quote:Op zondag 30 juli 2006 18:50 schreef dndiek het volgende:
Tijd om nutteloos op mn bed voor de tv te gaan hangen
![]()
quote:[HOOLS]Het VBL Café 1258: In Memoriam 37 kinderen
quote:
quote:
en hoe staat mn score dan nu?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
En dan eet je Tong ook nog op. Strafpunten voor jou vandaag.
inslaande bliksem goed voor het gras?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef Gollemrulez het volgende:
wow donders en bliksems... volgens mij sloeg het hier ergens in... maar ja wel goed voor het gras natuurlijk
Hier is het ook weer.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:56 schreef Beschouw het volgende:
Hier schijnt de zon weer
Bliksemschigten zijn niet goed voor het grasquote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef Gollemrulez het volgende:
wow donders en bliksems... volgens mij sloeg het hier ergens in... maar ja wel goed voor het gras natuurlijk
Tis nu weer rustig in de Martinistad toch? Hier int centrum in elk geval wel. Straatverlichting is weer uitquote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef Gollemrulez het volgende:
wist je dat niet?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inslaande bliksem goed voor het gras?
ben bij mn ouders in 't zandt (lees loppersum/ delfzijl/ platteland) en daar gaat het nog als een dolle tekeerquote:Op zondag 30 juli 2006 19:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis nu weer rustig in de Martinistad toch? Hier int centrum in elk geval wel. Straatverlichting is weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |