Doe dan zelf ook niet alsof dat wel zo is...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben niet naief General.
Je bent zo eenzijdig. Het is allemaal niet zo simpel en zwart wit.
Dat zal niet gebeuren, de regio stikt van groeperingen die hun ongelijk niet willen en/of kunnen toegeven.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:32 schreef Godslasteraar het volgende:
het is maar een ideetje hoor, maar als ze nu eens die twee ontvoerde Israelische soldaten vrijlaten?
Goed om daar dan eens wat meer de nadruk op te leggen misschien?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:28 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wie ben jij om deze aanname te doen over anderen? Veel posters hier betreuren de dood en verwonding van onschuldige burgers en kunnen het zich invoelen welk bijna onmenselijk verdriet en leed dat met zich meebrengt.
idd,quote:Op zondag 30 juli 2006 23:33 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren, de regio stikt van groeperingen die hun ongelijk niet willen en/of kunnen toegeven.
Nee, want het is een gegeven. Dat misselijke selectief verontwaardigd doen is gewoon naief en hypocriet.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed om daar dan eens wat meer de nadruk op te leggen misschien?
En dan al die arme 100.000de Israelische burgers die al weer een jaar gebukt gaan onder dagelijkse aanvallen van Hezbollah raketten? Denk je daar ook nog even aan?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed om daar dan eens wat meer de nadruk op te leggen misschien?
? Wat voor een onzin is dit? Vergelding verliest zijn effect als je telkens ontkent dat het vergelding was?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Israeli's wel eens expres burgers hebben gedood, maar dat zijn dus wel incidenten. Wat heeft vergelding voor zin als je daarna gaat doen alsof het een vreselijke fout was?
ik kies tenminste geen kantquote:Op zondag 30 juli 2006 23:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
idd,
maar SCH én Meki is me iets teveel van het goede
![]()
Misschien ervaar ik wraak en vergelding anders, maar voor mij heeft het toch veel meer effect als je ook voor je redenen uitkomt.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:35 schreef Doderok het volgende:
[..]
? Wat voor een onzin is dit? Vergelding verliest zijn effect als je telkens ontkent dat het vergelding was?
Waarom denk je trouwens dat de acties enerzijds en de ontkenningen anderzijds bedoelt zijn voor hetzelfde publiek?
Inderdaad, en neigt naar anti-semitisch. Iets waar ik overigens in de pers wel vaker iets van tussen de regels door meen te kunnen lezen. Diezelfde pers die wel altijd de moslims in bescherming neemt als er weer eens een moslim-splinter-beweging doelbewust burgerslachtoffers maakt, zo van:"je mag niet generaliseren". Hypocrisie ten top, en inderdaad misselijkmakend.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:35 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nee, want het is een gegeven. Dat misselijke selectief verontwaardigd doen is gewoon naief en hypocriet.
Jazeker. Lees mijn posts.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:35 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
En dan al die arme 100.000de Israelische burgers die al weer een jaar gebukt gaan onder dagelijkse aanvallen van Hezbollah raketten? Denk je daar ook nog even aan?
Je vergeet weer eens de duizenden raketten die dagelijks op burgerdoelen in Israel regenen, die bedoeld zijn om zoveel mogelijk Israelische vrouwen en kinderen te doden. Dat er minder doden aan hun kant vallen is te danken aan het feit dat idioten als Hezbollah liever op de Koran dan moderne technologie vertrouwen.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
ik kies tenminste geen kant
ik steun geen naziaanvallen van Israel
en ook geen hezbollah
ik kom alleen voor de burgers die vandaag afgeslacht zijn door Israel
en nu pas krimpen ze in na honderden burgers de dood in te jagen dan krimpen ze in
Please, als je dat al ontkent...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:31 schreef Jalu het volgende:
[..]
Da's geen toeval, da's gewoon een onwaarheid. Kom maar eens met cijfers die dit onderbouwen.
Lichtelijk overdreven?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:38 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Je vergeet weer eens de duizenden raketten die dagelijks op burgerdoelen in Israel regenen, die bedoeld zijn om zoveel mogelijk Israelische vrouwen en kinderen te doden. Dat er minder doden aan hun kant vallen is te danken aan het feit dat idioten als Hezbollah liever op de Koran dan moderne technologie vertrouwen.
Dan zijn we het helaas met elkaar eens, want ik vind de slachtoffers aan allebei de kanten even erg. Ik geloof alleen niet dat Israel expres burgerslachtoffers wilt maken. Dat heeft helemaal geen nut voor hun. Het werkt zelfs sterk tegen hun. Kijk maar naar dit staak het vuren.quote:
zijn er 500 doden gevallen in Israelquote:Op zondag 30 juli 2006 23:38 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Je vergeet weer eens de duizenden raketten die dagelijks op burgerdoelen in Israel regenen, die bedoeld zijn om zoveel mogelijk Israelische vrouwen en kinderen te doden. Dat er minder doden aan hun kant vallen is te danken aan het feit dat idioten als Hezbollah liever op de Koran dan moderne technologie vertrouwen.
Omdat als je ook daadwerkelijk gaat erkennen dat je het express doet, je de steun verder wel kan vergeten, omdat men dan echt geen haar beter is dan het buurland.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Israeli's wel eens expres burgers hebben gedood, maar dat zijn dus wel incidenten. Wat heeft vergelding voor zin als je daarna gaat doen alsof het een vreselijke fout was?
Waar de US opvallend genoeg achter Israël stond, en niet achter de VN. En daardoor dat 'incident' niet kon veroordelen.quote:
Dat krijg je als mensen redeneren vanuit hun 'ver van mijn bed show' realiteit.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:39 schreef Meki het volgende:
mensen die dit accpeteren zijn gewoon onmenselijk, niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |