abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40338839
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Goed om daar dan eens wat meer de nadruk op te leggen misschien?
De meeste posters die inzien dat Hezbollah en andere radicale terroristische groeperingen de weerzinwekkende schuldigen zijn in het conflict betreuren de onschuldige burgers die hiervan het slachtoffer worden. Ik besef heel goed dat Libanon en de Libanese burgers geen aanleiding hebben en niets te winnen hebben bij een strijd tegen Israel. De Hezbollah gaat gewoon door met hun aanvallen vanaf het grondgebied van Libanon, terwijl zij weten dat Libanon en de goedwillende burgerbevolking het slachtoffer hiervan worden. De Hezbollah blijft gewoon doorgaan met het hun weerzinwekkende strijd, ook al is deze strijd compleet tegenstrijdig met de belangen van Libanon en de Libanese burgerbevolking . Hezbollah geeft niets om de burgerbevolking. Niets om de burgerbevolking van Israel en niets om de burgerbevolking van Libanon.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_40338862
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:52 schreef Doderok het volgende:

[..]

Ik dacht dat het om de ontvoerde soldaten ging?
Ook, maar in ieder IDF persbericht vanaf dag een stond duidelijk dat het doel was het uitschakelen van Hezbollah en het stoppen van de raketaanvallen.
pi_40338882
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:51 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Dat doet Hezbollah al jaren.
ze hebben maar 30 burgers dood gemaakt
Israel 500 waaronder 100 kinderen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_40338892
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:52 schreef manhattan het volgende:

[..]

Klinkt interesant.....
Besloten al in 1993 dat ze het vredesproces om zeep zouden helpen (Hamas). De filantropen bejubelen een zelfmoordaanslag in een bus. Twintig mensen vermoord.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40338906
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:49 schreef Meki het volgende:

[..]

als Israel nu niet wordt veroordeeld en niet wordt afgeschuwt door Internationale gemeenschap
dan mag Libanon ook zoveel Israeliers dood maken
Meki. Zie toch eens in dat het de Hezbollah is die aan de wortels van de ceders van Libanon knaagt en niet Israël.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_40338929
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:50 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Oog om oog tand om tand.
Is dat wijs denk je?
nee maar USA vindt dat wel wijs

Israel lokt Al Qaida
eens of niet
pi_40338954
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:49 schreef Meki het volgende:

[..]

als Israel nu niet wordt veroordeeld en niet wordt afgeschuwt door Internationale gemeenschap
dan mag Libanon ook zoveel Israeliers dood maken
Onzin.

Maar die veroordeling is er wel hoor. Steun voor Israel is vooral op Fok te vinden
pi_40338979
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:55 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Meki. Zie toch eens in dat het de Hezbollah is die aan de wortels van de ceders van Libanon knaagt.
dat zie ik
ik zou Israel toejuichen als ze Hezbollah hebben vermoord
maar nee ZIJ LEVEN NOG en wie heeft Israel dood gemaakt juist burgers
daarover wordt ik boos enkel om de slachtoffers van burgers

heb je mij zien dat ik terroristen toejuich zelfs de israelische militairen zijn voor mij terroristen
ik heb een hart voor kinderen en burgers
pi_40338993
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin.

Maar die veroordeling is er wel hoor. Steun voor Israel is vooral op Fok te vinden
die zijn onmenselijk
die kunnen net zo goed 11 september steunen
pi_40339015
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Je wekt de indruk dat je die doden allemaal logisch vindt en eigen schuld en wijs mij maar posts aan waarin je zo ontzettend je medeleven je betuigt. Het is allemaal van dat laffe: 'Het is niet goed maar hullie begonnen"
Dat is jouw indruk maar geen goede SCH.
Soms, heel soms, ben ik in staat enige nuance in mijn posts aan te brengen.

Laten we het verder on-topic houden. (anders mail maar)
pi_40339036
je kan wel zien hier wie er rond 40-50 met ze handje in de lucht stond te wapperen, wanneer diegene dan zou leven...... drama
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40339047
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin.

Redeloze en ziekelijke haat tegenover Israël en Joden in het algemeen is ook genoeg op Fok te vinden. Kijk maar eens goed.
pi_40339059
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:54 schreef Apropos het volgende:

[..]

Besloten al in 1993 dat ze het vredesproces om zeep zouden helpen (Hamas). De filantropen bejubelen een zelfmoordaanslag in een bus. Twintig mensen vermoord.
Natuurlijk, de chomeini's van deze wereld hebben geen enkel belang bij vrede. Islamitische wereldheerschappij moet er komen!
pi_40339102
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:01 schreef manhattan het volgende:

[..]

Natuurlijk, de chomeini's van deze wereld hebben geen enkel belang bij vrede. Islamitische wereldheerschappij moet er komen!
nee kinderenmoordenaars aan de top
oow nee die is er al Israel en USA
  maandag 31 juli 2006 @ 00:02:36 #290
132605 kawotski
Il Dottore
pi_40339105
regelt iemand ff een bus voor die arme mensen in het zuiden van Libanon.. zijn we ook weer van het slappe excuus af dat die onschuldige mensen daar niet weg kunnen
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_40339114
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:02 schreef kawotski het volgende:
regelt iemand ff een bus voor die arme mensen in het zuiden van Libanon.. zijn we ook weer van het slappe excuus af dat die onschuldige mensen daar niet weg kunnen
ook een bus voor Israel
  maandag 31 juli 2006 @ 00:04:18 #292
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40339151
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:50 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Oog om oog tand om tand.
Is dat wijs denk je?
Nee, maar dat is wel het beleid van Israël, de laatste tientallen jaren.
Aanslag hier, bombardement daar, aanslaag daar, bombadement hier. Continu.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_40339172
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:02 schreef kawotski het volgende:
Ja, hebben ze geen pakezels meer?

Die hadden ze zelfs in Afghanistan.
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 00:05:40 #294
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40339189
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:55 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Meki. Zie toch eens in dat het de Hezbollah is die aan de wortels van de ceders van Libanon knaagt en niet Israël.
Nog even en Israel en haar apologisten gaan beweren dat er Hezbollah-piloten in die Israelische jets zaten die vanmorgen de kinderen gebombardeerd hebben.
pi_40339200
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:04 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Nee, maar dat is wel het beleid van Israël, de laatste tientallen jaren.
Aanslag hier, bombardement daar, aanslaag daar, bombadement hier. Continu.
Wat Israel nu doet is volkomen terecht.
pi_40339209
Israël toont haar goede wil.

Bron: Israël staakt vuur voor 48 uur

Israël staakt vuur voor 48 uur
Gepost door Joop (Athlon_2o0o) - Bron: CNN
Gepubliceerd: zondag 30 juli 2006 @ 23:24
Israël zal de komende 48 uur geen bombardementen uitvoeren op Zuid-Libanon. Op die manier kan de aanval op een gebouw in Qana onderzocht worden en kunnen hulpgoederen naar het getroffen gebied gestuurd worden. Een woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft gemeld dat Israël daarmee ingestemd heeft. Tijdens een bombardement op deze stad werd een gebouw geraakt waarin voornamelijk burgers zaten. Er zijn ongeveer zestig doden gevallen.

Het Israëlische leger beweerde eerder vandaag dat zij mogelijk niet achter de aanval zouden zitten. Veel landen en internationale organisaties hebben de bombardementen veroordeeld, waardoor de druk op Israël toenam om tot dit korte bestand te komen.

Woordvoerder Adam Ereli heeft gezegd dat Israël de bombardementen moet staken, maar dat ze wel actie mogen ondernemen tegen doelen die een aanval op Israël voorbereiden. Het staken van de bombardementen geeft de Libanese burgers een veilige mogelijkheid om te vluchten naar het noorden van het land.
pi_40339255
Wij willen wat meer Condoleeza op het scherm en geen KoffieBoon Annan meer, die doodsaaie man moet heel snel van het toneel verdwijnen, het maakt me niet uit hoe het gebeurt, als het maar snel gebeurt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40339256
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:05 schreef manhattan het volgende:

[..]

Wat Israel nu doet is volkomen terecht.
Maar wel disproportioneel.
pi_40339260
Ze hebben nu dus twee dagen de tijd om hun koffers te pakken. Graag de grenzen hier op slot houden.....
  maandag 31 juli 2006 @ 00:08:10 #300
132605 kawotski
Il Dottore
pi_40339261
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:02 schreef Meki het volgende:

[..]

ook een bus voor Israel
die redden zich wel als ik de media moet geloven, we moeten ons zorgen maken over al die onschuldige Libanezen die de pamfletten hebben gemist. Hoeveel Libanezen maken zich echt zorgen over hun landgenoten
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')