quote:
Jawel, jij koos net nog de kant van Al Qaida.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:24 schreef Meki het volgende:
het zo goed zijn als de pro Israel dit in alle woorden afkeuren
en geen kant kiezen
ik kies toch ook geen kant van Hezbollah
zie je dat ook maar bij aanslagen madrid en londenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:24 schreef Evil_Jur het volgende:
Kom SCH, aslof we moeten stilstaan bij elke dode op de wereld. Er is zo enorm veel ellende in de wereld, hoe kom jij nog aan een normaal leven toe als je zo geshoqueerd bent door elke tragedie?
Een actie van een eenling hoef je niet te gebruiken om te generaliseren. Klinkt dat bekend?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:23 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Yeah right.Die officier die van point-blank range zijn magazijn leegt op een kind wat ie al half neergeschoten heeft, heb je dan zeker even gemist?
Nee, dat is een 'incident.'Hou toch op.
Tuurlijk wel. Vergelding. Wraak.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het ging om expres, en Israel heeft geen belang bij het expres ombrengen van burgers.
Ik zet het nota bene al in m'n reactie. Zulk soort dingen zijn geen incidenten.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:27 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Een actie van een eenling hoef je niet te gebruiken om te generaliseren. Klinkt dat bekend?
![]()
ik heb een vergelijking gemaaktquote:Op zondag 30 juli 2006 23:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Jawel, jij koos net nog de kant van Al Qaida.
Wie ben jij om deze aanname te doen over anderen? Veel posters hier betreuren de dood en verwonding van onschuldige burgers en kunnen het zich invoelen welk bijna onmenselijk verdriet en leed dat met zich meebrengt.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:22 schreef SCH het volgende:
Jullie zijn echt weird en best wel eng eigenlijk.
Jullie geven echt geen zak om mensenlevens he. Laat ze maar doodmaken, het zijn toch maar moslims of Arabieren. Hoop oprecht dat jullie nooit kinderen krijgen en ze vergiftigen met dit soort denkbeelden.
Als men nou gewoon op houdt met reageren op troll Meki dan vervuilt zijn flauwekul de discussie tenminste niet langer.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:25 schreef Evil_Jur het volgende:
jawel meki, je spreekt constant haat uit tegen joden en Israel en al hun bondgenoten. Over hezbollah hoor ik je nooit kritiek uitspreken.
Dan heb ik maar een plank voor m'n kop, maar ik geloof er echt geen bal van.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:27 schreef _The_General_ het volgende:
Nog eens voor de duidelijkheid, Ik denk niet dat er hier iemand is die wilt ontkennen dat er burgerslachtoffers vallen en dat ieder burgerslachtoffer er een te veel is.
Maar je hebt echt een plank voor je kop als je denkt dat Israel EXPRES burgers wilt ombrengen. Daar heeft Israel helemaal niets aan. Dat is alleen maar slechte press.
Hezbollah heeft niet op een dag 60 Joden doodgemaakt of welquote:Op zondag 30 juli 2006 23:25 schreef Evil_Jur het volgende:
jawel meki, je spreekt constant haat uit tegen joden en Israel en al hun bondgenoten. Over hezbollah hoor ik je nooit kritiek uitspreken.
Ik weet zeker dat Israeli's wel eens expres burgers hebben gedood, maar dat zijn dus wel incidenten. Wat heeft vergelding voor zin als je daarna gaat doen alsof het een vreselijke fout was?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Vergelding. Wraak.
De doodstraf bestaat niet voor niets nog steeds in 'moderne' landen. Ook daar is er geen ander belang dan vergelding of wraak. Financieel is het niet.
[..]
Ik zet het nota bene al in m'n reactie. Zulk soort dingen zijn geen incidenten.
Sinds wanneer trekt Israel zich iets aan van de mening van andere landen?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:24 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat een onzin SCH. Ik heb vanmiddag zelfs nog een asielzoeker een fiets gegeven.
Je snapt zelf toch wel dat Israel niet EXPRES burgerslachtoffers maakt. Jij als persmuskiet weet als geen ander hoe dat tegen Israel gebruikt kan worden.
In welke moskee hebben ze je die mening door je strot geduwd?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Hezbollah heeft niet op een dag 60 Joden doodgemaakt of wel
dat is de schuld van Israel dat ik ze nu haat - enkel Israel en hun inwoners -
quote:KUWAIT CITY (AFP) - Kuwait has decided to give Lebanon 300 million dollars in reconstruction aid following the Israeli onslaught, in a draft law that has to be approved by parliament, KUNA news agency reported.
quote:Its planned contribution is the second largest after that of oil powerhouse Saudi Arabia, which has pledged a 1.5-billion-dollar package to help Lebanon cope with the devastating Israeli onslaught.
te laatquote:Op zondag 30 juli 2006 23:29 schreef remlof het volgende:
48u pauze in luchtaanvallen, opgelegt door de VS?
Hoor ik net in MHOOM op radio 1.
Het is makkelijk oordelen vanuit de luie stoel achter de PC. Makkelijk om zo een predikaat op mede fokkers en medemensen te plakken omdat ze het niet met SCH eens zijn. Omdat ze vinden dat Israel het recht heeft zich te verdedigen, stel je eens voor zeg...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:28 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wie ben jij om deze aanname te doen over anderen? Veel posters hier betreuren de dood en verwonding van onschuldige burgers en kunnen het zich invoelen welk bijna onmenselijk verdriet en leed dat met zich meebrengt.
Ik ben niet naief General.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:24 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat een onzin SCH. Ik heb vanmiddag zelfs nog een asielzoeker een fiets gegeven.
Je snapt zelf toch wel dat Israel niet EXPRES burgerslachtoffers maakt. Jij als persmuskiet weet als geen ander hoe dat tegen Israel gebruikt kan worden.
in plaats van naar de burgers te kijken kijk jij vooral naar Israel zijn optredenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:30 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
In welke moskee hebben ze je die mening door je strot geduwd?
psst, USA is onderdeel van de VNquote:Op zondag 30 juli 2006 23:30 schreef Meki het volgende:
[..]
te laat
VN heeft Israel honderden keren gewaarschuwd
en opeens na een slachting komt USA pas
![]()
Ben ik met je eens...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:30 schreef Meki het volgende:
[..]
te laat
VN heeft Israel honderden keren gewaarschuwd
en opeens na een slachting komt USA pas
![]()
Da's geen toeval, da's gewoon een onwaarheid. Kom maar eens met cijfers die dit onderbouwen.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:29 schreef Doderok het volgende:
[..]
Sinds wanneer trekt Israel zich iets aan van de mening van andere landen?
Is het gewoon toeval dat er altijd meer doden vallen bij een Israelische vergelding dan bij de oorspronkelijke aanslag?
Koeweit kan dat geld beter ter beschikking stellen voor noodhulp of voor het opbouwen van Libanon nadat met de Hezbollah in Libanon is afgerekend. Anders is het dweilen met de kraan open.quote:
Doe dan zelf ook niet alsof dat wel zo is...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben niet naief General.
Je bent zo eenzijdig. Het is allemaal niet zo simpel en zwart wit.
Dat zal niet gebeuren, de regio stikt van groeperingen die hun ongelijk niet willen en/of kunnen toegeven.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:32 schreef Godslasteraar het volgende:
het is maar een ideetje hoor, maar als ze nu eens die twee ontvoerde Israelische soldaten vrijlaten?
Goed om daar dan eens wat meer de nadruk op te leggen misschien?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:28 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wie ben jij om deze aanname te doen over anderen? Veel posters hier betreuren de dood en verwonding van onschuldige burgers en kunnen het zich invoelen welk bijna onmenselijk verdriet en leed dat met zich meebrengt.
idd,quote:Op zondag 30 juli 2006 23:33 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren, de regio stikt van groeperingen die hun ongelijk niet willen en/of kunnen toegeven.
Nee, want het is een gegeven. Dat misselijke selectief verontwaardigd doen is gewoon naief en hypocriet.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed om daar dan eens wat meer de nadruk op te leggen misschien?
En dan al die arme 100.000de Israelische burgers die al weer een jaar gebukt gaan onder dagelijkse aanvallen van Hezbollah raketten? Denk je daar ook nog even aan?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
? Wat voor een onzin is dit? Vergelding verliest zijn effect als je telkens ontkent dat het vergelding was?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Israeli's wel eens expres burgers hebben gedood, maar dat zijn dus wel incidenten. Wat heeft vergelding voor zin als je daarna gaat doen alsof het een vreselijke fout was?
ik kies tenminste geen kantquote:Op zondag 30 juli 2006 23:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
idd,
maar SCH én Meki is me iets teveel van het goede
![]()
Misschien ervaar ik wraak en vergelding anders, maar voor mij heeft het toch veel meer effect als je ook voor je redenen uitkomt.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:35 schreef Doderok het volgende:
[..]
? Wat voor een onzin is dit? Vergelding verliest zijn effect als je telkens ontkent dat het vergelding was?
Waarom denk je trouwens dat de acties enerzijds en de ontkenningen anderzijds bedoelt zijn voor hetzelfde publiek?
Inderdaad, en neigt naar anti-semitisch. Iets waar ik overigens in de pers wel vaker iets van tussen de regels door meen te kunnen lezen. Diezelfde pers die wel altijd de moslims in bescherming neemt als er weer eens een moslim-splinter-beweging doelbewust burgerslachtoffers maakt, zo van:"je mag niet generaliseren". Hypocrisie ten top, en inderdaad misselijkmakend.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:35 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nee, want het is een gegeven. Dat misselijke selectief verontwaardigd doen is gewoon naief en hypocriet.
Jazeker. Lees mijn posts.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:35 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
En dan al die arme 100.000de Israelische burgers die al weer een jaar gebukt gaan onder dagelijkse aanvallen van Hezbollah raketten? Denk je daar ook nog even aan?
Je vergeet weer eens de duizenden raketten die dagelijks op burgerdoelen in Israel regenen, die bedoeld zijn om zoveel mogelijk Israelische vrouwen en kinderen te doden. Dat er minder doden aan hun kant vallen is te danken aan het feit dat idioten als Hezbollah liever op de Koran dan moderne technologie vertrouwen.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
ik kies tenminste geen kant
ik steun geen naziaanvallen van Israel
en ook geen hezbollah
ik kom alleen voor de burgers die vandaag afgeslacht zijn door Israel
en nu pas krimpen ze in na honderden burgers de dood in te jagen dan krimpen ze in
Please, als je dat al ontkent...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:31 schreef Jalu het volgende:
[..]
Da's geen toeval, da's gewoon een onwaarheid. Kom maar eens met cijfers die dit onderbouwen.
Lichtelijk overdreven?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:38 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Je vergeet weer eens de duizenden raketten die dagelijks op burgerdoelen in Israel regenen, die bedoeld zijn om zoveel mogelijk Israelische vrouwen en kinderen te doden. Dat er minder doden aan hun kant vallen is te danken aan het feit dat idioten als Hezbollah liever op de Koran dan moderne technologie vertrouwen.
Dan zijn we het helaas met elkaar eens, want ik vind de slachtoffers aan allebei de kanten even erg. Ik geloof alleen niet dat Israel expres burgerslachtoffers wilt maken. Dat heeft helemaal geen nut voor hun. Het werkt zelfs sterk tegen hun. Kijk maar naar dit staak het vuren.quote:
zijn er 500 doden gevallen in Israelquote:Op zondag 30 juli 2006 23:38 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Je vergeet weer eens de duizenden raketten die dagelijks op burgerdoelen in Israel regenen, die bedoeld zijn om zoveel mogelijk Israelische vrouwen en kinderen te doden. Dat er minder doden aan hun kant vallen is te danken aan het feit dat idioten als Hezbollah liever op de Koran dan moderne technologie vertrouwen.
Omdat als je ook daadwerkelijk gaat erkennen dat je het express doet, je de steun verder wel kan vergeten, omdat men dan echt geen haar beter is dan het buurland.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Israeli's wel eens expres burgers hebben gedood, maar dat zijn dus wel incidenten. Wat heeft vergelding voor zin als je daarna gaat doen alsof het een vreselijke fout was?
Waar de US opvallend genoeg achter Israël stond, en niet achter de VN. En daardoor dat 'incident' niet kon veroordelen.quote:
Dat krijg je als mensen redeneren vanuit hun 'ver van mijn bed show' realiteit.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
mensen die dit accpeteren zijn gewoon onmenselijk, niet normaal.
Helemaal niet, want je stelt nog net niet dat de Israeliers dit maar moeten accepteren als een fact of life, maar je hebt het in ieder geval wel over de 'verstandigste' zijn en dat soort flauwekul, terwijl je donders goed weet dat dat voor Israel gelijk staat aan zelfmoord. Israel zal tot in lengte van dagen zijn tanden moeten blijven laten zien om te kunnen bestaan omdat er in het Midden Oosten bijzonder weinig mensen zijn die de joden/israeliers het licht in de ogen gunnen.quote:
Gewoon mainstreem-media berichten hoor.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf je dan nog steeds.
staak het vuren komt te laatquote:Op zondag 30 juli 2006 23:39 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dan zijn we het helaas met elkaar eens, want ik vind de slachtoffers aan allebei de kanten even erg. Ik geloof alleen niet dat Israel expres burgerslachtoffers wilt maken. Dat heeft helemaal geen nut voor hun. Het werkt zelfs sterk tegen hun. Kijk maar naar dit staak het vuren.
Alsof die preutse loopteef van de VS wat voorstelt.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Men, kan iemand kofi eens een stevige blowjob geven? Wat een sjlomo...
Ideaal koppeltje zou het zijn..quote:Op zondag 30 juli 2006 23:42 schreef Nee het volgende:
[..]
Alsof die preutse loopteef van de VS wat voorstelt.
Nee, op BBC World werd vandaag gemeld dat er al gedurende de laatste twee weken zo'n 100 raketten per dag op Israel werden afgevuurd door Hezbollah, dat is dus 1400. Alleen in de laatste twee weken.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijf je dan nog steeds.
Ah, dus je hebt geen onderbouwende cijfers?quote:
Waarom is dit staakt het vuren nadelig voor hen? Kunnen ze weer zeggen dat ze een toegeving gedaan hebben aan Rice, welke beloftes zou zij als tegenprestatie gedaan hebben?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:39 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dan zijn we het helaas met elkaar eens, want ik vind de slachtoffers aan allebei de kanten even erg. Ik geloof alleen niet dat Israel expres burgerslachtoffers wilt maken. Dat heeft helemaal geen nut voor hun. Het werkt zelfs sterk tegen hun. Kijk maar naar dit staak het vuren.
Wat is dat toch met mensen, dat, als je in een post niet erbij schrijft dat je het allemaalquote:Op zondag 30 juli 2006 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Nadelig omdat het doel van Israel sinds dag een van de strijd is geweest het stoppen van de aanvallen met raketten door Hezbollah op het grondgebied van Israel. Een staak het vuren geeft Hezbollah een adempauze en is strategisch gezien voor Israel nadelig.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:44 schreef Doderok het volgende:
[..]
Waarom is dit staakt het vuren nadelig voor hen? Kunnen ze weer zeggen dat ze een toegeving gedaan hebben aan Rice, welke beloftes zou zij als tegenprestatie gedaan hebben?
Dat vind ik wel zo'n dooddoener. Dat geldt namelijk voor iedereen die reageert in dit topic, ik heb tenminste nog niemand uit Israel of Libanon zien reageren.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:40 schreef Nee het volgende:
[..]
Dat krijg je als mensen redeneren vanuit hun 'ver van mijn bed show' realiteit.
* Jalu het daar helemaal mee eens is...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:44 schreef Incomplete het volgende:
[..]
En dat dan iemand als jij SCH, moreel verheven boven de rest(), komt vertellen
dat mensen daar te weinig nadruk op leggen zakt mijn broek echt van af.
Niet alleen nadelig, maar simpelweg gevaarlijk, in de huidige situatie. Maar goed, Hezbollah weet anderzijds dat als ze er nu misbruik van maken dat ze hun laatste kans op een permanent staakt-het-vuren weggooien, dus misschien houden ze zich wel in. Ik betwijfel dat, overigens. Hezbollah wil helemaal geen staakt het vuren, want Iran wil dat niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:45 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nadelig omdat het doel van Israel sinds dag een van de strijd is geweest het stoppen van de aanvallen met raketten door Hezbollah op het grondgebied van Israel. Een staak het vuren geeft Hezbollah een adempauze en is strategisch gezien voor Israel nadelig.
als Israel nu niet wordt veroordeeld en niet wordt afgeschuwt door Internationale gemeenschapquote:Op zondag 30 juli 2006 23:45 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nadelig omdat het doel van Israel sinds dag een van de strijd is geweest het stoppen van de aanvallen met raketten door Hezbollah op het grondgebied van Israel. Een staak het vuren geeft Hezbollah een adempauze en is strategisch gezien voor Israel nadelig.
Oog om oog tand om tand.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
als Israel nu niet wordt veroordeeld en niet wordt afgeschuwt door Internationale gemeenschap
dan mag Libanon ook zoveel Israeliers dood maken
Juist om die reden is het verstandiger om wat neutraler te discussiëren, ipv vlaggetjes van Israël of Izbollah onder je username te zetten.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:45 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo'n dooddoener. Dat geldt namelijk voor iedereen die reageert in dit topic, ik heb tenminste nog niemand uit Israel of Libanon zien reageren.
Slachtoffers: Israeli -Palestijnsquote:Op zondag 30 juli 2006 23:43 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nee, op BBC World werd vandaag gemeld dat er al gedurende de laatste twee weken zo'n 100 raketten per dag op Israel werden afgevuurd door Hezbollah, dat is dus 1400. Alleen in de laatste twee weken.
[..]
Ah, dus je hebt geen onderbouwende cijfers?
Dat doet Hezbollah al jaren.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
als Israel nu niet wordt veroordeeld en niet wordt afgeschuwt door Internationale gemeenschap
Ga je kameel in de turtlewax zetten, ongeletterde zandstuiver.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat vind ik echt botte onzin. Israel is een bezetter en dat is een grote factor in de ellende.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:41 schreef Jalu het volgende:
[..]
Helemaal niet, want je stelt nog net niet dat de Israeliers dit maar moeten accepteren als een fact of life, maar je hebt het in ieder geval wel over de 'verstandigste' zijn en dat soort flauwekul, terwijl je donders goed weet dat dat voor Israel gelijk staat aan zelfmoord. Israel zal tot in lengte van dagen zijn tanden moeten blijven laten zien om te kunnen bestaan omdat er in het Midden Oosten bijzonder weinig mensen zijn die de joden/israeliers het licht in de ogen gunnen.
Ik dacht dat het om de ontvoerde soldaten ging?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:45 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Klinkt interesant.....quote:Op zondag 30 juli 2006 23:52 schreef Apropos het volgende:
Documentaire over Hamas en hun ''filantropie'', nu op de BBC.
Je wekt de indruk dat je die doden allemaal logisch vindt en eigen schuld en wijs mij maar posts aan waarin je zo ontzettend je medeleven je betuigt. Het is allemaal van dat laffe: 'Het is niet goed maar hullie begonnen"quote:Op zondag 30 juli 2006 23:44 schreef Incomplete het volgende:
En dat dan iemand als jij SCH, moreel verheven boven de rest(), komt vertellen
dat mensen daar te weinig nadruk op leggen zakt mijn broek echt van af.
De meeste posters die inzien dat Hezbollah en andere radicale terroristische groeperingen de weerzinwekkende schuldigen zijn in het conflict betreuren de onschuldige burgers die hiervan het slachtoffer worden. Ik besef heel goed dat Libanon en de Libanese burgers geen aanleiding hebben en niets te winnen hebben bij een strijd tegen Israel. De Hezbollah gaat gewoon door met hun aanvallen vanaf het grondgebied van Libanon, terwijl zij weten dat Libanon en de goedwillende burgerbevolking het slachtoffer hiervan worden. De Hezbollah blijft gewoon doorgaan met het hun weerzinwekkende strijd, ook al is deze strijd compleet tegenstrijdig met de belangen van Libanon en de Libanese burgerbevolking . Hezbollah geeft niets om de burgerbevolking. Niets om de burgerbevolking van Israel en niets om de burgerbevolking van Libanon.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook, maar in ieder IDF persbericht vanaf dag een stond duidelijk dat het doel was het uitschakelen van Hezbollah en het stoppen van de raketaanvallen.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:52 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om de ontvoerde soldaten ging?
ze hebben maar 30 burgers dood gemaaktquote:
Besloten al in 1993 dat ze het vredesproces om zeep zouden helpen (Hamas). De filantropen bejubelen een zelfmoordaanslag in een bus. Twintig mensen vermoord.quote:
Meki. Zie toch eens in dat het de Hezbollah is die aan de wortels van de ceders van Libanon knaagt en niet Israël.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
nee maar USA vindt dat wel wijsquote:Op zondag 30 juli 2006 23:50 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Oog om oog tand om tand.
Is dat wijs denk je?
Onzin.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zie ikquote:Op zondag 30 juli 2006 23:55 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Meki. Zie toch eens in dat het de Hezbollah is die aan de wortels van de ceders van Libanon knaagt.
die zijn onmenselijkquote:Op zondag 30 juli 2006 23:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin.
Maar die veroordeling is er wel hoor. Steun voor Israel is vooral op Fok te vinden![]()
Dat is jouw indruk maar geen goede SCH.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Je wekt de indruk dat je die doden allemaal logisch vindt en eigen schuld en wijs mij maar posts aan waarin je zo ontzettend je medeleven je betuigt. Het is allemaal van dat laffe: 'Het is niet goed maar hullie begonnen"
Redeloze en ziekelijke haat tegenover Israël en Joden in het algemeen is ook genoeg op Fok te vinden. Kijk maar eens goed.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin.
Maar die veroordeling is er wel hoor. Steun voor Israel is vooral op Fok te vinden![]()
Natuurlijk, de chomeini's van deze wereld hebben geen enkel belang bij vrede. Islamitische wereldheerschappij moet er komen!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Besloten al in 1993 dat ze het vredesproces om zeep zouden helpen (Hamas). De filantropen bejubelen een zelfmoordaanslag in een bus. Twintig mensen vermoord.
nee kinderenmoordenaars aan de topquote:Op maandag 31 juli 2006 00:01 schreef manhattan het volgende:
[..]
Natuurlijk, de chomeini's van deze wereld hebben geen enkel belang bij vrede. Islamitische wereldheerschappij moet er komen!
ook een bus voor Israelquote:Op maandag 31 juli 2006 00:02 schreef kawotski het volgende:
regelt iemand ff een bus voor die arme mensen in het zuiden van Libanon.. zijn we ook weer van het slappe excuus af dat die onschuldige mensen daar niet weg kunnen
Nee, maar dat is wel het beleid van Israël, de laatste tientallen jaren.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:50 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Oog om oog tand om tand.
Is dat wijs denk je?
Ja, hebben ze geen pakezels meer?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:02 schreef kawotski het volgende:
regelt iemand ff een bus voor die arme mensen in het zuiden van Libanon.. zijn we ook weer van het slappe excuus af dat die onschuldige mensen daar niet weg kunnen
Nog even en Israel en haar apologisten gaan beweren dat er Hezbollah-piloten in die Israelische jets zaten die vanmorgen de kinderen gebombardeerd hebben.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:55 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Meki. Zie toch eens in dat het de Hezbollah is die aan de wortels van de ceders van Libanon knaagt en niet Israël.
Wat Israel nu doet is volkomen terecht.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel het beleid van Israël, de laatste tientallen jaren.
Aanslag hier, bombardement daar, aanslaag daar, bombadement hier. Continu.
Maar wel disproportioneel.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:05 schreef manhattan het volgende:
[..]
Wat Israel nu doet is volkomen terecht.
die redden zich wel als ik de media moet geloven, we moeten ons zorgen maken over al die onschuldige Libanezen die de pamfletten hebben gemist. Hoeveel Libanezen maken zich echt zorgen over hun landgenotenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |