quote:
Ah, mijn excuses. Ik edit hem wel ff (hopelijk heb je hem in je favorietenquote:Op donderdag 7 september 2006 07:22 schreef Orealo het volgende:
[..]
![]()
!!
Dankjewel!
officieel mag je niet linken naar sites als dat, kan je op fok wel gezeur mee krijgen..
Zo, veel succes. Ik heb 3 afleveringen gezien en ben bij alle drie in slaap gevallen.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:50 schreef Orealo het volgende:
[..]
Cool !!
Ondertussen ga ik zo over een minuut of 10 de eerste ep van Yoshitsune kijken.
Lange serie, iets van 49 afleveringen!
Ik zet 'm nu ook even op standby, klinkt leuk alsin de beschrijving, maar als 't eenmaal uitgevoerd wordtquote:Op donderdag 7 september 2006 08:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo, veel succes. Ik heb 3 afleveringen gezien en ben bij alle drie in slaap gevallen..
Een of andere fransman, volgens mij prive projectje oid.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:44 schreef SureZal het volgende:
van welke fansub is Dragon Zakura ?
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:56 schreef Orealo het volgende:
[..]
Een of andere fransman, volgens mij prive projectje oid.
Zijn te vinden op 't forum van die ene site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:57 schreef Orealo het volgende:
Dragon Zakura net afgekeken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu begonnen met My Boss, My Hero. Is tot nu toe erg leuk. Alleen is de serie nog niet helemaal af..
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:43 schreef Orealo het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5201111098727869183&q
Ik wil die even hier achter laten, is zo ontzettend grappig.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:43 schreef Orealo het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5201111098727869183&q
Ik wil die even hier achter laten, is zo ontzettend grappig.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:03 schreef thispicture het volgende:
Mag hier ook worden gepraat over Zuid-Koreaanse series?
quote:Op zondag 10 september 2006 17:58 schreef Deimento het volgende:
[..]Ik heb net My Boss, My Hero episode 1 gezien, speciaal voor wakker gebleven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu begonnen met My Boss, My Hero. Is tot nu toe erg leuk. Alleen is de serie nog niet helemaal af..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Ji gozert vind ik echt tof, goeie acteur.
Zeker de moeite waard om verder te kijken!
*noteert in agenda*quote:Op maandag 18 september 2006 15:52 schreef Sh0g het volgende:
MTV Asian Screen – Initial D
Vrijdag 22 september @ 23.10 uur
de TV-gids zegt dat het de animefilm uit 1998 is, maar volgens mij klopt dat niet. Op de MTV website staat een plaatje van de live-action film. In de intro op MTV laten ze beelden zien uit zowel de animefilm als de live-action film, die dan vloeiend in elkaar overgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep dat is 'm!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:37 schreef SureZal het volgende:
Is dat niet Makoto van IWGP ?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:08 schreef outcast_within het volgende:
summersnow guesses na ep 6 gezien te hebben*screenshot*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vergeet Aragaki Yui (Umemura Hikari in de show) niet. Ze is ergquote:Op maandag 18 september 2006 23:29 schreef Orealo het volgende:
Knip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:43 schreef outcast_within het volgende:
Summer snowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehe, *haalt mapje met screenshots tevoorschijn*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hup hup, Moto Kare hup.
Daar heb ik eens een anime van gezien, vond ik wel tof, ben alleen de naam vergeten.quote:Op maandag 25 september 2006 03:41 schreef SureZal het volgende:
Taiyo no Uta
Gaat over een meisje die de ziekte 'XP' heeft (uitleg xp voor de mensen die aan windoos denken).
Deze dorama valt in dezelfde reeks als 'Sekachu' & '1 Litre of tears'.
Het meisje van 1 Litre of tears speelt ook de hoofdrol in Taiyo no Uta.
Het word gesubbed door D-Fansubs en is nog niet volledig gesubbed (er zijn nu 5 episodes)
Je Kan Nobuta wo Produce, Gokusen of Trick proberenquote:Op donderdag 28 september 2006 08:39 schreef Patvs het volgende:
Kan iemand me adviseren welke Japanse (of Koreaanse) serie ik misschien leuk ga vinden. Ik heb d-addicts.com pas net ontdekt en heb geen idee wat ik moet downloaden. Er zijn zoveel series!
De wensen die ik heb zijn:
-thema: jonge mensen (highschool/studenten), relaties, romantisch/comedy of romantisch/drama, Otaku's en schoolmeisjes in uniform (geen fantasy elementen)
-geen anime
-moet op d-addicts.com (of andere site) met Engelse subs te vinden zijn.
Heeft iemand een tip? Op Densha Otoko na....
SPOILER: My Boss, My Hero eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt boeiende spoiler.
Ik kan wel met een gerust hart zeggen dat dit de beste serie is die ik OOIT gezien heb.
nu snel met de dag beginnen, naar werk.
WTF O_O!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:44 schreef Orealo het volgende:
Dragon Zakura is vet tof !
Check trouwens deze trailer1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |