Dat niet echt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:49 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En Ronaldo willen we allemaal graag houden..![]()
Real promoten doe je maar in een andere topicquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:48 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Je bedoelt.. "ik ben geen groot fan (ipv van ook) van Real, maar elke blinde lul weet dat Real de grootste club van de wereld is, voor Diarra dus een geweldige transfer".
Heeft hij nou een creditcard in z'n handen?quote:
Bewijs van zijn daadwerkelijke leeftijd, na gebitscontrole?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heeft hij nou een creditcard in z'n handen?
Ik ook. #21 Diogo mag weg (3e rechtsback), en ook #22 Pavón wil weg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:29 schreef egoTRON het volgende:
Ik denk dat #16 Gravesen als eerst de lul vrij is....
quote:Diarra: 'Ik had kunnen stoppen met voetbal'
De kersverse Real Madrid-speler Mahamadou Diarra deed tijdens zijn allereerste interview als speler van De Koninklijke tegenover de website van de club enkele opmerkelijke uitspraken. Hij zegt onder andere tegen zijn voormalig werkgever Olympique Lyonnais te hebben gezegd dat hij zou stoppen met voetballen als ze hem niet naar Madrid hadden laten gaan.
'Het was een ingewikkelde zaak,' aldus de middenvelder die ooit drie seizoenen voor Vitesse speelde. 'Ikzelf heb echter altijd gezegd naar Madrid te willen. Ik was zeer verdrietig met de manier waarop Lyon reageerde op de interesse. Ze lieten me niet eens met Real praten. Toen heb ik gezegd te zullen stoppen met voetbal en terug te keren naar Mali.'
'Ik realiseerde mij dat ik liever stopte met voetbal als ik niet Madrid kon. Het is sinds ik Mijatovic zag scoren in de Europa Cup I finale een droom van mij om bij De Koninklijke te spelen. Ik ben geen trainer, maar ik denk dat we aanvallend gaan spelen. Ikzelf zal zowel de verdediging als de aanval helpen. Ik ben zeer trots hier te zijn.'
Bron : soccercity.nl
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:31 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Bewijs van zijn daadwerkelijke leeftijd, na gebitscontrole?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:16 schreef Radegast het volgende:
Van Lyon naar Real, het is wel een sportieve achteruitgang.![]()
Wat is er allemaal dan een teringzooi? Wat moet er veranderd worden volgens jou?quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:40 schreef DeVinger het volgende:
Ja hij werd in de CL0duel met Steau uitgefloten dacht ik![]()
Maargoed, het is sowieso een grote teringzooi bij Real. Capello houdt nog even vast aan de oude garde, doet ze in de winter en zomer weg en bouwt dan aan een nieuw team mét Diarra![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:57 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat is er allemaal dan een teringzooi? Wat moet er veranderd worden volgens jou?![]()
Geniaal beargumenteerd.quote:
Kom op jongens, het loopt niet echt soepeltjes bij Real toch.quote:
Cassano, Roberto Carlos, Ronaldo, Beckham, Emerson, Salgado, Nistelrooy, Guti, Cicinho, Pablo Garcia proberen te verpatsen...quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:57 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat is er allemaal dan een teringzooi? Wat moet er veranderd worden volgens jou?![]()
Nog steeds een zwakke argumentatie.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:17 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Kom op jongens, het loopt niet echt soepeltjes bij Real toch.
Spelers die niet juichen na een goal, spelers die buiten de selectie gezet worden, uitgefloten worden door eigen publiek, tegenvallende resultaten, bovenal tegenvallend spel. Dat laatst vind ik nog geen ramp, nieuwe coach, nieuwe spelers, nieuwe periode, alles moet aan elkaar wennen. Niet dat ik verwacht dat Real degradeerd, maar er moet nog steeds flink aan de selectie gewerkt worden.
- Waarom koop je hem dan, los van het feit dat hij überhaupt niet bij Real (spanje) past.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:51 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nog steeds een zwakke argumentatie.
Het loopt idd nog niet soepeltjes.. maar om dat dan een teringzooi te noemen. Spelers die niet juichen is 1 speler die een keer niet juichde. Misschien was die er niet helemaal bij, misschien had ie er gewoon gigantisch de pest in dat die op de bank zat. Spelers die uit de selectie gezet worden? Cassano is altijd al een probleem geweest, dat lijkt me niks speciaals. Het publiek in Bernabeu is altijd het meest kritische geweest.. die fluiten wekelijks als het met de rust 0-0 staat. Tegenvallende resultaten waren de 3 jaren hiervoor. Tot nu toe gaat het onder de nieuwe president/technisch directeur en trainer prima.
Het valt allemaal dus wel mee. Dat ze nog nieuwe spelers zoeken heeft alleen te maken met dat ze afgelopen zomer heel kort de tijd hadden om spelers te kopen, en je vaak op het laatste moment de hoofdprijs moet betalen.
Cassano werd gekocht op het moment dat Raúl er lang uit lag met een knieblessure. Tevens speelde Robinho op dat moment nog als een natte krant. Bovendien kostte Cassano slechts vijf miljoen, hetgeen voor zijn talent uitermate weinig is. Daarnaast is er een grote kans dat bij een verkoop van onze grote vriend Real Madrid weer een dikke winst kan incasseren, net als met de zaak Michael Owen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:16 schreef DeVinger het volgende:
- Waarom koop je hem dan, los van het feit dat hij überhaupt niet bij Real (spanje) past.
Het is Capello die uitmaakt of Ronaldo speelt of niet. Waarom moet je per se voor een vast spitsenkoppel kiezen? Mijns inziens is dat wat Capello doet juist; hij kijkt per wedstrijd of hij één of twee diepe spitsen inzet. Uiteraard kan hij dat niet elke keer, omdat die dikkerd vaker geblesseerd is dan niet. Mij hoor je dan weer niet klagen, enkel over het feit dat zijn bankrekening wel groeit, zelfs wanneer hij weer eens op krukjes het traininsveld opkomt wandelen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:16 schreef DeVinger het volgende:
- Ronaldo die te dik is, dat wordt zo langzamerhand ook wel lachwekkend. Boeiend dat hij te dik is, hij scoort zijn goals toch wel. Zet hem erin of schrijf hem af. Kies nou is voor een vast spitsenkoppel en niet telkens wisselen.
Welke spelers passen er niet meer, dan? Cassano kan ik begrijpen, dat ziet iederen, zelfs hijzelf. Wellicht dat spelers als Paco Pavón en Míchel Salgado niet meer echt meekunnen met de rest van het elftal, maar als zij er zelf voor kiezen om te blijven dan vind ik dat goed, te meer omdat vooral Salgado in de breedte gewoon een goede speler is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:16 schreef DeVinger het volgende:
- Verder moet er inderdaad gewoon een grote schoonmaak plaatsvinden. Iedereen ziet dat bepaalde spelers er niet meer bijpassen of er te lang zitten. Noem het het Feyenoord van Spanje op dit moment (kwaliteitsverschil daargelaten).
Als je een speler met het talent en de kwaliteit van Cassano voor 6 miljoen kunt kopen dan doe je dat gewoon. Helemaal als je bedenkt dat die misschien "volwassen" kan worden en die streken achter hem laat. Owen paste ook niet bij Real, die haalden we voor 12 miljoen + een jeugdspeler en verkochten we voor 25 miljoen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:16 schreef DeVinger het volgende:
[..]
- Waarom koop je hem dan, los van het feit dat hij überhaupt niet bij Real (spanje) past.
- Ronaldo die te dik is, dat wordt zo langzamerhand ook wel lachwekkend. Boeiend dat hij te dik is, hij scoort zijn goals toch wel. Zet hem erin of schrijf hem af. Kies nou is voor een vast spitsenkoppel en niet telkens wisselen.
- Verder moet er inderdaad gewoon een grote schoonmaak plaatsvinden. Iedereen ziet dat bepaalde spelers er niet meer bijpassen of er te lang zitten. Noem het het Feyenoord van Spanje op dit moment (kwaliteitsverschil daargelaten).
Real is zeker weten op de goede weg, maar er moet nog wel een winter en zomer goed gehandeld worden![]()
Capello heeft er iig al voor gezorgt dat er een solide basis staat, het verliest hier en daar, maar nooit dik.
Nu de selectie en het spel nog![]()
Ik heb mijn shirte met Diarra iig al gekocht, nu moet hij natuurlijk wel het hart van het elftal blijven![]()
Je kunt toch wel 5 minuutjes nemen om te antwoorden. Je geef bv zelf aan dat er spelers zijn die er niet bij passen. Noem ze dan ook even. En ook al die spelers die weg gesanneerd zouden moeten worden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:18 schreef DeVinger het volgende:
Tsjah het blijft hangen op welles nietes.
Maargoed het is een Diarra topic.
Klopt, kopieer bovenstaande posts van mij en jojo dan even en plak ze in het Real topic, zodat je je mening kunt uitenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:18 schreef DeVinger het volgende:
Tsjah het blijft hangen op welles nietes.
Maargoed het is een Diarra topic.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:22 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Je kunt toch wel 5 minuutjes nemen om te antwoorden. Je geef bv zelf aan dat er spelers zijn die er niet bij passen. Noem ze dan ook even. En ook al die spelers die weg gesanneerd zouden moeten worden.
Guti en Raul moeten sowieso niet weg idd. Ik zie sowieso liever veel meer Spanjaarden bij Real.quote:Tijdens een persconferentie heeft Ramón Calderón, president van Real Madrid, vrijdagavond aangegeven dat de club zich in de komende transferperiode in januari zal gaan versterken met ‘drie á vier zeer goede spelers’. Bovendien bevestigde de preses de terugkeer van Fernando Hierro bij de Madrileense club.
“In de maand januari zal Real Madrid zich gaan versterken met drie á vier zeer goede spelers. Het zijn spelers die op dit moment gezien hun jonge leeftijd alles in zich hebben om uit te groeien tot wereldsterren. Dit zal alleen maar ten goede komen van de selectie aangezien een kwaliteitsinjectie nooit verkeerd is.”
Over de nieuwe blessure van Ronaldo was Calderón optimistisch. “Ronaldo heeft gewoon pech gehad. Het betreft slechts een ‘kleine’ blessure en hij zal ongetwijfeld weer tot op het bot gemotiveerd terugkeren. De wil om triomfen te behalen in het maagdelijke wit van Real Madrid is nog altijd aanwezig bij hem.”
De terugkeer van Fernando Hierro zal voor vele Madrilenen positief nieuws zijn. De oud-verdediger moest als speler in de periode van ex-preses Florentino Pérez vertrekken en keert nu als trainer van de centrale verdedigers terug. "De aanwezigheid van Fernando is uiterst belangrijk voor ons en zal ons in verdedigend opzicht alleen maar beter maken."
Geen idee, volgens mij werd hij in Frankijk al Diarra genoemd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:53 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Bij Vitesse was hij bekend onder zijn voornaam Mahamadou. Nu heeft iedereen het over Diarra. Vanwaar die verandering?
Het is altijd Diarra geweest hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:53 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Bij Vitesse was hij bekend onder zijn voornaam Mahamadou. Nu heeft iedereen het over Diarra. Vanwaar die verandering?
Ben ik zeker in de war met Zongo Mamadou?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Het is altijd Diarra geweest hoor.
Je had toen Mamadou Zongo en Mahamadou Diarra bij Vitesse. Maar beiden werden ze bij hun achternaam genoemd zover ik mij kan herinneren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben ik zeker in de war met Zongo Mamadou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |