abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 juli 2006 @ 23:25:30 #201
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40337841
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:20 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Nul.
en toen werd je wakker..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40337844
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:24 schreef Meki het volgende:
het zo goed zijn als de pro Israel dit in alle woorden afkeuren
en geen kant kiezen

ik kies toch ook geen kant van Hezbollah
Jawel, jij koos net nog de kant van Al Qaida.
pi_40337853
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:24 schreef Evil_Jur het volgende:
Kom SCH, aslof we moeten stilstaan bij elke dode op de wereld. Er is zo enorm veel ellende in de wereld, hoe kom jij nog aan een normaal leven toe als je zo geshoqueerd bent door elke tragedie?
zie je dat ook maar bij aanslagen madrid en londen

dat kan niet dus moet je dit in alle woorden afkeuren
anders kan je Al Qaida ook steunen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_40337856
jawel meki, je spreekt constant haat uit tegen joden en Israel en al hun bondgenoten. Over hezbollah hoor ik je nooit kritiek uitspreken.
pi_40337901
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:23 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Yeah right. Die officier die van point-blank range zijn magazijn leegt op een kind wat ie al half neergeschoten heeft, heb je dan zeker even gemist?
Nee, dat is een 'incident.'
Hou toch op.
Een actie van een eenling hoef je niet te gebruiken om te generaliseren. Klinkt dat bekend?
  zondag 30 juli 2006 @ 23:27:30 #206
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40337913
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:25 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Het ging om expres, en Israel heeft geen belang bij het expres ombrengen van burgers.
Tuurlijk wel. Vergelding. Wraak.
De doodstraf bestaat niet voor niets nog steeds in 'moderne' landen. Ook daar is er geen ander belang dan vergelding of wraak. Financieel is het niet.
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:27 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Een actie van een eenling hoef je niet te gebruiken om te generaliseren. Klinkt dat bekend?
Ik zet het nota bene al in m'n reactie. Zulk soort dingen zijn geen incidenten.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_40337925
Nog eens voor de duidelijkheid, Ik denk niet dat er hier iemand is die wilt ontkennen dat er burgerslachtoffers vallen en dat ieder burgerslachtoffer er een te veel is.

Maar je hebt echt een plank voor je kop als je denkt dat Israel EXPRES burgers wilt ombrengen. Daar heeft Israel helemaal niets aan. Dat is alleen maar slechte press.
pi_40337929
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:25 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Jawel, jij koos net nog de kant van Al Qaida.
ik heb een vergelijking gemaakt
dit is de vergelding van Israel op Libanon
en Al Qaida kan ook een vergelding op Israel doen.

en die laaste keuren jullie allemaal af en de bovenste enkel goedkeuring

Laat je van je menselijke kant zien en keur Israel af in alle woorden

Israel denkt dat ze alles kunnen doen omdat als ze worden veroordeeld ze dan 2 de wereldoorlog erbij halen
pi_40337939
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:22 schreef SCH het volgende:
Jullie zijn echt weird en best wel eng eigenlijk.

Jullie geven echt geen zak om mensenlevens he. Laat ze maar doodmaken, het zijn toch maar moslims of Arabieren. Hoop oprecht dat jullie nooit kinderen krijgen en ze vergiftigen met dit soort denkbeelden.
Wie ben jij om deze aanname te doen over anderen? Veel posters hier betreuren de dood en verwonding van onschuldige burgers en kunnen het zich invoelen welk bijna onmenselijk verdriet en leed dat met zich meebrengt.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_40337942
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:25 schreef Evil_Jur het volgende:
jawel meki, je spreekt constant haat uit tegen joden en Israel en al hun bondgenoten. Over hezbollah hoor ik je nooit kritiek uitspreken.
Als men nou gewoon op houdt met reageren op troll Meki dan vervuilt zijn flauwekul de discussie tenminste niet langer.
  zondag 30 juli 2006 @ 23:28:40 #211
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40337951
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:27 schreef _The_General_ het volgende:
Nog eens voor de duidelijkheid, Ik denk niet dat er hier iemand is die wilt ontkennen dat er burgerslachtoffers vallen en dat ieder burgerslachtoffer er een te veel is.

Maar je hebt echt een plank voor je kop als je denkt dat Israel EXPRES burgers wilt ombrengen. Daar heeft Israel helemaal niets aan. Dat is alleen maar slechte press.
Dan heb ik maar een plank voor m'n kop, maar ik geloof er echt geen bal van.
pi_40337964
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:25 schreef Evil_Jur het volgende:
Hezbollah heeft niet op een dag 60 Joden doodgemaakt of wel

dat is de schuld van Israel dat ik ze nu haat - enkel Israel en hun inwoners -
pi_40337978
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:27 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Vergelding. Wraak.
De doodstraf bestaat niet voor niets nog steeds in 'moderne' landen. Ook daar is er geen ander belang dan vergelding of wraak. Financieel is het niet.
[..]

Ik zet het nota bene al in m'n reactie. Zulk soort dingen zijn geen incidenten.
Ik weet zeker dat Israeli's wel eens expres burgers hebben gedood, maar dat zijn dus wel incidenten. Wat heeft vergelding voor zin als je daarna gaat doen alsof het een vreselijke fout was?
  zondag 30 juli 2006 @ 23:29:41 #214
104871 remlof
Europees federalist
pi_40337988
48u pauze in luchtaanvallen, opgelegt door de VS?
Hoor ik net in MHOOM op radio 1.
Yankee go home!
pi_40337991
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:24 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Wat een onzin SCH. Ik heb vanmiddag zelfs nog een asielzoeker een fiets gegeven.

Je snapt zelf toch wel dat Israel niet EXPRES burgerslachtoffers maakt. Jij als persmuskiet weet als geen ander hoe dat tegen Israel gebruikt kan worden.
Sinds wanneer trekt Israel zich iets aan van de mening van andere landen?
Is het gewoon toeval dat er altijd meer doden vallen bij een Israelische vergelding dan bij de oorspronkelijke aanslag?
pi_40338003
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Hezbollah heeft niet op een dag 60 Joden doodgemaakt of wel

dat is de schuld van Israel dat ik ze nu haat - enkel Israel en hun inwoners -
In welke moskee hebben ze je die mening door je strot geduwd?
pi_40338017
Misschien al gepost?
quote:
KUWAIT CITY (AFP) - Kuwait has decided to give Lebanon 300 million dollars in reconstruction aid following the Israeli onslaught, in a draft law that has to be approved by parliament, KUNA news agency reported.
quote:
Its planned contribution is the second largest after that of oil powerhouse Saudi Arabia, which has pledged a 1.5-billion-dollar package to help Lebanon cope with the devastating Israeli onslaught.

[ Bericht 31% gewijzigd door Doderok op 30-07-2006 23:45:16 ]
pi_40338025
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:29 schreef remlof het volgende:
48u pauze in luchtaanvallen, opgelegt door de VS?
Hoor ik net in MHOOM op radio 1.
te laat

VN heeft Israel honderden keren gewaarschuwd
en opeens na een slachting komt USA pas

pi_40338038
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:28 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Wie ben jij om deze aanname te doen over anderen? Veel posters hier betreuren de dood en verwonding van onschuldige burgers en kunnen het zich invoelen welk bijna onmenselijk verdriet en leed dat met zich meebrengt.
Het is makkelijk oordelen vanuit de luie stoel achter de PC. Makkelijk om zo een predikaat op mede fokkers en medemensen te plakken omdat ze het niet met SCH eens zijn. Omdat ze vinden dat Israel het recht heeft zich te verdedigen, stel je eens voor zeg...
pi_40338044
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:24 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Wat een onzin SCH. Ik heb vanmiddag zelfs nog een asielzoeker een fiets gegeven.

Je snapt zelf toch wel dat Israel niet EXPRES burgerslachtoffers maakt. Jij als persmuskiet weet als geen ander hoe dat tegen Israel gebruikt kan worden.
Ik ben niet naief General.
Je bent zo eenzijdig. Het is allemaal niet zo simpel en zwart wit.
pi_40338046
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:30 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

In welke moskee hebben ze je die mening door je strot geduwd?
in plaats van naar de burgers te kijken kijk jij vooral naar Israel zijn optreden
pi_40338049
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:30 schreef Meki het volgende:

[..]

te laat

psst, USA is onderdeel van de VN
  zondag 30 juli 2006 @ 23:31:36 #223
104871 remlof
Europees federalist
pi_40338059
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:30 schreef Meki het volgende:

[..]

te laat

Ben ik met je eens...
Ow het staat ook al op de FP zie ik
Yankee go home!
pi_40338070
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:29 schreef Doderok het volgende:

[..]

Sinds wanneer trekt Israel zich iets aan van de mening van andere landen?
Is het gewoon toeval dat er altijd meer doden vallen bij een Israelische vergelding dan bij de oorspronkelijke aanslag?
Da's geen toeval, da's gewoon een onwaarheid. Kom maar eens met cijfers die dit onderbouwen.
pi_40338074
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:30 schreef Doderok het volgende:
Misschien al gepost?
[..]
Koeweit kan dat geld beter ter beschikking stellen voor noodhulp of voor het opbouwen van Libanon nadat met de Hezbollah in Libanon is afgerekend. Anders is het dweilen met de kraan open.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_40338083
USA die weigert Israel te vooroordelen
nu pas stiekempjes anders worden de Joden boos op USA
pi_40338084
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Het lijkt er toch verdacht veel op !
pi_40338098
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bent zo eenzijdig. Het is allemaal niet zo simpel en zwart wit.
Doe dan zelf ook niet alsof dat wel zo is...
pi_40338139
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:32 schreef Godslasteraar het volgende:
het is maar een ideetje hoor, maar als ze nu eens die twee ontvoerde Israelische soldaten vrijlaten?
Dat zal niet gebeuren, de regio stikt van groeperingen die hun ongelijk niet willen en/of kunnen toegeven.
pi_40338158
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:28 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Goed om daar dan eens wat meer de nadruk op te leggen misschien?
pi_40338199
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:33 schreef Jalu het volgende:

[..]

Dat zal niet gebeuren, de regio stikt van groeperingen die hun ongelijk niet willen en/of kunnen toegeven.
idd,

maar SCH én Meki is me iets teveel van het goede

pi_40338203
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, want het is een gegeven. Dat misselijke selectief verontwaardigd doen is gewoon naief en hypocriet.
pi_40338216
quote:

[..]

En dan al die arme 100.000de Israelische burgers die al weer een jaar gebukt gaan onder dagelijkse aanvallen van Hezbollah raketten? Denk je daar ook nog even aan?
pi_40338225
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:29 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat Israeli's wel eens expres burgers hebben gedood, maar dat zijn dus wel incidenten. Wat heeft vergelding voor zin als je daarna gaat doen alsof het een vreselijke fout was?
? Wat voor een onzin is dit? Vergelding verliest zijn effect als je telkens ontkent dat het vergelding was?
Waarom denk je trouwens dat de acties enerzijds en de ontkenningen anderzijds bedoelt zijn voor hetzelfde publiek?
pi_40338254
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:35 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

idd,

maar SCH én Meki is me iets teveel van het goede

ik kies tenminste geen kant
ik steun geen naziaanvallen van Israel
en ook geen hezbollah

ik kom alleen voor de burgers die vandaag afgeslacht zijn door Israel
en nu pas krimpen ze in na honderden burgers de dood in te jagen dan krimpen ze in
pi_40338259
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:35 schreef Doderok het volgende:

[..]

? Wat voor een onzin is dit? Vergelding verliest zijn effect als je telkens ontkent dat het vergelding was?
Waarom denk je trouwens dat de acties enerzijds en de ontkenningen anderzijds bedoelt zijn voor hetzelfde publiek?
Misschien ervaar ik wraak en vergelding anders, maar voor mij heeft het toch veel meer effect als je ook voor je redenen uitkomt.
pi_40338286
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:35 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Nee, want het is een gegeven. Dat misselijke selectief verontwaardigd doen is gewoon naief en hypocriet.
Inderdaad, en neigt naar anti-semitisch. Iets waar ik overigens in de pers wel vaker iets van tussen de regels door meen te kunnen lezen. Diezelfde pers die wel altijd de moslims in bescherming neemt als er weer eens een moslim-splinter-beweging doelbewust burgerslachtoffers maakt, zo van:"je mag niet generaliseren". Hypocrisie ten top, en inderdaad misselijkmakend.
pi_40338288
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:35 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

En dan al die arme 100.000de Israelische burgers die al weer een jaar gebukt gaan onder dagelijkse aanvallen van Hezbollah raketten? Denk je daar ook nog even aan?
Jazeker. Lees mijn posts.
pi_40338330
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:36 schreef Meki het volgende:

[..]

ik kies tenminste geen kant
ik steun geen naziaanvallen van Israel
en ook geen hezbollah

ik kom alleen voor de burgers die vandaag afgeslacht zijn door Israel
en nu pas krimpen ze in na honderden burgers de dood in te jagen dan krimpen ze in
Je vergeet weer eens de duizenden raketten die dagelijks op burgerdoelen in Israel regenen, die bedoeld zijn om zoveel mogelijk Israelische vrouwen en kinderen te doden. Dat er minder doden aan hun kant vallen is te danken aan het feit dat idioten als Hezbollah liever op de Koran dan moderne technologie vertrouwen.
pi_40338349
mensen die dit accpeteren zijn gewoon onmenselijk, niet normaal.
pi_40338351
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:31 schreef Jalu het volgende:

[..]

Da's geen toeval, da's gewoon een onwaarheid. Kom maar eens met cijfers die dit onderbouwen.
Please, als je dat al ontkent...
pi_40338363
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:38 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Je vergeet weer eens de duizenden raketten die dagelijks op burgerdoelen in Israel regenen, die bedoeld zijn om zoveel mogelijk Israelische vrouwen en kinderen te doden. Dat er minder doden aan hun kant vallen is te danken aan het feit dat idioten als Hezbollah liever op de Koran dan moderne technologie vertrouwen.
Lichtelijk overdreven?
pi_40338369
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan zijn we het helaas met elkaar eens, want ik vind de slachtoffers aan allebei de kanten even erg. Ik geloof alleen niet dat Israel expres burgerslachtoffers wilt maken. Dat heeft helemaal geen nut voor hun. Het werkt zelfs sterk tegen hun. Kijk maar naar dit staak het vuren.
pi_40338378
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:39 schreef Radegast het volgende:

[..]

Lichtelijk overdreven?
Honderden tot duizenden dan...
pi_40338380
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:38 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

zijn er 500 doden gevallen in Israel

nee er zijn maar liefst 23 burgers omgekomen

jou heb ik niet gehoord over die 500
  zondag 30 juli 2006 @ 23:40:38 #247
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40338392
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:29 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Omdat als je ook daadwerkelijk gaat erkennen dat je het express doet, je de steun verder wel kan vergeten, omdat men dan echt geen haar beter is dan het buurland.

Wat dacht je, dat Israël ineens gaat erkennen dat ze express het VN-gebouw geraakt hebben? Tuurlijk niet. Dan ineens is het per ongeluk, de eerste keer, dat een preciesiebom wat anders raakt. De eerste keer natuurlijk. Alle andere keren raakten ze zuiver en alleen hezbollah-strijders. Alleen maar.
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:31 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

psst, USA is onderdeel van de VN
Waar de US opvallend genoeg achter Israël stond, en niet achter de VN. En daardoor dat 'incident' niet kon veroordelen.
pi_40338397
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
mensen die dit accpeteren zijn gewoon onmenselijk, niet normaal.
Dat krijg je als mensen redeneren vanuit hun 'ver van mijn bed show' realiteit.
pi_40338404
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:40 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Honderden tot duizenden dan...
Volgens mij overdrijf je dan nog steeds.
pi_40338411
Men, kan iemand kofi eens een stevige blowjob geven? Wat een sjlomo...
pi_40338425
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Helemaal niet, want je stelt nog net niet dat de Israeliers dit maar moeten accepteren als een fact of life, maar je hebt het in ieder geval wel over de 'verstandigste' zijn en dat soort flauwekul, terwijl je donders goed weet dat dat voor Israel gelijk staat aan zelfmoord. Israel zal tot in lengte van dagen zijn tanden moeten blijven laten zien om te kunnen bestaan omdat er in het Midden Oosten bijzonder weinig mensen zijn die de joden/israeliers het licht in de ogen gunnen.
pi_40338429
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:40 schreef Radegast het volgende:

[..]

Gewoon mainstreem-media berichten hoor.
pi_40338445
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:39 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Dan zijn we het helaas met elkaar eens, want ik vind de slachtoffers aan allebei de kanten even erg. Ik geloof alleen niet dat Israel expres burgerslachtoffers wilt maken. Dat heeft helemaal geen nut voor hun. Het werkt zelfs sterk tegen hun. Kijk maar naar dit staak het vuren.
staak het vuren komt te laat
zelfs Bush heeft gezegd Israel aan te pakken

veels te laat 60 burgers die zijn al dood - hoe krijgen we ze terug
pi_40338485
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Men, kan iemand kofi eens een stevige blowjob geven? Wat een sjlomo...
Alsof die preutse loopteef van de VS wat voorstelt.
pi_40338496
Puzzelen
pi_40338517
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:42 schreef Nee het volgende:

[..]

Alsof die preutse loopteef van de VS wat voorstelt.
Ideaal koppeltje zou het zijn..
pi_40338524
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:40 schreef Radegast het volgende:

[..]

Nee, op BBC World werd vandaag gemeld dat er al gedurende de laatste twee weken zo'n 100 raketten per dag op Israel werden afgevuurd door Hezbollah, dat is dus 1400. Alleen in de laatste twee weken.
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:39 schreef Doderok het volgende:

[..]

Please, als je dat al ontkent...
Ah, dus je hebt geen onderbouwende cijfers?
pi_40338529
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:39 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Waarom is dit staakt het vuren nadelig voor hen? Kunnen ze weer zeggen dat ze een toegeving gedaan hebben aan Rice, welke beloftes zou zij als tegenprestatie gedaan hebben?
pi_40338538
laat je hart spreken en die spreekt menselijk

voor de pro kinderenmoordenaars steun Israel langer niet meer je hebt gezien wie ze vandaag hebben doodgemaakt
pi_40338557
quote:

[..]

Wat is dat toch met mensen, dat, als je in een post niet erbij schrijft dat je het allemaal
verschrikkelijk vindt etc etc je dan direct een harteloos persoon bent.
Ook al heb je dat al 3 keer geschreven, het moet er de 4e keer ook nog bij.

En dat dan iemand als jij SCH, moreel verheven boven de rest( ), komt vertellen
dat mensen daar te weinig nadruk op leggen zakt mijn broek echt van af.

pi_40338580
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:44 schreef Doderok het volgende:

[..]

Waarom is dit staakt het vuren nadelig voor hen? Kunnen ze weer zeggen dat ze een toegeving gedaan hebben aan Rice, welke beloftes zou zij als tegenprestatie gedaan hebben?
Nadelig omdat het doel van Israel sinds dag een van de strijd is geweest het stoppen van de aanvallen met raketten door Hezbollah op het grondgebied van Israel. Een staak het vuren geeft Hezbollah een adempauze en is strategisch gezien voor Israel nadelig.
pi_40338584
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:40 schreef Nee het volgende:

[..]

Dat krijg je als mensen redeneren vanuit hun 'ver van mijn bed show' realiteit.
Dat vind ik wel zo'n dooddoener. Dat geldt namelijk voor iedereen die reageert in dit topic, ik heb tenminste nog niemand uit Israel of Libanon zien reageren.
pi_40338622
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:44 schreef Incomplete het volgende:

[..]

* Jalu het daar helemaal mee eens is...

Die morele superioriteitswaan is moreel nogal verwerpelijk.
pi_40338691
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:45 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Nadelig omdat het doel van Israel sinds dag een van de strijd is geweest het stoppen van de aanvallen met raketten door Hezbollah op het grondgebied van Israel. Een staak het vuren geeft Hezbollah een adempauze en is strategisch gezien voor Israel nadelig.
Niet alleen nadelig, maar simpelweg gevaarlijk, in de huidige situatie. Maar goed, Hezbollah weet anderzijds dat als ze er nu misbruik van maken dat ze hun laatste kans op een permanent staakt-het-vuren weggooien, dus misschien houden ze zich wel in. Ik betwijfel dat, overigens. Hezbollah wil helemaal geen staakt het vuren, want Iran wil dat niet.
pi_40338714
quote:

[..]

als Israel nu niet wordt veroordeeld en niet wordt afgeschuwt door Internationale gemeenschap
dan mag Libanon ook zoveel Israeliers dood maken
pi_40338741
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:49 schreef Meki het volgende:

[..]

als Israel nu niet wordt veroordeeld en niet wordt afgeschuwt door Internationale gemeenschap
Oog om oog tand om tand.
Is dat wijs denk je?
pi_40338764
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:45 schreef Jalu het volgende:

[..]

Dat vind ik wel zo'n dooddoener. Dat geldt namelijk voor iedereen die reageert in dit topic, ik heb tenminste nog niemand uit Israel of Libanon zien reageren.
Juist om die reden is het verstandiger om wat neutraler te discussiëren, ipv vlaggetjes van Israël of Izbollah onder je username te zetten.
pi_40338767
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:43 schreef Jalu het volgende:

[..]

Nee, op BBC World werd vandaag gemeld dat er al gedurende de laatste twee weken zo'n 100 raketten per dag op Israel werden afgevuurd door Hezbollah, dat is dus 1400. Alleen in de laatste twee weken.
[..]

Ah, dus je hebt geen onderbouwende cijfers?
Slachtoffers: Israeli -Palestijns
Children Killed 121- 763
Civilians Killed 761 - 2088 tot 3070
Targeted People Killed in Assassinations 1 - 248
Bystanders killed in the course of an Assassination 0 - 198
pi_40338773
quote:

[..]

Dat doet Hezbollah al jaren.
pi_40338778
quote:

[..]

Ga je kameel in de turtlewax zetten, ongeletterde zandstuiver.
pi_40338779
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:41 schreef Jalu het volgende:

[..]

Helemaal niet, want je stelt nog net niet dat de Israeliers dit maar moeten accepteren als een fact of life, maar je hebt het in ieder geval wel over de 'verstandigste' zijn en dat soort flauwekul, terwijl je donders goed weet dat dat voor Israel gelijk staat aan zelfmoord. Israel zal tot in lengte van dagen zijn tanden moeten blijven laten zien om te kunnen bestaan omdat er in het Midden Oosten bijzonder weinig mensen zijn die de joden/israeliers het licht in de ogen gunnen.
Dat vind ik echt botte onzin. Israel is een bezetter en dat is een grote factor in de ellende.
pi_40338803
Documentaire over Hamas en hun ''filantropie'', nu op de BBC.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40338822
quote:

[..]

Ik dacht dat het om de ontvoerde soldaten ging?
pi_40338831
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:52 schreef Apropos het volgende:
Documentaire over Hamas en hun ''filantropie'', nu op de BBC.
Klinkt interesant.....
pi_40338835
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:44 schreef Incomplete het volgende:
Je wekt de indruk dat je die doden allemaal logisch vindt en eigen schuld en wijs mij maar posts aan waarin je zo ontzettend je medeleven je betuigt. Het is allemaal van dat laffe: 'Het is niet goed maar hullie begonnen"
pi_40338839
quote:

[..]

De meeste posters die inzien dat Hezbollah en andere radicale terroristische groeperingen de weerzinwekkende schuldigen zijn in het conflict betreuren de onschuldige burgers die hiervan het slachtoffer worden. Ik besef heel goed dat Libanon en de Libanese burgers geen aanleiding hebben en niets te winnen hebben bij een strijd tegen Israel. De Hezbollah gaat gewoon door met hun aanvallen vanaf het grondgebied van Libanon, terwijl zij weten dat Libanon en de goedwillende burgerbevolking het slachtoffer hiervan worden. De Hezbollah blijft gewoon doorgaan met het hun weerzinwekkende strijd, ook al is deze strijd compleet tegenstrijdig met de belangen van Libanon en de Libanese burgerbevolking . Hezbollah geeft niets om de burgerbevolking. Niets om de burgerbevolking van Israel en niets om de burgerbevolking van Libanon.
pi_40338862
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:52 schreef Doderok het volgende:

[..]

Ik dacht dat het om de ontvoerde soldaten ging?
Ook, maar in ieder IDF persbericht vanaf dag een stond duidelijk dat het doel was het uitschakelen van Hezbollah en het stoppen van de raketaanvallen.
pi_40338882
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:51 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Dat doet Hezbollah al jaren.
ze hebben maar 30 burgers dood gemaakt
Israel 500 waaronder 100 kinderen
pi_40338892
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:52 schreef manhattan het volgende:

[..]

Klinkt interesant.....
Besloten al in 1993 dat ze het vredesproces om zeep zouden helpen (Hamas). De filantropen bejubelen een zelfmoordaanslag in een bus. Twintig mensen vermoord.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40338906
quote:

[..]

Meki. Zie toch eens in dat het de Hezbollah is die aan de wortels van de ceders van Libanon knaagt en niet Israël.
pi_40338929
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:50 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Oog om oog tand om tand.
Is dat wijs denk je?
nee maar USA vindt dat wel wijs

Israel lokt Al Qaida
eens of niet
pi_40338954
quote:

[..]

Onzin.

Maar die veroordeling is er wel hoor. Steun voor Israel is vooral op Fok te vinden
pi_40338979
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:55 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Meki. Zie toch eens in dat het de Hezbollah is die aan de wortels van de ceders van Libanon knaagt.
dat zie ik
ik zou Israel toejuichen als ze Hezbollah hebben vermoord
maar nee ZIJ LEVEN NOG en wie heeft Israel dood gemaakt juist burgers
daarover wordt ik boos enkel om de slachtoffers van burgers

heb je mij zien dat ik terroristen toejuich zelfs de israelische militairen zijn voor mij terroristen
ik heb een hart voor kinderen en burgers
pi_40338993
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin.

Maar die veroordeling is er wel hoor. Steun voor Israel is vooral op Fok te vinden
die zijn onmenselijk
die kunnen net zo goed 11 september steunen
pi_40339015
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Je wekt de indruk dat je die doden allemaal logisch vindt en eigen schuld en wijs mij maar posts aan waarin je zo ontzettend je medeleven je betuigt. Het is allemaal van dat laffe: 'Het is niet goed maar hullie begonnen"
Dat is jouw indruk maar geen goede SCH.
Soms, heel soms, ben ik in staat enige nuance in mijn posts aan te brengen.

Laten we het verder on-topic houden. (anders mail maar)
pi_40339036
je kan wel zien hier wie er rond 40-50 met ze handje in de lucht stond te wapperen, wanneer diegene dan zou leven...... drama
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40339047
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin.

Redeloze en ziekelijke haat tegenover Israël en Joden in het algemeen is ook genoeg op Fok te vinden. Kijk maar eens goed.
pi_40339059
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:54 schreef Apropos het volgende:

[..]

Besloten al in 1993 dat ze het vredesproces om zeep zouden helpen (Hamas). De filantropen bejubelen een zelfmoordaanslag in een bus. Twintig mensen vermoord.
Natuurlijk, de chomeini's van deze wereld hebben geen enkel belang bij vrede. Islamitische wereldheerschappij moet er komen!
pi_40339102
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:01 schreef manhattan het volgende:

[..]

Natuurlijk, de chomeini's van deze wereld hebben geen enkel belang bij vrede. Islamitische wereldheerschappij moet er komen!
nee kinderenmoordenaars aan de top
oow nee die is er al Israel en USA
  maandag 31 juli 2006 @ 00:02:36 #290
132605 kawotski
Il Dottore
pi_40339105
regelt iemand ff een bus voor die arme mensen in het zuiden van Libanon.. zijn we ook weer van het slappe excuus af dat die onschuldige mensen daar niet weg kunnen
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_40339114
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:02 schreef kawotski het volgende:
regelt iemand ff een bus voor die arme mensen in het zuiden van Libanon.. zijn we ook weer van het slappe excuus af dat die onschuldige mensen daar niet weg kunnen
ook een bus voor Israel
  maandag 31 juli 2006 @ 00:04:18 #292
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40339151
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:50 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Oog om oog tand om tand.
Is dat wijs denk je?
Nee, maar dat is wel het beleid van Israël, de laatste tientallen jaren.
Aanslag hier, bombardement daar, aanslaag daar, bombadement hier. Continu.
pi_40339172
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:02 schreef kawotski het volgende:
Ja, hebben ze geen pakezels meer?

Die hadden ze zelfs in Afghanistan.
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 00:05:40 #294
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40339189
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:55 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Meki. Zie toch eens in dat het de Hezbollah is die aan de wortels van de ceders van Libanon knaagt en niet Israël.
Nog even en Israel en haar apologisten gaan beweren dat er Hezbollah-piloten in die Israelische jets zaten die vanmorgen de kinderen gebombardeerd hebben.
pi_40339200
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:04 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nee, maar dat is wel het beleid van Israël, de laatste tientallen jaren.
Aanslag hier, bombardement daar, aanslaag daar, bombadement hier. Continu.
Wat Israel nu doet is volkomen terecht.
pi_40339209
Israël toont haar goede wil.

Bron: Israël staakt vuur voor 48 uur

Israël staakt vuur voor 48 uur
Gepost door Joop (Athlon_2o0o) - Bron: CNN
Gepubliceerd: zondag 30 juli 2006 @ 23:24
Israël zal de komende 48 uur geen bombardementen uitvoeren op Zuid-Libanon. Op die manier kan de aanval op een gebouw in Qana onderzocht worden en kunnen hulpgoederen naar het getroffen gebied gestuurd worden. Een woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft gemeld dat Israël daarmee ingestemd heeft. Tijdens een bombardement op deze stad werd een gebouw geraakt waarin voornamelijk burgers zaten. Er zijn ongeveer zestig doden gevallen.

Het Israëlische leger beweerde eerder vandaag dat zij mogelijk niet achter de aanval zouden zitten. Veel landen en internationale organisaties hebben de bombardementen veroordeeld, waardoor de druk op Israël toenam om tot dit korte bestand te komen.

Woordvoerder Adam Ereli heeft gezegd dat Israël de bombardementen moet staken, maar dat ze wel actie mogen ondernemen tegen doelen die een aanval op Israël voorbereiden. Het staken van de bombardementen geeft de Libanese burgers een veilige mogelijkheid om te vluchten naar het noorden van het land.
pi_40339255
Wij willen wat meer Condoleeza op het scherm en geen KoffieBoon Annan meer, die doodsaaie man moet heel snel van het toneel verdwijnen, het maakt me niet uit hoe het gebeurt, als het maar snel gebeurt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40339256
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:05 schreef manhattan het volgende:

[..]

Wat Israel nu doet is volkomen terecht.
Maar wel disproportioneel.
pi_40339260
Ze hebben nu dus twee dagen de tijd om hun koffers te pakken. Graag de grenzen hier op slot houden.....
  maandag 31 juli 2006 @ 00:08:10 #300
132605 kawotski
Il Dottore
pi_40339261
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:02 schreef Meki het volgende:

[..]

ook een bus voor Israel
die redden zich wel als ik de media moet geloven, we moeten ons zorgen maken over al die onschuldige Libanezen die de pamfletten hebben gemist. Hoeveel Libanezen maken zich echt zorgen over hun landgenoten
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')