Het zijn goedkope volkswagens. Dat verklaart genoeg lijkt me.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:57 schreef veldmuis het volgende:
Ze zijn echt populair, die Skoda's. Vroeger was elke taxi een stomme ster, tegenwoordig veel Skoda, politie rijdt skoda, ambulance rijdt skoda, brandweer rijdt skoda....dan zullen het toch geen verkeerde auto's zijn.
Ik heb gelezen dat de afwerking meer richting het audi niveau is, dan het volkswagen niveauquote:Op zondag 30 juli 2006 23:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het zijn goedkope volkswagens. Dat verklaart genoeg lijkt me.
Ik koop een auto om wat ie is en niet vanwege zijn imago. Of heb je een andere reden om geen Skoda te nemen?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:33 schreef veldmuis het volgende:
Het zijn zeer zeker nette auto's, als ze voor een nieuwe merknaam gegaan waren hadden ze het denk ik nog wat beter gemaakt. Skoda klinkt lomp, slecht, oud, wrak, skoda.
Tegenwoordig is dat niet meer zo, maar het merk blijft dat toch wat met zich meedragen imo. Ik zou dan ook niet snel voor een Skoda gaan, hoe goed ze ook zijn, wat intussen toch best bewezen is.
Gaatje in je hoofd of zo? Een Seat goedkoper dan een Skodaquote:Op maandag 31 juli 2006 11:45 schreef MK1GTI het volgende:
Ik wil gewoon de betere auto voor m'n Geld. Dat is ook de reden waarom de Seat afviel. Slechte materiaalkeuze en daarom goedkoper.
Ja slechte materiaalkeuze inderdaad... ik heb zelf ook een seat en vooral bij de nieuwe modellen is het van binnen veel plastic en kunststof...quote:Op maandag 31 juli 2006 11:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gaatje in je hoofd of zo? Een Seat goedkoper dan een SkodaSlechte materiaalkeuze
Ja, en alle nieuwe Skoda's zijn van binnen van roestvrijstaal of zo?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja slechte materiaalkeuze inderdaad... ik heb zelf ook een seat en vooral bij de nieuwe modellen is het van binnen veel plastic en kunstof...
Eh nee, maar wel zachtere materialen dan de Seat imo.... ik vind de Skoda luxer aandoen enzo.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, en alle nieuwe Skoda's zijn van binnen van roestvrijstaal of zo?
Vergelijkbare modellen zijn vergelijkbaar gebouwd, hoor. je moet natuurlijk geen Arosa met een Octavia gaan vergelijken. Of een Fabia met een Leon 2.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eh nee, maar wel zachtere materialen dan de Seat imo.... ik vind de Skoda luxer aandoen enzo.
Ik vergelijk een Octavia met een Leon 2 ... en beide auto's heb ik in mijn bezit gehad of rijd ik momenteel inquote:Op maandag 31 juli 2006 11:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vergelijkbare modellen zijn vergelijkbaar gebouwd, hoor. je moet natuurlijk geen Arosa met een Octavia gaan vergelijken. Of een Fabia met een Leon 2.
Je zet de octavia naast een a3 en golf?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:26 schreef MK1GTI het volgende:
Mijn "oostblokbarrel": Een keurige Skoda Octavia TDI Elegance Combi
[afbeelding]
Heb zowel in de Golf als de A3 gereden maar ik vind de Skoda echt de betere auto, te meer omdat er goed nagedacht over details (opbergruimte enz), werking radio en standaarduitrusting. Allemaal dingen die ik in de Golf en A3 mis zitten wel in de Octavia. Ook vind ik de beleving van degelijkheid en goede afwerking beter in de Skoda. Als ik weer zou mogen kiezen dan zou ik exact hetzelfde gedaan hebben.
ja, die rijden alle drie op identieke chassis heb ik begrepenquote:Op maandag 31 juli 2006 12:34 schreef darkske het volgende:
[..]
Je zet de octavia naast een a3 en golf?
Dus skoda bouwt zijn berline op basis van een kleine middenklasser?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, die rijden alle drie op identieke chassis heb ik begrepen
Eenschquote:Op maandag 31 juli 2006 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit ging toch over oostblokBARRELS bedenk ik me net?
dan telt alleen deze dus[afbeelding]
En die witte Favorit pickup. Wat Skoda tegenwoordig bouwt is met de beste wil van de wereld geen barrel te noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |