NICEquote:
ik wil ze je ook wel sturen als je terug in NL bent en je hebt ze nog niet gevonden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 03:12 schreef koffiegast het volgende:
mmh iemand die weet waar ik densha otoko 5 en hoger kan zien...youtube gaat maar tot 4 en kben op vakantie in usa, downen gaat niet egt (niet mijn laptop..) of zijn ze in principe allemaal verdwenen?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:49 schreef outcast_within het volgende:
heb summer snow de eerst 20 min gekeken. wel over the top een beetje zeg.
doof broertje
zusje. moest meteen aan bob denken.
en bob ik bedoel fietsenmaker
edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Broertje ziet dat zusje kerel die erbij staat mss tof vind.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Staat u ook op de bus te wachten?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:07 schreef SureZal het volgende:
kan iemand mij ff een linkje van Summer Snow mailen
Jammer dat iemand het weer moet verpestenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:23 schreef Sh0g het volgende:
[..]
ik wil ze je ook wel sturen als je terug in NL bent en je hebt ze nog niet gevonden.
MIJN GOD OREALO!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik kwam dit ouwe topic toevallig van je tegen: Ik moet surfen, maar ik kan het niet
GENIAAL!!!![]()
![]()
![]()
![]()
En wat duurde het lang voor ze doorhadden dat het fake was en zelfs daarna waren er nog wat die serieus reageerden of je probeerden uit te lachen
![]()
Damn dit had ik ff nodig tussen het leren door, bedankt!![]()
jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef Orealo het volgende:
[..]
Staat u ook op de bus te wachten?
Kurosagi.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef AlohaXa het volgende:
Okeej, ik heb dit topic globaal een beetje gevolgd en ik wil er graag eentje proberen.
Maar ik heb een paar richtlijnen.
o. Het moet een romcom zijn, zoals de eerder genoemde my sassy girl
o. Geen 50 afleveringen , maar gewoon kort rond de 20 uur ofzo
o. Compleet, dus dat ik niet elke week hoeft te wachten
o. Goede ondertiteling moet aanwezig zijn (engels is prima)
o. Oh en het moet redelijk makkelijk te vinden zijn (via een torrent oid).
Welke raden jullie mij aan?![]()
ow en als dit niet de bedoeling was en dat ik mij zelf meer in moet lezen, dan beschouw dit bericht maar als niet geschreven
Hmm ik zal het wel proberen, maar klinkt niet als een romantische comediequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:17 schreef Orealo het volgende:
[..]
Kurosagi.
Gaat over een gozer wiens vader vermoord is door een shirosagi.
Shirosagi zijn 'uitbuiters' mensen die frauderen om zo geld van unschuldige mensen af te troggelen, dit is ook bij zijn vader gebeurd, hij zag geen andere oplossing dan z'n familie te vermoorden, echter, Kurosaki overleefde.
Sindsdien noemt hij zichzelf Kurosagi (zwarte 'uitbuiter') en neem hij de taak opzich om alle shirosagi te frauderen, en zo het geld terug te brengen naar de gefraudeerde.
Zelf word hij ook gezogt door de politie, mooi verhaal over hoe hij geld van mensen aftroggeld, en hoe hij de politie te slim af moet zijn!
Z'n uiteindelijke doel is de shirosagi te pakken die z'n vader heeft uitgebuit.
Oooh sorry, ik dacht te lezen dat het geen romcom moest zijn!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Hmm ik zal het wel proberen, maar klinkt niet als een romantische comedie
en het zijn 2 afleveringen?
dank je wel, dan ga ik die eens proberen te ahum .. kopenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:33 schreef Orealo het volgende:
[..]
Oooh sorry, ik dacht te lezen dat het geen romcom moest zijn!
Voor romcom moet ik zeker Summer Snow aanraden!
Gaat over een familie van 2 broers en 1 zus, ouders zijn overleden.
Oudste broer probeert familie te runnen, op zijn unieke manier probeert ie de familie aan alle kanten te ondersteunen, op een gegeven moment ontmoet hij een meisje, en dat wordt een mooi verhaal.
Summer Snow
die heeft 11 afleveringen.
Klinkt als het plot van "Party of Five", de Canadese serie uit de jaren '90, eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:33 schreef Orealo het volgende:
[..]
Oooh sorry, ik dacht te lezen dat het geen romcom moest zijn!
Voor romcom moet ik zeker Summer Snow aanraden!
Gaat over een familie van 2 broers en 1 zus, ouders zijn overleden.
Oudste broer probeert familie te runnen, op zijn unieke manier probeert ie de familie aan alle kanten te ondersteunen, op een gegeven moment ontmoet hij een meisje, en dat wordt een mooi verhaal.
Summer Snow
die heeft 11 afleveringen.
Die serie is het zeker waard, Natsuo vind ik echt tof (als acteur en de persoon die hij hier speelt)quote:Op maandag 4 september 2006 03:16 schreef SureZal het volgende:
"Natsu no yuki" is idd erg leuk, ben nu ep 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SARS is er nog mee bezigquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:58 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ben nu zelf bij episode 6 van IWGP aanbeland, maar kan er niet meer gesubbed vinden..
Cool !quote:
Oorlogsdrama, nu niet zo'n zin inquote:Op woensdag 6 september 2006 19:50 schreef Orealo het volgende:
[..]
Cool !!
Ondertussen ga ik zo over een minuut of 10 de eerste ep van Yoshitsune kijken.
Lange serie, iets van 49 afleveringen!
Ik heb ff zitten zoeken, omdat de serie mij ook wel interessant leek:quote:Op zondag 3 september 2006 22:58 schreef Orealo het volgende:
Hoi, ik wil graag Dragon Zakura zien, maar kan geen fansubs vinden.
hint hint
quote:
Ah, mijn excuses. Ik edit hem wel ff (hopelijk heb je hem in je favorietenquote:Op donderdag 7 september 2006 07:22 schreef Orealo het volgende:
[..]
![]()
!!
Dankjewel!
officieel mag je niet linken naar sites als dat, kan je op fok wel gezeur mee krijgen..
Zo, veel succes. Ik heb 3 afleveringen gezien en ben bij alle drie in slaap gevallen.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:50 schreef Orealo het volgende:
[..]
Cool !!
Ondertussen ga ik zo over een minuut of 10 de eerste ep van Yoshitsune kijken.
Lange serie, iets van 49 afleveringen!
Ik zet 'm nu ook even op standby, klinkt leuk alsin de beschrijving, maar als 't eenmaal uitgevoerd wordtquote:Op donderdag 7 september 2006 08:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo, veel succes. Ik heb 3 afleveringen gezien en ben bij alle drie in slaap gevallen..
Een of andere fransman, volgens mij prive projectje oid.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:44 schreef SureZal het volgende:
van welke fansub is Dragon Zakura ?
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:56 schreef Orealo het volgende:
[..]
Een of andere fransman, volgens mij prive projectje oid.
Zijn te vinden op 't forum van die ene site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:57 schreef Orealo het volgende:
Dragon Zakura net afgekeken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu begonnen met My Boss, My Hero. Is tot nu toe erg leuk. Alleen is de serie nog niet helemaal af..
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:43 schreef Orealo het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5201111098727869183&q
Ik wil die even hier achter laten, is zo ontzettend grappig.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:43 schreef Orealo het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5201111098727869183&q
Ik wil die even hier achter laten, is zo ontzettend grappig.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:03 schreef thispicture het volgende:
Mag hier ook worden gepraat over Zuid-Koreaanse series?
quote:Op zondag 10 september 2006 17:58 schreef Deimento het volgende:
[..]Ik heb net My Boss, My Hero episode 1 gezien, speciaal voor wakker gebleven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu begonnen met My Boss, My Hero. Is tot nu toe erg leuk. Alleen is de serie nog niet helemaal af..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Ji gozert vind ik echt tof, goeie acteur.
Zeker de moeite waard om verder te kijken!
*noteert in agenda*quote:Op maandag 18 september 2006 15:52 schreef Sh0g het volgende:
MTV Asian Screen – Initial D
Vrijdag 22 september @ 23.10 uur
de TV-gids zegt dat het de animefilm uit 1998 is, maar volgens mij klopt dat niet. Op de MTV website staat een plaatje van de live-action film. In de intro op MTV laten ze beelden zien uit zowel de animefilm als de live-action film, die dan vloeiend in elkaar overgaan.
Yep dat is 'm!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:37 schreef SureZal het volgende:
Is dat niet Makoto van IWGP ?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:08 schreef outcast_within het volgende:
summersnow guesses na ep 6 gezien te hebben*screenshot*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vergeet Aragaki Yui (Umemura Hikari in de show) niet. Ze is ergquote:Op maandag 18 september 2006 23:29 schreef Orealo het volgende:
Knip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |