Hebben we het over Jeltje?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:05 schreef Apropos het volgende:
Wat zijn dit voor vreselijke mensen, Harry?
Een vervelende betweterige pot met een feministische attitudequote:Op zondag 30 juli 2006 21:05 schreef Apropos het volgende:
van Traa was volgens mij van D66, hij werd in 1994 in de vangrail gereden, omdat hij nogal z'n mondje roerde inzake de IRT affairequote:Op zondag 30 juli 2006 21:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Een vervelende betweterige pot met een feministische attitude
wat ze al niet boven kan brengen bij mensenquote:Op zondag 30 juli 2006 21:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Een vervelende betweterige pot met een feministische attitude
De IRT ging over opsporingsmethoden geloof ik. van Traa was nogal ijverig en stelde teveel kritische vragen, vandaar dat ongeluk..quote:Op zondag 30 juli 2006 21:16 schreef Apropos het volgende:
Ja, Van Traa, zo heette hij! Volgens mij overleed hij trouwens pas drie of vier jaar later.
En dat was nog voor ik kon stemmen he. M'n pa voelde het bloed al wegtrekken onder z'n nagels, dat weet ik nog goed. Maar ja, in zo'n geval heb je ook nog een moeder met rare nukken he?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:16 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
wat ze al niet boven kan brengen bij mensen
Ja, in 1997.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
De IRT ging over opsporingsmethoden geloof ik. van Traa was nogal ijverig en stelde teveel kritische vragen, vandaar dat ongeluk..![]()
Tja. Of het in dit specifieke geval zo is weet ik niet, maar ik zie Hezbollah er makkelijk voor aan een groot aantal Libanezen te doden voor eigen gewin.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:18 schreef Apropos het volgende:
'Israël niet verantwoordelijk voor bloedbad'
Wat hiervan te denken? Israel maakt op cynische wijze een hoop slachtoffers, maar wanneer ze iets aanvechten, hebben ze meestal minstens deels gelijk (zoals in het geval van dat Palestijnse joch en ''Jeningrad'').
O, okee. In mijn herinnering was het 94, maar de wikipedia geeft je gelijk, zie ikquote:
Ik heb geen idee. Heb die man alleen een keer aan de telefoon gehad maar nooit in het echt gezien.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:05 schreef Apropos het volgende:
Ook weer klaar.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ff de was ophangen.
Eerder voor het homoschap.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ook weer klaar.
Nog even en ik ben klaar voor kinderen.![]()
Dat zou kinderen schelen.quote:
Ik heb een uurtje geleden lekker de kleine in bad gedaan en daarna in bed gestoptquote:Op zondag 30 juli 2006 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ook weer klaar.
Nog even en ik ben klaar voor kinderen.![]()
Dat schrikt meteen wel weer afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |