En jij hebt wel karakter nu papa in een BMW rijdt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:32 schreef Youp het volgende:
nou geweldig... een standaard huis tuin en keuken VW rippoff (niet dat ik VW geweldig vind...) die er nieteens indrukwekkend ofzo uitziet... helemaal geen karakter die bak![]()
neen ik vind hem zwaar tegenvallen
Just because you are a charcter doesn't mean you have characterquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:47 schreef Skyscape het volgende:
[..]
En jij hebt wel karakter nu papa in een BMW rijdt.
Jammer.
Maar ja het blijft voor dat geld toch steeds een Skoda...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:40 schreef GiSH het volgende:
deze verlengde Passat (in china is de passat gelijk aan de skoda) is zijn geld dubbel en dwars waard..
ik ken de introductie nog herinderen van de de 1e octavia, hier had men de skoda logo's afgeplakt.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Maar ja het blijft voor dat geld toch steeds een Skoda...
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:47 schreef Skyscape het volgende:
[..]
En jij hebt wel karakter nu papa in een BMW rijdt.
Jammer.
dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:50 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Just because you are a charcter doesn't mean you have character
Wel erg jammer dat ze de 1.8T van Audi erg hebben beperkt in vermogen. (225/180 tegenover 150pk in de Skoda)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:37 schreef jwstoop het volgende:
Wij hebben er 3 op mn werk,
-1.9TDI (UNDERpowerd)
-1.8Turbo (lekkere auto!)
-2.8 V6 (SCHNELLL!!!)
En een binnenruimte.... tering...
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:38 schreef Oosthoek het volgende:
Het nieuwe en wijze gezegde luidt niet voor niets 'VW rijders zijn te arm om een Audi te kopen en te dom om Skoda te rijden'
Een echte VAG-auto dusquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:31 schreef Scheepschroef het volgende:
Als je alleen comfortabel van A naar B wilt is deze bak uitstekend, maar de Superb is ZO SAAI!
Mwa 150pk is gewoon de oude versie van die motor.... VW krijgt de wat nieuwere versies... logisch lijkt mij.... Net zoals Ferrari en Sauber.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:01 schreef ooops het volgende:
[..]
Wel erg jammer dat ze de 1.8T van Audi erg hebben beperkt in vermogen. (225/180 tegenover 150pk in de Skoda)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |