Ja! die volgde ik altijd, hele leuke serie. Wel heel anders dan de series die hier genoemd worden.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:22 schreef milagro het volgende:
weet niet of dit het juiste topic ervoor is, maar kent iemand de jaren geleden door de BRT uitgezonden Japanse soap 'Oshin' ?
Niet teveel zuipen achter de pc, want je zeikt zo in je broek van het lachenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:52 schreef Intronic het volgende:
Net eerste aflevering van Densha Otoko gekeken, leuk hoor.
Tevens ook me eerste japanse serie, bevalt me goed.
Die mensen op die fora ook, humor is dat![]()
Ik ben Indisch, dus iig een 1/4 Aziaat.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:38 schreef AlohaXa het volgende:
Hey zijn jullie ook japanners of aziatisch? Of zitten hier oerhollandse jongens gewoon ff naar japanse series te kijken?
een serieuse vraag!, want al die series lijken mij juist leuk en qua beschrijving lijken ze op My Sassy Girl achtige serietjes.
Densha Otoko gaat over een anime otaku, een die-hard anime fan met alles erop en eraan, die op weg naar huis in de metro opkomt voor een vrouwtje dat wordt lastig gevallen door een bezopen kerel. Hier had hij wel al zijn moed voor moeten verzamelen en het zag er nogal knullig uit, maar hij had succes. Dat knappe vrouwtje vraagt hem dan om zijn adres, zodat ze hem een bedankje kan sturen, wat hij haar geeft.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:23 schreef anisubs het volgende:
Wat is dat dan voor serie, en waar gaat 't over dat ''Densha Otoko''
Ben namelijk opzoek naar een leuke J-dorama om te downloaden/![]()
Dat klinkt als fok!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:46 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Densha Otoko gaat over een anime otaku, een die-hard anime fan met alles erop en eraan, die op weg naar huis in de metro opkomt voor een vrouwtje die wordt lastig gevallen door een bezopen kerel. Hier had hij wel al zijn moed voor moeten verzamelen en het zag er nogal knullig uit, maar hij had succes. Dat knappe vrouwtje vraagt hem dan om zijn adres, zodat ze hem een bedankje kan sturen, wat hij haar geeft.
Thuisgekomen duikt hij op het 'single-men's' message board om over het gebeuren te schrijven met allerlei andere vreemde types die ook single zijn. Zo ontstaat er een geniaal verhaal waarin een troep werkelijk hopeloze figuren deze Densha Otoko continu overladen met tips om in contact te komen met dat vrouwtje, hoe haar mee uit te vragen, wat te doen op een eventuele date, hoe hij haar de liefde moet verklaren etc. Dit is echt zo geniaal grappig gedaan dat je vaak ligt te stuiptrekken van het lachen (tenminste ik wel).![]()
En het mooie is, dat deze Dorama dus gebaseerd is op een waar gebeurd verhaal![]()
downloaden dus!
Vannacht het eerste half uur gekeken.. Ik moest een paar keer bijna hardop lachenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:46 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Densha Otoko gaat over een anime otaku, een die-hard anime fan met alles erop en eraan, die op weg naar huis in de metro opkomt voor een vrouwtje dat wordt lastig gevallen door een bezopen kerel. Hier had hij wel al zijn moed voor moeten verzamelen en het zag er nogal knullig uit, maar hij had succes. Dat knappe vrouwtje vraagt hem dan om zijn adres, zodat ze hem een bedankje kan sturen, wat hij haar geeft.
Thuisgekomen duikt hij op het 'single-men's' message board om over het gebeuren te schrijven met allerlei andere vreemde types die ook single zijn. Zo ontstaat er een geniaal verhaal waarin een troep werkelijk hopeloze figuren deze Densha Otoko continu overladen met tips om in contact te komen met dat vrouwtje, hoe haar mee uit te vragen, wat te doen op een eventuele date, hoe hij haar de liefde moet verklaren etc. Dit is echt zo geniaal grappig gedaan dat je vaak ligt te stuiptrekken van het lachen (tenminste ik wel).![]()
En het mooie is, dat deze Dorama dus gebaseerd is op een waar gebeurd verhaal![]()
downloaden dus!
once you've seen the first ep, you are hooked/addictedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Vannacht het eerste half uur gekeken.. Ik moest een paar keer bijna hardop lachen. Vanavond de andere helft maar bekijken
ik ben oerhollandsquote:Op maandag 31 juli 2006 20:38 schreef AlohaXa het volgende:
Hey zijn jullie ook japanners of aziatisch? Of zitten hier oerhollandse jongens gewoon ff naar japanse series te kijken?
een serieuse vraag!, want al die series lijken mij juist leuk en qua beschrijving lijken ze op My Sassy Girl achtige serietjes.
Jup, daarna allemaal 45 minuten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:49 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik ben oerhollands
is dat Densha Otoko eerste episode serieus een uur lang?
Dan ben ik die Hanshin Tigers fanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
is het ook. ik ben die ene tram conducteur![]()
Ja hoor dan is blessed die ene rijke otaku die dat schildpad dansje doetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:24 schreef Orealo het volgende:
Mag ik die extreem toffe nerd zijn die later dat toffe meisje krijgt?.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja hoor dan is blessed die ene rijke otaku die dat schildpad dansje doet
En om die reden benoem ik jou tot turtle boyquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
![]()
ik ben wel de broer van de hoofdrolspeelster. die is nog wel tof![]()
jij kan beter die turtleboy zijn, met je ghetto ervaringenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
En om die reden benoem ik jou tot turtle boy
maar dat is Orealo al, die toffe nerd dus die later dat meisje krijgt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:10 schreef Intronic het volgende:
Ikke lekker die kerel die hele tijd ASCII dingetjes maakt![]()
_| ̄|○
Ja weet ik veel, ben pas bij aflevering 4quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:07 schreef Sh0g het volgende:
[..]
maar dat is Orealo al, die toffe nerd dus die later dat meisje krijgt.
misschien wil je die nerd zijn die zich alleen in het roze kleed?![]()
ik ga dan wel voor de voetbalfan [afbeelding]
op zich is die wannabe soldier ook wel humor![]()
er is nog niks gespoiled, want je weet niet welk meisje hij krijgt en waarom en hoequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:20 schreef Intronic het volgende:
Ja weet ik veel, ben pas bij aflevering 4![]()
Tja opzich is er al wel een beetje gespoiled, want :quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:36 schreef Sh0g het volgende:
[..]
er is nog niks gespoiled, want je weet niet welk meisje hij krijgt en waarom en hoe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terug naar Nobuta wo produce![]()
Het is een gave serie iddquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:49 schreef Orealo het volgende:
Nobuta wo Produce afgekeken.
Nu ga ik een boom opzoeken en daar hang ik mijzelf aan op.
grapje.
Maar jezus.
Wat een eind.
Echt.
Geweldig..
Ja ik had dat echt niet verwacht!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:01 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Het is een gave serie idd
dat dat meisje toch nog goed terecht gekomen is in die school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:03 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja ik had dat echt niet verwacht!
Ik denk dat plan gaat nooit werken, want zo gaat dat nou eenmaal.
erg toffe serie.Zo onvoorspelbaar indeedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu even een vraagje ,aar ik weet niet of het hier thuis hoort, mja anyway, Wie van jullie kijken er hier Tokusatsu en Sentai Series als Kamen Rider Kabuto en Boukenger
Toch fijn als er mensen zijn die ook dit volgen![]()
Densha Otoko en Hana Yori Dango heb ik allebei gekeken, hele leuke series. H20 ben ik aan begonnen, maar vond ik niet zo, series over sport trekken me niet.quote:Plot Summary: College student and aspiring motocross racer Takeshi Hongo is abducted by evil organization known as "Shocker" and converted into a cyborg warrior to do their bidding as "The Hopper". But before the Shocker can brainwash him, an explosion occurs in the laboratory and Hongo escapes. Using his new powers, Hongo wages a battle to keep mankind safe from Shocker and defending himself from Shocker Mutant's who trying to captured him. While he also feel how painfull losing humanity.....
hopefully you're hooked nowquote:Op zondag 30 juli 2006 13:50 schreef Sh0g het volgende:
Mijn eerste jdorama overigens.
Ik heb zo het idee dat je die op TV nihon hebt gevondenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:15 schreef Karina het volgende:
Net een hele goede site gevonden met heel veel van dit soort series erop. Ik heb gewoon maar wat uitgezocht en ga kijken of het wat is. Geen serie, maar een Live Action film: Kamen Rider the First (er is ook een serie van geloof ik, eerst maar even de film kijken).
Net ook het eerste deel van Kurosagi gekeken. Soort van wreker. Deze eerste aflevering was redelijk, beetje simpel verhaaltje "de bedrieger bedrogen". Kijken of de volgende wat beter zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat je die op TV nihon hebt gevonden![]()
Da mag nie he!11quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
-edit-
Net ook het eerste deel van Kurosagi gekeken. Soort van wreker. Deze eerste aflevering was redelijk, beetje simpel verhaaltje "de bedrieger bedrogen". Kijken of de volgende wat beter zijn.
Ik ben anders gewoon een echte Nederlander, al heb ik niet veel tijd besteed aan het kijken van J-dorama's maar toch vind ik ze ook erg leuk...quote:Op maandag 31 juli 2006 20:38 schreef AlohaXa het volgende:
Hindoestaanquote:Op maandag 31 juli 2006 20:38 schreef AlohaXa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |