlijk geheime tweelingzusjes
gefeliciteerd conflict!
gefeliciteerd liiszle ook nog!
Tering, die wil ik ook!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:45 schreef Conflict het volgende:
Bedankt mensen
Ik heb gewoon een afstandsbestuurbare speedboot van Biancavia gekregen
Da's helemaal niet lief!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:37 schreef remlof het volgende:
Zo, nu mag je mag em weer de huid volschelden B!
Is Conflict niet die rare gast die een bootje in de Biesbosch heeftquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:54 schreef Biancavia het volgende:
Nou, het is weer zover hoor.
Niet dat iemand hier nog weet wie Conflict is, maar ja.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
HIEPERDEFLIEPERDESNIEPERDEFWIEP! HOEZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
[afbeelding]
Je gaat twijfelen maar 't was al weer lang geleden dattie een paar weken jarig was.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:01 schreef -SL- het volgende:
Wanneer is die ei'k niet jarig!?
Denk dat we dan sneller klaar zijn
Zeg jij ff of ik ga twijfelen of niet...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:04 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Je gaat twijfelen maar 't was al weer lang geleden dattie een paar weken jarig was.
Ach ja, die goeie ouwe tijd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:04 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Je gaat twijfelen maar 't was al weer lang geleden dattie een paar weken jarig was.
Ik denk 19, want dan kannie met yvonne neuquenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daar willen we het liever niet over hebben.
Wat een slappe post in dit topic.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Wat een slappe post in dit topic.
Wat een slappe post in dit topic.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:01 schreef kraaksandaal het volgende:
Ok Conflict welgefeliciteerd, grondlegger van alle baggeraars en dat Baggerforum komt vanzelf.
Zo zijn er nog 901 posts van die usertquote:
Stik, weet je dan echt niets zinnigs te posten?quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef yvonne het volgende:
*Schop*
quote:
Conflict wie?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:54 schreef Biancavia het volgende:
Nou, het is weer zover hoor.
Niet dat iemand hier nog weet wie Conflict is, maar ja.
Oh, gelukkigquote:
Van mijn heeft ie een hele grote gereedschapskoffer gehad. Met wieltjes eronder!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:17 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Oh, gelukkig![]()
Wat heeft ie eigenlijk van jouw gehad?![]()
Kortom, Conflict is nu een blije klusserquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Van mijn heeft ie een hele grote gereedschapskoffer gehad. Met wieltjes eronder!
Ja, het gaat snel, die tijd enzo.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:03 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ouwe lul wordt het al![]()
Maar gefeliciteerd enzo
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:43 schreef shmoopy het volgende:
Gefeliciteerd!
Ook namens koeiepoes natuuk.
[ afbeelding ]
Nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:03 schreef Conflict het volgende:
Bedankt voor de felicitaties, deze kan straks weer op slot tot volgend jaar
hij had toch een pasfoto als de joker in zijn paspoortquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
Was Conflict niet van die kat die ze toen vond? Die toen zo vermagerd was?
Ja.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
Was Conflict niet van die kat die ze toen vond? Die toen zo vermagerd was?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij had toch een pasfoto als de joker in zijn paspoort
Blijkbaar.quote:
Ah ik ben te vroegquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee hoor, we zijn nog niet eens écht begonnen!
En natuurlijk de park checkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij had toch een pasfoto als de joker in zijn paspoort
Oooh ja I rememberquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja.
Die mensen waren een paar weken voor ons verhuisd, en de kat meegenomen.
Nu hebben we een andere kat. Hij heet Poes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |