quote:Ziet er niet verkeerd uit. De auto is z'n iets sullige uiterlijk wat aan het afschudden, zonder een echt extreem vernieuwend gezicht te hebben gekregen. Duidelijk een mooie evolutie van het bestaande model.
Skoda heeft zojuist de eerste foto vrijgegeven van de compleet nieuwe Octavia, die op 2 maart in Genève zal worden onthuld.Het nieuws over de debuterende modellen in Genève begint nu al weer op gang te komen. Skoda heeft al een tipje van de sluier opgelicht, die tot nog toe over de nieuwe Octavia hing. De auto is 4,57 m lang, 1,77 m breed en 1,46 m hoog. De hatchbackuitvoering van de Octavia heeft een bagageruimte met een inhoud van 560 liter.
Er zijn verschillende motoren voor de nieuwe Skoda beschikbaar, zoals de 1.4 en de 1.6 met respectievelijk 75 pk en 102 pk, de 116 pk 1.6 FSI en de 2.0 FSI met 150 pk. Ook de moderne 1.9 TDI en 2.0 TDI (105 pk en 140 pk) diesels ontbreken niet. Nadere gegevens verwachten we bij de presentatie op de show.
quote:Leuke volvo bodykit voor de passat.
Op vrijdag 30 januari 2004 15:41 schreef slashme het volgende:
Leuke bodykit voor de passat.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 15:41 schreef slashme het volgende:
Leuke bodykit voor de passat.
quote:Bijdehandje
Op vrijdag 30 januari 2004 15:51 schreef GiSH het volgende:
octavia staat niet op het onderstel van de passat, maar op een golf onderstel. SuperB is een passat
quote:kijk zelf maar:
Op vrijdag 30 januari 2004 15:52 schreef slashme het volgende:[..]
Bijdehandje
quote:
The motor company ¦koda Auto is presenting the first official picture of a new ¦koda Octavia car, which is the successor to the popular model of the same name. The all-new Octavia is built on Volkswagen's Golf V platform demonstrating the platform's flexibility in design and dimension.
quote:Maar dan wel de Passat-L (long) die in Azië verkocht word. Octavia is een bora kloon.
Op vrijdag 30 januari 2004 15:51 schreef GiSH het volgende:
octavia staat niet op het onderstel van de passat, maar op een golf onderstel. SuperB is een passat
quote:Waarom niet? Het is meer volkswagen voor minder geld.
Op vrijdag 30 januari 2004 15:57 schreef westrtp het volgende:
t blijft een skoda..die zullen nooit groot worden.
quote:ik denk dat je wel aardig mee gaat vallen ,want je krijgt superveel auto voor relatief weinig euro's , vergeet het vw onderstel + motor niet
quote:superveel auto is ook sterk overderven. Het blijft wel een volkswagen.
Op vrijdag 30 januari 2004 15:58 schreef Joene het volgende:[..]
ik denk dat je wel aardig mee gaat vallen ,want je krijgt superveel auto voor relatief weinig euro's , vergeet het vw onderstel + motor niet
quote:Hmmm een van de meest verkopende automerken ter wereld, maar jij zal het wel weten
quote:is één van de snelst groeiende merken af de aflopen jaren.
quote:alleen krijg je bij de Skoda de opties gratis die je bij vw moet kopen ...
Op vrijdag 30 januari 2004 16:02 schreef slashme het volgende:[..]
superveel auto is ook sterk overderven. Het blijft wel een volkswagen.
quote:Bij vw moet je alles optioneel bestellen tot aan de bekerhouders aan toe. Een skoda heeft een uitrusting die je van een auto uit die prijsklasse mag verwachten.
Op vrijdag 30 januari 2004 16:03 schreef Joene het volgende:[..]
alleen krijg je bij de Skoda de opties gratis die je bij vw moet kopen ...
dus veel auto toz van de volkswagen
quote:ik vind ten op zicht van wat je krijgt de prijs / kwaliteit van skoda heel goed , en als deze (wijst naar plaatje in 1ste post) eerder leverbaar was had ik hem zekerweten gekocht , want ik vind het een supermooie rijkelijk uitziende auto.
Op vrijdag 30 januari 2004 16:05 schreef slashme het volgende:[..]
Bij vw moet je alles optioneel bestellen tot aan de bekerhouders aan toe. Een skoda heeft een uitrusting die je van een auto uit die prijsklasse mag verwachten.
quote:volkswagen weet gewoon dat er mensen zijn die niet op al die troep zitten wachten.. ik heb ook bekerhouders.. kan niet herinderen wanneer ik ze heb gebruikt.
Op vrijdag 30 januari 2004 16:05 schreef slashme het volgende:[..]
Bij vw moet je alles optioneel bestellen tot aan de bekerhouders aan toe. Een skoda heeft een uitrusting die je van een auto uit die prijsklasse mag verwachten.
quote:Bekerhouders was slechts een voorbeeld natuurlijk
Op vrijdag 30 januari 2004 16:07 schreef GiSH het volgende:[..]
volkswagen weet gewoon dat er mensen zijn die niet op al die troep zitten wachten.. ik heb ook bekerhouders.. kan niet herinderen wanneer ik ze heb gebruikt.
quote:wat dan?? want elektrische ramen zitten sinds een poosje al in een vw zelfde geld voor spiegels....
Op vrijdag 30 januari 2004 16:13 schreef slashme het volgende:[..]
Bekerhouders was slechts een voorbeeld natuurlijk
Je zit niet op die troep te wachten? Je krijgt het niet bij vw, maar je betaald er wel voor.
quote:* zucht *
Op vrijdag 30 januari 2004 16:17 schreef GiSH het volgende:[..]
wat dan?? want elektrische ramen zitten sinds een poosje al in een vw zelfde geld voor spiegels....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |