maar dat is Orealo al, die toffe nerd dus die later dat meisje krijgt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:10 schreef Intronic het volgende:
Ikke lekker die kerel die hele tijd ASCII dingetjes maakt![]()
_| ̄|○
Ja weet ik veel, ben pas bij aflevering 4quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:07 schreef Sh0g het volgende:
[..]
maar dat is Orealo al, die toffe nerd dus die later dat meisje krijgt.
misschien wil je die nerd zijn die zich alleen in het roze kleed?![]()
ik ga dan wel voor de voetbalfan [afbeelding]
op zich is die wannabe soldier ook wel humor![]()
er is nog niks gespoiled, want je weet niet welk meisje hij krijgt en waarom en hoequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:20 schreef Intronic het volgende:
Ja weet ik veel, ben pas bij aflevering 4![]()
Tja opzich is er al wel een beetje gespoiled, want :quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:36 schreef Sh0g het volgende:
[..]
er is nog niks gespoiled, want je weet niet welk meisje hij krijgt en waarom en hoe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terug naar Nobuta wo produce![]()
Het is een gave serie iddquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:49 schreef Orealo het volgende:
Nobuta wo Produce afgekeken.
Nu ga ik een boom opzoeken en daar hang ik mijzelf aan op.
grapje.
Maar jezus.
Wat een eind.
Echt.
Geweldig..
Ja ik had dat echt niet verwacht!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:01 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Het is een gave serie idd
dat dat meisje toch nog goed terecht gekomen is in die school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:03 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja ik had dat echt niet verwacht!
Ik denk dat plan gaat nooit werken, want zo gaat dat nou eenmaal.
erg toffe serie.Zo onvoorspelbaar indeedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu even een vraagje ,aar ik weet niet of het hier thuis hoort, mja anyway, Wie van jullie kijken er hier Tokusatsu en Sentai Series als Kamen Rider Kabuto en Boukenger
Toch fijn als er mensen zijn die ook dit volgen![]()
Densha Otoko en Hana Yori Dango heb ik allebei gekeken, hele leuke series. H20 ben ik aan begonnen, maar vond ik niet zo, series over sport trekken me niet.quote:Plot Summary: College student and aspiring motocross racer Takeshi Hongo is abducted by evil organization known as "Shocker" and converted into a cyborg warrior to do their bidding as "The Hopper". But before the Shocker can brainwash him, an explosion occurs in the laboratory and Hongo escapes. Using his new powers, Hongo wages a battle to keep mankind safe from Shocker and defending himself from Shocker Mutant's who trying to captured him. While he also feel how painfull losing humanity.....
hopefully you're hooked nowquote:Op zondag 30 juli 2006 13:50 schreef Sh0g het volgende:
Mijn eerste jdorama overigens.
Ik heb zo het idee dat je die op TV nihon hebt gevondenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:15 schreef Karina het volgende:
Net een hele goede site gevonden met heel veel van dit soort series erop. Ik heb gewoon maar wat uitgezocht en ga kijken of het wat is. Geen serie, maar een Live Action film: Kamen Rider the First (er is ook een serie van geloof ik, eerst maar even de film kijken).
Net ook het eerste deel van Kurosagi gekeken. Soort van wreker. Deze eerste aflevering was redelijk, beetje simpel verhaaltje "de bedrieger bedrogen". Kijken of de volgende wat beter zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat je die op TV nihon hebt gevonden![]()
Da mag nie he!11quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
-edit-
Net ook het eerste deel van Kurosagi gekeken. Soort van wreker. Deze eerste aflevering was redelijk, beetje simpel verhaaltje "de bedrieger bedrogen". Kijken of de volgende wat beter zijn.
Ik ben anders gewoon een echte Nederlander, al heb ik niet veel tijd besteed aan het kijken van J-dorama's maar toch vind ik ze ook erg leuk...quote:Op maandag 31 juli 2006 20:38 schreef AlohaXa het volgende:
Hey zijn jullie ook japanners of aziatisch? Of zitten hier oerhollandse jongens gewoon ff naar japanse series te kijken?
een serieuse vraag!, want al die series lijken mij juist leuk en qua beschrijving lijken ze op My Sassy Girl achtige serietjes.
Hindoestaanquote:Op maandag 31 juli 2006 20:38 schreef AlohaXa het volgende:
Hey zijn jullie ook japanners of aziatisch? Of zitten hier oerhollandse jongens gewoon ff naar japanse series te kijken?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:48 schreef SureZal het volgende:
Ik ben nu bezig met Attention Please! (ben bij ep 6)
Best een leuke serie, gaat over een meisje dat in een band zat en nu dus een stewardess wilt worden.
Ueto Aya (van Azumi & Azumi2) speelt de hoofdrol![]()
Op zich hebben ze ISWAK best netjes gesubt, alleen aflevering 13, die net uitgebracht is, is echt brak gedaan. Als je naar de ondertitles kijkt lijkt het ook net alsof er iets van 80 mensen aan meewerken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:38 schreef summerscent het volgende:
Taiwanese/Chinese series zijn meestal niet gesubd door "officiele fansubs" zo ook deze niet. Meestal begint 1 of paar personen eraan en is het eenmalig. Wel jammer, daarom ook dat Chineestalige series minder populair zijn dan Japanse of Koreaanse. Maar deze is gesubd door Gi-Ma-Mi.
Deze Taiwanese serie vind ik erg grappig en bij latere afleveringen is het nog steeds erg leuk.
Als je de shoujo manga Itazura na kiss hebt gelezen dan weet je waarover het gaat. Ik heb trouwens de Japanse versie ook gezien. Deze is slechts 9 afleveringen dus is het heel erg ingekort, de manga is echt heel lang. De mangaka is helaas tijdens het project overleden dus was er nooit een einde gemaakt. Ik heb wel mega geergerd aan de micky mouse oren van de hoofdrolspeelster in Itazura na kiss (JP versie). Ze had een klein hoofd maar haar oren waren super groot.
Maar als je van shoujo verhalen houdt, moet je naar TW series gaan kijken. Ze hebben er echt enorm veel. En velen verfilmd van manga. Maar genoeg, we zitten tenslotte in a topic over JP series.
Wellicht hebben ze het al gecorrigeerd, want toen ik het keek zaten er echt van die ontzettende non-engelse zinnen in.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:00 schreef summerscent het volgende:
Ik heb even snel ep13 gecheckt en de subs waren normaal. Wat is er slecht aan.
Ep 14 is trouwens al uit. En je bedoelt zeker nog de laatste 16De dvd versie is langer dan de tv versie, omdat elke aflevering maar 45 minuten duurt.
Ik heb nu de eerste 4 eps gezien en het lijkt absoluut niet op Sekachuquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:07 schreef summerscent het volgende:
Ik heb Kage(schaduw) even geluisterd en inderdaad het is weer een great track. Over een aantal dagen komt haar nieuwe single uit, dit keer ook weer van een serie Taiyou no Uta. De track is midtempo en is toch iets minder, Kou's stem is meer geschikt voor ballads. Ik heb even de reviews van Byakuyakou gelezen en het verhaal schijnt veel gelijkenis met Sekai no chuusin de te hebben, dus ik weet het nog niet of ik die ga kijken.
Nee, ik kijk de 30 eps versie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:07 schreef summerscent het volgende:
Ik heb Kage(schaduw) even geluisterd en inderdaad het is weer een great track. Over een aantal dagen komt haar nieuwe single uit, dit keer ook weer van een serie Taiyou no Uta. De track is midtempo en is toch iets minder, Kou's stem is meer geschikt voor ballads. Ik heb even de reviews van Byakuyakou gelezen en het verhaal schijnt veel gelijkenis met Sekai no chuusin de te hebben, dus ik weet het nog niet of ik die ga kijken.
@ Witchfynder
Kijken we wel naar dezelfde versie? Je zit toch niet die 20 eps tv versie te kijken of wel?
De series die in Taiwan worden uitgezonden zijn altijd iets langer dan de dvd/vcd versie.
Dus 20 eps is tv en 30 eps is dvd. Er komt trouwens een ISWAK 2 uit ergens volgend jaar ofzo.
Als je meer van de main actrice Ariel Lin wilt zien, moet je checken op Love Contract en Tokyo Juliet. Het laatste is weer verfilming van de manga. En ze gaat ook de hoofdrol spelen in Legend of the condor heroes. Een erg populair verhaal in ZO-Azie dat tientallen malen verfilmd is. Volgend jaar komt die uit, en ik verwacht dat deze wel ondertiteld wordt.
Met "elke spelling van haar naam" bedoelde ik ook beide Chinese veries van haar naam.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:09 schreef summerscent het volgende:
Als je met de Engelse naam gaat zoeken dan kom je er niet ver mee. Ze is trouwens ook fotomodel.
Maar ik zal je een handje helpen.
link1 | link2 | link3
veel plezier ermee
Ik kijk ook naar kdrama. Ongeveer hetzelfde tijd begonnen te kijken samen Jdorama. Maar ik vrees dat kdrama niet bij veel westerlingen zal aanslaan. Kdrama is meer voor vrouwen. En volgens mij zijn de meeste hier mannen. Ben je toevallig van het vrouwelijk geslacht?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:48 schreef Baka-san het volgende:
Nooit verwacht dat hier NLs naar Jdorama keken, volg op het moment alleen Ikeburo West Gate Park alleen met subben zijn ze nogal traag mee.
Kijken er ook mensen naar kdrama's (koreaanse series)?
Ik denk dat we hier idd om allerlei antropologische redenen zitten. De Japanse cultuur is zó ontzettend anders dan wat wij hier hebben en toch niet altijd. Ik vind het ontzettend interessant om te zien hoe men daar vanalles doet. Ook grappig dat men daar in bepaalde situaties keuzes maakt die hier niet snel genomen worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:25 schreef SureZal het volgende:
ik ben gewoon een simpele Hindoestaan die op een gegeven moment Naruto in de handen kreeg gedrukt en het moest gaan kijken. Hierna ff addicted to anime geweest en toen werd 'Densha Otoko' in mijn handen gedrukt. Ik vond het veel leuker om een Japanse serie te kijken. Vooral de cultuur bijvoorbeeld het aanspreken van iemand (-san,-sama etc.). Interesse is niet in één keer gekomen maar is langzaam naar voren gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook voor hem gevallen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:40 schreef Orealo het volgende:
Maar goed!
Na Densha Otoko, Summer Snow, Nobuta wo Produce en Kurosagi, iemand een tof idee voor wat ik nu kan gaan kijken?
't liefst met een van de hoofdacteurs van de bovengenoemde series, want daar heb ik niks over te klagen, als 't kan zelfs met Yamashita Tomohisa, maar dan vraag ik misschien teveel..
Ja nou gevallen, zo wil ik 't niet noemen, maar 't lijkt me wel een fantastische kerel om irl te kennenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ben ook voor hem gevallen..
Iedereen denkt nu wel dat ik bi, ben maar dat boeit me ook niet..
*gaat ook achter die tips aan*
Nicequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:53 schreef Orealo het volgende:
thanks!
Ik ga maar beginnen aan Byakuyakou denk ik![]()
En in de tussenstijd (als ik moet wachten op released) Stand up!!!
Ja nou ja, zo bedoel ik het ook. Vind zijn acteerwerk ook erg tof. Hij heeft een speciale stijl en het lijkt alsof hij in elk serie een bepaalde 'move' moet hebben. Tenminste, in de twee series die ik gezien heb. Is het in de anderen ook zo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:17 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja nou gevallen, zo wil ik 't niet noemen, maar 't lijkt me wel een fantastische kerel om irl te kennen.
Ik heb er ook maar 2 gezien, tot nu toe, maar damn die gozert heeft wel talent!quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja nou ja, zo bedoel ik het ook. Vind zijn acteerwerk ook erg tof. Hij heeft een speciale stijl en het lijkt alsof hij in elk serie een bepaalde 'move' moet hebben. Tenminste, in de twee series die ik gezien heb. Is het in de anderen ook zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |