abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40330500
Welkom in het magistrale Mahamadou Diarra fantopic Deel 1

Aanschouw Djila, ofwel fenomeen. Het gaat natuurlijk over Malinees Mahamadou Diarra

Tijd voor een update, na de eerste OP van zondag 30 juli 2006
Plaatjes zijn klikbaar

Het boeit natuurlijk geen fuck hoeveel hij weegt en of hij rechts- of linksbenig is, maar om allerlei misverstanden te voorkomen hier kort zijn gegevens en carriere:

Hij begon overigens bij CSK Bamako in Mali. Dit overzicht betreft slechts competitieduels. Zo heeft hij voor bijv. Lyon in de Champions Leaque ook nog ruim 30 duels gespeeld, waaronder er een mij één in het bijzonder is bijgevleven (zie foto onder). Ik keek hem kneitertje stoned en was vrij snel weer nuchter binnen 2 minuten

de return na de 0-0 in de heen wedstrijd in de kwartfinale van de CL seizoen '05/'06

Hij heeft samen met Lyon verwoedde pogingen gedaan de Europese top te bestormen, maar kwam telkens weer bedrogen uit.

Weer geen Europees succes met Lyon, tijd voor een transfer?

En die transfer zou er komen, voor maarliefst 26 miljoen ging mijn held naar de Koninklijke.

Ohja, zijn indrukwekkende prijzenkast. Zoals ik in 2006 al zei: "Een garantie voor titels"
quote:
Trophée Des Champions: 2003, 2004, 2005, 2006
Ligue 1: 2002/03, 2003/04, 2004/05, 2005/06
La Liga: 2006/07, 2007/08
Al 6 jaar op rij kampioen, en wie speelt er dit seizoen bij Real al sinds 9 wedstrijden niet meer mee? Real Madrid kan in ieder geval niet zonder (een) Diarra en daarom kochten ze hals over kop Lassane Diarra. Mahamadou ligt er 6-9 maand uit en speelt dit seizoen niet meer. Mogelijk stokt de prijzenjacht....

toeval of niet

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maargoed, mijn verhaal. Voor zijn periode bij Vitesse heeft hij al enigzins van zich laten spreken, in 1999 bereikte hij als jeugdinternational op het jeugd-WK voor -20 met zijn land Mali de 3e plek. Het won de strijd om de derde plek in gastland Nigeria met 1-0 van de leeftijdsgenoten uit Uruguay. In 1999 kon hij, na een jaartje OFI Kreta, naar AC Milan en Barcelona. Maar Diarra koos voor de geleidelijke weg omhoog, via Vitesse. Spijt van deze keuze heeft hij nooit gehad. "Zo denk ik nooit. Toen ik bij OFI Kreta voetbalde, kon ik naar veel grote clubs. Maar ik was nog maar achttien jaar. Dan is het niet goed naar clubs als Barcelona en Milan te gaan." Zo luidde het advies van Gène Gerards, de toenmalige Nederlandse trainer van OFI. En van Diarra's broer Harouna Diarra, toentertijd actief in de tweede divisie van Griekenland. "Ik wist destijds niets van Vitesse. Alleen dat Nikos Machlas er speelde. Maar ik ben blij dat ik naar mijn broer en mijn trainer heb geluisterd."

Nog een leuke anekdote over zijn komst naar Vitesse:
quote:
- Wij probeerden clubs als Milan en Barcelona voor te zijn om Diarra te halen. In het vliegtuig naar Griekenland zat ik te prakizeren over hoe ik de eigfenaar van OFI (en ook Panatinaikos) kon overhalen. Ik begreep dat hij als eigenaar van een rederij, problemen had met Rusland in zijn zaken met schepen. Met mijn contacten in Rusland, Jeltsin, kon ik hem helpen. En die man, voetbalonkundig als hij was, besloot dat Diarra naar die club van Aalbers moest...en zo geschiedde. Vitesse verkocht Diarra later en Real Madrid kocht Diarra voor 26 mio Euro.
Uit een verslag van een avond waar Karel Aalbers praatte.

In zijn tijd bij Vitesse is hij uitgegroeid tot mijn favoriete speler (van Vitesse), en sindsdien tot mijn all-time favourite ter wereld. Hij komt überhaupt uit het laatste 'succeselftal' van Vitesse, met spelers als oa Stefanovic en dus Diarra. Beiden waren steunpilaren voor Vitesse, en konden uitdelen als het nodig was (zie foto ). Een memorabele wedstrijd in mijn ogen was de wedstrijd tegen het AJAX (waar ex-vitesse trainer Koemand inmiddels coach was) in hun kampioensjaar. Het jaar overigens, waarin Vitesse als enige ploeg thuis ongeslagen bleef. Het betreft dan ook de thuiswedstrijd van Vitesse tegen AJAX in seizoen 01/02. Ik heb die wedstrijd met een vriend en AJAX supporter beleefd, en de gemoederen liepen hoog op . Overigens is mijn tweede club na Vitesse in Nederland AJAX (ben er geboren en getogen), dus ik hoef geen boze Amsterdammers hier nav de foto.

Hij weet van wanten, Pienaar kent zijn plek [3-1 winst op AJAX]

Met zijn land Mali heeft hij zich nooit weten te plaatsten voor een WK. Ook de Africa Cup werd maar vier keer gehaald, echter alle vier de keer met succes. Het beste resultaat was een 2e plek in 1970, de overige drie deelnames ('94, '02 en '04) eindigde Mali als 4e. De deelname van '02 herinner ik mij nog als de dag van gister . Ik heb Diarra toen op de voet gevolgd, en niet voor niets. Mali, met Diarra als absolute uitblinker, werd als gastland in de halve finale uitgeschakeld door de latere kampioen Kameroen. Hierover zegt hij zelf: "Ik vond het niet zo erg dat we in de halve finale verloren", zegt Diarra. "Ik ben bang voor de mensen in Mali. Als we winnen, zijn ze zó blij. Dan gaan ze in auto´s de straat op en gebeuren er ongelukken. Na elke overwinning van ons zijn er vijf of zes doden gevallen. Door ongelukken, of door hartstilstanden tijdens het vreugdefeest. Dat is Afrika." Diarra werd tweede speler van het toernooi:
quote:
De uitslag van de verkiezing
Eerste plaats: Patrick Mboma, Kameroen, 223 punten.
Tweede plaats: Mahamadou Diarra, Mali, 209 punten.
Derde plaats: El Hadji Diouf, Senegal, 200 punten.
Dit betekende dan ook het eind van zijn verdiensten in het geel-zwart van Vitesse

Het vervolg is bekend. Door de prestaties van Lyon in de Champions Leaque ben ik Diarra nooit uit het oog verloren en is hij steeds meer mijn all-time favourite geworden. Het is hem en Lyon niet gegund geweest te oogsten in de Champions Leaque, zelfs PSV onder Hiddink diende nog een jaar als sta-in-de-weg. De geruchten namen toe, naarmate de prestaties [ lees CL winst ] uitbleven raakte Lyon steeds meer steunpilaren kwijt. Ook het vertrek van Diarra liet niet lang op zich wachten. Ik had hem persoonlijk graag als de nieuwe Viera bij Arsenal gezien, of de zwarte Roy Keane bij Manchester, maar het werd het maagdelijke wit uit Madrid. Zelf is hij ook het meest te spreken over Engeland, misschien gebeurd het ooit nog eens

Zo trap je je noppen in het gezicht van Pienaar, en zo merk je dat Henry toch van een andere categorie is.

Deze belangrijke informatie wilde ik jullie niet onthouden:
quote:
Diarra learned how to play football on the streets of Bamako, where he “dribbled the ball past motorcycles.”

He is a man of faith and holds his religion, his traditions and his country in the highest regard. He celebrates Ramadan on a yearly basis and “every coach has respected my decision,” says Diarra, “They are difficult days during which one needs to eat, but it only lasts one month. I have another ten to play well.”

Diarra donates a large portion of what he earns to Mali with the hope of building a better future for his fellow citizens.
Zo zie je maar, niet alle negers zijn zo dom als Bogarde!

Vanaf seizoen 2009/2010 is hij weer te bewonderen op de Europese voetbalvelden
quote:
Diarra's blessure aan de rechterknie blijkt nog erger dan verwacht. In eerste instantie dacht de medische staf dat rust de problemen zou oplossen. Een operatie bleek echter noodzakelijk. De schade aan de knie van de Malinese middenvelder blijkt echter nóg groter te zijn. Diarra heeft onder meer zijn buitenste meniscus gescheurd en heeft zes tot negen maanden nodig om te herstellen en zal dit seizoen niet meer in actie komen.

VI, 8-12 2008

[ Bericht 16% gewijzigd door sjimz op 08-03-2009 12:29:03 ]
pi_40331049
Zeer fraaie OP!

Vraag me alleen af van welke site je dit stukje hebt:
quote:
De uitslag van de verkiezing
Eerste plaats: Paniek Mboma, Kameroen, 223 punten.
Tweede plaats: Mahamadou Diarra, Mali, 209 punten.
Derde plaats: Moustapha Diouf, Senegal, 200 punten.
Paniek Mboma vind ik wel een leuke.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40331096
Patrick moet dat zijn inderdaad toch? Vond het zelf ook al raar.
pi_40331135
Klopt. En ik denk dat Diouf ook El Hadji zal zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40331166
Het is van Wiki, dus het zal wel een leek geweest zijn

* aangepast btw
pi_40331204
Beste Afrikaan op dit moment? In ieder geval erg constant. Hoewel Eto'o natuurlijk opvallender speelt.

Diarra in z'n Vitesse tijd .
pi_40331589
quote:
Uitgekleed Lyon wint Franse Supercup

30/7/2006 20:13

De nodige WK-gangers ontbraken nog, maar dat weerhield Olympique Lyon er niet van de Franse Supercup te veroveren. Bonaventure Kalou was beslissend.
Tevergeefs had Lyon aangedrongen op uitstel van de traditionele seizoensopener, de Trophée des Champions. En dus trad een uitgeklede Franse kampioen aan tegen Paris Saint-Germain, met als inzet de eerste prijs van het seizoen.

Maar ook zonder de acht WK-gangers greep Lyon de winst, zij het dat het niet luktee in de reguliere speeltijd (1-1). Pas na strafschoppen was de ploeg van trainer Gérard Houllier te sterk voor de Parijse tegenstrever, dat drie internationals had moeten missen.

Een wel aanwezige WK-ganger tekende voor de beslissende misser. Want waar alle andere strafschoppen werden omgezet in doelpunten, ging oud-Feyenoorder Bonaventure Kalou namens PSG de fout in.
Die kan hij dus ook weer bijschrijven
pi_40333029
Die had hij toch al driedubbel
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_40333617
Scherp gezien, nu dus vierdubbel
  maandag 31 juli 2006 @ 11:31:25 #10
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40347034
Mooie OP!

Hoop dat ie snel voor Real komt voetballen
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_40361276
goed werk een fantopic voor Mahamaddou Diarra , als ie ook nog ff snel tekend bij milaan , bij zoon soort club hoort ie gewoon thuis.
pi_40361469
Eén van de beste middenvelders van Europa, en dus van de wereld.
pi_40455765
real gaat ook achter hem aan als ze kaka niet kunnen krijgen van ac milaan
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:18:44 #14
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40456030
Heb ik ook gelezen al vond ik het argument redelijk tot zeer zwak Ze zeggen dat als Kaka niet komt ze nog 1 plek over hebben van buiten-EU paspoort. Maar waarom haal je dan in godsnaam niet een andere aanvallende middenvelder (als je Kaka wil halen neem ik aan dat je daar iemand nodig hebt) en ga je voor een verdedigende middenvelder?

Al mag die van mij dus komen..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_40456251
Ik zelf zie hem toch het liefst in Engeland voetballen, die comp volg ik het meest.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:35:07 #16
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40456492
Je bent toch fan van hem? Wil je dan niet dat ie veel CL's pakt bij Real?
pi_40457324
Ik ben alleen niet zo'n fan van Real
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:42:53 #18
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40515409
Lijkt erop dat er volgende week serieuze pogingen gedaan gaan worden om Diarra naar Madrid te halen. Ik zou er dus heel blij mee zijn Er wordt gezegd dat het voor vrijdag rond moet zijn.
pi_40515530
Hoeveel heeft Vitesse trouwens destijds voor Diarra gehad? Want Lyon claimt nu elke keer de hoofdprijs bij clubs die hem willen kopen.
lollig
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:04:58 #20
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_40516054
Diarra is ook een van mijn all-time helden van Vitesse, tijdens Vitesse-Feijenoord (2-1) speelde hij Bosvelt gehéél uit de wedstrijd.

En die foto is altijd prachtig om te zien natuurlijk
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_40516580
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoeveel heeft Vitesse trouwens destijds voor Diarra gehad? Want Lyon claimt nu elke keer de hoofdprijs bij clubs die hem willen kopen.
3,9 miljoen euro volgens transfermarkt.de
pi_40524355
Grote speler die Diarra.
pi_40524845
Goede speler echt waar !
pi_40601047
Eens een vitessenaar, altijd een vitessenaar....
Ik heb em de laatste jaren niet meer gevolgd, maar de Diarra van vite$$e is niet Real Madrid waardig.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:56:43 #25
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40602078
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Eens een vitessenaar, altijd een vitessenaar....
Ik heb em de laatste jaren niet meer gevolgd, maar de Diarra van vite$$e is niet Real Madrid waardig.
Maak je daar maar niet druk om jochie! Hij is gigantisch gegroeid bij OL en is het niveau van dat kleine kutclubje Vitesse al lang ontstegen. Hij is op dit moment wel al RM waardig

En als ik nou een tientje zou hebben.. zou ik die op de transfer zetten dat die komende week is afgerond. OL vraagt 30 miljoen en wat ik heb vernomen begint Real bij 20 miljoen. Dat gat is binnen 2/3 dagen dicht te krijgen. Zal wel rond de 26 eindigen ofzo.
pi_40602455
Jammer dat hij niet de nieuwe Viera van Arsenal kan worden, of de Afrikaanse Roy Keane bij Manchester.

Maargoed, dan moet hij dat zooitje ongeregeld bij Real maar eens in balans brengen
pi_40871165
quote:
Diarra boos: 'Lyon vraagt 35 miljoen voor mij'

16/8/2006 10:13

Mahamadou Diarra wil naar Real Madrid. Olympique Lyon frustreert de wens van voormalige Vitesse-middenvelder door vast te houden aan een afkoopsom van 35 miljoen euro.
'Het moge duidelijk zijn dat ik naar Real wil', zegt Diarra in L'Equipe over de concrete interesse uit Madrid. De Malinees bevestigt dat de Spaanse club contact heeft gezocht met Olympique Lyon over een transfer. 'De reactie was dat er alleen een oplossing komt als er een cheque van 35 miljoen euro wordt meegebracht.'

Zeker omdat voorzitter Jean-Michel Aulas vakantie viert, zit Diarra tot zijn eigen ongenoegen in de wachtkamer. 'Ik heb bij Aulas mijn wens neergelegd naar Real te vertrekken. Maar blijkbaar heeft hij dat niet gehoord. Ik kan niet begrijpen dat ze mij deze kans ontnemen door 35 miljoen te vragen.'

Diarra wil snel uitsluitsel hebben over zijn toekomst. 'Als de situatie donderdag niet is opgehelderd, zal ik zeggen wat ik ervan denk.' De 25-jarige Malinees is bezig aan zijn vijfde seizoen in dienst van Olympique Lyon. De Franse kampioen nam de middenvelder in 2002 over van Vitesse, waar hij drie seizoenen speelde.
Lyon denkt toch nog steeds dat ze een Europese topclub zijn, elk jaar weer gezeik met spelers die de club ontgroeid zijn. Het mag dan in eigen land een topclub zijn, maar het is dan ook de Franse competitie en buiten eigen land behoren ze enkel tot de subtop.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:36:03 #28
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_40875566
Maar tot hoe lang hefet hij een contract? Ik kan het helemaal nergens vinden en ben wel benieuwd. Dit omdat Lyon 35 miljoen durft te vragen; wie weet hoe lang Diarra nog een contract heeft bij Lyon?
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:26:30 #29
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_40876989
Tot 2009 dacht ik, volgens mij vorig jaar verlengd. Volgens transfermarkt.de ook.

Verkoop 'm maar, dan vangt Vitesse weer wat centjes!
Vamos el TRI!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:12:58 #30
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40952754
OL meld op z'n website dat ze een overeenkomst met Real Madrid hebben voor Diarra!

pi_40952880
dan profiteert vitesse er ook van

en een leuke transfer voor Mahamadoe Diarra
pi_40953751
Lyon accepteert alsnog Real-bod op Diarra

18/8/2006 23:26

Mahamadou Diarra heeft met zijn kritiek Olympique Lyon weten te bewegen tot meer toegeeflijkheid. En dus kan hij naar Real Madrid.
Olympique Lyon maakte bekend dat er een akkoord ligt over de overgang van Diarra naar Real Madrid. De Franse kampioen bleek minder halsstarrig dan de Malinees had gevreesd. Naar verluidt is met 'slechts' 28 miljoen euro genoegen genomen.

De overgang zal door Diarra als een overwinning worden gezien. De Malinees had zich afgelopen week nog boos gemaakt over de in zijn ogen starre houding van L'Ol. Lyon had simpel gesteld dat Real Madrid alleen met een cheque van 35 miljoen euro kans van slagen had. De voormalige Vitesse-middenvelder zag zijn droom daarmee vervliegen.

Voorzitter Jean-Michel Aulas had de onzekerheid nog eens vergroot door donderdagavond de inzet van Lyon naar buiten te brengen. 'Een verbazingwekkend bod zoals dat voor Essien vorig seizoen (Chelsea bood 38 miljoen euro, red). Maar dat is nu absoluut niet het geval.' Een etmaal later lagen de kaarten toch anders.

Vi.nl

dat zou 840.000 voor vitesse betekenen
pi_40953861
Lyon krijgt me toch elk jaar een bak met geld binnen zeg! Niet normaal, en ondanks de verkopen van basiskrachten lijd de kracht van het team er niet onder. Knap beleid daar.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:42:22 #34
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_40954062
Hier gaat het team écht wel onder lijden hoor, maar goed, 6 miljoen aan Vitesse betaald en nu 28 miljoen ontvangen, da's goed zaken doen!
Vamos el TRI!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 01:14:38 #35
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40957358
Ik had echt niet verwacht dat Diarra zo goed zouw zijn na zijn vitesse periode, gewoon naar real wow
pi_40957412
Van Lyon naar Real, het is wel een sportieve achteruitgang.
pi_40963378
veel te veel geld.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_40963519
Essien + Diarra = 70 miljoen cashen. Daar draaien de topclubs hier een jaar van rond qua begroting. Ajax tenminste wel, PSV en Feyenoord doen het voor minder.
pi_40967049
Krijgt Vitesse ook nog een percentage van het transferbedrag?
pi_40967116
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:06 schreef Ricky_ het volgende:
Krijgt Vitesse ook nog een percentage van het transferbedrag?
Ja.
pi_41029310
Hij wordt de grote man achter het succes bij Real .

4 ton krijgt Vitesse overigens.
pi_41034375
ach OL heeft al weer een andere Diarra op het oog Alou Diarra dit keer

iemand een idee welk nummer hij krijgt bij Real.
pi_41034558
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
iemand een idee welk nummer hij krijgt bij Real.
Waarschijnlijk nummer 16, nu nog van Gravesen maar die gaat hopelijk naar Celtic.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:22:08 #44
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41035294
Krijgen we morgen denk ik te horen.. Of misschien wachten ze nog tot de selectie gesloten wordt.
pi_41036962
morgen de presentatie dan de site van real maar even in de gaten houden , maar ze zitten ook nog met dat nummer voor van nistelrooy die 9 zou krijgen die nu nog van ronaldo is , maar morgen dan maar ff afwachten wat voor nummer hij krijgt 16 zou noggeens slecht zijn.
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:28:33 #46
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41037173
Waarom zou Ruud nummer 9 krijgen?
pi_41039021
Yeah, ik ben geen groot van Real, maar Real is voor Diarra is een geweldige transfer natuurlijk
pi_41039149
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:28 schreef jojomen4 het volgende:
Waarom zou Ruud nummer 9 krijgen?
Inderdaad, daar heb ik ook nog nooit van gehoord.

Grote kans dat - als Ronaldo weggaat - Ruud wel nummer 9 krijgt, maar als Ronaldo blijft houdt ie ook gewoon nummer 9 hoor.

Nummer 21 komt waarschijnlijk ook vrij, en wellicht 6 ook.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:48:09 #49
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41039343
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:37 schreef DeVinger het volgende:
Yeah, ik ben geen groot van Real, maar Real is voor Diarra is een geweldige transfer natuurlijk
Je bedoelt.. "ik ben geen groot fan (ipv van ook ) van Real, maar elke blinde lul weet dat Real de grootste club van de wereld is, voor Diarra dus een geweldige transfer".
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:49:24 #50
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41039391
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:42 schreef WeebI het volgende:

[..]

Inderdaad, daar heb ik ook nog nooit van gehoord.

Grote kans dat - als Ronaldo weggaat - Ruud wel nummer 9 krijgt, maar als Ronaldo blijft houdt ie ook gewoon nummer 9 hoor.

Nummer 21 komt waarschijnlijk ook vrij, en wellicht 6 ook.
Dat wil ik net zeggen.. ik zie het gezicht van Ronaldo als die te horen zou krijgen dat Ruudje negen krijgt.

En Ronaldo willen we allemaal graag houden..
pi_41039427
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:49 schreef jojomen4 het volgende:

[..]
En Ronaldo willen we allemaal graag houden..
Dat niet echt.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:04:04 #52
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41039918
Ik wel.. op de bank kan die dikkerd uitrusten.. en kan die uitgerust invallen als we hem nodig hebben
pi_41040857
het wordt nu een beetje een real topic maar hoe kan het ook anders

maar ik heb het ergens gelezen of bij de nos gehoord dat van nistelrooy nummer 9 zou krijgen als ronaldo zou vertrekken als het nog gebeurd .

maar nog maar ff afwachten tot de 31ste tot de laatste transfers zijn uitgevoerd.
pi_41042476
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:48 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Je bedoelt.. "ik ben geen groot fan (ipv van ook ) van Real, maar elke blinde lul weet dat Real de grootste club van de wereld is, voor Diarra dus een geweldige transfer".
Real promoten doe je maar in een andere topic

Ik ben benieuwd hoe die gaat presteren daar, samen met Emerson (beetje zelfde type toch? ) een lekker controlerend middenveld dan. Bij Lyon deed hij dat meer in zijn eentje met een Juninho (spelmaker) en Essien en later Tiago (aanvallder) om zich heen.
pi_41082260

mag dit wel

[ Bericht 15% gewijzigd door vitessezuid113 op 23-08-2006 01:45:17 ]
pi_41082333

nog geen nummer bij zijn presentatie
pi_41091877
Natuurlijk geen nummer.

Tot aan 24 is alles bezet

1 I Casillas
2 M Salgado
3 R Carlos
4 S Ramos
5 F Cannavaro
6 I Helguera
7 R González
8 J Baptista
9 Ronaldo
10 Robinho
11 Cicinho
12 P García
13 D López
14 J Gutiérrez
15 R Bravo
16 T Gravesen
17 R van Nistelrooij
18 A Cassano
19 J Woodgate
20 Emerson
21 C Diogo
22 F Pavón
23 D Beckham
24 A Mejía

eerst wachten dus tot er spelers worden gedumpt
pi_41091953
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 01:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]

mag dit wel
Heeft hij nou een creditcard in z'n handen?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_41092012

Toch wel een eer als je naast de beste speler ooit mag staan.
pi_41092127
Ik denk dat #16 Gravesen als eerst de lul vrij is....
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:31:47 #61
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_41092191
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:24 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Heeft hij nou een creditcard in z'n handen?
Bewijs van zijn daadwerkelijke leeftijd, na gebitscontrole?
Vamos el TRI!
pi_41092469
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:29 schreef egoTRON het volgende:
Ik denk dat #16 Gravesen als eerst de lul vrij is....
Ik ook. #21 Diogo mag weg (3e rechtsback), en ook #22 Pavón wil weg.

Dan hoop ik dat #6 Helguera ook nog even opkrast

Mocht Gravesen blijven dan moet Pablo García weg. Vier verdedigend ingestelde middenvelders is een beetje veel van het goede.

Even wachten dus en er komen genoeg nummers vrij voor Diarra.

Oh ja, Ruud (17) en Emerson (20) hadden ook nog geen nummers, maar kregen 17 en 20 in de Amerika-trip.
pi_41092660
Ruud #9 i.p.v. Ronaldo
Emerson #6 i.p.v. Helguera
Diarra #16 i.p.v. Gravesen

En geregeld...
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_41093181
Ronaldo gaat heus niet weg. Ik zou het niet erg vinden, hoor, maar Capello wil hem houden.
pi_41100094
quote:
Diarra: 'Ik had kunnen stoppen met voetbal'

De kersverse Real Madrid-speler Mahamadou Diarra deed tijdens zijn allereerste interview als speler van De Koninklijke tegenover de website van de club enkele opmerkelijke uitspraken. Hij zegt onder andere tegen zijn voormalig werkgever Olympique Lyonnais te hebben gezegd dat hij zou stoppen met voetballen als ze hem niet naar Madrid hadden laten gaan.

'Het was een ingewikkelde zaak,' aldus de middenvelder die ooit drie seizoenen voor Vitesse speelde. 'Ikzelf heb echter altijd gezegd naar Madrid te willen. Ik was zeer verdrietig met de manier waarop Lyon reageerde op de interesse. Ze lieten me niet eens met Real praten. Toen heb ik gezegd te zullen stoppen met voetbal en terug te keren naar Mali.'

'Ik realiseerde mij dat ik liever stopte met voetbal als ik niet Madrid kon. Het is sinds ik Mijatovic zag scoren in de Europa Cup I finale een droom van mij om bij De Koninklijke te spelen. Ik ben geen trainer, maar ik denk dat we aanvallend gaan spelen. Ikzelf zal zowel de verdediging als de aanval helpen. Ik ben zeer trots hier te zijn.'

Bron : soccercity.nl
pi_41100227
typetje Ooijer dus
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_41102485
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:31 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Bewijs van zijn daadwerkelijke leeftijd, na gebitscontrole?

Leipe foto's
pi_41146095
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:43 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]
btw

Wat een pussy
pi_41146372
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 22:59 schreef DeVinger het volgende:

[..]

btw

Wat een pussy
pi_41146697
Oh come on, stoppen met voetbal en terugkeren naar Mali
pi_41478771
ja af en toe zegt een voetballer wel eens gekken dingen he
pi_41784437
( schop )

hij speelt nu tegen zijn oude club in de CL

zal maar niks verklappen , vandaag krijgen we wel samenvatingen op de nos
pi_41788060
Zonde van die schwalbe, en wat moet dat kut zijn om Lyon zo te zien spelen en winnen
pi_41788537
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 01:16 schreef Radegast het volgende:
Van Lyon naar Real, het is wel een sportieve achteruitgang.
pi_42297822
De verdediging staat opzich wel (lees: weinig tegengoals), maarja met het verdedigende blok met Diarra en Emerson (en spelers als Ruud) ontbeert het 'm aan creativiteit.
Iig, Diarra vervult zijn taken prima: solide real
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:37:50 #76
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43441221
tsja
pi_43449125
Ja hij werd in de CL0duel met Steau uitgefloten dacht ik
Maargoed, het is sowieso een grote teringzooi bij Real. Capello houdt nog even vast aan de oude garde, doet ze in de winter en zomer weg en bouwt dan aan een nieuw team mét Diarra
  zaterdag 11 november 2006 @ 11:57:36 #78
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_43449439
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 11:40 schreef DeVinger het volgende:
Ja hij werd in de CL0duel met Steau uitgefloten dacht ik
Maargoed, het is sowieso een grote teringzooi bij Real. Capello houdt nog even vast aan de oude garde, doet ze in de winter en zomer weg en bouwt dan aan een nieuw team mét Diarra
Wat is er allemaal dan een teringzooi? Wat moet er veranderd worden volgens jou?
pi_43449707
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 11:57 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Wat is er allemaal dan een teringzooi? Wat moet er veranderd worden volgens jou?
pi_43454590
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 12:12 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Geniaal beargumenteerd.
pi_43454989
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:59 schreef WeebI het volgende:

[..]

Geniaal beargumenteerd.
Kom op jongens, het loopt niet echt soepeltjes bij Real toch.
Spelers die niet juichen na een goal, spelers die buiten de selectie gezet worden, uitgefloten worden door eigen publiek, tegenvallende resultaten, bovenal tegenvallend spel. Dat laatst vind ik nog geen ramp, nieuwe coach, nieuwe spelers, nieuwe periode, alles moet aan elkaar wennen. Niet dat ik verwacht dat Real degradeerd, maar er moet nog steeds flink aan de selectie gewerkt worden.
pi_43455750
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 11:57 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Cassano, Roberto Carlos, Ronaldo, Beckham, Emerson, Salgado, Nistelrooy, Guti, Cicinho, Pablo Garcia proberen te verpatsen...
  zaterdag 11 november 2006 @ 16:51:23 #83
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_43455879
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:17 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Kom op jongens, het loopt niet echt soepeltjes bij Real toch.
Spelers die niet juichen na een goal, spelers die buiten de selectie gezet worden, uitgefloten worden door eigen publiek, tegenvallende resultaten, bovenal tegenvallend spel. Dat laatst vind ik nog geen ramp, nieuwe coach, nieuwe spelers, nieuwe periode, alles moet aan elkaar wennen. Niet dat ik verwacht dat Real degradeerd, maar er moet nog steeds flink aan de selectie gewerkt worden.
Nog steeds een zwakke argumentatie.

Het loopt idd nog niet soepeltjes.. maar om dat dan een teringzooi te noemen. Spelers die niet juichen is 1 speler die een keer niet juichde. Misschien was die er niet helemaal bij, misschien had ie er gewoon gigantisch de pest in dat die op de bank zat. Spelers die uit de selectie gezet worden? Cassano is altijd al een probleem geweest, dat lijkt me niks speciaals. Het publiek in Bernabeu is altijd het meest kritische geweest.. die fluiten wekelijks als het met de rust 0-0 staat. Tegenvallende resultaten waren de 3 jaren hiervoor. Tot nu toe gaat het onder de nieuwe president/technisch directeur en trainer prima.

Het valt allemaal dus wel mee. Dat ze nog nieuwe spelers zoeken heeft alleen te maken met dat ze afgelopen zomer heel kort de tijd hadden om spelers te kopen, en je vaak op het laatste moment de hoofdprijs moet betalen.
pi_43457930
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 16:51 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Nog steeds een zwakke argumentatie.

Het loopt idd nog niet soepeltjes.. maar om dat dan een teringzooi te noemen. Spelers die niet juichen is 1 speler die een keer niet juichde. Misschien was die er niet helemaal bij, misschien had ie er gewoon gigantisch de pest in dat die op de bank zat. Spelers die uit de selectie gezet worden? Cassano is altijd al een probleem geweest, dat lijkt me niks speciaals. Het publiek in Bernabeu is altijd het meest kritische geweest.. die fluiten wekelijks als het met de rust 0-0 staat. Tegenvallende resultaten waren de 3 jaren hiervoor. Tot nu toe gaat het onder de nieuwe president/technisch directeur en trainer prima.

Het valt allemaal dus wel mee. Dat ze nog nieuwe spelers zoeken heeft alleen te maken met dat ze afgelopen zomer heel kort de tijd hadden om spelers te kopen, en je vaak op het laatste moment de hoofdprijs moet betalen.
- Waarom koop je hem dan, los van het feit dat hij überhaupt niet bij Real (spanje) past.
- Ronaldo die te dik is, dat wordt zo langzamerhand ook wel lachwekkend. Boeiend dat hij te dik is, hij scoort zijn goals toch wel. Zet hem erin of schrijf hem af. Kies nou is voor een vast spitsenkoppel en niet telkens wisselen.
- Verder moet er inderdaad gewoon een grote schoonmaak plaatsvinden. Iedereen ziet dat bepaalde spelers er niet meer bijpassen of er te lang zitten. Noem het het Feyenoord van Spanje op dit moment (kwaliteitsverschil daargelaten).

Real is zeker weten op de goede weg, maar er moet nog wel een winter en zomer goed gehandeld worden
Capello heeft er iig al voor gezorgt dat er een solide basis staat, het verliest hier en daar, maar nooit dik.
Nu de selectie en het spel nog

Ik heb mijn shirte met Diarra iig al gekocht, nu moet hij natuurlijk wel het hart van het elftal blijven
  zaterdag 11 november 2006 @ 18:31:09 #85
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43458252
Diarra is een speler naar mijn hart. Jammer dat hij naar Real is verkast. Bij Lyon had hij naar mijn eigen mening een grotere kans op de CL dan nu bij Real. Bij Real heb ik tegenwoordig alleen maar het gevoel dat ze overrated sterren aankopen. Dat is Diarra zeker niet.
pi_43459331
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:16 schreef DeVinger het volgende:

- Waarom koop je hem dan, los van het feit dat hij überhaupt niet bij Real (spanje) past.
Cassano werd gekocht op het moment dat Raúl er lang uit lag met een knieblessure. Tevens speelde Robinho op dat moment nog als een natte krant. Bovendien kostte Cassano slechts vijf miljoen, hetgeen voor zijn talent uitermate weinig is. Daarnaast is er een grote kans dat bij een verkoop van onze grote vriend Real Madrid weer een dikke winst kan incasseren, net als met de zaak Michael Owen.
quote:

- Ronaldo die te dik is, dat wordt zo langzamerhand ook wel lachwekkend. Boeiend dat hij te dik is, hij scoort zijn goals toch wel. Zet hem erin of schrijf hem af. Kies nou is voor een vast spitsenkoppel en niet telkens wisselen.
Het is Capello die uitmaakt of Ronaldo speelt of niet. Waarom moet je per se voor een vast spitsenkoppel kiezen? Mijns inziens is dat wat Capello doet juist; hij kijkt per wedstrijd of hij één of twee diepe spitsen inzet. Uiteraard kan hij dat niet elke keer, omdat die dikkerd vaker geblesseerd is dan niet. Mij hoor je dan weer niet klagen, enkel over het feit dat zijn bankrekening wel groeit, zelfs wanneer hij weer eens op krukjes het traininsveld opkomt wandelen.
quote:

- Verder moet er inderdaad gewoon een grote schoonmaak plaatsvinden. Iedereen ziet dat bepaalde spelers er niet meer bijpassen of er te lang zitten. Noem het het Feyenoord van Spanje op dit moment (kwaliteitsverschil daargelaten).
Welke spelers passen er niet meer, dan? Cassano kan ik begrijpen, dat ziet iederen, zelfs hijzelf. Wellicht dat spelers als Paco Pavón en Míchel Salgado niet meer echt meekunnen met de rest van het elftal, maar als zij er zelf voor kiezen om te blijven dan vind ik dat goed, te meer omdat vooral Salgado in de breedte gewoon een goede speler is.

Het enige dat er fout is bij Real is dat de twee topaankopen uit Turijn hun draai niet kunnen vinden. Emerson verliest per wedstrijd meer ballen dan de overige 21 spelers bij elkaar. Cannavaro is dan wel weer aardig, en ik ben blij dat hij erbij zit. Toch ziet hij er onzeker uit bij ieder tegendoelpunt.

Wat mij betreft ziet de ideale selectie er als volgt uit:

--------------------------Casillas-------------------------
Ramos--------Helguera---------Cannavaro---Carlos
---------------------------Diarra--------------------------
-------Beckham----------------------Reyes------------
----------------Robinho-----------Raúl-----------------
------------------------Van Nistelrooij------------------

In plaats van Reyes zou ook Guti of desnoods Cassano kunnen spelen. Cicinho zou op de plaats van Becks kunnen spelen, maar laatstgenoemde heeft een betere voorzet. Als Becks eventueel zou vertrekken hoeven we in ieder geval geen directe vervanger te hebben.

Helguera staat weer goed te spelen, maar ik heb liever dat Mijatovic in de winter een nieuwe verdediger koopt, eentje die wel zeker is van zijn zaak en gewoon solide speelt.
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:18:22 #87
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_43459452
quote:

[..]

Real is zeker weten op de goede weg, maar er moet nog wel een winter en zomer goed gehandeld worden
Capello heeft er iig al voor gezorgt dat er een solide basis staat, het verliest hier en daar, maar nooit dik.
Nu de selectie en het spel nog

Ik heb mijn shirte met Diarra iig al gekocht, nu moet hij natuurlijk wel het hart van het elftal blijven
Als je een speler met het talent en de kwaliteit van Cassano voor 6 miljoen kunt kopen dan doe je dat gewoon. Helemaal als je bedenkt dat die misschien "volwassen" kan worden en die streken achter hem laat. Owen paste ook niet bij Real, die haalden we voor 12 miljoen + een jeugdspeler en verkochten we voor 25 miljoen. En hij maakte tijdens z'n invalbeurten veel goals.

Wat lul je nou dat er telkens gewisseld wordt tussen de spitsen? Ronaldo en Raul staan er al enkele jaren in. Dit jaar is Ruud begonnen omdat Ronaldo geblesseerd was. Dan is het daarna logisch dat je hem rustig brengt. Er wordt helemaal niet "telkens" gewisseld (of je moet het over die 2 wedstrijden in de beker hebben dat Ronaldo begon). Waarom moet je in godsnaam ROnaldo afschrijven als je hem op de bank kunt gebruiken? Je moet toch minimaal 1 vervanger hebben voor als je spits geblesseerd raakt of uit vorm.

Noem dan nog eens die spelers die weg moeten. Jij hebt het toch niet over een Raul (die "Real" is), een Guti die ongeveer de meest creatieve speler is die we hebben en zich jaar na jaar weer in de basis knokt terwijl er goeie spelers aangetrokken worden, die paar spelers die uit de jeugd komen en per jaar 5 wedstrijden spelen? Zal dat echt uit gaan maken? Wie "past er niet bij"?

De enige 2 die ik kan verzinnen die weg moeten zijn Helguera en Salgado. Al kan Helguera nog wel nuttig zijn op de bank.
pi_43459456
Tsjah het blijft hangen op welles nietes.
Maargoed het is een Diarra topic.
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:20:08 #89
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_43459497
Hahahah Weebl.. we zijn het niet altijd met elkaar eens maar dit keer lijkt me van wel. Goeie post van je
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:22:14 #90
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_43459563
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:18 schreef DeVinger het volgende:
Je kunt toch wel 5 minuutjes nemen om te antwoorden. Je geef bv zelf aan dat er spelers zijn die er niet bij passen. Noem ze dan ook even. En ook al die spelers die weg gesanneerd zouden moeten worden.
pi_43459893
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:18 schreef DeVinger het volgende:
Klopt, kopieer bovenstaande posts van mij en jojo dan even en plak ze in het Real topic, zodat je je mening kunt uiten
pi_43460526
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:22 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Je kunt toch wel 5 minuutjes nemen om te antwoorden. Je geef bv zelf aan dat er spelers zijn die er niet bij passen. Noem ze dan ook even. En ook al die spelers die weg gesanneerd zouden moeten worden.
quote:
Tijdens een persconferentie heeft Ramón Calderón, president van Real Madrid, vrijdagavond aangegeven dat de club zich in de komende transferperiode in januari zal gaan versterken met ‘drie á vier zeer goede spelers’. Bovendien bevestigde de preses de terugkeer van Fernando Hierro bij de Madrileense club.

“In de maand januari zal Real Madrid zich gaan versterken met drie á vier zeer goede spelers. Het zijn spelers die op dit moment gezien hun jonge leeftijd alles in zich hebben om uit te groeien tot wereldsterren. Dit zal alleen maar ten goede komen van de selectie aangezien een kwaliteitsinjectie nooit verkeerd is.”

Over de nieuwe blessure van Ronaldo was Calderón optimistisch. “Ronaldo heeft gewoon pech gehad. Het betreft slechts een ‘kleine’ blessure en hij zal ongetwijfeld weer tot op het bot gemotiveerd terugkeren. De wil om triomfen te behalen in het maagdelijke wit van Real Madrid is nog altijd aanwezig bij hem.”

De terugkeer van Fernando Hierro zal voor vele Madrilenen positief nieuws zijn. De oud-verdediger moest als speler in de periode van ex-preses Florentino Pérez vertrekken en keert nu als trainer van de centrale verdedigers terug. "De aanwezigheid van Fernando is uiterst belangrijk voor ons en zal ons in verdedigend opzicht alleen maar beter maken."
Guti en Raul moeten sowieso niet weg idd. Ik zie sowieso liever veel meer Spanjaarden bij Real.
(sowieso houd mijn interesse vaak op als ik 10 buitenlanders bij een club in de basis zie en nog eens 5 op de bank).

Owen en Cassano, los van dat ze met winst verkocht worden. Gewoon domme aankopen. Totaal niet Real-stijl.
Natuurlijk hoeft er niet een vast spitsenkoppel te staan, maar drie goede basisspitsen die rouleren: RvN, Ronaldo, Raul.
Daarachter heb je dan bv Reyes (identificatie als spanjaard) en Robinho (opvolger ronaldo), die eventueel ook op andere posities uit de voeten kunnen. Wat betreft Ronaldo: wat lopen ze nou te zeiken over overgewicht, laat hem gewoon spelen hij scoort echt wel. Overal en altijd al gedaan.

Op het middenveld hebben ze eindelijk geinvesteerd in balans: Emerson + Diarra. Hoewel ik persoonlijk geen fan ben van Emerson, maar hij heeft zich natuurlijk wel bewezen. Het ontbreekt hem alleen nog wat aan creativiteit. Zeker als RvN ook voorin staat, maargoed dat moet opzich niet zo'n probleem wezen met types als Ronaldo en Raul erbij.
Zet je er dan een Beckham bij, dan wordt het te statisch in mijn ogen. Die moet echt terug naar Engeland.
Zet dan naast Diarra + Emerson een goede aanvallende middenvelder? Guti kan het, maar die zie ik meer als 12e man.

Achterin hebben ze met Ramos een jonge spaanse kerel die zich ondertussen ook wel bewezen heeft. Cannavaro kan prima als ervaren man paar jaartjes op topniveau spelen. Roberto Carlos kan je over twisten. De een vind hem te oud of te lang bij Real, de ander vind dat hij nog best meekan. Zorg iig dat je bv een goede talentvolle linksback haalt die hem gaandeweg kan vervangen. Achterin vind ik het niet al te breed qua kwaliteit allemaal. Helquera wordt menig aanvaller ook niet bang van, Alex bv... En Ramos tegenwoordig rechtsback? Kan die niet als linksback ipv Carlos.
Dan bv nog een goede rechtsback, want cicinho (braziliaan ) wordt je ook niet vrolijk van.

Keeper staat vast (alhoewel ik hem verre van wereldtop vind hoor, maar wel een goede keep).

Samengevat:
Meer Spanjaarden, minder buitenlanders. Dat zal wel nooit gebeuren
Vul de aanvallende middenvelder positie goed in, of dat nou met bestaande of nieuwe spelers gebeurd.
(vroeger had je Zidane natuurlijk )
Zorg voor meer kwaliteit (iig in de breedte) achterin en ruil op het middenveld enkele spelers in voor vers bloed.

Maar ik geef toe, ik ben ook niet van alles op de hoogte, dus jullie hebben meer inzicht in hoe het daar gaat.
Maar zo van wat ik ervan zie en hoor, en ik ben echt niet de enige die dit opmerkt, heeft Capello er nog een flinke kluif aan.

OK, zag het te laat, maar dan dus hier verder: Real topic
pi_43461069
En vanaf hier dus weer over Diarra praten.

Diarra
pi_43547789

Bij Vitesse was hij bekend onder zijn voornaam Mahamadou. Nu heeft iedereen het over Diarra. Vanwaar die verandering?
pi_43547972
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:53 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]

Bij Vitesse was hij bekend onder zijn voornaam Mahamadou. Nu heeft iedereen het over Diarra. Vanwaar die verandering?
Geen idee, volgens mij werd hij in Frankijk al Diarra genoemd.

Vreemd op zich, want in Frankrijk lopen wel meer Diarra's rond.
pi_43548102
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:53 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]

Het is altijd Diarra geweest hoor .
pi_43548289
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Het is altijd Diarra geweest hoor .
Ben ik zeker in de war met Zongo Mamadou?
pi_43548358
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:09 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Ben ik zeker in de war met Zongo Mamadou?
Je had toen Mamadou Zongo en Mahamadou Diarra bij Vitesse. Maar beiden werden ze bij hun achternaam genoemd zover ik mij kan herinneren.
pi_43548401
Nou, ik kan me anders samenvattingen op tv herinneren, waarbij de verslaggever toch echt sprak over Mamadou (of Mahamadou).
pi_43607653
Beiden luisteren ze naar de naam Mahamadou, alleen heet de een Diarra en de ander Zongo van de achternaam.

That's all.
Kan best dat ze de twee een keer bij de voornaam noemden in een samenvatting, maar het is toch echt overwegend de achternaam.
pi_43615076
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:15 schreef DeVinger het volgende:
Beiden luisteren ze naar de naam Mahamadou, alleen heet de een Diarra en de ander Zongo van de achternaam.

That's all.
Kan best dat ze de twee een keer bij de voornaam noemden in een samenvatting, maar het is toch echt overwegend de achternaam.
Dat heb je dus mooi fout want Zongo heet Mamadou .
pi_43627551
Whatever, het zijn beide negers
pi_43671149
Huppa, Diarra met zijn tweede goal 'alweer'
pi_43824677
Diarra is idd echt goed, hopen dat hij binnenkort weer verkocht word, dan krijgen wij weer poen (H)
House-muziek maakt jongeren kapot!
pi_43830548
Ik heb liever dat hij Real weer eens succesvol en geliefd maakt, Real moet natuurlijk een 'eindstation' zijn waarna hij terugkeert bij Vitesse
pi_43831218
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:11 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb liever dat hij Real weer eens succesvol en geliefd maakt, Real moet natuurlijk een 'eindstation' zijn waarna hij terugkeert bij Vitesse
plan
pi_44273927
Ik ben benieuwd wat zijn rol wordt na de aankopen in de winterstop bij Real, de Real-fans hiero een idee?
pi_44283677
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:25 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben benieuwd wat zijn rol wordt na de aankopen in de winterstop bij Real, de Real-fans hiero een idee?
Er is nog geen aankoop gedaan, enkel Marcelo, maar dat is een linksback/half.

Gago zou kunnen komen, dat is een controlerende middenvelder. Of hij in de basis zou starten is onzeker, maar als hij daar zou spelen zou dat imo eerder ten koste gaan van Emerson dan van Diarra.

edit: bij nader inzien, Emerson is Capello's pijpsletje, dus als Gago een basisplaats weet te veroveren zal Diarra waarschijnlijk geslachtofferd worden.
pi_44286359
Het zou ook logischers zijn oude Emerson op de bank te zetten en jonge Diarra erin, maargoed.
pi_44319552
@ DeVinger heb je al zoon shirtje , met zijn naam ?

pi_44382038
quote:
Voorbestemd voor de absolute top

Het was een mooie vrijdagmiddag in Gelredome, ergens in het najaar van 2001. Vitesse had getraind in het stadion en de zon scheen door het geopende dak op de grasmat. De spelers en begeleiders stonden al onder de douche, op één iemand na. In het gebied voor een van de doelen stond een toen 20-jarige Mahamadou Diarra. Hij deed iets ongelofelijks met de bal. Hij hield hem hoog, met zijn scheenbeen. Geen knie raakte de bal, geen voet, alleen dat scheenbeen. Telkens gestrekt, een keertje of vijftig. Toen vond de voetballer uit Mali het genoeg en ging ook hij naar binnen.
Diarra is ongetwijfeld het grootste talent dat ooit voor Vitesse heeft gespeeld. Vreemd genoeg stond hij in zijn periode in Arnhem niet eens altijd in de basis. Trainer Ronald Koeman viel voor zijn zuivere talent, maar zocht vaak de discussie met Diarra om hem tactisch sterker te maken. „Ik heb veel geleerd van mijn jaren bij Vitesse”, zei Diarra onlangs. Het contact met zijn leermeester Koeman is nooit verdwenen. „We bellen elkaar nog regelmatig.” Diarra was een van de vele getalenteerde spelers van Vitesse rond de eeuwwisseling. Hij onderscheidde zich ook door zijn karakter, door zijn absolute wil de top te halen. „Het koppie van Diarra is goed”, zei Koeman al in die tijd. „Hij weet heel goed waar hij mee bezig is en waar hij naartoe wil.”

Dat leidde in 2002 tot het vertrek van Diarra bij Vitesse. Eerst leek Koeman hem naar Ajax te halen, maar toen die deal afketste bracht Koemans zaakwaarnemer Ger Lagendijk de speler naar Olympique Lyon. De trans­fersom bedroeg 6,5 miljoen eu­ro, terwijl Diarra in 1999 voor een paar ton was overgekomen van het Griekse OFI Kreta. In de Franse competitie groeide de Malinees vervolgens uit tot een topspeler op de Europese velden. Bij de vaste Franse landskampioen was zijn positie, als controlerende middenvelder, onomstreden.

Mooie clubs als Arsenal en Chelsea wilden hem inlijven, maar het pakte voor Diarra nog beter uit. Afgelopen zomer volgde een overgang naar Real Madrid, de meest succesvolle club aller tijden. Trainer Fabio Capello had deze zomer drie wensen aan het eind van de transferperiode. „Ik wil Diarra, Diarra en Diarra”, zei de Italiaanse kampioenenmaker. Lyon deed nog even moeilijk en de trotse Diarra dreigde zelf met een staking, vlak voordat de transfer van ruim 26 miljoen euro rondkwam. „Het is voor mij een droom die uitkomt, spelen voor de grootste club van de wereld”, sprak Diarra tijdens zijn presentatie in Madrid. De voetballer, die voorbestemd was voor de absolute top, heeft zijn juiste plek gevonden.

Bron: De Gelderlander 13-12-2006
Een mooi stuk
pi_44389406
quote:
Op maandag 11 december 2006 07:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
@ DeVinger heb je al zoon shirtje , met zijn naam ?

[afbeelding]
Zeker

Jij ook?
pi_44391017
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:12 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Zeker

Jij ook?
Wordt aan gewerkt
pi_44911045
En onze Diarra staat in de belangstelling van Inter:
quote:
Inter heeft interesse in Diarra

Internazionale heeft zijn oog laten vallen op Mahamadou Diarra. De Italianen zouden de 25-jarige middenvelder van Real Madrid komende zomer naar Milaan willen halen. De Malinees, die bij Madrid bezig is aan zijn eerste seizoen, heeft zich bij de Spaanse club in een lastige situatie gemanoeuvreerd door kritiek te leveren op trainer Fabio Capello.

Diarra uitte twee weken geleden samen met zijn ploeggenoot Antonio Cassano, vlak voor het begin van het duel met Espanyol, zijn ongenoegen over het rotatiesysteem van de Italiaanse oefenmeester. De uitlatingen van beide spelers werden vervolgens geregistreerd door de televisiezender Canal Plus. Drie dagen later ontbraken de middenvelder en de aanvaller in de selectie voor het competitietreffen met Recreativo Huelva.

Diarra debuteerde in het seizoen 1998/1999 voor het Griekse OFI Kreta. Een jaar later verkaste hij naar Vitesse waarvoor hij drie seizoenen uitkwam. Vervolgens speelde hij vier seizoen voor het Franse Olympique Lyon voordat hij in Madrid neerstreek.
Best opmerkelijk. Real wilde tijden een goede verdedigende middenvelder.
Hebben ze er één van wereldklasse, gaat hij misschien weg.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_44914048
Iedereen staat in de belangstelling bij Inter
pi_44916556
Ik zeg nog steeds, Arsenal of Manchester.
pi_49348301
Gaat hij voor de vijfde titel op rij? Na 4x Lyon, nu ook Real?

Ik zei het in de OP: hij staat garant voor prijzen
  zondag 13 mei 2007 @ 23:39:41 #118
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_49348756
Diarra zal niet zo snel weggaan denk ik. Ze willen toch echt wel 1 verdedigende middenvelder houden en Emerson is geen 20 meer. Hij speelt dan ook verschikkelijk veel Diarra. Ik vind hem nog niet 100% top maar daar mag die in z'n 2de seizoen wel naartoe groeien.
pi_50792542
quote:
Op zondag 13 mei 2007 23:25 schreef DeVinger het volgende:
Gaat hij voor de vijfde titel op rij? Na 4x Lyon, nu ook Real?

Ik zei het in de OP: hij staat garant voor prijzen

Who's the motherfucking king of the world???????
Wie heeft Real naar de titel geschoten (naast Ruud)?????
Wie zei dat Diarra garant staat voor prijzen???????

Mahamadou
  zondag 24 juni 2007 @ 19:02:51 #120
159022 AminBen
El Maestro
pi_50794665
Was wel mooi dit;

Waar die jongen helemaal van is opgeklommen
pi_50797213
Wie had dat eigenlijk verwacht, vanuit vitesse...
pi_50797374
Leipe super neger, ik zit al twee jaar achter een shirt van Mali met zijn naam erop aan, maar omdat Mali zich nooit meer kwalificeert voor een toernooi worden ze niet meer herdrukt

En dan gaat de Fifa hem godverdomme weigeren voor zijn land uit te komen
  maandag 25 juni 2007 @ 10:47:34 #123
159022 AminBen
El Maestro
pi_50813124
Ja die wedstrijd wonnen ze met 6-0 zonder hem
  maandag 25 juni 2007 @ 10:52:27 #124
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_50813250
Ook wel leuk dat Kanoute de beslissende maakt in de bekerfinale.
pi_52355282
Hij heeft de zaakjes toch weer mooi voor elkaar. Hij maakt er een mooi elftal van zo.

Sneijder kan prima functioneren met Diarra in zijn rug dacht ik zo.
pi_54981405
Deze jongen verdient toch wel meer posts?
pi_54981437
Ik heb zn postadres niet
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54985373
Kijk, dat zijn de betere grappen.
  maandag 3 december 2007 @ 20:53:39 #129
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_55020508
Diarra valt tot nu toe beetje tegen. Hij is nog niet die grote krijger op het middenveld die alle tegenstanders de bal afpakt. Hij heeft nu nog te veel (vieze) overtredingen nodig. Voetballend is het natuurlijk geen Messi maar dat hoeft ook niet. Als die maar in z'n eentje verdedigend al het werk aan kan.

Zelfs met 2 verdedigende middenvelders (Gago erbij) lukt het niet.
pi_55025681
Zie maar eens een betere te vinden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55049538
Hij is sowieso een held
pi_56048206
Diarra lijkt toch gewoon voor het 6e seizoen op rij kampioen te worden
pi_56048397
Dat zeg je nou al....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_56049558
Dat is gebaseerd op 5jaar ervaring
pi_56146908
Lekker geloot in de Afrika cup he, Nigeria en Ivoorkust...
pi_58281876
Nou Schuster wil hem dus laten vertrekken....
Voor de Real fans, what´s happening, kan hij het niveau niet aan, zijn ze racistisch of heeft Schuster een andere spelopvatting?
  donderdag 24 april 2008 @ 17:52:09 #137
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58282988
hij gaat gewoon naar een andere topclub, misschien wel naar italie of engeland
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58283050
Ja als hij maar niet voor Inter kiest...

Engeland vind ik hem nog steeds bijpassen, de nieuwe Viera bij Arsenal of Roy Keane bij Manchester.
Hoop dan niet dat hij voor Chelsea (en in mindere mate Liverpool kiest)
  donderdag 24 april 2008 @ 18:05:49 #139
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58283258
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:54 schreef DeVinger het volgende:
Ja als hij maar niet voor Inter kiest...

Engeland vind ik hem nog steeds bijpassen, de nieuwe Viera bij Arsenal of Roy Keane bij Manchester.
Hoop dan niet dat hij voor Chelsea (en in mindere mate Liverpool kiest)
liverpool gaat hij sowieso niet heen. zij hebben mascherano en xabi alonso.
man utd heeft carrick, anderson, hargreaves, scholes

dus ik zie hem wel naar chelsea of arsenal gaan. Naar arsenal zie ik sneller gebeuren indien flamini weggaat, want chelsea heeft ook nog een paar uitstekende verdedigende middenvelders (mikel, makalele)
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58283311
Goeie punt, doe maar terug naar Vitesse dan.
pi_60532017
Denk dat hij wel verstandig genoeg is om niet naar Chelsea te gaan. Diarra is okee.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60661166
Hij liep na de oefenwedstrijd tegen Santa Fé dolgelukkig naar VD Vaart toe en vierde met het hele team lekker gay het doelpunt. Lijkt de zomer door te komen dus? Real kenners, wat wordt zijn waarde komend seizoen?
  maandag 11 augustus 2008 @ 12:41:00 #143
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_60729949
Hij zal gewoon basis staan als het er op aankomt omdat hij met Gago de enige verdedigende middenvelder is. Gago kan lichamelijk weinig brengen, Diarra is een rots.
pi_61852078
HELD
pi_61852592
Nieuwe fan
pi_62572307
Ik zal de OP binnenkort maar is ff aanpassen, hij weegt inmiddels geen 75KG meer en is ook beter met zijn linkerbeen geworden. Bovendien heeft hij weer wat prijzen erbij, maar das logisch zoals ik al heb verteld in de OP.
pi_62572316
Nieuwe fan?
pi_62572323
Excuse me? (vertraagd uitgesproken)
pi_62572329
Verwijs je naar mij daar met "Nieuwe fan ".
pi_62572359
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 02:29 schreef emokid het volgende:
Verwijs je naar mij daar met "Nieuwe fan ".
Zeker, je bent welkom in huize Diarra.
pi_65534566
Okee, het nieuws is al bijna 2 maanden oud, maar beter dan het domweg plaatsen van een tvp:
quote:
Einde seizoen Diarra, Drenthe hinkelt van trainingsveld

08/12/2008 14:59

De problemen blijven zich opstapelen bij Real Madrid. Mahamadou Diarra zal dit seizoen niet meer spelen en Royston Drenthe moest het trainingsveld verlaten met een pijnlijke enkel.

Diarra's blessure aan de rechterknie blijkt nog erger dan verwacht. In eerste instantie dacht de medische staf dat rust de problemen zou oplossen. Een operatie bleek echter noodzakelijk. De schade aan de knie van de Malinese middenvelder blijkt echter nóg groter te zijn. Diarra heeft onder meer zijn buitenste meniscus gescheurd en heeft zes tot negen maanden nodig om te herstellen en zal dit seizoen niet meer in actie komen.

Na de maandagochtendtraining mocht de medische staf van De Koninklijke een nieuw lid verwelkomen. Royston Drenthe kreeg een tik op de rechterknie en moest de training verlaten. Het is nog onduidelijk hoe ernstig de blessure is, maar het meespelen van de Rotterdammer tegen Barcelona aanstaande zaterdag is onzeker.

De ploeg van Bernd Schuster wordt sowieso geplaagd door blessures. Wesley Sneijder is nog een vraagteken voor Barça. Pepe, Ruud van Nistelrooy, Gabriel Heinze, Miguel Torres en Rubén de la Red waren al langer niet inzetbaar.
Iemand die weet hoe de operatie verlopen is (ja, ik ben te lui om dat verder op te Googlen) en hoe het herstelproces verder verloopt?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66428657
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 02:23 schreef DeVinger het volgende:
Ik zal de OP binnenkort maar is ff aanpassen, hij weegt inmiddels geen 75KG meer en is ook beter met zijn linkerbeen geworden. Bovendien heeft hij weer wat prijzen erbij, maar das logisch zoals ik al heb verteld in de OP.
Nog niet echt van gekomen, maargoed de afgelopen 5 maanden waren dan ook heel druk. Zowat elke avond wat te doen, god wat heb ik een leuk en interessant leven.
pi_66805222
Binnen enkele dagen een hernieuwde OP: up-to-date en verfraaid
pi_66813370
edit

[ Bericht 51% gewijzigd door DeVinger op 08-03-2009 12:45:12 ]
  zondag 8 maart 2009 @ 00:40:21 #155
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_66815356
Mooie OP

Dit had je zeker ook al gelezen :
quote:
- Wij probeerden clubs als Milan en Barcelona voor te zijn om Diarra te halen. In het vliegtuig naar Griekenland zat ik te prakizeren over hoe ik de eigfenaar van OFI (en ook Panatinaikos) kon overhalen. Ik begreep dat hij als eigenaar van een rederij, problemen had met Rusland in zijn zaken met schepen. Met mijn contacten in Rusland, Jeltsin, kon ik hem helpen. En die man, voetbalonkundig als hij was, besloot dat Diarra naar die club van Aalbers moest...en zo geschiedde. Vitesse verkocht Diarra later en Real Madrid kocht Diarra voor 26 mio Euro.

Uit een verslag van een avond waar Aalbers sprak , helaas kocht Real Madrid hem niet voor dat bedrag van ons.
pi_66815400
Zijn dagen lijken geteld.

Lass heeft hem doen vergeten.
pi_66815544
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mooie OP

Dit had je zeker ook al gelezen :
[..]

Uit een verslag van een avond waar Aalbers sprak , helaas kocht Real Madrid hem niet voor dat bedrag van ons.
Thnx, heb hem ff toegevoegd aan de OP. Wist wel dat hij iets leuks had bedacht, maar niet meer wat en was het sowieso alweer vergeten
  zondag 8 maart 2009 @ 00:51:39 #158
113682 WeebI
Wee Bull
pi_66815552
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:

Wat een onzin.
pi_66815555
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:

Kerel, jij bent nog grappiger dan de aflevering Toiletpaper van Southpark (seizoen 7).
pi_66815696
Nee maar even zonder gekheid. Ik denk dat wanneer Diarra straks weer fit hij niet meer zeker is van een basisplek. Lass maakt tot dusver een goede indruk. Is in mijn ogen ook de completere voetballer. Naast verdedigende kwaliteiten is hij ook aanvallend ingesteld.

Diarra denkt daarentegen puur verdedigend en zorgt voor 'body' op het middenveld.

Zal in ieder geval een interessante strijd worden tussen deze jongens.
  zondag 8 maart 2009 @ 01:06:05 #161
113682 WeebI
Wee Bull
pi_66815760
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee maar even zonder gekheid. Ik denk dat wanneer Diarra straks weer fit hij niet meer zeker is van een basisplek. Lass maakt tot dusver een goede indruk. Is in mijn ogen ook de completere voetballer. Naast verdedigende kwaliteiten is hij ook aanvallend ingesteld.

Diarra denkt daarentegen puur verdedigend en zorgt voor 'body' op het middenveld.

Zal in ieder geval een interessante strijd worden tussen deze jongens.
Als Gago zo door blijft gaan staan er straks gewoon twee Diarra's op het veld hoor. En dat Lass meer aanvalt is onzin, want ook Diarra is vaak genoeg voorin te vinden als de kans zich voordoet.
pi_66815824
Is Gago zo kut dan?
  zondag 8 maart 2009 @ 01:14:45 #163
113682 WeebI
Wee Bull
pi_66815873
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:11 schreef DeVinger het volgende:
Is Gago zo kut dan?
Maakt veel slordige fouten de laatste tijd.
pi_66815885
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:06 schreef WeebI het volgende:

[..]

En dat Lass meer aanvalt is onzin, want ook Diarra is vaak genoeg voorin te vinden als de kans zich voordoet.
Le-zen. Ik zeg dat Lass méér aanvallend is ingesteld.

In zijn tijd bij Portsmouth en korte periode bij Arsenal speelde hij vaak naar voren toe. Daar heeft hij ook wel de kwaliteiten voor want zoals gezegd is hij technisch behoorlijk en verder erg beweeglijk.

Gago is een theewijf dus dan zouden ze wel samen op het middenveld kunnen spelen ja.
pi_66815962
Lekker boeiend ook, als M Diarra maar speelt
pi_68625903
Real kan wel wat stabiliteit gebruiken
pi_70153624
Het zal mij benieuwen wat er met Mahamadou gaat gebeuren. Duidelijk dat je zonder hem geen titels wint.
pi_70153642
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 01:03 schreef DeVinger het volgende:
Het zal mij benieuwen wat er met Mahamadou gaat gebeuren. Duidelijk dat je zonder hem geen titels wint.
Nee dat geldt voor Gago
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70153666
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee dat geldt voor Gago
Die eerste zin prima, maar Diarra heeft 6 jaar op rij de titel gewonnen ofzo. Baas
pi_70153677
Gago ook
pi_70153730
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 01:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gago ook
Jij bent lang weg geweest, dat was best een toffe tijd
pi_70153747
07/01/2007 Deportivo La Coruña Real Madrid 2-0
14/01/2007 Real Madrid Real Zaragoza 1-0
21/01/2007 Real Mallorca Real Madrid 0-1
27/01/2007 Villarreal Real Madrid 1-0
10/02/2007 Real Sociedad Real Madrid 1-2
17/02/2007 Real Madrid Real Betis Sevilla 0-0
24/02/2007 Atlético Madrid Real Madrid 1-1
04/03/2007 Real Madrid Getafe 1-1
10/03/2007 Barcelona Real Madrid 3-3
01/04/2007 Celta de Vigo Real Madrid 1-2
21/04/2007 Real Madrid Valencia 2-1
20/05/2007 Recreativo Real Madrid 2-3
26/05/2007 Real Madrid Deportivo La Coruña 3-1
25/08/2007 Real Madrid Atlético Madrid 2-1
02/09/2007 Villarreal Real Madrid 0-5
15/09/2007 Real Madrid UD Almería 3-1
30/09/2007 Getafe Real Madrid 0-1
07/10/2007 Real Madrid Recreativo 2-0
20/10/2007 Espanyol Real Madrid 2-1
28/10/2007 Real Madrid Deportivo La Coruña 3-1
31/10/2007 Valencia Real Madrid 1-5
03/11/2007 Sevilla Real Madrid 2-0
11/11/2007 Real Madrid Real Mallorca 4-3
24/11/2007 Real Murcia Real Madrid 1-1
01/12/2007 Real Madrid Racing Santander 3-1
08/12/2007 Athletic de Bilbao Real Madrid 0-1
16/12/2007 Real Madrid Osasuna 2-0
23/12/2007 Barcelona Real Madrid 0-1
06/01/2008 Real Madrid Real Zaragoza 2-0
13/01/2008 Levante Real Madrid 0-2
20/01/2008 Atlético Madrid Real Madrid 0-2
27/01/2008 Real Madrid Villarreal 3-2
10/02/2008 Real Madrid Real Valladolid 7-0
16/02/2008 Real Betis Sevilla Real Madrid 2-1
24/02/2008 Real Madrid Getafe 0-1
01/03/2008 Recreativo Real Madrid 2-3
23/03/2008 Real Madrid Valencia 2-3
30/03/2008 Real Madrid Sevilla 3-1
05/04/2008 Real Mallorca Real Madrid 1-1
13/04/2008 Real Madrid Real Murcia 1-0
20/04/2008 Racing Santander Real Madrid 0-2
27/04/2008 Real Madrid Athletic de Bilbao 3-0
04/05/2008 Osasuna Real Madrid 1-2
07/05/2008 Real Madrid Barcelona 4-1
18/10/2008 Atlético Madrid Real Madrid 1-2
26/10/2008 Real Madrid Athletic de Bilbao 3-2
02/11/2008 UD Almería Real Madrid 1-1
08/11/2008 Real Madrid Málaga 4-3
15/11/2008 Real Valladolid Real Madrid 1-0
22/11/2008 Real Madrid Recreativo 1-0
29/11/2008 Getafe Real Madrid 3-1
07/12/2008 Real Madrid Sevilla 3-4 1
13/12/2008 Barcelona Real Madrid 2-0
20/12/2008 Real Madrid Valencia 1-0
04/01/2009 Real Madrid Villarreal 1-0
11/01/2009 Real Mallorca Real Madrid 0-3
18/01/2009 Real Madrid Osasuna 3-1
25/01/2009 Real Madrid Deportivo La Coruña 1-0
31/01/2009 Numancia Real Madrid 0-2
15/02/2009 Sporting Gijón Real Madrid 0-4
21/02/2009 Real Madrid Real Betis Sevilla 6-1
07/03/2009 Real Madrid Atlético Madrid 1-1
22/03/2009 Real Madrid UD Almería 3-0
04/04/2009 Málaga Real Madrid 0-1
12/04/2009 Real Madrid Real Valladolid 2-0
18/04/2009 Recreativo Real Madrid 0-1
21/04/2009 Real Madrid Getafe 3-2
26/04/2009 Sevilla Real Madrid 2-4
02/05/2009 Real Madrid Barcelona 2-6
09/05/2009 Valencia Real Madrid 3-0
pi_70153755
Als ik goed geteld heb 71 wedstrijden en 13 nederlagen, dat zijn vrij redelijke cijfers
pi_70153756
?
pi_70153785
Wedstrijden waar Gago meespeelde. Diarra zal het wel stukken slechter doen omdat juist sinds hij geblesseerd is Real alles begon te winnen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 01:22:13 #176
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_70153866
Gago 6 titels op rij? Vind ik knap voor iemand die 24(?) is.
WOS'ser for life.
pi_70153869
Ook al speelde ie maar 9 wedstrijden, Real haalde wel 20 punten in die 9 wedstrijden

31/08/2008 Deportivo La Coruña Real Madrid 2-1
14/09/2008 Real Madrid Numancia 4-3
21/09/2008 Racing Santander Real Madrid 0-2
24/09/2008 Real Madrid Sporting Gijón 7-1
27/09/2008 Real Betis Sevilla Real Madrid 1-2
05/10/2008 Real Madrid Espanyol 2-2
26/10/2008 Real Madrid Athletic de Bilbao 3-2
02/11/2008 UD Almería Real Madrid 1-1
08/11/2008 Real Madrid Málaga 4-3
  vrijdag 19 juni 2009 @ 01:24:38 #178
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_70153894
Veel tegengoals. Zal wel door Gago's missertjes hebben gelegen.
WOS'ser for life.
pi_70153950
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 01:24 schreef Gabbylicious het volgende:
Veel tegengoals. Zal wel door Gago's missertjes hebben gelegen.
Ze speelden maar een wedstrijd samen de 90 minuten dus dat klopt in elk geval niet

In de 22 wedstrijden die Gago speelde sinds de blessure van Diarra kreeg Real 26 goals tegen, waarvan 6 tegen Barca
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:52:24 #180
113682 WeebI
Wee Bull
pi_70156334
Die tegengoals in de openingsfase was vooral te wijten aan het feit dat Heinze noodgedwongen centraal acherin moest spelen wegens blessures voor Cannavaro en Metzelder. Hierdoor moest Marcelo op links spelen, en verdedigen kan die prutser niet.
pi_70156938
allerlei oorzaken waardoor er veel tegendoelpunten kwamen. diarra is nou juist zo een pitbull die je moet hebben om missers die gago graag maakt te voorkomen of te verbeteren
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_70180132
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:22 schreef TheClown1 het volgende:
allerlei oorzaken waardoor er veel tegendoelpunten kwamen. diarra is nou juist zo een pitbull die je moet hebben om missers die gago graag maakt te voorkomen of te verbeteren
Dat is vorig seizoen niet gebleken in elk geval
pi_70187731
Gago is gewoon kut en Mahamadou niet.
pi_70187737
Na je goede uitleg is het duidelijk
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:43:08 #185
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_70189530
Gago wordt nogal vaak voorbij gelopen met bal, daar doet hij dan niks aan. Als je er bij Diarra langs gaat, dan ga je neer.

Gago is voetballend een stuk sterker en imo een van de beste voetballers op die positie, maar hij moet nog ff een vent worden. Over 4/5 jaar denk ik dat hij erg goed kan zijn, maar dat is hij nu nog niet.
pi_73248339
quote:
Herstelde Diarra in selectie Mali
Real Madrid-middenvelder Mahamadou Diarra is vrijwel hersteld van een knieblessure. Door het letsel stond de oud-speler van Vitesse al sinds december aan de kant.

De 28-jarige international maakte vorige week al zijn rentree voor de Koninklijke in de wedstrijd tegen Villarreal (2-0 winst). In zijn invalbeurt maakte Diarra zijn eerste speelminuten sinds bijna een jaar.

De middenvelder is nu ook weer opgeroepen voor het nationale team van Mali, meldt de BBC. Zijn land neemt het op 11 oktober op tegen Soedan. Beide landen kunnen zich niet meer plaatsen voor het WK in Zuid-Afrika, maar Mali kan zich door een zege wel verzekeren van een plaats op de Afrika Cup.

Diarra verruilde in 2006 Olympique Lyon voor Real Madrid. In zijn eerste twee seizoenen was hij basisspeler bij de Spaanse topclub. Vorig seizoen kwam hij, met name vanwege zijn blessure, slechts tot negen competitieduels.
  woensdag 30 september 2009 @ 22:35:19 #187
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_73259238
De vraag is eigenlijk waarom Gago speelt en niet Diarra.
pi_73259296
racistische nieuwe voorzitter?
pi_73259337
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:36 schreef DeVinger het volgende:
racistische nieuwe voorzitter?
Zou zomaar kunnen. Las net dat ze ook van Drenthe af willen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_73259483
Drenthe is geen afrikaan he, of meen je het?
quote:
'Real is definitief klaar met Drenthe'
Royston Drenthe heeft zijn krediet bij Real Madrid verspeeld. De Madrilenen zijn teleurgesteld in de prestaties van de Nederlander; hij mag in de winter vertrekken, meldt Sport.

Binnen het technische kader van Real Madrid bestond al langer onzekerheid over de toegevoegde waarde van Drenthe, maar de jongeling nam vorig weekend alle twijfels weg. De club is niet blij met de negatieve publiciteit die hij heeft veroorzaakt met zijn stevige overtreding op Malága-speler Marc Bertrán, die een zware blessure opliep.

Directeur Jorge Valdano is van mening dat Drenthe in zijn ruim drie seizoenen bij de club genoeg kansen heeft gehad. Na een matige vorige jaargang in Madrid -waarbij Drenthe door faalangst enige tijd buiten de selectie werd gehouden- wilde Real hem dit seizoen de mogelijkheid geven indruk te maken. Trainer Manuel Pellegrini geeft echter de voorkeur aan Marcelo als linksachter.

Real is van plan de 22-jarige flankspeler in januari te laten vertrekken. De Spanjaarden geven de voorkeur aan een verkoop, aangezien de club niet verwacht dat Drenthe de mogelijkheden heeft om door te groeien. Afgelopen zomer toonden onder meer Aston Villa en Fiorentina al belangstelling voor de oud-Feyenoorder.
ze hebben natuurlijk nog de andere diarra, en dies ook niet blank.

[ Bericht 94% gewijzigd door DeVinger op 01-10-2009 02:36:47 ]
pi_73432658
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:22 schreef DeVinger het volgende:

[..]

En na de selectie voor Mali ook zijn minuten in Real met de eerste basisplek.
quote:
Diarra wil chirurg uitnodigen voor Champions League-finale
06/10/2009 14:35

Mahamadou Diarra begon afgelopen zondag voor het eerst in elf maanden weer eens in de basis bij Real Madrid. De van een zware knieblessure herstelde middenvelder kon zijn geluk niet op.

'Ik baal natuurlijk van de nederlaag tegen Sevilla (2-1, red.), maar ik ben blij dat ik weer helemaal terug ben', vertelde Diarra aan Marca. De 28-jarige Malinees kwam eerder twee keer kortstondig als invaller binnen de lijnen.

'Ik heb het gevoel dat ik een nieuwe loopbaan ben begonnen. Mijn knie hield zich goed, ik had totaal geen pijn. Ik moet nu vooral weer sterker worden. Ik dank Allah en alle mensen die me hebben gesteund.' Diarra streeft al meteen weer naar het hoogst haalbare met Real. 'Ik wil mijn chirurg uitnodigen voor de Champions League-finale.'

De middenvelder liep in november 2008 ernstig kruisbandletsel op en werkte sindsdien aan zijn herstel. Diarra is bezig aan zijn vierde seizoen bij Real Madrid. Eerder kwam hij uit voor OFI Kreta, Vitesse en Olympique Lyon.
Jammer dat hij denkt dat Allah hem geholpen heeft, maar who cares
pi_85338529
Geruchten over een aanstaand vertrek uit Madrid. Zou die eindelijk naar het land vertrekken waar ik hem al vanaf het begin het liefst zou willen zien: Engeland?
pi_85380873
Kom maar lekker terug naar Vitesse!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')