quote:Op zondag 30 juli 2006 18:50 schreef dndiek het volgende:
Tijd om nutteloos op mn bed voor de tv te gaan hangen
![]()
quote:[HOOLS]Het VBL Café 1258: In Memoriam 37 kinderen
quote:
quote:
en hoe staat mn score dan nu?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
En dan eet je Tong ook nog op. Strafpunten voor jou vandaag.
inslaande bliksem goed voor het gras?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef Gollemrulez het volgende:
wow donders en bliksems... volgens mij sloeg het hier ergens in... maar ja wel goed voor het gras natuurlijk
Hier is het ook weer.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:56 schreef Beschouw het volgende:
Hier schijnt de zon weer
Bliksemschigten zijn niet goed voor het grasquote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef Gollemrulez het volgende:
wow donders en bliksems... volgens mij sloeg het hier ergens in... maar ja wel goed voor het gras natuurlijk
Tis nu weer rustig in de Martinistad toch? Hier int centrum in elk geval wel. Straatverlichting is weer uitquote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef Gollemrulez het volgende:
wist je dat niet?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inslaande bliksem goed voor het gras?
ben bij mn ouders in 't zandt (lees loppersum/ delfzijl/ platteland) en daar gaat het nog als een dolle tekeerquote:Op zondag 30 juli 2006 19:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis nu weer rustig in de Martinistad toch? Hier int centrum in elk geval wel. Straatverlichting is weer uit
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bliksemschigten zijn niet goed voor het gras...
I know, deze is al een stuk minder dan de vorige maar het is irritantquote:Op zondag 30 juli 2006 19:53 schreef clauwheee het volgende:
Ow das vaak zo Mister D, keelontsteking wil nog wel eens terugkomen.
alleen ben ik niet zo kapot van alle gasten dit jaarquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 30 juli 2006 20:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen ben ik niet zo kapot van alle gasten dit jaar
Hier past alleen maar stil zwijgen.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
En nog niet eens vanwege dr politieke voorkeur en ideeen. Dat uiterlijk, die stem, die maniertjes.![]()
Wat een vervelende hoer.
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
En nog niet eens vanwege dr politieke voorkeur en ideeen. Dat uiterlijk, die stem, die maniertjes.![]()
Wat een vervelende hoer.
Als je mijn mening deelt, is dit de meest subtiele post van het jaarquote:Op zondag 30 juli 2006 21:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een vervelende hoer.
Betekent dit dat je niet meer zult postenquote:
Heb ik je iets misdaanquote:Op zondag 30 juli 2006 21:36 schreef mitt het volgende:
[..]
Betekent dit dat je niet meer zult postenBS, bedankt
Vergeten. Nogmaals wat een wereldvrouwquote:
quote:
'Stellaaaaaaaaaaa'quote:Op zondag 30 juli 2006 21:51 schreef pascalheister het volgende:
zo dat was de 2e film "Sideways" leuke film
dadelijk gaat er een echte tong80 film in "A Streetcar named Desire"
Eng he?quote:
En was het nog een beetje gezellig ?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond, dagje familie zit er weer op.
Bij mijn oma is het altijd gezellig.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En was het nog een beetje gezellig ?
quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vergeet mij maar weer..
Goed om te horen dat het gezellig was bij oma![]()
Post dan goedenavond, dan weet ik dat je net komt binnenvallen.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vergeet mij maar weer..
Goed om te horen dat het gezellig was bij oma![]()
O oke lekkerquote:Op zondag 30 juli 2006 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Post dan goedenavond, dan weet ik dat je net komt binnenvallen.![]()
Een aantal posts geleden heb ik wat bier neergezet voor Eilanden, maar die drinkt ze maar niet op. Pak er daar maar 1 van.
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
O oke lekker(ook leeuwenhoofd bedankt)
EN goede avond dan maar
Ik kan er niet meer warm of koud van worden, dat hele midden oosten niet.quote:
Ze stookt illegale Whiskey?quote:
Nou ja.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een vervelende hoer.
Maar wel van het feit dat er jonge kinderen om het leven komen die het woord Hezbollah nog niet eens kunnen schrijven, hoop ik?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer warm of koud van worden, dat hele midden oosten niet.
laat ze het daar maar lekekr zelf uitvechten. Maar laten ze het dan wel in één keer goed doen, zodat we er gelijk helemaal vanaf zijn en later niet nog een keer zo'n oorlog krijgen....quote:
Hey ik ben het best wel met je eens eigenlijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer warm of koud van worden, dat hele midden oosten niet.
Ik bedoel, die slachtoffers wonen in een land dat geen enkel probleem heeft met grote terrorsitenbolwerken op eigen grondgebied die gerust het buurland aanvallen.
En dat buurland, is inmiddels toch wel bekend, laat geen enkele aanval zonder vergelding, en liefst keihard.
Ik snap eigenlijk niet dat er nog 'normale burgers' wonen (aan welke zijde dan ook). Als je er nog woont, ben je partij anders was je wel weggegaan ivm de onvelige situatie lijkt me. En het is triest dat kinderen, die nog geen enkele keuze hebben kunnen maken of ze uberhaupt wel willen wonen in zo'n explosieve regio vol met radicale randdbielen, ook het slachtoffer worden, maar at is niet anders.
Mijns inziens kunnen ze in Libanon beter wijzen naar de eigen ouders en met name regering dan naar Israel, want als elke Libanees zich in Israel verplaatst had, zouden ze het er me eens zijn dat ze die terroristen keihard aanpakken.
Maar goed, er wonen er zo veel, zo veel extremisten, zo veel mensen die alleen maar de taal van geweld, guerilla en vergelding spreken dat m'n kleinkinderen waarschijnlijk nog exact dezelfde nieuwberichten zullen zien met alleen een ander jaartal'.
Heb geen enkele illuisie dat het er gedurende mijn leven nog goed komt, al word ik 100, en daar durf ik gerust m'n hypotheek op in te zetten.
Ondanks dat Veldhoven dichtbij is, woont er geen (directe) familie.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wiens familie of vrienden komt zo bij de postcodeloterij op talpa?
Ik ken iemand, maar die heb ik al een jaar of 8 niet meer gesproken...beetje suf om morgen opeens op te bellen.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat zeg ik, die kids hebben nog niet de keuze kunnen maken om niet in zo'n kut regio te willen wonen, maar de rest is in mijn ogen allemaal in meer of mindere mate schuldig aan het geheel.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wel van het feit dat er jonge kinderen om het leven komen die het woord Hezbollah nog niet eens kunnen schrijven, hoop ik?
Is goed. Had Eilanden maar eerder moeten komenquote:
hehe ik zou het gewoon doenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ken iemand, maar die heb ik al een jaar of 8 niet meer gesproken...beetje suf om morgen opeens op te bellen.
Ja tuurlijk, als je daar geboren bent heb je ook meteen schuld.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die kids hebben nog niet de keuze kunnen maken om niet in zo'n kut regio te willen wonen, maar de rest is in mijn ogen allemaal in meer of mindere mate schuldi aan het geheel.
Primaquote:Op zondag 30 juli 2006 22:21 schreef Suijk het volgende:
En lionheaad terug, hoe is het?
Nee, dat is belangrijk sgigquote:Op zondag 30 juli 2006 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is echt vreselijk, absoluut...quote:Op zondag 30 juli 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
Man 37 kinderen vandaag. Ik kan er niet warm of koud van worden. Is hun eigen schuld.
Het staat er echt Bluezz. Jeltje is een hoer en die dooie Libanezen hadden daar maar niet geboren moeten worden.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dat is belangrijk sgig
Ik lees hier dingen 1,2,3 keer, lees het nog es en nog es, want ik denk het niet goed te lezen...
maar het staat er toch echt
Waar ga je naar toe??quote:Op zondag 30 juli 2006 22:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Prima![]()
Lang weekend oostenrijk achter de rug....was super....![]()
Nieuwe vriend schoonzusje, prima gozer![]()
Humeur schoonouders, was vaak wat minder![]()
11 augustus ga ik voor 10 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |