abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43140099
Weet het niet hoor lijkt me voor Nederland niet echt realistisch. Het zou kunnen dat er meer afscheiding komt maar echte gated communities neuh zie ik niet gebeuren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43178257
quote:
DE DERDE WERELDOORLOG VOLGENS GUILLAUME FAYE

Integratie is gedoemd te mislukken

“Generaal De Gaulle zei: om een Kir te maken heb je witte wijn en Cassis nodig. Als je er teveel Cassis bijvoegt is het geen Kir meer. Wat hij bedoelde is: je kunt slechts beperkte groepen integreren.”

“Op dit ogenblik vormen niet-Franse bevolkingsgroepen in Seine-Saint-Denis en andere plaatsen in Île-de-France, maar ook in Roubaix en vele andere grote steden in Frankrijk, de meerderheid. En meerderheidsgroepen kun je niet integreren.”

Etnische burgeroorlog

“Deze evolutie zal er finaal toe leiden dat de verzorgingsstaat in elkaar klapt.”

“De rellen die we nu meegemaakt hebben, zijn maar de prelude van een echte catastrofe die naar mijn gevoel rond 2010 zal losbarsten. De Canadese Wright-foundation in Vancouver heeft de datum waarop etnische conflicten uitbreken die de vorm van een burgeroorlog zullen aannemen, voorspeld in de vork 2007-2010.”

Het discriminatie-verhaal is een mythe

“Altijd gaat men de oorzaken in het sociaal-economische zoeken. Dat is niet alleen een marxistische manier van denken maar vooral: ze klopt niet.”

“Het is grote onzin om te beweren dat de allochtonen in de banlieues aan hun lot worden overgelaten. Het omgekeerde is waar. Clichy-sous-Bois, waar de rellen zijn begonnen, krijgt op zijn eentje bijna de helft van de gelden die bedoeld zijn om ‘moeilijke’ steden te helpen.
Ik heb stellig de indruk dat de aanstokers van de rellen gewoon op een aanleiding wachtten, die ze dan vonden in de dood van twee allochtonen die in een elektriciteitscabine waren gekropen.”

100.000 euro per migrant

“Economist en professor Loland, ooit winnaar van de Franse prijs economie en een uiterst betrouwbare bron, meent dat de kost van alles wat direct of indirect met immigratie te maken heeft op 36 miljard euro (!) per jaar (!) moet geschat worden. Dat is 80% van het deficit (tekort) van de Franse staat, of 13,5% van de jaarlijkse uitgaven of 3,5 keer het gat in de sociale zekerheid. Let wel, het is niet Le Pen die dat zegt, maar een gerespecteerd wetenschapper. Hij schat de kost van elke migrant die de grens oversteekt op 100.000 euro.”
http://nl.novopress.info/?p=140

Staat de derde wereldoorlog voor de deur?
  donderdag 2 november 2006 @ 18:46:48 #153
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43179310
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:58 schreef reem het volgende:
De Brabantse Stedenrij zie ik nog wel aan elkaar groeien (iig Breda - Tilburg).
Liggen toch her en der nog wat natuurgebeiden tussen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43179383
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:46 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Liggen toch her en der nog wat natuurgebeiden tussen
Oh maar dat zijn praktische bezwaren. Het zal niet 1 aaneengesloten woonwijk worden. Maar je kan er vanuit gaan dat ze elkaar nog wel een stuk dichter naderen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')