quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Orealo het volgende:
Ik durf haar niet nog een smoesje te vertellen _|-|O
1x liegen tegen een vrouw is al teveel
Ik ga morgen oefenen met een skateboard, ik heb tot donderdag!
Iemand nog meer tips/hints?
KUT TS!!! schuif dat surfboard maar in je REETquote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef sleepflower het volgende:
Heeft niemand hier door dat het nep is?
Densha Otoko (Train man) Kitaaa!
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef sleepflower het volgende:
en daarna neuken natuurlijkquote:Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef NDAsilenced het volgende:
Serieus he, surfen ga jij dus echt niet "ff" leren voor donderdag. En als je met dit meisje wat verder wilt ga je deze leugen niet volhouden. Draai de boel om, wees open tegen haar wat respect toont tegenover haar. Geef er dan een goeie slinger aan door de date te veranderen dat jullie beide een privéles surfen krijgen. Happy End
Het is geen anime.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nee, want niet iedereen is zo'n grote anime-nerd.
Oh, ik dacht al, TS en een vriendinquote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef sleepflower het volgende:
Surfen is wat anders dan windsurfen.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Mhm...misschien vindt ze het wel opwindend ofzo.....Nah surfen is niet zo moeilijk hoor. Beetje balans houden en dat zeil vasthouden ...elke gek kan dat
Densha Otoko, iddquote:Op zondag 12 maart 2006 22:17 schreef Orealo het volgende:
Ik heb haar een paar weken terug leren kennen omdat ze lastig gevallen werd in de trein, en ik daar een stokje voor stak.
En dan gaan uitleggen dat jij surfen bedoelde...nja, vergeet het verderquote:En ik heb het natuurlijk niet zo op nerdjes, haha!
Dat is wel handig, dankjewel!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
zoek eens op http://surf.startpagina.nl/
maybe staan er tutorials ?
Maar, maar..quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dan gaan uitleggen dat jij surfen bedoelde...nja, vergeet het verder!
Dat is een goed ideequote:Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef p-etr-a het volgende:
Anders ga je voor die tijd alvast oefenen in dat centrum.
Yup, ze zei dat ze gereserveerd en betaald had _|-|Oquote:Op zondag 12 maart 2006 22:57 schreef XiChico het volgende:
Betaald zij ook voor deze surf 'date'? Dan is het al helemaal lullig, denkt zij een surfer als vriend te hebben, is het een fokker
Wat voor flessen?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:01 schreef Kazu het volgende:
Zorg gewoon snel voor een paar surflessen in dat centrum
fixed, thanksquote:Op zondag 12 maart 2006 23:05 schreef Jordy-B het volgende:
's wel 'n goed idee om je e-mailadres te posten...
Hehe,. Ik ga die serie maar eens downloaden,. dit verhaaltje van je klinkt leukquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:47 schreef Orealo het volgende:
net de zesde aflevering gezien, heb ze alle 11 binnen nu
ik vraag me af hoe fokkers zullen reageren als iemand een vergelijkbaar verhaal post, misschien grappig om eens uit te proberen, al dan niet met een kloon![]()
Doe je toch ook?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:22 schreef Orealo het volgende:
[..]
Durf ik niet, straks denkt ze dat ik tegen d'r lieg _|-|O
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef sleepflower het volgende:
Mss is hij wel een natuurtalent. Ik zou zowiezo het eerst proberen?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:57 schreef Salsagirl het volgende:
Mja kan je een tip geven: zeg maar gewoon de waarheid en snel ook
Gewoon van,ik bedoelde surfen over het internet ipv real surfen
Bedoel liever even dat ze je dom aankijkt van.. had het dan gezegt
Dan dat je tig keer van die surfplank donderd..(wat wel weer leuk is ,voor de leukste thuis)
Maar zal het maar als ik jou was ,snel doen.. je moest het bijna in je broek doen..omdat je haar toen hielp,maar je deed het wel![]()
moet dit toch een eitje wezen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |