quote:Op zondag 30 juli 2006 18:50 schreef dndiek het volgende:
Tijd om nutteloos op mn bed voor de tv te gaan hangen
![]()
quote:[HOOLS]Het VBL Café 1258: In Memoriam 37 kinderen
quote:
quote:
en hoe staat mn score dan nu?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
En dan eet je Tong ook nog op. Strafpunten voor jou vandaag.
inslaande bliksem goed voor het gras?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef Gollemrulez het volgende:
wow donders en bliksems... volgens mij sloeg het hier ergens in... maar ja wel goed voor het gras natuurlijk
Hier is het ook weer.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:56 schreef Beschouw het volgende:
Hier schijnt de zon weer
Bliksemschigten zijn niet goed voor het grasquote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef Gollemrulez het volgende:
wow donders en bliksems... volgens mij sloeg het hier ergens in... maar ja wel goed voor het gras natuurlijk
Tis nu weer rustig in de Martinistad toch? Hier int centrum in elk geval wel. Straatverlichting is weer uitquote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef Gollemrulez het volgende:
wist je dat niet?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inslaande bliksem goed voor het gras?
ben bij mn ouders in 't zandt (lees loppersum/ delfzijl/ platteland) en daar gaat het nog als een dolle tekeerquote:Op zondag 30 juli 2006 19:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis nu weer rustig in de Martinistad toch? Hier int centrum in elk geval wel. Straatverlichting is weer uit
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bliksemschigten zijn niet goed voor het gras...
I know, deze is al een stuk minder dan de vorige maar het is irritantquote:Op zondag 30 juli 2006 19:53 schreef clauwheee het volgende:
Ow das vaak zo Mister D, keelontsteking wil nog wel eens terugkomen.
alleen ben ik niet zo kapot van alle gasten dit jaarquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 30 juli 2006 20:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen ben ik niet zo kapot van alle gasten dit jaar
Hier past alleen maar stil zwijgen.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
En nog niet eens vanwege dr politieke voorkeur en ideeen. Dat uiterlijk, die stem, die maniertjes.![]()
Wat een vervelende hoer.
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
En nog niet eens vanwege dr politieke voorkeur en ideeen. Dat uiterlijk, die stem, die maniertjes.![]()
Wat een vervelende hoer.
Als je mijn mening deelt, is dit de meest subtiele post van het jaarquote:Op zondag 30 juli 2006 21:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een vervelende hoer.
Betekent dit dat je niet meer zult postenquote:
Heb ik je iets misdaanquote:Op zondag 30 juli 2006 21:36 schreef mitt het volgende:
[..]
Betekent dit dat je niet meer zult postenBS, bedankt
Vergeten. Nogmaals wat een wereldvrouwquote:
quote:
'Stellaaaaaaaaaaa'quote:Op zondag 30 juli 2006 21:51 schreef pascalheister het volgende:
zo dat was de 2e film "Sideways" leuke film
dadelijk gaat er een echte tong80 film in "A Streetcar named Desire"
Eng he?quote:
En was het nog een beetje gezellig ?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond, dagje familie zit er weer op.
Bij mijn oma is het altijd gezellig.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En was het nog een beetje gezellig ?
quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vergeet mij maar weer..
Goed om te horen dat het gezellig was bij oma![]()
Post dan goedenavond, dan weet ik dat je net komt binnenvallen.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vergeet mij maar weer..
Goed om te horen dat het gezellig was bij oma![]()
O oke lekkerquote:Op zondag 30 juli 2006 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Post dan goedenavond, dan weet ik dat je net komt binnenvallen.![]()
Een aantal posts geleden heb ik wat bier neergezet voor Eilanden, maar die drinkt ze maar niet op. Pak er daar maar 1 van.
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O oke lekker(ook leeuwenhoofd bedankt)
EN goede avond dan maar
Ik kan er niet meer warm of koud van worden, dat hele midden oosten niet.quote:
Ze stookt illegale Whiskey?quote:
Nou ja.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een vervelende hoer.
Maar wel van het feit dat er jonge kinderen om het leven komen die het woord Hezbollah nog niet eens kunnen schrijven, hoop ik?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer warm of koud van worden, dat hele midden oosten niet.
laat ze het daar maar lekekr zelf uitvechten. Maar laten ze het dan wel in één keer goed doen, zodat we er gelijk helemaal vanaf zijn en later niet nog een keer zo'n oorlog krijgen....quote:
Hey ik ben het best wel met je eens eigenlijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik bedoel, die slachtoffers wonen in een land dat geen enkel probleem heeft met grote terrorsitenbolwerken op eigen grondgebied die gerust het buurland aanvallen.
En dat buurland, is inmiddels toch wel bekend, laat geen enkele aanval zonder vergelding, en liefst keihard.
Ik snap eigenlijk niet dat er nog 'normale burgers' wonen (aan welke zijde dan ook). Als je er nog woont, ben je partij anders was je wel weggegaan ivm de onvelige situatie lijkt me. En het is triest dat kinderen, die nog geen enkele keuze hebben kunnen maken of ze uberhaupt wel willen wonen in zo'n explosieve regio vol met radicale randdbielen, ook het slachtoffer worden, maar at is niet anders.
Mijns inziens kunnen ze in Libanon beter wijzen naar de eigen ouders en met name regering dan naar Israel, want als elke Libanees zich in Israel verplaatst had, zouden ze het er me eens zijn dat ze die terroristen keihard aanpakken.
Maar goed, er wonen er zo veel, zo veel extremisten, zo veel mensen die alleen maar de taal van geweld, guerilla en vergelding spreken dat m'n kleinkinderen waarschijnlijk nog exact dezelfde nieuwberichten zullen zien met alleen een ander jaartal'.
Heb geen enkele illuisie dat het er gedurende mijn leven nog goed komt, al word ik 100, en daar durf ik gerust m'n hypotheek op in te zetten.
Ondanks dat Veldhoven dichtbij is, woont er geen (directe) familie.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wiens familie of vrienden komt zo bij de postcodeloterij op talpa?
Ik ken iemand, maar die heb ik al een jaar of 8 niet meer gesproken...beetje suf om morgen opeens op te bellen.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat zeg ik, die kids hebben nog niet de keuze kunnen maken om niet in zo'n kut regio te willen wonen, maar de rest is in mijn ogen allemaal in meer of mindere mate schuldig aan het geheel.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wel van het feit dat er jonge kinderen om het leven komen die het woord Hezbollah nog niet eens kunnen schrijven, hoop ik?
Is goed. Had Eilanden maar eerder moeten komenquote:
hehe ik zou het gewoon doenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ken iemand, maar die heb ik al een jaar of 8 niet meer gesproken...beetje suf om morgen opeens op te bellen.
Ja tuurlijk, als je daar geboren bent heb je ook meteen schuld.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die kids hebben nog niet de keuze kunnen maken om niet in zo'n kut regio te willen wonen, maar de rest is in mijn ogen allemaal in meer of mindere mate schuldi aan het geheel.
Primaquote:Op zondag 30 juli 2006 22:21 schreef Suijk het volgende:
En lionheaad terug, hoe is het?
Nee, dat is belangrijk sgigquote:Op zondag 30 juli 2006 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is echt vreselijk, absoluut...quote:Op zondag 30 juli 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
Man 37 kinderen vandaag. Ik kan er niet warm of koud van worden. Is hun eigen schuld.
Het staat er echt Bluezz. Jeltje is een hoer en die dooie Libanezen hadden daar maar niet geboren moeten worden.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dat is belangrijk sgig
Ik lees hier dingen 1,2,3 keer, lees het nog es en nog es, want ik denk het niet goed te lezen...
maar het staat er toch echt
Waar ga je naar toe??quote:Op zondag 30 juli 2006 22:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Prima![]()
Lang weekend oostenrijk achter de rug....was super....![]()
Nieuwe vriend schoonzusje, prima gozer![]()
Humeur schoonouders, was vaak wat minder![]()
11 augustus ga ik voor 10 dagen
Van iemand in jouw beroepsgroep verwacht ik betere begrijpend lezen vaardigheden:quote:Op zondag 30 juli 2006 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, als je daar geboren bent heb je ook meteen schuld.
Oja.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dat is belangrijk sgig
Ik lees hier dingen 1,2,3 keer, lees het nog es en nog es, want ik denk het niet goed te lezen...
maar het staat er toch echt
Hoe laat je iets achter je, als je zo arm bent dat je nauwelijks voor eten kunt zorgen??quote:Op zondag 30 juli 2006 22:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Van iemand in jouw beroepsgroep verwacht ik betere begrijpend lezen vaardigheden:
Als je er geboren wordt ben je niet automatisch schuldig.
Maar al je als volwassene er woont, terwijl je zelfstandig de keuze kunt maken die hele teringzooi achter je te laten, maar dat niet doet, kies je in feite partij. Niet letterlijk en direct, wel indirect.
En aangezien je als volwassene verantwoordelijk bent voor je kids, breng je door te blijven je kids willens en wetens in gevaar.
Het is mij een raadsel waarom er aan welke zijde van de grens daar nog zo veel mensen wonen hoor.
Tja...quote:Op zondag 30 juli 2006 22:25 schreef SCH het volgende:
Het staat er echt Bluezz. Jeltje is een hoer en die dooie Libanezen hadden daar maar niet geboren moeten worden.
En je ondertussen maar vol laten lopen bij de pizzeria en een beetje over de wereld lullen![]()
En iedereen met een andere mening is o zo slecht en o zo fout. Big fuckin boohoo. Maar iemand op een forum een nageboorte noemen zonder hersencellen kan wel zonder problemen?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Het staat er echt Bluezz. Jeltje is een hoer en die dooie Libanezen hadden daar maar niet geboren moeten worden.
En je ondertussen maar vol laten lopen bij de pizzeria en een beetje over de wereld lullen![]()
Joournalistiek is dan ook weten wat de mensen willen weten interessant genoeg vinden om voor de tv te blijven hangen....quote:Op zondag 30 juli 2006 22:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oja.
Je moet nu natuurlijk alleen direct bezig zijn met al die kinderen. Alleen nu eventjes. Maar al die kinderen die omkomen door aids in Afrika, of door drugs in Amerika of door gansterwars in Amerika; kinderen die onschuldig omkomen bij zelfmoordaanslagen; tja dat boeit niet, want dat komt niet groot in het nieuws.
Sorry hoor, dat ik niet meer van elk nieuwsbericht wakker lig. Mijn leven stilleggen en alleen maar denken aan de negatieve gebeurtenissen en dingen in de hele wereld maakt het er echt niet minder erg op, of wel?
Bij stilstaan prima, even aan denken, sure. Maar de rest van de dag maar nergens anders over praten en nergens anders aan denken? Nou nee. Dan houd je weinig positiefs meer over.
Ga maar Talpa kijken johquote:Op zondag 30 juli 2006 22:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En iedereen met een andere mening is o zo slecht en o zo fout. Big fuckin boohoo. Maar iemand op een forum een nageboorte noemen zonder hersencellen kan wel zonder problemen?
Die raketten of bombardementen brengen anders ook geen voedsel, betere oogst of lagere kosten van dagelijks onderhoud. En je kunt makkelijker je spulletjes pakken en vertrekken als je toch al niks hebt, dan als je wel aardig wat bezittingen hebt.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:28 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hoe laat je iets achter je, als je zo arm bent dat je nauwelijks voor eten kunt zorgen??
Je hoeft je leven niet stil te leggen, en ook niet wakker te liggen, het ís ook ver van je bed.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja.
Je moet nu natuurlijk alleen direct bezig zijn met al die kinderen. Alleen nu eventjes. Maar al die kinderen die omkomen door aids in Afrika, of door drugs in Amerika of door gansterwars in Amerika; kinderen die onschuldig omkomen bij zelfmoordaanslagen; tja dat boeit niet, want dat komt niet groot in het nieuws.
Sorry hoor, dat ik niet meer van elk nieuwsbericht wakker lig. Mijn leven stilleggen en alleen maar denken aan de negatieve gebeurtenissen en dingen in de hele wereld maakt het er echt niet minder erg op, of wel?
Bij stilstaan prima, even aan denken, sure. Maar de rest van de dag maar nergens anders over praten en nergens anders aan denken? Nou nee. Dan houd je weinig positiefs meer over.
Sorry DIGGER, ben je echt zo simpel? De hele teringzooi meteen achter laten? Partij kiezen?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Van iemand in jouw beroepsgroep verwacht ik betere begrijpend lezen vaardigheden:
Als je er geboren wordt ben je niet automatisch schuldig.
Maar al je als volwassene er woont, terwijl je zelfstandig de keuze kunt maken die hele teringzooi achter je te laten, maar dat niet doet, kies je in feite partij. Niet letterlijk en direct, wel indirect.
En aangezien je als volwassene verantwoordelijk bent voor je kids, breng je door te blijven je kids willens en wetens in gevaar.
Het is mij een raadsel waarom er aan welke zijde van de grens daar nog zo veel mensen wonen hoor.
Nou ja, je gaat maar door. Wil je alsjeblieft stoppen, het is zo dom en kwetsend.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die raketten of bombardementen brengen anders ook geen voedsel, betere oogst of lagere kosten van dagelijks onderhoud. En je kunt makkelijker je spulletjes pakken en vertrekken als je toch al niks hebt, dan als je wel aardig wat bezittingen hebt.
Maar andersom, ook je eigen regering aanspreken op het feitdat zij zonder enkel probleem terroristen herbergen die jouw veiligheid in gevaar brengen, dat komt niet eens in ze op, alle bozen ogen zijn immers met oogkleppen op alleen maar op Israel en Amerika gericht.
Precies. En mag je best bij stilstaan.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:33 schreef Eilanden het volgende:
Ik begrijp best dat door alle gebeurtenissen in de wereld en het vertonen op TV van die beelden, de mens misschien wat harder wordt. Maar sommige dingen wennen nooit en onschuldige slachtoffers, waaronder kinderen wennen wat mij betreft nooit.
Dat went zeker niet, maarzijn dode kinderen erger dan 50 dode volwassenen....???quote:Op zondag 30 juli 2006 22:33 schreef Eilanden het volgende:
Ik begrijp best dat door alle gebeurtenissen in de wereld en het vertonen op TV van die beelden, de mens misschien wat harder wordt. Maar sommige dingen wennen nooit en onschuldige slachtoffers, waaronder kinderen wennen wat mij betreft nooit.
Jawel hoor Tong, ik denk met je mee.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:33 schreef tong80 het volgende:
Ik denk aan 37 kinderen die vandaag overleden. maar dat mag blijkbaar niet meeer
Ga jij maar eens leren andere mensen te respecteren en te waarderen, ook al zijn ze van een andere leeftijd, cultuur en hebben ze een andere opvatting. Zou je misschien een stuk normaler doen laten overkomen.quote:
Amenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oja.
Als je dat zo interpreteren wil, is dat je eigen inschattingsfout want dat staat nergens.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:33 schreef tong80 het volgende:
Ik denk aan 37 kinderen die vandaag overleden. maar dat mag blijkbaar niet meeer
Nee, en dat zegt Eilandje ook niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:35 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat went zeker niet, maarzijn dode kinderen erger dan 50 dode volwassenen....???
Ik vind van niet.
ff wat anders, hoe was je 'vakantie' ??? ik heb dat ff gemist volgens mijquote:Op zondag 30 juli 2006 22:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Precies. En mag je best bij stilstaan.
Verder:
Er bij stilstaan mag altijd, maar je moet ook relativerenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:33 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad ... tenminste een persoon die me begrijpt ... elk mensenleven dat er sneuvelt is er een teveel .. en dan maakt het me niet uit of het iemand van 25 of 113 isquote:
Snap ik, maar wil het effe in een ander perspectief zetten....quote:
Wat SCH zegt .. wat mij betreft is daar een grens overschredenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:39 schreef SCH het volgende:
Even wat anders; rubbereend of suijk of modje x - even in FB met spoed!
Als daar reden voor is, heb ik heel veel respect voor mensen en dat weten de mensen die me kennen gelukkig heel goed.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga jij maar eens leren andere mensen te respecteren en te waarderen, ook al zijn ze van een andere leeftijd, cultuur en hebben ze een andere opvatting. Zou je misschien een stuk normaler doen laten overkomen.
Dan vind ik het nog steeds 37 teveel ja .... en nee, mijn leven zet ik er niet stil doorquote:Op zondag 30 juli 2006 22:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Snap ik, maar wil het effe in een ander perspectief zetten....
Als het 37 volwassenen waren, waren we dan ook in zo'n vurige discessie geraakt??
Ach, jij bent toch precies net zo wat dat betreft?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga jij maar eens leren andere mensen te respecteren en te waarderen, ook al zijn ze van een andere leeftijd, cultuur en hebben ze een andere opvatting. Zou je misschien een stuk normaler doen laten overkomen.
Nee, denk het niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Als het 37 volwassenen waren, waren we dan ook in zo'n vurige discessie geraakt??
Heerlijk. Te kort. Veel zon.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ff wat anders, hoe was je 'vakantie' ??? ik heb dat ff gemist volgens mij
Ik ook niet, en zo raar vind ik dat ook niet. Zie het verhaal van DIGGER over keuzes etc. die keuzes hadden die kids niet.quote:
Vakantie's zijn altijd te kortquote:Op zondag 30 juli 2006 22:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heerlijk. Te kort. Veel zon.
Hoe was de thuiskomst van je lief?
...maar echt waar, als ik elke dag zo'n nieuwsbericht hoor sta ik er wel ook elke dag even bij stil.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog steeds 37 teveel ja .... en nee, mijn leven zet ik er niet stil door
Mijn beste vriend is ooit overleden door een autoongeluk. Sindsdien zijn 20.000 duizend doden bij een ramp hetzelfde als één dode bij en ongeluk.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:39 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Er bij stilstaan mag altijd, maar je moet ook relativeren
er vallen elke dag wel meer dan 37 doden, die niet dood hoeven te gaan...
Het is net zo krom als dat een vliegtuig crach wel in het nieuws komt, maar de vele auto slachtoffers van diezelfde dag niet...
Een kroeg en politiek gelul gaat sowieso al niet samen, dan krijg je datquote:Op zondag 30 juli 2006 22:43 schreef Eilanden het volgende:
Wat me de laatste tijd opvalt hier, is dat discussies zo weinig op basis van argumenten worden gevoerd, maar dat men al heel snel overgaat in persoonlijke aanvallen. Erg jammer!
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vakantie's zijn altijd te kort
Geweldigecht geweldig om haar weer te zien
vrijdag gaan we naar Italië op vakantie.. ben benieuwd! Heb er zin in!
Want?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ja, je gaat maar door. Wil je alsjeblieft stoppen, het is zo dom en kwetsend.
Maar ons eigen leven gaat ook verder bedoel ikquote:Op zondag 30 juli 2006 22:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
...maar echt waar, als ik elke dag zo'n nieuwsbericht hoor sta ik er wel ook elke dag even bij stil.
We bedoelen hetzelfdequote:Op zondag 30 juli 2006 22:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar ons eigen leven gaat ook verder bedoel ik
Witbiertje dan maar Noca?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Een kroeg en politiek gelul gaat sowieso al niet samen, dan krijg je dat
Nou, dat mag ik hopen van niet. Laat dan maar eens zien waarquote:Op zondag 30 juli 2006 22:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Ach, jij bent toch precies net zo wat dat betreft?
Zullen we het dan maar over iets anders hebben???quote:Op zondag 30 juli 2006 22:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Een kroeg en politiek gelul gaat sowieso al niet samen, dan krijg je dat
Hoorde ik het bier woord?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Witbiertje dan maar Noca?
Je al aan het opmaken voor de Groningse Europese wedstrijden?
Daar heb je gelijk in en ik ben de eerste om te zeggen dat ik daar schuldig aan ben maar ik word zo ontzettend kwaad van het simplisme waarmee er geoordeeld wordt en veroordeeld wordt. Jeltje is een hoer, die dooien hebben aan het zichzelf te wijten, terwijl ik echt zit te shaken voor het journaal. Dat is geen excuus, dat weet ik maar ik ben genetisch nogal emotioneel in elkaar gezet en ik weet niet of ik daar wel altijd de rem op moet zetten. Dat doen de mensen die even makkelijk oordelen over die situatie nou ook niet echt.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:43 schreef Eilanden het volgende:
Wat me de laatste tijd opvalt hier, is dat discussies zo weinig op basis van argumenten worden gevoerd, maar dat men al heel snel overgaat in persoonlijke aanvallen. Erg jammer!
Tja geen idee... weer een middenvelder, dacht meer aan een nieuwe spits..quote:Op zondag 30 juli 2006 22:48 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar over iets anders hebben???
Alle PSV'ers blij met Mendez???
Je gaat er zelf vaak genoeg net zo hard in. En dan misschien niet altijd even open als een ander dat doet, maar ik zie vaak genoeg kleine steekjes onder water.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou, dat mag ik hopen van niet. Laat dan maar eens zien waar![]()
Nee, jij vertelt liever hoeveel je nou weer gezopen hebt.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou, dat mag ik hopen van niet. Laat dan maar eens zien waar![]()
Ik ga niet mensen voor debiel en stom en dom en onwetend uitmaken, zodra hun persoonlijke mening ietsjes van de mijne verschilt. Ik ga niet mensen direct voor snotneus of nageboortes uitmaken, zodra ik het niet kan winnen met argumenten. Ik word niet direct persoonlijk en ga hele levens of beroepen er bij halen in discussies wanneer ik het niet kan winnen.
Het boeit me echt helemaal niets wat iemand anders vind over een bepaald onderwerp, maar diegene mag mijn misschien andere mening net zo goed respecteren; niet waarderen, niet eens zijn, maar wel respecteren. Mensen gelijk voor onwetende snotneuzen die totaal geen gevoel hebben uitmaken, is een tegen van zwakte en onbegripvolheid.
Maar goed, ik ben benieuwd waar ik me zo heb gedragen.
zoiets hoort toch in de koelkast te liggenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:50 schreef Lionheaad het volgende:
Heb zin in een Corrona, maar die heb ik nog in de auto liggen
Kijk dit soort praat hoort in een kroegquote:Op zondag 30 juli 2006 22:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Witbiertje dan maar Noca?
Je al aan het opmaken voor de Groningse Europese wedstrijden?
Ik zal zeker niet ontkennen dat jij je er ook schuldig aan bent. Je gaat wat mij betreft nogal snel over in aanvallen op de persoon en dat vind ik jammer, want meestal heb je wel een goede reden om een bepaalde mening toegedaan te zijn. Maar door zo snel emotioneel te reageren haal je soms je eigen argumenten onderuit.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in en ik ben de eerste om te zeggen dat ik daar schuldig aan ben maar ik word zo ontzettend kwaad van het simplisme waarmee er geoordeeld wordt en veroordeeld wordt. Jeltje is een hoer, die dooien hebben aan het zichzelf te wijten, terwijl ik echt zit te shaken voor het journaal. Dat is geen excuus, dat weet ik maar ik ben genetisch nogal emotioneel in elkaar gezet en ik weet niet of ik daar wel altijd de rem op moet zetten. Dat doen de mensen die even makkelijk oordelen over die situatie nou ook niet echt.
Trustenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen denk ik. Druk weekende achter de rug: geklust vooral. Heb er koppijn van.
Klopt als een bus....quote:Op zondag 30 juli 2006 22:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zoiets hoort toch in de koelkast te liggen
Zonder jullie angst in te boezemen .. hou inderdaad terdege rekening met de verbouwing! Ik kan me nog wel herrinneren dat onze verhuizing inderdaad qua kosten en dergelijke behoorlijk tegenvielquote:Op zondag 30 juli 2006 22:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Kijk dit soort praat hoort in een kroeg
Doe mij er maar één!
Ik wil er graag heen, hangt er even vanaf waar we heen moeten. Zit wel met de verhuizing en daar hebben we de centen ook hard bij nodig. Heb wel veel zin in de Europese wedstrijden....stiekem hopen op de poule fase...
Nee ik had al door dat ze daar niet lagen..quote:Op zondag 30 juli 2006 22:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Klopt als een bus....
Maar daar liggen ze niet, heb alleen nog maar een overheerlijke Grolsch beugel
Jij prent jezelf echt uitspraken in je hoofd die niemand gedaan heeft, kinderen zijn namelijk nooit schuldig aan zoiets, maar wel hun ouders en nog meer de politiek leiders van hun land daar ze zo'n grote groep gewapende terroristen in eigen land ongemoeid laten, het buurland laten aanvallen en daardoor een mega gevaarlijke situatie creeeren voor al hun eigen burgers.quote:
quote:Bush roept op tot vrede 'in belang van kinderen'
Uitgegeven: 30 juli 2006 22:19
Laatst gewijzigd: 30 juli 2006 22:21
WASHINGTON - De Amerikaanse president George W. Bush heeft zondag opgeroepen tot vrede in het Midden-Oosten "in het belang van de kinderen". Bush zei dit voor de opening van een baseball-wedstrijd voor kinderen bij het Witte Huis in reactie op een Israëlische aanval op het Libanese Qana, waar zondag zeker zestig mensen, onder wie veel kinderen, omkwamen.
"De acties in het Midden-Oosten herinneren ons eraan dat de Verenigde Staten en vrienden en bondgenoten moeten werken aan een duurzame vrede, vooral in het belang van de kinderen", aldus Bush.
Ook Duitsland en Groot-Brittannië dringen aan op vrede. De Britse premier Tony Blair en de Duitse bondskanselier Angela Merkel hebben telefonisch afgesproken dat "zo snel mogelijk" vrede bereikt moet worden in Libanon, zeiden ze in een gezamenlijke verklaring
Dat sluit als een bus of klopt als een zwerende vinger...quote:Op zondag 30 juli 2006 22:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Klopt als een bus....
Maar daar liggen ze niet, heb alleen nog maar een overheerlijke Grolsch beugel
Geen idee, wat het is. Morgen me er maar in verdiepen. Nu geen zin in.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:54 schreef Noca het volgende:
Iemand die mee gaat doen met de FWW?
FOK! WaterWars 2006
Kopie van wat men in Londen georganiseerd heeftquote:Op zondag 30 juli 2006 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, wat het is. Morgen me er maar in verdiepen. Nu geen zin in.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zonder jullie angst in te boezemen .. hou inderdaad terdege rekening met de verbouwing! Ik kan me nog wel herrinneren dat onze verhuizing inderdaad qua kosten en dergelijke behoorlijk tegenviel
Ik vrees dat ik eerder te veel dan te weinig heb gelezen over het midden-oosten conflict. En ik lees heel goed wat jij schrijft en het is zo kwetsend voor die mensen en zo verschrikkelijk eenzijdig. Laten we er maar over ophouden.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:55 schreef DIGGER het volgende:
Als je nou eens rustig en goed zou lezen zou het jezelf een hoop ergernis schelen, want nu lees je meer want je in de gauwigheid denkt te lezen (of misschien wel wilt lezen om ertegenin te gaan).
Ik snapte dan ook nooit hoe een bus kon kloppen...quote:Op zondag 30 juli 2006 22:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat sluit als een bus of klopt als een zwerende vinger...
tssssskkkk ... de verloedering van de Nederlandse taal![]()
![]()
En FOK Kopie van het Engelse waterpistolen gevecht tussen zakelui waarp de Londense Metro begin deze week meen ik al het persbericht liet uitgaan om die vooral niet in de metro te gaan beoefenen ivm het risico dat iemand je voor terrorist aanziet met mogelijk alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, wat het is. Morgen me er maar in verdiepen. Nu geen zin in.
Spannend! Ik heb geleerd dat het handig is wat speelruimte in het budget te hebben. Je komt altijd onverwachte zaken tegen die toch gerepareerd ofzo moeten worden of dat je meer verf nodig hebt dan verwacht etc etc etc. Viel me toen behoorlijk tegen!quote:Op zondag 30 juli 2006 22:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Inderdaad.
M'n zus is op dit moment aan het verbouwen en daar krijgen we (misschien maar goed) veel van mee. We houden met zoveel mogelijk dingen rekening. We zijn nu nog een week vrij en gaan de komende week ook gebruiken om alvast wat dingen kort te sluiten. Ineens gaat het dan toch snel, zo moet je een halfjaar wachten maar nu is het al bijna augustus en krijgen we over ongeveer 8 weken de sleutel!
Een glaasje lessini graag.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:53 schreef Eilanden het volgende:
Maar anyway, laten we inderdaad maar een biertje drinken ofzo![]()
Try mequote:Op zondag 30 juli 2006 22:59 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik snapte dan ook nooit hoe een bus kon kloppen...
Bedankt voo deze wijze les![]()
Moet ik je nog verder uittesten??
Daar was enorm veel ophef over inderdaad. Jammer dat ze zelf niet iets verzinnen, is leuker.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En FOK Kopie van het Engelse waterpistolen gevecht tussen zakelui waarp de Londense Metro begin deze week meen ik al het persbericht liet uitgaan om die vooral niet in de metro te gaan beoefenen ivm het risico dat iemand je voor terrorist aanziet met mogelijk alle gevolgen van dien.
Begin maar met het lezen van het bericht waar je net op hebt gereageerd....quote:
Dan lees ik het wel overnieuwquote:Op zondag 30 juli 2006 23:02 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Begin maar met het lezen van het bericht waar je net op hebt gereageerd....![]()
![]()
Jij noemt iemand heel bewust een hoer - iemand waar van je weet dat veel mensen haar erg waarderen uitkeken naar deze avond. Dus ga mij nou niet de provocatie verwijtenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga niet mensen voor debiel en stom en dom en onwetend uitmaken, zodra hun persoonlijke mening ietsjes van de mijne verschilt. Ik ga niet mensen direct voor snotneus of nageboortes uitmaken, zodra ik het niet kan winnen met argumenten.[i]
Overdoen??? wat een kut-woord....quote:
Helemaal niets mis mee, zolang je maar de witte sneeuw met rust laatquote:Op zondag 30 juli 2006 23:09 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Maar wat is er nou mis met die hete zon die het natte water opwarmt???
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:09 schreef Lionheaad het volgende:
Overdoen??? wat een kut-woord....
volgende:
Wat is er nou mis met die hete zon die het natte water opwarmt???
Nee, da's een schoolvoorbeeld van een pleonasmequote:Op zondag 30 juli 2006 23:10 schreef SCH het volgende:
Gekke Utrecht-fan, mag dat wel?
Gelukkig hebben we nog de mooie, beeldschone vrouwenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, da's een schoolvoorbeeld van een pleonasme
Ik heb zo'n jeuk aan m'n pleonasme.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, da's een schoolvoorbeeld van een pleonasme
Begin je nou weer?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij noemt iemand heel bewust een hoer - iemand waar van je weet dat veel mensen haar erg waarderen uitkeken naar deze avond. Dus ga mij nou niet de provocatie verwijten
Je had het over respect, dat je daar zoveel prijs op stelt. Niet sterk als je iemand een hoer gaat noemen. En het is bewust provoceren omdat je ziet dat veel mensen haar waarderen. Maar doe vooral niet aan zelfkritiek.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Begin je nou weer?
Dat is mijn mening. Punt. Ik waardeer de acties van Verdonk, Balkenende en Zalm ook. Jij vind haar vast een hoer en hun een lul? Lig ik daar wakker van? Nee.
Jij vindt Taida Pasic vast een heel dapper meisje en die alles verdient wat haar hartje begeert? Ik vind het schandalig hoe ze heeft gedaan, ongeacht wat Verdonk er mee te maken heeft die daarin ook niet slim heeft gehandeld, en schandalig dat zij nu een hele fuckin beurs krijgt en waarschijnlijk zonder problemen kan studeren. Was dat een meisje met VMBO ook allemaal gelukt? Nee. Maar dat zijn andere meningen.
Ik heb een mening, jij hebt een mening. Ik lig er niet wakker van dat jij het er niet mee eens bent, jij ligt er wel wakker van dat ik er niet mee eens ben. Ik provoceer niet doelbewust, ik geef mijn mening. Wie het er mee eens of oneens is boeit me niet, maar ik respecteer een ander zijn mening wel.
Dat ik haar een irritante, niet uit te staan vervelend mens vind betekent niet dat jij haar mag adoreren en een poster boven je bed mag hangen.
Sussen? Wat een mooi woordquote:Op zondag 30 juli 2006 23:16 schreef mitt het volgende:
Ik gok dat SCH er zometeen weer een paar oneliners in gooit om te boel te sussen.
Dat heeft iedereen z'n lolletje weer gehad
klinkt net zo mooi als een onverlaat..... (als ik het me nog goed herinner)quote:
Ik sus de boelquote:
of dienderquote:Op zondag 30 juli 2006 23:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
klinkt net zo mooi als een onverlaat..... (als ik het me nog goed herinner)
Dat was zeker vroegerquote:Op zondag 30 juli 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
Hé Kuthoer is mijn scheldwoord Daar ben ik ooit voor geband
Ja dat waren nog tijdenquote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:20 schreef golfer het volgende:
Het verkondigen en onderbouwen van een eigen mening is wat anders dan personen uit te gaan schelden, vind ik altijd maar.
En verder zijn SCH en BS allebei kut-hoeren.![]()
Ik ben dan geen PSV'er, maar vind het een goede zet. Hij kan Cocu ontlasten.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:48 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar over iets anders hebben???
Alle PSV'ers blij met Mendez???
Dan moet je er wel "Ik vind" voorzettenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag dat gewoon, want dat is een mening![]()
Wat je vind moet je naar de wouten brengen...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:28 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan moet je er wel "Ik vind" voorzetten![]()
Als het 100.000 euro is hou ik het toch lekker zelf...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat je vind moet je naar de wouten brengen...
Wat een tempoquote:
Ik zie maar 1 pagina.quote:
Hij is mislukt op de tubaquote:Op zondag 30 juli 2006 23:46 schreef Lionheaad het volgende:
@Golfer....
Waarom ben jij een klootviool????
De contra-bas was net iets te groot voor mij om te bespelen.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:46 schreef Lionheaad het volgende:
@Golfer....
Waarom ben jij een klootviool????
Ik ga ook slapenquote:
Neuh - rustig avondjequote:Op maandag 31 juli 2006 00:05 schreef Suijk het volgende:
Ik lees nog even bij. Nog iets gebeurd hier? Het gaat soms zo snel!
Waterpistoolgevechten ofzoquote:Op maandag 31 juli 2006 00:07 schreef golfer het volgende:
Wat is dit nou weer voor waanzin?
FOK! WaterWars 2006
Naar Engels voorbeeld, daar was er veel gedonder over omdat er enorm van schrokken en dachten dat het om terrorisme ging. Snap niet waarom ze dat kopieren.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:07 schreef golfer het volgende:
FOK! WaterWars 2006
Spuit elfquote:
Wij de kliko ook.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:24 schreef SCH het volgende:
Ik heb de vuilniszakken buiten gezet
Slaap je op straat dan vannacht?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:24 schreef SCH het volgende:
Ik heb de vuilniszakken buiten gezet
Wel grappig, alleen komt er veel bij kijken.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:07 schreef golfer het volgende:
FOK! WaterWars 2006
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:43 schreef Suijk het volgende:
Doe je ook mee popo? Jou vinden ze nooit!
Hier ook even, vanmiddag niet alles gezien en de avonduitzending gemist.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:32 schreef golfer het volgende:
Nog even een laatste keer nagenoten van Studio Sport met samenvatting van de HHW.
Ga dan in de pauze naar huis.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:21 schreef tong80 het volgende:
Na een kutfilm gezien te hebben.
Goed idee.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:57 schreef Ambrosius het volgende:
Twee uur alweer, mooie tijd om m'n bed op te gaan zoeken.
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik bedoel, die slachtoffers wonen in een land dat geen enkel probleem heeft met grote terrorsitenbolwerken op eigen grondgebied die gerust het buurland aanvallen.
En dat buurland, is inmiddels toch wel bekend, laat geen enkele aanval zonder vergelding, en liefst keihard.
Ik snap eigenlijk niet dat er nog 'normale burgers' wonen (aan welke zijde dan ook). Als je er nog woont, ben je partij anders was je wel weggegaan ivm de onvelige situatie lijkt me. En het is triest dat kinderen, die nog geen enkele keuze hebben kunnen maken of ze uberhaupt wel willen wonen in zo'n explosieve regio vol met radicale randdbielen, ook het slachtoffer worden, maar at is niet anders.
Mijns inziens kunnen ze in Libanon beter wijzen naar de eigen ouders en met name regering dan naar Israel, want als elke Libanees zich in Israel verplaatst had, zouden ze het er me eens zijn dat ze die terroristen keihard aanpakken.
Maar goed, er wonen er zo veel, zo veel extremisten, zo veel mensen die alleen maar de taal van geweld, guerilla en vergelding spreken dat m'n kleinkinderen waarschijnlijk nog exact dezelfde nieuwberichten zullen zien met alleen een ander jaartal'.
Heb geen enkele illuisie dat het er gedurende mijn leven nog goed komt, al word ik 100, en daar durf ik gerust m'n hypotheek op in te zetten.
Ja verdomme dan moet m'n tas gaan uitpakken op zoek naar koffiepadsquote:
Straks naar de dokter; hij doet af en toe een beetje pijn en is nog dik, maar lopen fietsen gaat prima. Ben benieuwd wat ik te horen krijg.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja verdomme dan moet m'n tas gaan uitpakken op zoek naar koffiepads![]()
Hoe is het knietje?
Als lopen en fietsen goed gaat, zit het verder op zich ook wel goed vaak tochquote:Op maandag 31 juli 2006 09:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Straks naar de dokter; hij doet af en toe een beetje pijn en is nog dik, maar lopen fietsen gaat prima. Ben benieuwd wat ik te horen krijg.
Eerst nog studerenJij hebt toch al vakantie?
Lekkerquote:
Whehehe. Fantastisch.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:42 schreef Vom het volgende:
[..]
Als lopen en fietsen goed gaat, zit het verder op zich ook wel goed vaak toch![]()
Nou ja, al vakantie wou ik niet zeggen
Ik mag zo een bank in elkaar gaan zetten, lang leve ikea![]()
[..]
Lekker![]()
Helloquote:Op maandag 31 juli 2006 09:43 schreef Eilanden het volgende:
Gutenmorgen! Goodmorning! Bon Matin! Buenos Dias!
![]()
Ik doe nu al 3 kwartier over een paar kussens bekledenquote:Op maandag 31 juli 2006 09:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehehe. Fantastisch.
Wanneer begin jij trouwens weer? Ik pas 11 september![]()
Geinig idee inderdaadquote:Op maandag 31 juli 2006 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Tof, een speciaal subforum WaterWars.
Je vriendin gaat bevallen?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:54 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog] gaat dit jaar niet meer op vakantie.[/me]
[me=Dylan Dog is min of meer aan het aftellen.
En dndiek: mail gehad en beantwoord.
Jouw vakantie bestaat uit tripjes naar de VK, het CB, de DA en de Apotheek?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:54 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog] gaat dit jaar niet meer op vakantie.[/me]
[me=Dylan Dog is min of meer aan het aftellen.
quote:
Buon Giornoquote:Op maandag 31 juli 2006 09:43 schreef Eilanden het volgende:
Gutenmorgen! Goodmorning! Bon Matin! Buenos Dias!
![]()
Yep, min of meer. En sientje: weekje of 3.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jouw vakantie bestaat uit tripjes naar de VK, het CB, de DA en de Apotheek?
Valt wel mee hoor, m'n pa woont in Frankrijk, naar Italie zijn we al geweest dit jaar en gaan we eigenlijk niet in het hoogseizoen (hitte, veel winkels dicht). Daar gaan we dus volgend jaar Mei weer heen.quote:
Ben van 5-23 Aug op vakantie, laat je me de stats weten als het in die periode gebeurt?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Yep, min of meer. En sientje: weekje of 3.
Blijkt dat ze al 37 weken liegt en zich de barste vreetquote:Op maandag 31 juli 2006 12:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]toch wel...
tja anders blijft ze maar rond lopen met zo'n dikke buik.
Internationale familie dusquote:Op maandag 31 juli 2006 12:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, m'n pa woont in Frankrijk, naar Italie zijn we al geweest dit jaar en gaan we eigenlijk niet in het hoogseizoen (hitte, veel winkels dicht). Daar gaan we dus volgend jaar Mei weer heen.
toe maar lekker hoorquote:En Ierland doen we om het jaar, dit jaar geheel gefinancierd door het winnen van wat voetbalpoules, Vlucht en huurauto kunnen er makkelijk uit
Nicequote:
Sja, iedereen had Italie afgeschreven, de meesten gingen voor Brazilie (had ik inderdaad in de kwartfinale al naar huis gestuurd), gokten chauvinistisch op Nederland, en een enkeling dacht nog aan Duitsland of Argentinie.quote:
Vakantiequote:Op maandag 31 juli 2006 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft iemand Bjoro al weer eens gesignaleerd!
Ik had Nederland-Italië als finale en Italië als winnaar, maar ik kan er geen reis naar Ierland van betalenquote:Op maandag 31 juli 2006 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Sja, iedereen had Italie afgeschreven, de meesten gingen voor Brazilie (had ik inderdaad in de kwartfinale al naar huis gestuurd), gokten chauvinistisch op Nederland, en een enkeling dacht nog aan Duitsland of Argentinie.
Als je dan de uitslagen een beetje redelijk voorspelt plus de diverse open vragen in de poules....
Elke voetbalpoule waaraan we meegedaan hebben, hebben we gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |