abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 10:32:17 #101
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_40505525
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 17:48 schreef SureZal het volgende:
Ik ben nu bezig met Attention Please! (ben bij ep 6)

Best een leuke serie, gaat over een meisje dat in een band zat en nu dus een stewardess wilt worden.
Ueto Aya (van Azumi & Azumi2) speelt de hoofdrol
.

I'm there dude!

Hoewel niet direct Japans (wel gebaseerd op een Japanse manga), raad ik iedereen "It started with a kiss" aan. Het is al eerder in Japans tot (korte) serie gemaakt, maar dit is een Taiwanese productie. Ik vind het een beetje HYD-achtig en het is echt ontzettend grappig. Plus dat er twee ontzettend leuke meiden in zitten. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_40519061
HYD-achtig is my thing

Welke fansub ?
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_40521971
Taiwanese/Chinese series zijn meestal niet gesubd door "officiele fansubs" zo ook deze niet. Meestal begint 1 of paar personen eraan en is het eenmalig. Wel jammer, daarom ook dat Chineestalige series minder populair zijn dan Japanse of Koreaanse. Maar deze is gesubd door Gi-Ma-Mi.
Deze Taiwanese serie vind ik erg grappig en bij latere afleveringen is het nog steeds erg leuk.
Als je de shoujo manga Itazura na kiss hebt gelezen dan weet je waarover het gaat. Ik heb trouwens de Japanse versie ook gezien. Deze is slechts 9 afleveringen dus is het heel erg ingekort, de manga is echt heel lang. De mangaka is helaas tijdens het project overleden dus was er nooit een einde gemaakt. Ik heb wel mega geergerd aan de micky mouse oren van de hoofdrolspeelster in Itazura na kiss (JP versie). Ze had een klein hoofd maar haar oren waren super groot.
Maar als je van shoujo verhalen houdt, moet je naar TW series gaan kijken. Ze hebben er echt enorm veel. En velen verfilmd van manga. Maar genoeg, we zitten tenslotte in a topic over JP series.
pi_40523441
Hier kan je ook veel filmpjes bekijken wat in Japan op de tv was.
www.tvinjapan.com
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:23:46 #105
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_40534634
Net de 2de ep van Kurosagi achter de rug.
Wat een serie!

Tot nu toe voelt 't alsof er een erg tof drama verhaal aankomt, maar zoals het nu gaat is 't ook best!
Het is tof om te zien hij van mensen geld aftroggeld, en hoe die mensen reageren. .

zondag 6 augustus 2006 @ 10:44:34 #106
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_40534893
Told you! .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:46:11 #107
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_40534919
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 21:38 schreef summerscent het volgende:
Taiwanese/Chinese series zijn meestal niet gesubd door "officiele fansubs" zo ook deze niet. Meestal begint 1 of paar personen eraan en is het eenmalig. Wel jammer, daarom ook dat Chineestalige series minder populair zijn dan Japanse of Koreaanse. Maar deze is gesubd door Gi-Ma-Mi.
Deze Taiwanese serie vind ik erg grappig en bij latere afleveringen is het nog steeds erg leuk.
Als je de shoujo manga Itazura na kiss hebt gelezen dan weet je waarover het gaat. Ik heb trouwens de Japanse versie ook gezien. Deze is slechts 9 afleveringen dus is het heel erg ingekort, de manga is echt heel lang. De mangaka is helaas tijdens het project overleden dus was er nooit een einde gemaakt. Ik heb wel mega geergerd aan de micky mouse oren van de hoofdrolspeelster in Itazura na kiss (JP versie). Ze had een klein hoofd maar haar oren waren super groot.
Maar als je van shoujo verhalen houdt, moet je naar TW series gaan kijken. Ze hebben er echt enorm veel. En velen verfilmd van manga. Maar genoeg, we zitten tenslotte in a topic over JP series.
Op zich hebben ze ISWAK best netjes gesubt, alleen aflevering 13, die net uitgebracht is, is echt brak gedaan. Als je naar de ondertitles kijkt lijkt het ook net alsof er iets van 80 mensen aan meewerken. .
Maar goed, ook aflevering 13 was érg leuk en goed volgbaar. .
De laatste 7 nog! .
pi_40548953
Wie heeft er hier "Sekai no chuushin de, Ai wo sakebu' gezien

Die serie staat bij mij in mijn top3 !
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_40551745
Ik heb even snel ep13 gecheckt en de subs waren normaal. Wat is er slecht aan .
Ep 14 is trouwens al uit. En je bedoelt zeker nog de laatste 16 De dvd versie is langer dan de tv versie, omdat elke aflevering maar 45 minuten duurt.

Ik heb geprobeerd Sekai no chuushin de, Ai wo sakebu te kijken, maar ik vind het echt zo saai. Ik heb ook de film versie geprobeerd, maar kon het niet uitkijken. Veel mensen vinden Sekai no chuushin de, Ai wo sakebu erg goed, ik zal wel een van de weinige zijn die het niet leuk vind. Wel is de theme song gezongen door Shibasaki Kou erg goed.
Er is trouwens ook een Koreaanse film versie met in de hoofdrol de hoofdrolspeler van My Sassy Girl en Song Hye Kyo (een super populair Koreaanse tv actrice), maar die heb ik niet gekeken.
pi_40553041
Dan moet je ook ff 'Kage' van Shibasaki Kou luisteren
(theme song van Byakuyakou, wat overigens ook een Hele goede serie is)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:13:55 #111
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_40556578
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:00 schreef summerscent het volgende:
Ik heb even snel ep13 gecheckt en de subs waren normaal. Wat is er slecht aan .
Ep 14 is trouwens al uit. En je bedoelt zeker nog de laatste 16 De dvd versie is langer dan de tv versie, omdat elke aflevering maar 45 minuten duurt.
Wellicht hebben ze het al gecorrigeerd, want toen ik het keek zaten er echt van die ontzettende non-engelse zinnen in.
Tegen het eind was er een scene waarvan het leek alsof ze het simpelweg door babelfish gehaald hadden.

Oh, ja zal wel. Eerst dacht ik ook dat de releases op inet zou bestaan uit 30 eps, maar laatst had men op een site het over 20. Slaat dat dan op de DVD releases?
pi_40558492
Ik heb Kage(schaduw) even geluisterd en inderdaad het is weer een great track. Over een aantal dagen komt haar nieuwe single uit, dit keer ook weer van een serie Taiyou no Uta. De track is midtempo en is toch iets minder, Kou's stem is meer geschikt voor ballads. Ik heb even de reviews van Byakuyakou gelezen en het verhaal schijnt veel gelijkenis met Sekai no chuusin de te hebben, dus ik weet het nog niet of ik die ga kijken.

@ Witchfynder
Kijken we wel naar dezelfde versie? Je zit toch niet die 20 eps tv versie te kijken of wel?
De series die in Taiwan worden uitgezonden zijn altijd iets langer dan de dvd/vcd versie.
Dus 20 eps is tv en 30 eps is dvd. Er komt trouwens een ISWAK 2 uit ergens volgend jaar ofzo.
Als je meer van de main actrice Ariel Lin wilt zien, moet je checken op Love Contract en Tokyo Juliet. Het laatste is weer verfilming van de manga. En ze gaat ook de hoofdrol spelen in Legend of the condor heroes. Een erg populair verhaal in ZO-Azie dat tientallen malen verfilmd is. Volgend jaar komt die uit, en ik verwacht dat deze wel ondertiteld wordt.
pi_40558868
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:07 schreef summerscent het volgende:
Ik heb Kage(schaduw) even geluisterd en inderdaad het is weer een great track. Over een aantal dagen komt haar nieuwe single uit, dit keer ook weer van een serie Taiyou no Uta. De track is midtempo en is toch iets minder, Kou's stem is meer geschikt voor ballads. Ik heb even de reviews van Byakuyakou gelezen en het verhaal schijnt veel gelijkenis met Sekai no chuusin de te hebben, dus ik weet het nog niet of ik die ga kijken.
Ik heb nu de eerste 4 eps gezien en het lijkt absoluut niet op Sekachu
Je moet het gewoon ff kijken want ik wil niets spoilen (Takayuki Yamada en Haruka Ayase spelen ook weer té goed '
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  maandag 7 augustus 2006 @ 07:37:19 #114
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_40563371
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 00:07 schreef summerscent het volgende:

@ Witchfynder
Kijken we wel naar dezelfde versie? Je zit toch niet die 20 eps tv versie te kijken of wel?
De series die in Taiwan worden uitgezonden zijn altijd iets langer dan de dvd/vcd versie.
Dus 20 eps is tv en 30 eps is dvd. Er komt trouwens een ISWAK 2 uit ergens volgend jaar ofzo.
Als je meer van de main actrice Ariel Lin wilt zien, moet je checken op Love Contract en Tokyo Juliet. Het laatste is weer verfilming van de manga. En ze gaat ook de hoofdrol spelen in Legend of the condor heroes. Een erg populair verhaal in ZO-Azie dat tientallen malen verfilmd is. Volgend jaar komt die uit, en ik verwacht dat deze wel ondertiteld wordt.
Nee, ik kijk de 30 eps versie. .

Ik zou liever veel meer willen zien van Tiffany Xu en dat meisje dat een van die vriendinnen speelt, die met dat wilde haar later. .
pi_40587897
Ik zal Byakuyakou checken, ik moet wel eerst mijn HD legen.

Ik denk niet dat je veel van Tiffany of die andere zal kunnen zien dan in een bijrol. Als iemand eenmaal bijrol speelt, komt die er moeilijk vanaf. Zeker die met wilde haar is niet mooi genoeg om meer dan bijrol te kunnen spelen. Jammer maar waar, maar zo gaat het eenmaal daar. Die Tiffany is wel mooi genoeg, maar ik heb eigenlijk nog nooit een half Chinees in een hoofdrol gezien, niet dat er veel half Chinese acteurs/actrices zijn. Tiffany is trouwens vj voor MTV taiwan.
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:20:28 #116
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_40589560
Er is op elke spelling van haar naam niet erg veel fotomateriaal te vinden ook. Ook jammer. .
pi_40591599
Als je met de Engelse naam gaat zoeken dan kom je er niet ver mee. Ze is trouwens ook fotomodel.
Maar ik zal je een handje helpen.
link1 | link2 | link3

veel plezier ermee
pi_40597010
Nooit verwacht dat hier NLs naar Jdorama keken , volg op het moment alleen Ikeburo West Gate Park alleen met subben zijn ze nogal traag mee.
Kijken er ook mensen naar kdrama's (koreaanse series)?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:24:40 #119
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_40599057
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 23:09 schreef summerscent het volgende:
Als je met de Engelse naam gaat zoeken dan kom je er niet ver mee. Ze is trouwens ook fotomodel.
Maar ik zal je een handje helpen.
link1 | link2 | link3

veel plezier ermee
Met "elke spelling van haar naam" bedoelde ik ook beide Chinese veries van haar naam. .
pi_40599184
Nu zie ik allemaal mensen die Japanse series kijken. Maar zijn hier nou ook Japanners, half-Japanners of zijn jullie voornamelijk NL's geinteresseerd in de Japanse cultuur. En dan natuurlijk de vraag: Vanwaar die interesse?
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_40602943
ik ben gewoon een simpele Hindoestaan die op een gegeven moment Naruto in de handen kreeg gedrukt en het moest gaan kijken. Hierna ff addicted to anime geweest en toen werd 'Densha Otoko' in mijn handen gedrukt. Ik vond het veel leuker om een Japanse serie te kijken. Vooral de cultuur bijvoorbeeld het aanspreken van iemand (-san,-sama etc.). Interesse is niet in één keer gekomen maar is langzaam naar voren gekomen

[ Bericht 1% gewijzigd door SureZal op 08-08-2006 20:27:17 ]
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:12:13 #122
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_40615856
Ik ben gewoon een simpele nederlander, addicted to anime en live action.
Maar de vraag is welke ik toffer vind.

Kan ik nu geen uitsluitsel over geven
En de japanse cultuur is gewoon tof, het respect, hoe je met elkaar omgaat, taalgebruik, eet/slaap/woon gewoonten etc etc
pi_40620282
Ik ben nu trouwens Tokyo Wankei aan het volgen (series of the month @ d-addicts).
Ik heb de eerste 2 eps gezien en het ziet er goed uit

Ik krijg de film Sky High ook van die dude op werk (ik zou em eigenlijk vanavond bestellen @ bol.com)

edit: Zijn series of the week, thanks summerscent

[ Bericht 24% gewijzigd door SureZal op 08-08-2006 23:03:06 ]
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_40622784
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:48 schreef Baka-san het volgende:
Nooit verwacht dat hier NLs naar Jdorama keken , volg op het moment alleen Ikeburo West Gate Park alleen met subben zijn ze nogal traag mee.
Kijken er ook mensen naar kdrama's (koreaanse series)?
Ik kijk ook naar kdrama. Ongeveer hetzelfde tijd begonnen te kijken samen Jdorama. Maar ik vrees dat kdrama niet bij veel westerlingen zal aanslaan. Kdrama is meer voor vrouwen. En volgens mij zijn de meeste hier mannen. Ben je toevallig van het vrouwelijk geslacht?

Ik heb ook overwogen om Tokyo Wankei te kijken, maar het verhaal is een en al drama als ik de omschrijving lees. En ik heb net 26 anime afleveringen vol met drama gebeuren gekeken. Het wordt tijd voor iets vrolijks. Ik ben wel Love Contract aan het volgen, ook sotm. Jdramas zijn btw serie of the week(s). Ik moet toch eens gaan stemmen voor de volgende keer, ik heb het al heel lang niet gedaan.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:03:53 #125
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_40694586
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:25 schreef SureZal het volgende:
ik ben gewoon een simpele Hindoestaan die op een gegeven moment Naruto in de handen kreeg gedrukt en het moest gaan kijken. Hierna ff addicted to anime geweest en toen werd 'Densha Otoko' in mijn handen gedrukt. Ik vond het veel leuker om een Japanse serie te kijken. Vooral de cultuur bijvoorbeeld het aanspreken van iemand (-san,-sama etc.). Interesse is niet in één keer gekomen maar is langzaam naar voren gekomen
Ik denk dat we hier idd om allerlei antropologische redenen zitten. De Japanse cultuur is zó ontzettend anders dan wat wij hier hebben en toch niet altijd. Ik vind het ontzettend interessant om te zien hoe men daar vanalles doet. Ook grappig dat men daar in bepaalde situaties keuzes maakt die hier niet snel genomen worden.
Ook in China is dat zo. Ik keek eens een film die volgens Westerse maatstaven een grote onlogische brij is, want er werden allemaal keuzes gemaakt die voor ons totaaaal niet logisch zijn, maar in hun cultuur wel.
Vaak zie ik dat niet in Japanse series, maar dat is denk ik ook wel omdat daar de verhalen te licht voor zijn (van de series die ik gekeken heb).
En toch...in Densha, maar ook in HYD bijv heb ik heel cultuurspecifieke dingen gezien. Is gewoon tof! .
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:38:41 #126
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_40741429
Net Kurosagi afgekeken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:40:17 #127
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_40741476
Maar goed!
Na Densha Otoko, Summer Snow, Nobuta wo Produce en Kurosagi, iemand een tof idee voor wat ik nu kan gaan kijken?

't liefst met een van de hoofdacteurs van de bovengenoemde series, want daar heb ik niks over te klagen, als 't kan zelfs met Yamashita Tomohisa, maar dan vraag ik misschien teveel. .
pi_40743063
Wil je een serie kijken die af is gelopen of nog een lopende ?

"Sore wa, totsuzen, arashi no you ni..." word nog gesubbed door SARS (met Yamapi)
"Ikebukuro West Gate Park" word gesubbed door SARS (ook met Yamapi, heel jong nog)
"Byakuyakou" word ook gesubbed door SARS en heeft een goed verhaal (kep tot ep 4 gezien )

I love SARS-Fansubs
daarom ben ik ''timer" voor SARS
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_40743457
Je moet hier kijken. De meeste series worden al vertaald, maar het duurt ongeveer een of meer dan een maand voordat 1 aflevering wordt uitgebracht :sigh:. Je kunt Lunch queen proberen als je van eten houdt. Ook al Yamapi speelt maar een kleine rol. Die Sore wa, Totsuzen... is meer voor vrouwen denk ik. Maar IWGP en Stand Up!! zijn wel iets denk ik als je die nog niet aan het kijken bent.
Maar heb je al series met Kimura Takuya gezien? Hij zit in een aantal goede series zoals Good Luck en Long Vacation.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:53:43 #130
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_40745516
thanks!
Ik ga maar beginnen aan Byakuyakou denk ik
En in de tussenstijd (als ik moet wachten op released) Stand up!! !
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:21:31 #131
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_40751679
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:40 schreef Orealo het volgende:
Maar goed!
Na Densha Otoko, Summer Snow, Nobuta wo Produce en Kurosagi, iemand een tof idee voor wat ik nu kan gaan kijken?

't liefst met een van de hoofdacteurs van de bovengenoemde series, want daar heb ik niks over te klagen, als 't kan zelfs met Yamashita Tomohisa, maar dan vraag ik misschien teveel. .
Ik ben ook voor hem gevallen. .
Iedereen denkt nu wel dat ik bi, ben maar dat boeit me ook niet. .

*gaat ook achter die tips aan*
pi_40754464
Yamashita Tomohisa is een held!
Gister Nobuta wo Produce afgekeken, en nu al weer bij aflevering 4 van Kurosagi.
Die kerel speelt echt elke rol perfect gewoon

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2006 01:04:08 ]
  zondag 13 augustus 2006 @ 10:17:59 #133
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_40759012
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:21 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik ben ook voor hem gevallen. .
Iedereen denkt nu wel dat ik bi, ben maar dat boeit me ook niet. .

*gaat ook achter die tips aan*
Ja nou gevallen, zo wil ik 't niet noemen, maar 't lijkt me wel een fantastische kerel om irl te kennen .
pi_40762213
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:53 schreef Orealo het volgende:
thanks!
Ik ga maar beginnen aan Byakuyakou denk ik
En in de tussenstijd (als ik moet wachten op released) Stand up!! !
Nice
Ik ga straks (als ik terug ben van werk) Satomi Hakkenden verder kijken.. Ik heb de eerste paar minuten gezien en het ziet er wel leuk uit (+bekende acteurs/actrices)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  maandag 14 augustus 2006 @ 00:53:28 #135
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_40784564
Kurosagi had ik al eerder afgekeken.
Maar.
Ik moet een poster ervan hebben, dat moet.
Help mij zoeken!
Google images geeft aan dat ie bestaat, maar hoe krijg ik 'm hier?

Iemand een idee?

Dat is 'm!
  maandag 14 augustus 2006 @ 01:12:30 #136
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_40785009
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 10:17 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ja nou gevallen, zo wil ik 't niet noemen, maar 't lijkt me wel een fantastische kerel om irl te kennen .
Ja nou ja, zo bedoel ik het ook. Vind zijn acteerwerk ook erg tof. Hij heeft een speciale stijl en het lijkt alsof hij in elk serie een bepaalde 'move' moet hebben. Tenminste, in de twee series die ik gezien heb. Is het in de anderen ook zo?
  maandag 14 augustus 2006 @ 01:17:55 #137
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_40785127
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 01:12 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ja nou ja, zo bedoel ik het ook. Vind zijn acteerwerk ook erg tof. Hij heeft een speciale stijl en het lijkt alsof hij in elk serie een bepaalde 'move' moet hebben. Tenminste, in de twee series die ik gezien heb. Is het in de anderen ook zo?
Ik heb er ook maar 2 gezien, tot nu toe, maar damn die gozert heeft wel talent!
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:28:23 #138
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_40789981
En ik vind het liedje van Kurosagi, 'Daite Senorita,' echt geweldig. . .
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:46:34 #139
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_40790418
Ja ik ook! .
Net zoals Seishun Amigo wat ie samen met Shuji van Nobuta wo Produde heeft gemaakt! .

de clips :

Daite Senorita
Seishun Amigo

.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:46:58 #140
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_40826201
Net tegen alle eerdere berichtgeving GTO afgekeken.

Wat een toffe serie! .
't einde!
Total Sweetness! .
pi_40876004
Ik moet GTO nog steeds een keer afkijken... k vraag me nu eigenlijk af waarom ik ermee gestopt ben

Iedereen die Sekai no chuushin de, Ai wo sakebu nog niet heeft gezien.. KIJKEN!!!
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  donderdag 17 augustus 2006 @ 08:25:00 #142
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_40894360
Hey, éérst GTO afkijken, dán pas eisen stellen. . .
pi_40902695
eerst nog ff Tokyo Wankei en daarna komt GTO weer
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_40903371
GTO is super tof, gister afgekeken. Moet alleen de special en movie nog bekijken.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:12:14 #145
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_40939949
Oh ja. Ik eigenlijk ook. *speurt* .
pi_40943536
tvp

Ken zelf eigenlijk alleen Koreaanse dramaseries (die overigens vaak erg populair zijn in Japan) en als Japanse hetzelfde zijn als Koreaanse hoef ik het niet te zien
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_40951368
Jdrama is anders dan Kdrama. Het is minder cliche en de verhalen zijn gevarierde vind ik. Kdramas gaan 99% over liefdesproblemen. Het liefst een trio van ik hou van die persoon maar die persoon houdt weer van een ander etc. En belachelijk veel ziektes met dodelijke afloop. Er is trouwens een lijst met allemaal Kdrama cliches. Die is erg grappig. Niet dat ik niet naar Kdrama kijk, maar een paar kseries achter elkaar kijken is erg saai dus wissel ik af met J&CHseries. Maar je moet eens een Jdrama gaan kijken. Kijk dan eentje die totaal niet op een kdrama lijkt zoals Good Luck, Anego, Gokusen. En in no time word je een j-addict .
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 03:19:48 #148
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_40959973
Ik kan hier geen genoeg van krijgen

Ik kan me niet voorstellen dat er op de hele wereld een serie bestaat die grappiger is dan dit. Die cast bestaat echt uit de meest wazige figuren die ik ooit heb gezien, die gekke koppen die ze trekken (zie avatar), echt ongelooflijk

zaterdag 19 augustus 2006 @ 05:11:38 #149
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_40960591
maar goed als er een serie is die je gezien moet hebben dan is het Densha Otoko wel.
Net begonnen aan Trick, hoofdrol wordt gespeeld door de vrouw die lerares was in Gokusen (de maffiadochter ) Nakama Yukie .
Deze serie gaat over een Goochelaarsdochters die mysteries en Paranormale gebeurtenissen ontrafeld waardoor blijkt dat ze toch niet zo paranormaal zijn

en Nakama Yukie is

afleveringen worden gesubd door oa TV Nihon die meestal echt Live action doet zoals Kamen rider en boukenger
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:24:22 #150
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_40962027
Oe, díe moet ik zien! . .
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:38:36 #151
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_40977510
Zie hier de door Bob zelf geschoten Kurosaki Wallpapers!
1600*1200 .

Het zijn er 16, zelf gebruik ik momenteel nummertje 15 .

Rapidshare
pi_41001667
Ik ben gister begonnen aan Nobuta wo Produce Mn eerste Jdrama en ik moet zeggen, het is leuk naar te kijken. Toch weer heel anders dan een Live Action van een anime/manga serie waar ik vaak toch niks aan vind.
pi_41003242
Ooit wel eens Xman gekeken? Dat is een Koreaans progamma, zeker de moeite waard om een keer te kijken...!!
Ik support gevallen topclubs!
pi_41077722
IWGP ep6 nu verkrijgbaar
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_41083724
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 23:05 schreef SureZal het volgende:
IWGP ep6 nu verkrijgbaar
NICE

Xman en Love Letter die MC's zijn altijd zo hyperactief en stralen de hele show alleen maar positiviteit uit. Maar ik vind ze ook echt goed hoe ze hele tijd bezig blijven. Voor mensen die het nog niet kennen check ff youtube en zoek naar xman of love letter het zit er helemaal vol mee namelijk.
pi_41107505
heb je ook iets van een fansub ofzo?
(ik hou van youtube maar heb een hekel aan series kijken op youtube )
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_41118225
mmh iemand die weet waar ik densha otoko 5 en hoger kan zien...youtube gaat maar tot 4 en kben op vakantie in usa, downen gaat niet egt (niet mijn laptop..) of zijn ze in principe allemaal verdwenen?
pi_41144887
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 03:12 schreef koffiegast het volgende:
mmh iemand die weet waar ik densha otoko 5 en hoger kan zien...youtube gaat maar tot 4 en kben op vakantie in usa, downen gaat niet egt (niet mijn laptop..) of zijn ze in principe allemaal verdwenen?
ik wil ze je ook wel sturen als je terug in NL bent en je hebt ze nog niet gevonden.

MIJN GOD OREALO!!!!!!!!!
Ik kwam dit ouwe topic toevallig van je tegen: Ik moet surfen, maar ik kan het niet

GENIAAL!!! En wat duurde het lang voor ze doorhadden dat het fake was en zelfs daarna waren er nog wat die serieus reageerden of je probeerden uit te lachen
Damn dit had ik ff nodig tussen het leren door, bedankt!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:18:07 #159
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_41148624
Ja, die actie was briljant idd. .
pi_41150275
bob...

je stinkt
pi_41156530
heb summer snow de eerst 20 min gekeken. wel over the top een beetje zeg.

doof broertje
zusje. moest meteen aan bob denken.

en bob ik bedoel fietsenmaker

edit:

Broertje ziet dat zusje kerel die erbij staat mss tof vind.

[ Bericht 62% gewijzigd door outcast_within op 25-08-2006 13:05:15 ]
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:07:59 #162
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41203743
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:49 schreef outcast_within het volgende:
heb summer snow de eerst 20 min gekeken. wel over the top een beetje zeg.

doof broertje
zusje. moest meteen aan bob denken.

en bob ik bedoel fietsenmaker

edit:

[afbeelding]
[afbeelding]

Broertje ziet dat zusje kerel die erbij staat mss tof vind.
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
Die vent kan geweldig boos kijken!

Ik ga vanavond ook beginnen aan Moto Kare die is met Natsuo en Yuki van Summer Snow.

Ze zien er wel wat jonger uit though.

Summer Snow :

Moto Kare:

terwijl Moto Kare uit 2003 is, en Summer Snow uit 2000.
pi_41236850
een beetje offtopic, maar er loopt nu een documentaire over Japan op BBC2
het is erg interessant. het is verteld vanuit de geologisch aspect, maar andere dingen komen ook aan bod.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:58:37 #164
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41309922
Ik heb Moto Kare net afgekeken.
Als je de serie gaat kijken, kijk hem niet voor de humor, die is er niet of nauwelijks.
Veel actie zit er ook niet echt in.

Maar het verhaal mien jong. . . .

Ik ben nog nooit zo meegesleept geweest met een verhaal, de acteurs spelen ge-wel-dig!

het liefdesverhaal! .
pi_41312197
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:07 schreef Orealo het volgende:

[..]

Die vent kan geweldig boos kijken!
[afbeelding]

pi_41325583
hmm dan moet ik die serie ook maar eens gaan kijken. Hét liefdesverhaal vind ik nog steeds Sekachu (meesleep gehalte ligt heeeeeeel erg hooooog)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:00:53 #167
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41330298
Ik ga nu de eerste ep van Narita Rikon kijkn!
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:04:39 #168
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41330431
en ik ga daar nu mee stoppen.

Jezus wat een slechte kwaliteit, echt niet te kijken, subtitles zijn nauwelijks te lezen in full screen, en nog maar te zwijgen over de beelkwaliteit .
pi_41330630
LOL
  donderdag 31 augustus 2006 @ 00:39:30 #170
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41348551
Tof stukje uit Summer Snow :

pi_41348583
haha 1ste ep? zo overheen gekeken volgens mij
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:41:49 #172
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41354859
nope, ga maar verder kijken .
pi_41354883
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:41 schreef Orealo het volgende:
nope, ga maar verder kijken .
hoi bob
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:47:50 #174
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41354996
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:42 schreef outcast_within het volgende:

[..]

hoi bob
Mogguh kees .
"an eye for an eye makes the whole world go blind"
dat zei Gandhi gisteren ook .
pi_41355040
ja goede uitspraak was dat van ghandi. maar volgens mij had hij die gejat van loesje. vandaag 1 ep summer snow kijken
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:52:17 #176
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41373069
kan iemand mij ff een linkje van Summer Snow mailen
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:24:23 #178
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41373965
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:07 schreef SureZal het volgende:
kan iemand mij ff een linkje van Summer Snow mailen
Staat u ook op de bus te wachten?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 23:10:00 #179
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41377900
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 22:23 schreef Sh0g het volgende:

[..]

ik wil ze je ook wel sturen als je terug in NL bent en je hebt ze nog niet gevonden.

MIJN GOD OREALO!!!!!!!!!
Ik kwam dit ouwe topic toevallig van je tegen: Ik moet surfen, maar ik kan het niet

GENIAAL!!! En wat duurde het lang voor ze doorhadden dat het fake was en zelfs daarna waren er nog wat die serieus reageerden of je probeerden uit te lachen
Damn dit had ik ff nodig tussen het leren door, bedankt!
Jammer dat iemand het weer moet verpesten
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41388181
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef Orealo het volgende:

[..]

Staat u ook op de bus te wachten?
ja nog bedankt ik kende j-tv nog niet

Morgen maar eens beginnen met Summer Snow
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:25:40 #182
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_41390680
en deze ook nog zeggen dat niet iedereen anime-nerd is
Ik moet surfen, maar ik kan het niet

in welke categorie valt 'ie zelf eigenlijk met z'n 26 posts per dag
pi_41392172
abortus?
preting to be a fish
hot hot hot, youre right
cowboy actie
pi_41420728
densha otoko dan afgekeken, geloof ik (1-9+final van 72 mins ofzo?)
geweldige serie, laat je tog wel dromen/hopen dat het je ook overkomt
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:40:41 #185
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_41423334
Wat is Tokyo Wankei een tergende serie, maar toch wil ik weten hoe het afloopt. .
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:38:36 #186
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41436791
Bob hier.

Ik kom IWGP promoten.

Over en sluiten.
pi_41437768
Okeej, ik heb dit topic globaal een beetje gevolgd en ik wil er graag eentje proberen.

Maar ik heb een paar richtlijnen.
o. Het moet een romcom zijn, zoals de eerder genoemde my sassy girl
o. Geen 50 afleveringen , maar gewoon kort rond de 20 uur ofzo
o. Compleet, dus dat ik niet elke week hoeft te wachten
o. Goede ondertiteling moet aanwezig zijn (engels is prima)
o. Oh en het moet redelijk makkelijk te vinden zijn (via een torrent oid).

Welke raden jullie mij aan?

ow en als dit niet de bedoeling was en dat ik mij zelf meer in moet lezen, dan beschouw dit bericht maar als niet geschreven
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:17:58 #188
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41438289
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef AlohaXa het volgende:
Okeej, ik heb dit topic globaal een beetje gevolgd en ik wil er graag eentje proberen.

Maar ik heb een paar richtlijnen.
o. Het moet een romcom zijn, zoals de eerder genoemde my sassy girl
o. Geen 50 afleveringen , maar gewoon kort rond de 20 uur ofzo
o. Compleet, dus dat ik niet elke week hoeft te wachten
o. Goede ondertiteling moet aanwezig zijn (engels is prima)
o. Oh en het moet redelijk makkelijk te vinden zijn (via een torrent oid).

Welke raden jullie mij aan?

ow en als dit niet de bedoeling was en dat ik mij zelf meer in moet lezen, dan beschouw dit bericht maar als niet geschreven
Kurosagi.
Gaat over een gozer wiens vader vermoord is door een shirosagi.
Shirosagi zijn 'uitbuiters' mensen die frauderen om zo geld van unschuldige mensen af te troggelen, dit is ook bij zijn vader gebeurd, hij zag geen andere oplossing dan z'n familie te vermoorden, echter, Kurosaki overleefde.
Sindsdien noemt hij zichzelf Kurosagi (zwarte 'uitbuiter') en neem hij de taak opzich om alle shirosagi te frauderen, en zo het geld terug te brengen naar de gefraudeerde.

Zelf word hij ook gezogt door de politie, mooi verhaal over hoe hij geld van mensen aftroggeld, en hoe hij de politie te slim af moet zijn!
Z'n uiteindelijke doel is de shirosagi te pakken die z'n vader heeft uitgebuit.
pi_41438509
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:17 schreef Orealo het volgende:

[..]

Kurosagi.
Gaat over een gozer wiens vader vermoord is door een shirosagi.
Shirosagi zijn 'uitbuiters' mensen die frauderen om zo geld van unschuldige mensen af te troggelen, dit is ook bij zijn vader gebeurd, hij zag geen andere oplossing dan z'n familie te vermoorden, echter, Kurosaki overleefde.
Sindsdien noemt hij zichzelf Kurosagi (zwarte 'uitbuiter') en neem hij de taak opzich om alle shirosagi te frauderen, en zo het geld terug te brengen naar de gefraudeerde.

Zelf word hij ook gezogt door de politie, mooi verhaal over hoe hij geld van mensen aftroggeld, en hoe hij de politie te slim af moet zijn!
Z'n uiteindelijke doel is de shirosagi te pakken die z'n vader heeft uitgebuit.
Hmm ik zal het wel proberen, maar klinkt niet als een romantische comedie

en het zijn 2 afleveringen?
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:33:49 #190
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41438912
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Hmm ik zal het wel proberen, maar klinkt niet als een romantische comedie

en het zijn 2 afleveringen?
Oooh sorry, ik dacht te lezen dat het geen romcom moest zijn!

Voor romcom moet ik zeker Summer Snow aanraden!
Gaat over een familie van 2 broers en 1 zus, ouders zijn overleden.
Oudste broer probeert familie te runnen, op zijn unieke manier probeert ie de familie aan alle kanten te ondersteunen, op een gegeven moment ontmoet hij een meisje, en dat wordt een mooi verhaal .

Summer Snow

die heeft 11 afleveringen.
pi_41440208
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:33 schreef Orealo het volgende:

[..]

Oudste broer probeert familie te runnen, op zijn unieke manier probeert ie de familie aan alle kanten te ondersteunen, op een gegeven moment ontmoet hij een meisje, en dat wordt een mooi verhaal .

Summer Snow

dank je wel, dan ga ik die eens proberen te ahum .. kopen
  zondag 3 september 2006 @ 01:00:25 #192
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_41441772
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:33 schreef Orealo het volgende:

[..]

Summer Snow

Klinkt als het plot van "Party of Five", de Canadese serie uit de jaren '90, eigenlijk. .
  zondag 3 september 2006 @ 22:58:16 #193
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41466246
Hoi, ik wil graag Dragon Zakura zien, maar kan geen fansubs vinden.

hint hint
pi_41472516
"Natsu no yuki" is idd erg leuk, ben nu ep 4
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  dinsdag 5 september 2006 @ 16:58:22 #195
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41520017
quote:
Op maandag 4 september 2006 03:16 schreef SureZal het volgende:
"Natsu no yuki" is idd erg leuk, ben nu ep 4
Die serie is het zeker waard, Natsuo vind ik echt tof (als acteur en de persoon die hij hier speelt)

Ben nu zelf bij episode 6 van IWGP aanbeland, maar kan er niet meer gesubbed vinden..

Shun is tof. .
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:49:47 #196
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41532251
Trouwens over ep 6..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41535223
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 16:58 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ben nu zelf bij episode 6 van IWGP aanbeland, maar kan er niet meer gesubbed vinden..
SARS is er nog mee bezig
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  woensdag 6 september 2006 @ 19:50:15 #198
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41559396
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:03 schreef SureZal het volgende:

[..]

SARS is er nog mee bezig
Cool ! !

Ondertussen ga ik zo over een minuut of 10 de eerste ep van Yoshitsune kijken.
Lange serie, iets van 49 afleveringen!
  woensdag 6 september 2006 @ 20:14:08 #199
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41560228
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:50 schreef Orealo het volgende:

[..]

Cool ! !

Ondertussen ga ik zo over een minuut of 10 de eerste ep van Yoshitsune kijken.
Lange serie, iets van 49 afleveringen!
Oorlogsdrama, nu niet zo'n zin in .
pi_41573874
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:58 schreef Orealo het volgende:
Hoi, ik wil graag Dragon Zakura zien, maar kan geen fansubs vinden.

hint hint
Ik heb ff zitten zoeken, omdat de serie mij ook wel interessant leek:

*Link weg*

Bij "Ep. list" kun je soft-subs downloaden..

[ Bericht 11% gewijzigd door Deimento op 07-09-2006 08:18:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')