abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40329748
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:12 schreef manhattan het volgende:

[..]

Zo denkt de VS er ook over, en het zou mij helemaal niks verbazen als dit voor Bush een stok zou kunnen zijn om straks Iran binnen te vallen. In hoofdlijnen draait dit conflict eigenlijk om Iran en Amerika.
En helaas voor de Libanezen maar het zijn proefkonijnen. Wij mogen alvast "wennen" als Libanon qua burgerslachtoffers een picknick zal blijken vergeleken met de aanval op Iran.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  zondag 30 juli 2006 @ 19:15:46 #52
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40329762
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:12 schreef manhattan het volgende:

[..]

Zo denkt de VS er ook over, en het zou mij helemaal niks verbazen als dit voor Bush een stok zou kunnen zijn om straks Iran binnen te vallen. In hoofdlijnen draait dit conflict eigenlijk om Iran en Amerika.
Meer om Engeland dat de boel slecht geregeld heeft na WO II.
pi_40329778
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:15 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

En helaas voor de Libanezen maar het zijn proefkonijnen. Wij mogen alvast "wennen" als Libanon qua burgerslachtoffers een picknick zal blijken vergeleken met de aanval op Iran.
Dat is jouw invulling.

Iran zal direct de aanval openen op Israel, en dan moet je eens kijken hoeveel duizenden slachtoffers er vallen. Dit ligt wel iets gecompliceerder......
pi_40329923
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:15 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Meer om Engeland dat de boel slecht geregeld heeft na WO II.
pi_40330170
wel heftige beelden op rtl 4, zijn we niet gewend...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_40330221
Die blogs zijn verdomde interessant

When the People are the Source of Dictatorship

It's certainly a negative thing to have a totalitarian regime that oppresses its people. It's even worse to have a society in which the people themselves oppress their fellow citizens if they choose to have opinions that contradicts to what the majority believes in. But it is definitely a disaster to have both, because it seems that you can't fix one you without fixing the other, and at the same time it is almost impossible to fix both simultaneously.

I read two news articles recently that show how the people in Egypt oppress their fellow citizens, or even think they don't have the right to be citizens, just because they choose to be different than the rest of the herd.......................

http://egyptianperson.blo(...)of-dictatorship.html
pi_40330334
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:32 schreef Slayage het volgende:
wel heftige beelden op rtl 4, zijn we niet gewend...
Om vervolgens een topic te hebben over Surinaamse zangvogeltjes.
  zondag 30 juli 2006 @ 19:40:54 #59
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40330356
quote:
Egypt summons Israeli ambassador over Qana attack

Egypt summoned Israel's ambassador to Cairo on Sunday to express its outrage over an Israeli air strike in Lebanon that killed more than 60 civilians, the Foreign Ministry said in a statement.

"Egyptian Foreign Minister Ahmed Aboul Gheit, following his return from a brief trip to Damascus, summoned the Israeli ambassador to Cairo, Shalom Cohen, to inform him of Egypt's severe anger and complete condemnation of the Israeli strike on civilians in Lebanon," the statement said. (Reuters)
quote:
Iran hardline forces readying for revenge on Israel

Iran's hardline forces should ready themselves to take revenge on Israel and the United States for the offensive on Lebanon, the head of the Revolutionary Guards was quoted as saying on Sunday.

"The Basij and Revolutionary Guards should prepare to get even with the Zionists and Americans," Yahya Rahim-Safavi was quoted as telling Islamic militiamen by the conservative Fars news agency. (Reuters)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 30 juli 2006 @ 19:40:55 #60
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40330357
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:39 schreef Incomplete het volgende:

[..]

je zit te lang te fokken.
pi_40330395
quote:

[..]

Het leven moet, ondanks die ellende, ook een beetje leuk blijven. iemand een idee hoelaat de film: Grrijpstra en de gier begint ?
pi_40330406
quote:
post van mij uit het vorige topic:
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:12 schreef Godslasteraar het volgende:
goed, de blog-reports

Here a Christian mob smashes a car in Beirut for displaying a Hezbollah logo. My friend Carine says the atomosphere reeks of impending sectarian conflict like never before. Another Lebanese blogger quotes a radical Christian war criminal from the bad old days who says the civil war will resume a month after Israel cools its guns: "Christians, Sunnis and Druze will fight the 'fucker Shia', with arms from the US and France."
http://www.michaeltotten.com/archives/001203.html
en zo waren er meer berichten, ook hier op de blog van Sandmonkey:
http://www.sandmonkey.org/2006/07/30/foreboding/
pi_40330441
Libanese christenen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40330458
quote:

[..]

was wel een leuk stukje, mijn surinaamse buurman heeft ook van die vogels en doet ook mee met die dingen, dacht misschien zie em wel langskomen, maar het ging over amsterdam en niet den haag, die vogels kunnen echt een hels kabaal maken zeg...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_40330492
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:42 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

post van mij uit het vorige topic:
[..]

en zo waren er meer berichten, ook hier op de blog van Sandmonkey:
http://www.sandmonkey.org/2006/07/30/foreboding/
je valt in herhaling glasnost
-Rabia Al-Basri
pi_40330509
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:42 schreef manhattan het volgende:

[..]

Het leven moet, ondanks die ellende, ook een beetje leuk blijven. iemand een idee hoelaat de film: Grrijpstra en de gier begint ?
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=20129&titel=Grijpstra_&_De_Gier
-Rabia Al-Basri
pi_40330512
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

die vogels Surinamers kunnen echt een hels kabaal maken zeg...
Ervaringdeskundige (maar wel gezelli mensen )
pi_40330518
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:40 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

je zit te lang te fokken.
-Rabia Al-Basri
pi_40330589
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:47 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Ervaringdeskundige (maar wel gezelli mensen )
ook inderdaad , zekers gezellige mensen
-Rabia Al-Basri
  zondag 30 juli 2006 @ 19:51:46 #70
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40330615
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40330689
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

je valt in herhaling glasnost
yep, maar de berichtjes in die blogs waren de interessantste die ik dit weekeinde gezien heb. En die berichtjes kunnen ook zeer relevant zijn voor wat er na de Israelische akties gaat komen.

Verder, al die berichten over de publieke opinie van de Arabische straat etc etc hoor ik al mijn hele leven, en die opinie heeft nooit gevolgen. Goh, de Arabieren/Iraniërs hebben een hekel aan Israel, niet echt baanbrekend nieuws. "Ja maar nu hebben ze wel zo'n hekel aan Israel, nu willen ze, anders dan in het verleden toen ze de Israeliërs in zee wilden drijven, de Israeliërs ...eeeuh .... in zee drijven."
Hoe voorspelbaar

edit: ik doel dus op die post van zakjappanertje, en de experts die "waarschuwen".
Ik bibber
pi_40330802
quote:
heftig heh, ben alleen nooit naar een wedstrijd geweest in het sukru saracoglu stadion , komt nog wel een keer inshallah
-Rabia Al-Basri
pi_40330938
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:54 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

yep, maar de berichtjes in die blogs waren de interessantste die ik dit weekeinde gezien heb. En die berichtjes kunnen ook zeer relevant zijn voor wat er na de Israelische akties gaat komen.

Verder, al die berichten over de publieke opinie van de Arabische straat etc etc hoor ik al mijn hele leven, en die opinie heeft nooit gevolgen. Goh, de Arabieren/Iraniërs hebben een hekel aan Israel, niet echt baanbrekend nieuws. "Ja maar nu hebben ze wel zo'n hekel aan Israel, nu willen ze, anders dan in het verleden toen ze de Israeliërs in zee wilden drijven, de Israeliërs ...eeeuh .... in zee drijven."
Hoe voorspelbaar

edit: ik doel dus op die post van zakjappanertje, en de experts die "waarschuwen".
Ik bibber
niets nieuws onder de horizon inderdaad, arabieren/iran blijft een zooitje, maarja we weten niet waar dit allemaal heen gaat natuurlijk...

is die siniora een italiaan ofzo? klinkt wel italiaans

wat een kut kop heeft die gast in je ava zeg, die gast van bottom en the young ones toch?
-Rabia Al-Basri
pi_40330975
quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

heftig heh, ben alleen nooit naar een wedstrijd geweest in het sukru saracoglu stadion , komt nog wel een keer inshallah
Dan ga ik met je mee
pi_40331033
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:05 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dan ga ik met je mee
doen we , wordt wel komende zomer dan, want dit jaar gaat niet meer lukken naar istanbul gaan
-Rabia Al-Basri
  zondag 30 juli 2006 @ 20:08:28 #76
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_40331048
Wat ik me afvraag, de beelden ziende op het journaal, waarom arabieren altijd dingen moeten slopen als ze demonstreren.
Ze slopen het VN gebouw. Ik geloof zon beetje het enige internationale apparaat wat deze aanval WEL FEL veroordeeld.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_40331067
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

niets nieuws onder de horizon inderdaad, arabieren/iran blijft een zooitje, maarja we weten niet waar dit allemaal heen gaat natuurlijk...

is die siniora een italiaan ofzo? klinkt wel italiaans
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fouad_Siniora
quote:
wat een kut kop heeft die gast in je ava zeg, die gast van bottom en the young ones toch?
Alan B'stard, mijn goeroe
  zondag 30 juli 2006 @ 20:11:09 #78
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_40331140
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:09 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fouad_Siniora
[..]

Alan B'stard, mijn goeroe
New Statesman

http://www.youtube.com/watch?v=O8kETVV2s8g&search=b%27stard
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_40331142
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:08 schreef 456 het volgende:
Wat ik me afvraag, de beelden ziende op het journaal, waarom arabieren altijd dingen moeten slopen als ze demonstreren.
Ze slopen het VN gebouw. Ik geloof zon beetje het enige internationale apparaat wat deze aanval WEL FEL veroordeeld.
moslims en logica hé
pi_40331317
En zo slim ook. Hun enige 'vriend' in de buurt.
Beiroet: de gekste!
pi_40331438
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:11 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

moslims en logica hé
-Rabia Al-Basri
pi_40331506
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:21 schreef Slayage het volgende:
Daar heb je wel gelijk in. Auw.
Het was in opdracht van Hezbollah dus we kunnen het die zielen niet kwalijk nemen.
Ze waren wan-hó-pig.

(Stuítend voorzitter)
pi_40331679
quote:
Dat snap ik nou ook niet hé.
Waarom moeten die arabieren zich toch altijd aanstellen.
Ze doen net alsof ze elke dag geslacht worden.

Dat snap ik niet.
pi_40331767
Hezbollah wil koste wat kost geen vredesmacht in Zuid-Libanon. De VN nu alvast een beetje bang maken past daar keurig in. Die UNIFIL gasten die er nu zitten zijn nutteloos en worden nog net getolereerd.
pi_40331769
Die arabieren mogen zich wel eens in ons verplaatsen, we kunnen nauwelijks de olie betalen.
  zondag 30 juli 2006 @ 20:38:56 #86
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40331983
quote:
Hey, het is niet voor het eerst dat een VN gebouw bestormt wordt.

Israel gooit er gelijk een bom op, en maakt 4 doden. Kijk, dan dóe je tenminste nog eens wat.
Daadkrachtig enzo.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_40332058
Het zou goed zijn als de VN ter plaatse onderzoek verricht.

Bron: 'Israël niet verantwoordelijk voor bloedbad'

'Israël niet verantwoordelijk voor bloedbad'
Gepost door Joop (Athlon_2o0o) - Bron: NU.nl
Gepubliceerd: zondag 30 juli 2006 @ 20:35
Het leger van Israël zet vraagtekens bij de omstandigheden van het bloedbad in het Zuid-Libanese stadje Qana. Israël stelt dat het leger het gebouw zeven uur voor de werkelijke aanval al had aangevallen. Daarna zou een andere raket de zware klap uitgedeeld hebben.

"Zover wij het begrijpen, is dit gebouw aangevallen door een Israëlisch gevechtsvliegtuig tussen middernacht en één uur, ongeveer zeven uur voor de zware treffer" waarbij de doden vielen, aldus Amir Eshel van de Israëlische luchtmacht. "De eerste berichten van slachtoffers kwamen pas tussen acht uur en half negen binnen".

De grote aanval op het gebouw moet volgens het Israëlische leger dus door een niet-Israëlische raket gebeurd zijn. Hierbij spraken ze geen vermoedens uit wie dan de raket wel afgeschoten zou kunnen hebben. Israël heeft op het bewuste tijdstip wel op vijfhonderd meter afstand doelen bestookt. Eshel zegt dat daarbij alle vooraf gekozen doelwitten getroffen werden, dus ook die kunnen het gebouw in Qana niet geraakt hebben.

Het Rode Kruis stelt dat er zestig doden zijn gevallen bij de aanval. Onder andere de Europese Unie, de Verenigde Staten en de Verenigde Naties hebben de aanval veroordeeld.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zondag 30 juli 2006 @ 20:44:04 #88
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_40332196
Tsja ik had het ook al gelezen. Akelig genoeg heb ik er helemaal geen moeite mee te geloven dat het gebouw is opgeblazen om stemmen voor hezbollah te werven.......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_40332478
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:44 schreef deedeetee het volgende:
Tsja ik had het ook al gelezen. Akelig genoeg heb ik er helemaal geen moeite mee te geloven dat het gebouw is opgeblazen om stemmen voor hezbollah te werven.......
Ah, nóg zo'n radicalist
pi_40332480
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:31 schreef Nee het volgende:
Die arabieren mogen zich wel eens in ons verplaatsen, we kunnen nauwelijks de olie betalen.
ah, daar zijn onlangs nog een rapport en de nodige artikelen over verschenen. De VS en vooral Europa raken die hoge olieprijzen nauwelijks. Dus nauwelijks een negatieve invloed op de economie. Het zijn vooral de arme opkomende economieën die onder de hoge prijzen leiden, zoals India.
Pas vanaf een olieprijs van zo'n 100 dollar per vat zou het vervelend voor het Westen worden.
  zondag 30 juli 2006 @ 20:56:21 #91
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_40332606
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:31 schreef CeeJee het volgende:
Hezbollah wil koste wat kost geen vredesmacht in Zuid-Libanon. De VN nu alvast een beetje bang maken past daar keurig in. Die UNIFIL gasten die er nu zitten zijn nutteloos en worden nog net getolereerd.
Nou, dat lijkt me juist wel handig voor Hizballah. Dertig kilometer buffervlees die voorkomt dat Israeli's je raketposten aanvallen. Wat wil je nog meer?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_40332611
quote:
Iran verwerpt voorwaarden resolutie.

De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft zondag de voorwaarden van een ontwerpresolutie verworpen die Iran oproept te stoppen met uraniumverrijking. Volgens hem heeft het volk van Iran het recht om zelf nucleaire brandstof te produceren.

Frankrijk diende woensdag in de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties de ontwerpresolutie in waarin wordt geëist dat Teheran op 31 augustus stopt met zijn nucleaire activiteiten. Voldoet de islamitische republiek hier niet aan, dan dreigt de Veiligheidsraad met sancties.

De permanente leden van de Veiligheidsraad en Duitsland beloven Iran een aantal politieke en economische prikkels als het stopt met zijn nucleair programma. Iran heeft gezegd pas op 22 augustus te zullen reageren op dit aanbod, veel te laat naar de mening van de betrokken Westerse landen.
De Wolf komt steeds meer uit zijn hol...........
  zondag 30 juli 2006 @ 21:08:02 #93
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_40332986
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:56 schreef manhattan het volgende:

[..]

De Wolf komt steeds meer uit zijn hol...........
Iran heeft gewoon recht op kernwapens
pi_40333044
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:08 schreef dvdfreak het volgende:
Als dat de argumentatie is geldt het recht van de sterkste; dan pakken we ze af.
  zondag 30 juli 2006 @ 21:12:19 #95
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_40333109
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:10 schreef Recovering het volgende:

[..]

Als dat de argumentatie is geldt het recht van de sterkste; dan pakken we ze af.
Zonder hulp van USA stelt Israel niet zoveel voor
pi_40333429
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:08 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

Nee, dat hebben ze niet.
pi_40333525
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:12 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

Zonder hulp van USA stelt Israel niet zoveel voor
Dat is bull natuurlijk.
pi_40333718
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:40 schreef rutger05 het volgende:
Het zou goed zijn als de VN ter plaatse onderzoek verricht.

Bron: 'Israël niet verantwoordelijk voor bloedbad'

'Israël niet verantwoordelijk voor bloedbad'
Gepost door Joop (Athlon_2o0o) - Bron: NU.nl
Gepubliceerd: zondag 30 juli 2006 @ 20:35
Het leger van Israël zet vraagtekens bij de omstandigheden van het bloedbad in het Zuid-Libanese stadje Qana. Israël stelt dat het leger het gebouw zeven uur voor de werkelijke aanval al had aangevallen. Daarna zou een andere raket de zware klap uitgedeeld hebben.

"Zover wij het begrijpen, is dit gebouw aangevallen door een Israëlisch gevechtsvliegtuig tussen middernacht en één uur, ongeveer zeven uur voor de zware treffer" waarbij de doden vielen, aldus Amir Eshel van de Israëlische luchtmacht. "De eerste berichten van slachtoffers kwamen pas tussen acht uur en half negen binnen".

De grote aanval op het gebouw moet volgens het Israëlische leger dus door een niet-Israëlische raket gebeurd zijn. Hierbij spraken ze geen vermoedens uit wie dan de raket wel afgeschoten zou kunnen hebben. Israël heeft op het bewuste tijdstip wel op vijfhonderd meter afstand doelen bestookt. Eshel zegt dat daarbij alle vooraf gekozen doelwitten getroffen werden, dus ook die kunnen het gebouw in Qana niet geraakt hebben.

Het Rode Kruis stelt dat er zestig doden zijn gevallen bij de aanval. Onder andere de Europese Unie, de Verenigde Staten en de Verenigde Naties hebben de aanval veroordeeld.
Net zoals ze er niets mee te maken haden toen ze in 1996 100 burgers doodden die bescherming hadden gezocht op de VN basis in Qana?
  zondag 30 juli 2006 @ 21:37:17 #99
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40333889
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:32 schreef Doderok het volgende:

[..]

Net zoals ze er niets mee te maken haden toen ze in 1996 100 burgers doodden die bescherming hadden gezocht op de VN basis in Qana?
Ja, en niet te vergeten de miljoenen slachtoffers van de vijanden van Israel.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zondag 30 juli 2006 @ 21:39:44 #100
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_40333974
Je weet toch dat joden handelaren zijn?

Nou liep Moos met een dooie Hezbollahstrijder te sjouwen dwars door Libanon.
Komt-ie Bram tegen.
Zegt Bram: "Joh, wat loop jij met zo'n dooie Hezbollahstrijder te sjouwen, daar zit toch helemaal geen handel in?"
Waarop Moos zegt: "Zal jij weten, d'r zit zeker voor driehonderd euro lood in hem!"
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')