abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 juli 2006 @ 21:41:59 #101
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_40334036
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:40 schreef rutger05 het volgende:
Het zou goed zijn als de VN ter plaatse onderzoek verricht.

Bron: 'Israël niet verantwoordelijk voor bloedbad'

'Israël niet verantwoordelijk voor bloedbad'
Het stuk op nl.nl is nu uitgebreid
quote:
Israël zet vraagtekens bij bloedbad Qana

Uitgegeven: 30 juli 2006 19:54
Laatst gewijzigd: 30 juli 2006 21:31

JERUZALEM - Het Israëlische leger plaatst vraagtekens bij de omstandigheden van het bloedbad in het Zuid-Libanese Qana. Meer dan zestig mensen kwamen hierbij om. Het leger zegt dat het gebouw zeven uur voor de dodelijke explosie werd aangevallen.

"Zover wij het begrijpen, is dit gebouw aangevallen (door een Israëlisch gevechtsvliegtuig) tussen middernacht en 01:00 uur, ongeveer zeven uur voor de zware treffer" waarbij de doden vielen, zei Amir Eshel van de Israëlische luchtmacht tijdens een persconferentie.

"De eerste berichten (van slachtoffers) kwamen tussen 08:00 en 08:30 uur binnen", zei Eshel. Een uur eerder had het leger verscheidene plaatsen op 500 meter afstand van het gebouw aangevallen, maar bij die aanvallen werden volgens hem alle vooraf gekozen doelwitten getroffen.

Overlevenden in Qana zeggen dat het fatale bombardement zondag rond 01:00 uur begon met een stortvloed van raketten, bommen en artilleriegranaten. Deze beschieting duurde volgens de ooggetuigen door tot het ochtendgloren waardoor de reddingswerkzaamheden ernstig werden belemmerd.

VN-gebouw

Gewapende Palestijnen zijn zondag het terrein van het hoofdkwartier van de Verenigde Naties in Gaza-Stad binnengedrongen. Dat hebben ooggetuigen gezegd.

De bestorming zou een reactie zijn op de Israëlische beschieting van de Libanese stad Qana, waardoor meer dan zestig mensen omkwamen.

Volgens de ooggetuigen werd er wel schade aangericht, maar vielen er geen gewonden. Een woordvoerder van de VN bevestigde dat boze Palestijnen het terrein rond het gebouw waren binnengedrongen.
  zondag 30 juli 2006 @ 21:42:23 #102
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40334048
quote:
US prevents condemnation of Israel in security council

The UN Security Council will meet for a session in two hours in order to read a declaration by the Security Council's president following the IDF attack in Kfar Qana in Lebanon.

Sources in Washington have told Ynet that the US won't allow the Security Council to take a decision containing a condemnation of Israel. (Yitzhak Ben-Horin, Washington)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 30 juli 2006 @ 21:43:03 #103
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40334067
Uit de New York Times.
quote:
BAGHDAD, Iraq, July 30 — Two high-ranking Iraqi government officials said today that their country was fighting international terrorists on its own soil on behalf of other countries and, as a result, should be compensated with economic and military assistance.

The comments by the Iraqi national security adviser and a deputy prime minister suggest an emerging strategy from the fragile coalition government to portray Iraq as the global frontline against terrorism and deserving of compensation from other nations.

Their reasoning is, in one sense, an extension of the view publicly adopted by the Bush Administration after the war to justify the 2003 invasion after its original reason — to prevent Saddam Hussein from possessing weapons of mass destruction — proved unfounded.

“We are fighting terrorism in Iraq, not only for Iraqis but also on behalf of the international community,” said Barham Salih, the deputy prime minister, during a news conference that covered a wide range of economic, security and anticorruption initiatives.
Duidelijk is dat er een oorlog aan de gang is tegen moslimfundamentalisten. Zowel Israel als het nieuwe Irak verdienen onze steun tegen de moslimfundamentalisten die terug naar de middeleeuwen willen. Dat is het jammerlijke van deze vergissing van Israel; het is precies wat Hezbollah wil.
Als het al een vergissing van Israel was...en geen opzet van Hezbollah.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_40334133
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:08 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

Iran heeft gewoon recht op kernwapens
wij Nederlanders ook.
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:12 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

Zonder hulp van USA stelt Israel niet zoveel voor
Israel is (de grote geldpomper van) Amerika en Rusland.

Ps ik zie een soap-conspiracy; Israel gaat nog 2 weken door met vuurwerk afsteken, en dus wanneer Tour of middle-east is afgelopen, dan begint GoedeTijdenSlechteTijden weer(14-8-2006).......

En kan iemand die arabieren even uitleggen dat menselijke schilden niet werken.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40334145
http://www.nytimes.com/2006/07/21/magazine/30wwln_lede.html?ex=1154404800&en=2d5918ed05f58b53&ei=5070

een bijzonder interessante analyse met o.a. waarom Israel handelt zoals het handelt, de strategie van Bush etc.

ik laat het maar even bezinken, en dan lees ik het nog maar eens
  zondag 30 juli 2006 @ 21:57:15 #106
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_40334507
quote:

'Israël gebruikt chemische wapens'
Gepost door Barbara (_Bunny_) - Bron: News.com.au
Gepubliceerd: zondag 30 juli 2006 @ 21:34
Icoon OorlogDe doktoren die de dodelijke slachtoffers van de oorlog in Libanon schouwen, stellen dat Israël tijdens de bombardementen gebruik heeft gemaakt van chemische wapens. De lichamen die de doktoren onder ogen kregen, waren verkoold op een manier die ze nog nooit eerder hadden gezien.

Bachir Cham, een Belgisch-Libanese dokter in Sidon ontving acht slachtoffers na een Israëlische luchtaanval. Cham heeft 24 monsters genomen van de lichamen om te testen wat de doodsoorzaak was. Hij denkt dat de doodsoorzaak gezocht moet worden bij chemicaliën.

"De slachtoffers waren zo zwart als roet, dus ze hebben zeker weten chemische wapens gebruikt. Ze zijn helemaal zwart, maar het haar en de huid is nog helemaal intact. Echt verbrand zijn ze dus niet, dan moet het iets anders zijn", aldus dr. Cham. "Als je iemand met benzine verbrand dan zou het haar afgebrand zijn, en de huid tot op het bot weg. De Israëli's gebruiken honderd procent zeker chemische wapens", vervolgt de Libanese dokter zijn verhaal.

Raed Salman Zeinedine, directeur van het Tyre Government Hospital, is het met dr. Cham eens. "We zien abnormale brandwonden, heel anders dan we in eerdere oorlogen gezien hebben. De slachtoffers zijn gekrompen tot half de grootte van de normale lengte. In eerste instantie denk je dat het een kind is, maar later blijkt het een volwassen man te zijn", zo beschrijft Zeinedine.

Het Israëlische leger zegt alleen maar conventionele wapens en ammunitie te gebruiken. "Het kan zijn dat dat een lichaam verbrand is door vuur of de kracht van de explosie, maar tussen dat en suggereren dat we illegale dingen doen zit een groot verschil", verklaart Jacob Dallal, een woorvoerder van het Iraëlische leger. De Libanese minister van gezondheid Mohammed Khalife weet nog niet zeker wat de oorzaak is. "We gaan morgen monsters versturen, maar we hebben momenteel nog geen bevestiging dat er illegale wapens gebruikt zijn", aldus Khalife.

Ruim twee weken nadat Israël Libanon heeft binnengevallen zijn er al veel slachtoffers gevallen. In Libanon zijn er nu al minstens 418 mensen omgekomen, voornamelijk burgers. De veiligheidsraad van de Verenigde Naties heeft vanmiddag een spoedvergadering belegd na het bloedige bombardement op de Libanese stad Qana, waarbij meer dan vijftig burgers om het leven kwamen.
Israel is lekker bezig
pi_40334648
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:57 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

Israel is lekker bezig
'Verboden' Wapens
pi_40334657
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:57 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

Israel is lekker bezig
Is volgens mij al een aantal topics geleden langsgekomen. Waarom het oude nieuws nu op FrontPage wordt geplaatst weet ik ook niet.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_40334678
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:01 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Is volgens mij al een aantal topics geleden langsgekomen. Waarom het oude nieuws nu op FrontPage wordt geplaatst weet ik ook niet.
Volgens mij al een dag of 6 geleden.

-edit- 10/07/06 en 17/07/06
pi_40334692
Ik vind het nog een te vroeg stadium om te beoordelen of Israel inderdaad niks te maken heeft met het "bombardement" van vanmorgen.
Maar ik zie een terrorist (die er in het algemeen geen moeite mee hebben om een vliegtuig vol mensen in een toren vol mensen te vliegen) er wel toe in staat om een gebouw met "eigen" burgers op te blazen, al is het alleen maar om Israel slecht af te schilderen.
Wat er ook gebeurd is.. het gaat er bij mij niet in dat Israel met opzet het gebouw heeft bestookt met zo'n enorme bom... of zoals ooggetuigen beweren met een artillery en rocket barrage van 1 uur 's nachts tot 7 uur in de volgende ochtend.
Waarom zouden ze.. alsof ze 6 uur nodig hebben om 1 gebouw op te blazen.
Klinkt niet echt geloofwaardig.
pi_40334705
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:00 schreef Incomplete het volgende:

[..]

'Verboden' Wapens
In dat topic van 17 juli dus.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zondag 30 juli 2006 @ 22:03:19 #112
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40334719
tuurlijk joh israel doet nooit zulke dingen!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_40334778
Wie zegt dat?
pi_40334859
Waarom zouden ze? om de publieke opinie tegen zich te krijgen?
Of geloof jij dat het bloeddorstige monsters zijn ?
pi_40334860
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:40 schreef rutger05 het volgende:
Het zou goed zijn als de VN ter plaatse onderzoek verricht.

Bron: 'Israël niet verantwoordelijk voor bloedbad'

'Israël niet verantwoordelijk voor bloedbad'
Gepost door Joop (Athlon_2o0o) - Bron: NU.nl
Gepubliceerd: zondag 30 juli 2006 @ 20:35
Het leger van Israël zet vraagtekens bij de omstandigheden van het bloedbad in het Zuid-Libanese stadje Qana. Israël stelt dat het leger het gebouw zeven uur voor de werkelijke aanval al had aangevallen. Daarna zou een andere raket de zware klap uitgedeeld hebben.

"Zover wij het begrijpen, is dit gebouw aangevallen door een Israëlisch gevechtsvliegtuig tussen middernacht en één uur, ongeveer zeven uur voor de zware treffer" waarbij de doden vielen, aldus Amir Eshel van de Israëlische luchtmacht. "De eerste berichten van slachtoffers kwamen pas tussen acht uur en half negen binnen".

De grote aanval op het gebouw moet volgens het Israëlische leger dus door een niet-Israëlische raket gebeurd zijn. Hierbij spraken ze geen vermoedens uit wie dan de raket wel afgeschoten zou kunnen hebben. Israël heeft op het bewuste tijdstip wel op vijfhonderd meter afstand doelen bestookt. Eshel zegt dat daarbij alle vooraf gekozen doelwitten getroffen werden, dus ook die kunnen het gebouw in Qana niet geraakt hebben.

Het Rode Kruis stelt dat er zestig doden zijn gevallen bij de aanval. Onder andere de Europese Unie, de Verenigde Staten en de Verenigde Naties hebben de aanval veroordeeld.
Of het waar is weet ik nu niet, maar het zal me niets verbazen.

Wat mensen hier vergeten zijn (of, dat lijkt me waarschijnlijker, gewoon niet weten) is dat Hezbollah zelf 15 jaar lang burgerdoelen in Beiroet heeft lopen bestoken en het zal me ook niets verbazen dat menig Fokkertje niets weet van de dubieuze rol van de PLO in die oorlog.
quote:
Lebanese were stunned at how fast the clock was turned back. Many grew up amid the 1975-1990 civil war, when Beirut went from the "Paris of the Middle East" to a no man's land of bombed-out buildings, snipers and constant fear.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lebanese_Civil_War
pi_40334864
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:02 schreef opinionr het volgende:
Ik vind het nog een te vroeg stadium om te beoordelen of Israel inderdaad niks te maken heeft met het "bombardement" van vanmorgen.
Maar ik zie een terrorist (die er in het algemeen geen moeite mee hebben om een vliegtuig vol mensen in een toren vol mensen te vliegen) er wel toe in staat om een gebouw met "eigen" burgers op te blazen, al is het alleen maar om Israel slecht af te schilderen.
Wat er ook gebeurd is.. het gaat er bij mij niet in dat Israel met opzet het gebouw heeft bestookt met zo'n enorme bom... of zoals ooggetuigen beweren met een artillery en rocket barrage van 1 uur 's nachts tot 7 uur in de volgende ochtend.
Hoewel ik hezbollah het stempel "achterlijk" heb gegeven vind ik ze alles
behalve dom.
De leider, Nasrallah is eveneens een zeer intelligent mens. Als ze dit in scene
gezet zouden hebben kan dit grote gevolgen voor hun steun in de
Arabische wereld betekenen. Dat lijkt me een groot risico nu het qua publieke
opinie zo "goed" gaat voor hezbollah.

Ik hou het gewoon op een fout van Israel.
  zondag 30 juli 2006 @ 22:07:22 #117
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40334870
de conclusie zegt dat, want het zullen wel de *terroristen* of eigenlijk hoe ze echt genoemd zouden moeten worden: het verzet, geweest zijn.......
  zondag 30 juli 2006 @ 22:08:27 #118
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40334906
ik weet wel zeker dat het israel is geweest, ze hebben wel ergere dingen geflikt namelijk.
pi_40334913
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:07 schreef BaajGuardian het volgende:
de conclusie zegt dat, want het zullen wel de *terroristen* of eigenlijk hoe ze echt genoemd zouden moeten worden: het verzet, geweest zijn.......
Uiteraard. Hezbollah was ook het 'verzet' toen ze Beiroet platgooiden in de jaren 80. Je weet tog.
  zondag 30 juli 2006 @ 22:09:35 #120
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40334947
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:08 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Uiteraard. Hezbollah was ook het 'verzet' toen ze Beiroet platgooiden in de jaren 80. Je weet tog.
moet ik over israel en amerika gaan beginnen of wil je gewoon interresant doen?
pi_40334958
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:07 schreef Incomplete het volgende:

[..]

behalve dom.

Vice versa schat ik Israel ook te inteligent in om een gebouw vol burgers op te blazen op een moment dat ze de halve wereld al tegen zich in het harnas hebben.
  zondag 30 juli 2006 @ 22:10:45 #122
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40334989
amerika had ook de halve wereld tegen zich toen ze irak binnenvielen.
big deal.
wat wil je ertegen doen hahah
pi_40334990
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:02 schreef opinionr het volgende:
Om Hezbollah de schuld te kunnen geven?
pi_40335005
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

moet ik over israel en amerika gaan beginnen of wil je gewoon interresant doen?
Je reactie getuigd van "uitgeluldheid"
pi_40335007
tsjakka:
quote:
Raise your white flag!

You watch TV and you can’t help but wonder: what will it take for
this shit to stop? Diplomacy has taken a seat, and there are
conflicting reports on why Israel is shelling places like Qana and
killing 55 in the process. Most of the dead are children and women, and
Al-Jazeera is taking full advantage of this, replaying a clip of some
Red Cross workers pulling out a body of a 4 year old girl from the
rubble.

The mood amongst the Lebanese is changing. Everyone - Shiaa, Sunni
and Christian - seems to be willing to rally behind Nassrallah, if only
to counterbalance the ridiculous death toll on the Lebanese side.
Whether or not Hezb’ollah is actually stationing it’s missile batteries
need civilian buildings seems irrelevant - it’s about 600 dead, 800,000
displaced and 3000 injured. The numbers are pathetically out of
proportion compared to their counterparts on the Israeli side.

This is an unequal war. We’ve lost. As Arabs, we’ve lost. As Muslims,
we’ve lost. I don’t know why people refuse to accept this. When
children are being killed, it’s our responsibility to put an end to it,
even if it means raising the white flag and declaring defeat. Before
long, there won’t be anyone left to surrender. The ruthelessness of
Israel, the hypocrisy of the US and the neutered UN won’t save us. Why
can’t we just come to terms with the fact that we can’t win this war,
and that no matter how brutal Israel is, it doesn’t change the fact
that no one has the balls or the means to end this shit?

The Arab ’street’ keeps talking about pride. Where is the pride in
having our children shelled to death? Where is the pride in having an
entire country regressed a good 20 years? Where is the pride in
watching a nation that was once united, precariously mind you, now fall
into the gripes of another civil war? Where is the pride in any of
that? And we’re willing to tolerate all of this for what exactly? For a
couple of Lebanese prisoners, or to fool ourselves into thinking that
we’ve slapped Israel’s face?

http://www.sandmonkey.org/2006/07/30/raise-your-white-flag/
pi_40335031
ik begin na al dat gerookte vlees trek te krijgen in een broodje hakbar.......
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40335037
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:07 schreef Incomplete het volgende:

[..]

behalve dom.

Het kan een fout van Israel zijn met verschrikkelijke gevolgen, maar ik sluit de mogelijkheid niet uit dat Hezbollah hier mee te maken heeft. Daarom zie ik het liefst zo snel mogelijk een onderzoek van de VN ter plaatse. Spoed is noodzakelijk omdat Hezbollah anders kans krijgt om eventuele bewijzen weg te werken.
pi_40335056
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:09 schreef opinionr het volgende:

[..]

Vice versa schat ik Israel ook te inteligent in om een gebouw vol burgers op te blazen op een moment dat ze de halve wereld al tegen zich in het harnas hebben.
Yep, daarom hou ik het maar op een "foutje".
Ik hoop natuurlijk dat er aangetoond kan worden dat het anders is maar ik
vrees dat dat ijdele hoop is.
  zondag 30 juli 2006 @ 22:12:44 #129
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_40335063
quote:
Venezuelan President Hugo Chavez, visiting Tehran for talks with Iranian President Mahmoud Ahmedinejad, compared Israel's attacks on Lebanon to the Holocaust.

In their talks, the two anti-U.S. leaders pledged mutual support, Iranian state television reported.

"Israel is perpetrating the same acts against the Lebanese that Hitler perpetrated against the Jews - it is killing children and hundreds of innocent civilians," Chavez said in an interview with the Arabic satellite channel, Al Jazeera, on Saturday.

Chavez' two-day visit came as Iran faces renewed international criticism for its nuclear program and as a backer of Hezbollah, engaged in fighting with Israel since they captured two Israeli soldiers July 12.

The five permanent members of the U.N. Security Council on Friday reached a deal on a resolution that would give Iran until the end of August to suspend uranium enrichment or face the threat of economic and diplomatic sanctions.

Following talks, Chavez pledged that his country would "stay by Iran at any time and under any condition," state television reported.

Ahmedinejad said he saw in Chavez a kindred spirit.

"I feel I have met a brother and trench mate after meeting Chavez," Ahmedinejad was quoted as saying by state-run television. "We think Iran and Venezuela should share all experiences of each other, stay by each other and they have to be supporters of each other."
pi_40335080
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:10 schreef Doderok het volgende:

[..]

Om Hezbollah de schuld te kunnen geven?
The complot is growing...
Israel is een westers land.. een ookal zijn ze vaak niet echt behoudend tijdens hun aanvallen, ze zullen niet op commando burgers afslachten.
  zondag 30 juli 2006 @ 22:13:29 #131
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40335090
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:45 schreef Godslasteraar het volgende:
http://www.nytimes.com/2006/07/21/magazine/30wwln_lede.html?ex=1154404800&en=2d5918ed05f58b53&ei=5070

een bijzonder interessante analyse met o.a. waarom Israel handelt zoals het handelt, de strategie van Bush etc.

ik laat het maar even bezinken, en dan lees ik het nog maar eens
Ontzettend goed stuk.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_40335096
BG, voor je weer een topic verneukt, hier een discussie over hetzelfde onderwerp op een wat simpeler niveau voor de geestelijk zwakkere medemens, zoals jij:

Ey yo, Dat kan echt niet. Isreal-libanon
  zondag 30 juli 2006 @ 22:14:03 #133
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40335115
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:11 schreef opinionr het volgende:

[..]

Je reactie getuigd van "uitgeluldheid"
steek er nog een op stoner.
  zondag 30 juli 2006 @ 22:15:16 #134
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40335169
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:13 schreef Evil_Jur het volgende:
BG, voor je weer een topic verneukt, hier een discussie over hetzelfde onderwerp op een wat simpeler niveau voor de geestelijk zwakkere medemens, zoals jij:

Ey yo, Dat kan echt niet. Isreal-libanon
jij bent hier degene die een topic verneukt met je persoonlijke flame getroll op mij kankermongool.
pi_40335177
pi_40335275
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

steek er nog een op stoner.
Bedankt dat je mijn reactie nog even bevestigd
  zondag 30 juli 2006 @ 22:18:14 #137
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40335277
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:11 schreef Godslasteraar het volgende:
tsjakka:
[..]
interessant he dat sandmonkey......................

de reacties op dat stuk zijn trouwens wel grappig..

''Just go fuck yourself you wanker! How dare you speak in the name of slain chidlren, and evoke defeat and pride? Your only excuse is that you are young and stupid. So really, go fuck yourself really hard. Or better still, donate some of your money to the relief. I am ashamed to be share the same nationality with a piece of slime like you. What did your mother breast feed you, ingratitude?''
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40335399
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:13 schreef klez het volgende:

[..]

Ontzettend goed stuk.
Ja, die indruk heb ik ook, en ik zal het later nog eens herlezen. Ik moest dit stuk maar eens goed tot me door laten dringen.
pi_40335418
de afschuwelijke gevolgen van een menselijkschild:

bron
pi_40335488
22:43 Lebanese army says opens fire on IAF helicopters, stops them from landing (Reuters)

Het libanese leger begint ook te schieten dus.
Nu is het afwachten tot Syrië ook gaat schieten.
  zondag 30 juli 2006 @ 22:24:58 #141
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40335531
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:18 schreef opinionr het volgende:

[..]

Bedankt dat je mijn reactie nog even bevestigd
ben je echt zo achterlijk dat je hier zon ikbendebesteeniklulmensenuitwanneerzenietmeeropmeingaan discussie van moet maken?
moet je niet in de koffieshop zijn?
pi_40335572
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:23 schreef opinionr het volgende:
22:43 Lebanese army says opens fire on IAF helicopters, stops them from landing (Reuters)

Het libanese leger begint ook te schieten dus.
Nu is het afwachten tot Syrië ook gaat schieten.
Er zijn de laatste weken wel vaker meldingen geweest.
Niet vreemd als je bedenkt dat het leger voor een groot deel ook uit hezbollah aanhangers
bestaat.
pi_40335612
Inderdaad niets nieuws, natuurlijk beschermt Libanon hun eigen land met hun eigen leger.
pi_40335640
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

interessant he dat sandmonkey......................

de reacties op dat stuk zijn trouwens wel grappig..

''Just go fuck yourself you wanker! How dare you speak in the name of slain chidlren, and evoke defeat and pride? Your only excuse is that you are young and stupid. So really, go fuck yourself really hard. Or better still, donate some of your money to the relief. I am ashamed to be share the same nationality with a piece of slime like you. What did your mother breast feed you, ingratitude?''
vertel mij wat, ik (onder de naam Wolfhard) had een reactie geplaatst onder een andere post van Sandmonkey, en vervolgens kreeg ik deze reactie:

Cadavre Says:
July 30th, 2006 at 5:47 pm

Wolfhard,
It looks like you’re hot to play a little “find the quarter” with Dubby!

How exciting - a closet case Dutch Racist wondering if “her” yellow taffidile and “her” Joan Crawford Fuck Me Quick Pumps make him look fat.

You’re such a size queen Wolfhard.

If to condone what Israel is doing - killing SandNiggers and destroying Judaism - then please - share your inadequacies with the group.

PS - you do look fat in in Yellow Taffidile!

You sweaty little Porky Porker Wall FLower - sheesh girl - get a job.

zondag 30 juli 2006 @ 22:29:44 #145
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40335697
  zondag 30 juli 2006 @ 22:30:00 #146
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40335707
stel je voor dat hamas en hizbollah net zulke laffe wapens zouden hebben als israel. dan was het verhaal snel over.
pi_40335766
Dat zegt meer over de lafhartigheid van die organisaties dan over Israel.
pi_40335792
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:24 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ben je echt zo achterlijk dat je hier zon ikbendebesteeniklulmensenuitwanneerzenietmeeropmeingaan discussie van moet maken?
moet je niet in de koffieshop zijn?
Nee, zo achterlijk ben ik niet...
And I dont do drugs.. mmkay
Ik vond het alleen zo leuk om te zien hoe jij lekker toehapte.
Maar laat verder maar
  zondag 30 juli 2006 @ 22:32:32 #149
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40335803
het zegt heel veel over amerika eigenlijk.
  zondag 30 juli 2006 @ 22:33:05 #150
21467 franske19
Hit the deck!
pi_40335831
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Inderdaad niets nieuws, natuurlijk beschermt Libanon hun eigen land met hun eigen leger.
Als ze hen eigen land beschermen dan hadden Hezbollah al lang ontwapend en uit het zuiden verdreven.
pi_40335850
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

moet ik over israel en amerika gaan beginnen
Please do. Dan begin ik even over Syrie, Irak, Iran, Sudan, Egypte, Algerije, Somalie und so weiter.
pi_40335875
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:33 schreef franske19 het volgende:

[..]

Als ze hen eigen land beschermen dan hadden Hezbollah al lang ontwapend en uit het zuiden verdreven.
Dat was inderdaad verstandig geweest, maarja...
pi_40335885
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:30 schreef BaajGuardian het volgende:
stel je voor dat hamas en hizbollah net zulke laffe wapens zouden hebben als israel. dan was het verhaal snel over.
Uiteraard. Het opblazen van discotheken en stadsbussen vol met pubers is heldhaftig.
  zondag 30 juli 2006 @ 22:35:15 #154
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_40335937
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:33 schreef franske19 het volgende:

[..]

tsja machtspelletjes. grenzen op zoeken en hopen dat je scenario uitkomt.
komt het niet uit dan moet je toch wat?
pi_40335999
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:32 schreef BaajGuardian het volgende:
het zegt heel veel over amerika eigenlijk.
Inderdaad, dat ze verstandig zijn met wie ze als bondgenoot kiezen. Als ze dergelijke wapens aan Hezbollah of Hamas zouden leveren, zouden die Israel inclusief alle Joodse en Arabische burgers van de kaart vegen.

Israel heeft de superieure wapens, maar toont de verstandigheid en redelijkheid om redelijk terughoudend te zijn tegenover dergelijke vijanden.
pi_40336011
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Ze hebben veel laffere wapens

pi_40336315
The MoHamster Dance (zet het geluid aan)

http://aarons.cc/

link in Sandmonkey's blog
pi_40336481
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:36 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

[afbeelding]
De klederdracht is een beetje een mengeling van de KKK en Oostenrijkse jodelvrouwtjes.
  zondag 30 juli 2006 @ 22:58:20 #159
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_40336834
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:48 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

De klederdracht is een beetje een mengeling van de KKK en Oostenrijkse jodelvrouwtjes.
en turtle ninja hoofdbandjes
  zondag 30 juli 2006 @ 23:01:13 #160
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_40336945
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:48 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

verwestering ten top dus
  zondag 30 juli 2006 @ 23:08:12 #161
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40337171
CNN: Israel stopt 48 uur met haar bombardementen.
pi_40337203
Aah, dan heeft Hezbollah tijd om zich te hergroeperen

Nee, ik ben het niet eens met de targets die het IDF kiest maar ik vind wel dat ze nu moeten door gaan tot Hezbollah weg is. Hezbollah is een vloek voor het Libanese volk!
pi_40337204
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:36 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

[afbeelding]
Off-topic geleuter kan hier; http://forum.fok.nl/posttopic/49
pi_40337205
Wow, dat had ik niet verwacht...
pi_40337281
48 uur - nou ja het is een begin
pi_40337291
ik kom speciaal hier voor het internet na de nazi aanval op Libaneze kinderen

Israel heeft vandaag gelaten zien wie ze zijn
de moordende buitenaardse monster die geen mensenlevens kent

na deze laffe daad ben ik Israel en hun bondgenoten meer dan ooit gaan haten
dit is Israel een vervolging van Nazi

zij zijn de kinderen van de nazi

dit is mijn reactie op deze nazi daad
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_40337311
Whehe
pi_40337343
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:11 schreef Meki het volgende:

- Racistische onzin -
Doei Meki, log maar weer uit!
pi_40337375
Het komt wel in de buurt van nazi-praktijken, daar heeft Meki toch echt wel een punt.
pi_40337382
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:12 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Doei Meki, log maar weer uit!
dit raakt me diep

er zijn 60 kinderen dood door Israel
en dit moet iedereen afkeuren met alle woorden
  zondag 30 juli 2006 @ 23:14:00 #171
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40337387
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:08 schreef venomsnake het volgende:
CNN: Israel stopt 48 uur met haar bombardementen.
CNN meldt nu dat Israel 48 uur stopt met haar militaire campange, dus niet alleen met bombarderen..
pi_40337402
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:13 schreef SCH het volgende:
Het komt wel in de buurt van nazi-praktijken, daar heeft Meki toch echt wel een punt.
Whahaha

Ik kom niet meer bij hier!
pi_40337422
quote:
Het bombarderen van burgers, al dan niet bewust, heeft niets met het Nazisme te maken. De Amerikanen en Britten deden tijdens woII ook niet anders.
pi_40337475
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:15 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Het bombarderen van burgers, al dan niet bewust, heeft niets met het Nazisme te maken. De Amerikanen en Britten deden tijdens woII ook niet anders.
nee
Israel heeft vandaag een nazi daad begaan met het bewust moorden van 60 burgers
pi_40337499
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:14 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Whahaha

Ik kom niet meer bij hier!
pi_40337525
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:15 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Nou ja laat maar.
pi_40337526
Kom meki, vertel ons meer over nazi's!
pi_40337539
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:16 schreef Meki het volgende:

[..]

nee
Israel heeft vandaag een nazi daad begaan met het bewust moorden van 60 burgers
Het heeft 0,0% met Nazisme te maken. In praktisch iedere oorlog van 2000 voor christus tot 2006 na christus zijn burgers het slachtoffer geworden. In slechts 1 oorlog was er sprake van een partij die Nationaal Socialistisch was.
pi_40337576
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Kom meki, vertel ons meer over nazi's!
dat weet je zelf ook
Jullie steunen Israel om hun vergelding
nu moeten jullie Al Qaida steunen om hun vergelding tegen Israel
pi_40337604
quote:
jongen, het is nog niet te laat, waarom ga jij niet naar het centrum, fijn met je handtasje zwaaien
pi_40337609
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:18 schreef Meki het volgende:

[..]

dat weet je zelf ook
Steun jij dan Al Qaida Meki?
pi_40337630
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:18 schreef Meki het volgende:

[..]

dat weet je zelf ook
Al Qaida vermoord duizenden Sjiiten wereldwijd, waarom zouden ze in godsnaam het Sjiitische Hezbollah steunen?
pi_40337632
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:18 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Het heeft 0,0% met Nazisme te maken. In praktisch iedere oorlog van 2000 voor christus tot 2006 na christus zijn burgers het slachtoffer geworden. In slechts 1 oorlog was er sprake van een partij die Nationaal Socialistisch was.
hoeveel burgers en kinderen heeft Israel express dood gemaakt
pi_40337651
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Nul.
pi_40337652
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:19 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Steun jij dan Al Qaida Meki?
nee ik stgeun geen terroristen zowel Al Qaida of Israel
pi_40337663
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:20 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Nul.
pi_40337675
quote:

[..]

0
pi_40337699
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:20 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Nul.
nee nul ze ontkennen alles daar zijn ze goed
Israel weet wat ze hebben gedaan en daarom zijn ze gestopt met aanvallen
pi_40337708
Ze deden het per ongeluk expres.
pi_40337711
quote:

[..]

Zero.
pi_40337717
Jullie zijn echt weird en best wel eng eigenlijk.

Jullie geven echt geen zak om mensenlevens he. Laat ze maar doodmaken, het zijn toch maar moslims of Arabieren. Hoop oprecht dat jullie nooit kinderen krijgen en ze vergiftigen met dit soort denkbeelden.
pi_40337743
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Idd, SCH Israel wilt namelijk niet EXPRES burgers ombrengen. Israel weet dondersgoed hoe de pers en media daar op zal springen. Israel weet dat iedere dode burger extra steun voor Libanon en Hezbollah op zal leveren.
pi_40337749
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:21 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

0
ontkennen kan niet
we hebben het gezien op TV
alleen dode kinderen en vrouwen

60 totaal
pi_40337768
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:23 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Idd, SCH Israel wilt namelijk niet EXPRES burgers ombrengen. Israel weet dondersgoed hoe de pers en media daar op zal springen. Israel weet dat iedere dode burger extra steun voor Libanon en Hezbollah op zal leveren.
Ja hoor, slaap zacht
  zondag 30 juli 2006 @ 23:23:47 #195
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40337770
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:21 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

0
Yeah right. Die officier die van point-blank range zijn magazijn leegt op een kind wat ie al half neergeschoten heeft, heb je dan zeker even gemist?
Nee, dat is een 'incident.'
Hou toch op.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_40337794
Kom SCH, aslof we moeten stilstaan bij elke dode op de wereld. Er is zo enorm veel ellende in de wereld, hoe kom jij nog aan een normaal leven toe als je zo geshoqueerd bent door elke tragedie?
pi_40337795
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:22 schreef SCH het volgende:
Jullie zijn echt weird en best wel eng eigenlijk.

Jullie geven echt geen zak om mensenlevens he. Laat ze maar doodmaken, het zijn toch maar moslims of Arabieren. Hoop oprecht dat jullie nooit kinderen krijgen en ze vergiftigen met dit soort denkbeelden.
Wat een onzin SCH. Ik heb vanmiddag zelfs nog een asielzoeker een fiets gegeven.

Je snapt zelf toch wel dat Israel niet EXPRES burgerslachtoffers maakt. Jij als persmuskiet weet als geen ander hoe dat tegen Israel gebruikt kan worden.
pi_40337817
het zo goed zijn als de pro Israel dit in alle woorden afkeuren
en geen kant kiezen

ik kies toch ook geen kant van Hezbollah
pi_40337824
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:23 schreef Meki het volgende:

[..]

ontkennen kan niet

60 totaal
Het ging om expres, en Israel heeft geen belang bij het expres ombrengen van burgers.
pi_40337825
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:23 schreef Meki het volgende:

[..]

ontkennen kan niet

60 totaal
Dat ontkent niemand en dat vindt iedereen verschrikkelijk.
Het gaat om het woordje "expres" maar dat weet je zelf ook wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')