SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:43 schreef outcast_within het volgende:
Summer snowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehe, *haalt mapje met screenshots tevoorschijn*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hup hup, Moto Kare hup.
Daar heb ik eens een anime van gezien, vond ik wel tof, ben alleen de naam vergeten.quote:Op maandag 25 september 2006 03:41 schreef SureZal het volgende:
Taiyo no Uta
Gaat over een meisje die de ziekte 'XP' heeft (uitleg xp voor de mensen die aan windoos denken).
Deze dorama valt in dezelfde reeks als 'Sekachu' & '1 Litre of tears'.
Het meisje van 1 Litre of tears speelt ook de hoofdrol in Taiyo no Uta.
Het word gesubbed door D-Fansubs en is nog niet volledig gesubbed (er zijn nu 5 episodes)
Je Kan Nobuta wo Produce, Gokusen of Trick proberenquote:Op donderdag 28 september 2006 08:39 schreef Patvs het volgende:
Kan iemand me adviseren welke Japanse (of Koreaanse) serie ik misschien leuk ga vinden. Ik heb d-addicts.com pas net ontdekt en heb geen idee wat ik moet downloaden. Er zijn zoveel series!
De wensen die ik heb zijn:
-thema: jonge mensen (highschool/studenten), relaties, romantisch/comedy of romantisch/drama, Otaku's en schoolmeisjes in uniform (geen fantasy elementen)
-geen anime
-moet op d-addicts.com (of andere site) met Engelse subs te vinden zijn.
Heeft iemand een tip? Op Densha Otoko na....
SPOILER: My Boss, My Hero eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt boeiende spoiler.
Ik kan wel met een gerust hart zeggen dat dit de beste serie is die ik OOIT gezien heb.
nu snel met de dag beginnen, naar werk.
WTF O_O!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:44 schreef Orealo het volgende:
Dragon Zakura is vet tof !
Check trouwens deze trailer1
Het eerdere deel van die aflevering is leuker, eigenlijk (dat stukje op youtube is het laatste stuk van de aflevering)... Daarin moeten Momusume-leden een verhaal vertellen in het Japans en vervolgens hetzelfde verhaal vertellen in het Engels...quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:43 schreef Orealo het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=5201111098727869183&q
Ik wil die even hier achter laten, is zo ontzettend grappig.
Ik heb de aflevering op m'n pc staan, en dat regrigeeta stukje is echt te grappigquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het eerdere deel van die aflevering is leuker, eigenlijk (dat stukje op youtube is het laatste stuk van de aflevering)... Daarin moeten Momusume-leden een verhaal vertellen in het Japans en vervolgens hetzelfde verhaal vertellen in het Engels...
De leden die dit moeten doen zijn Ogawa Makoto ("Shopping Mall ナカ... a go!"), Takahashi Ai ("No eyebrow" say me), Tanaka Reina ("Wow! people people people Wow! Wow! Wow! Party! Party!"), Fuijimoto Miki("Taxi driver cold word say me") en Kamei Eri ("Cheese in refrigeeta")
kolerequote:Op zaterdag 4 november 2006 00:03 schreef Jordy-B het volgende:
ah... hebbes... http://www.youtube.com/watch?v=49mPnpJ3tA0
Hana yori dango S1 was zo tof. Had die hele serie in 1 dag gekekenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:56 schreef SureZal het volgende:
キタ~~!!!!!!
De eerste episode van Hana Yori Dango Season 2 is te downloaden. Weliswaar zonder subs maar dan nog![]()
dl't fijn meequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:37 schreef SureZal het volgende:
Dat heb ik juist absoluut niet. Het is misschien een beetje langdradig maar ik vind dat dat de serie niet naar beneden brengt.
*is nu HYD2 ep.1 aan het dllen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./offtopic, aangezien dit topic nog maar 28 posts over heeft vroeg ik me af of ik de volgende TS mag maken."Those unforgettable days, for them I live"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de anime nog niet gezien en de manga nog niet zo heel ver gelezen dus ik heb echt geen idee wat er gaat gebeuren
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga binnenkort maar eens beginnen aan de OP dan"Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:11 schreef bioboystudent het volgende:
Volgen mensen Hana yori dango 2?
jammer dat ik hem vandaag niet kan kijken. Ik heb wel gemerkt dat ik de RAW's redelijk goed kan volgen, maar toch zijn subs hanidgquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:37 schreef SureZal het volgende:
Episode 4 (RAW) is uit! Mijn weekend kan niet meer stuk
Gokusen een zwak verhaal vergeleken met populaire Amerikaanse comedy drama's?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:42 schreef BMH het volgende:
Ik kijk nu Gokusen... En weer een serie met zo'n zwak verhaal.. Is er niet een serie die meer lijkt op populaire Amerikaanse comedy drama's?
Gokusen gebruikt gewoon weer de villain of the week methode om een verhaal te vertellen. Iedere week gebeurd er weer een losstaand iets wat weer goed eindigt.. Ik zoek naar iets dat langer doorloopt, maar niet zo langdradig is als Densha Otoko.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gokusen een zwak verhaal vergeleken met populaire Amerikaanse comedy drama's?
Geef eens een voorbeeld van zo'n Amerikaanse serie?
Ik haat Friends en alle andere sitcoms. Ik zoek eigenlijk meer (mini)series die zich focussen op de oosterse wereld. Een sterk verhaal, misschien speelt het zich af in het verleden... Beetje episch.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:27 schreef SureZal het volgende:
Ik kijk juist veel Aziatische series omdat het niet zo 'Amerikaans' is.
Begrijp me niet verkeerd, Friends; Theat 70's show etc. vind ik echt geweldig maar bij Aziatische series vind ik dat er meer gevoel in zit. (weet niet hoe ik het precies moet uitleggen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een van de betere series die ik heb gezien. Hoewel het redelijk drama klinkt hebben ze er toch behoorlijk wat humor in kunnen verwerken en is het verhaal bijzonder goed uitgewerkt. Of het verhaal overeen komt met de anime en de manga weet ik niet want die heb ik niet gezien/gelezen ivm met de mogelijke spoilers.
Densha Otoko
(wordt nog geresized)
Densha Otoko, de eerste J-Drama die ik heb gevolgt. Een aanrader als je nieuw bent in het genre. Gebaseerd op een echt gebeurd verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf vond ik deze bijzonder grappig, ik ging echt meeleven met de hoofdpersoon. Het hele forum gebeuren vond ik erg goed uitgewerkt. Er is ook een film van maar die is bijzonder slecht.
klik voor eigen topic
Linkje naar de vertalingen van het oorspronkelijke topic
Love story in harvardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf heb ik er maar 6 afleveringen van gezien, hij was wel leuk maar werd een beetje langdradig. Al is het accent als ze engels gaan praten wel briljant.
Linkjes
D-addicts
Grootste Asian Drama community van de wereld, hier kan je alles lezen van de nieuwste tot aan de eerste series.
J-Drama Wiki
bijna alle J Drama die ooiit zijn gemaakt in een handig lijstje
Japanse Series
het eerste topic voor de aziatische drama fans op Fok
J-Dorama
Forum over Jdrama en andere Japan gerelateerde dingen
LET OP
A.U.B geen linkjes naar torrents en subs, wil je die wel hebben maar kan je ze niet vinden stuur dan maar een PM maar niet in het topic zelf vragen
Met dank aan:
Orealo voor het maken van het eerste topic
Alle users die het vorige topic hebben vol gepost
Alle users die dit topic nog gaan volposten
En iedereen die ik nog vergeten ben
Dit is de voorlopige OP van het volgende topic, vind je dat er nog dingen aan toegevoegd moeten worden dan moet je dat ff zeggen, is wel handig als je dat stukje zelf ook nog ff typt. Plaatjes moeten het als het goed is morgen al doen, zijn een paar problemen met mn DNS
nu met werkende plaatjes
[ Bericht 2% gewijzigd door zquing op 02-02-2007 16:34:54 ]"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Ik mis Jdorama.com tussen de linkjes...Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
ik ga zo beginnen aan gokusen, heb gehoord dat hij best wel goed was, hoop dat hij dat ook is"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Gokusen lijkt veel op Great Teacher Onizuka...
De serie gaat over een lerares die stiekem een hoge positie heeft bij een invloedrijke yakuza-clan, maar dat mag de school natuurlijk niet weten. Ze wordt de homeroom-teacher (mentor, zeg maar) van de klas waar al het gespuis in zit...
Leuke serie en de hoofdrol wordt gespeeld door Yuki Nakama (die ken je wellicht van de derde Ringu film: Ringu 0 - Birthday)
Ook zijn er rollen voor Jun Matsumoto (Hana Yori Dango), Shun Oguri (Hana Yori Dango, Densha Otoko, GTO, Azumi), Itoh Misaki (Densha Otoko, You're Under Arrest!), Yuko Nakazawa (1st gen. Morning Musume), Hiroki Narimiya (Nana, Azumi). Allemaal bekende Japanners, dus...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
gokusen is wel leuk, al had er wat meer variatie in gemogen, nu is het iedere aflevering de leraar helpt een leerling(ben nu pas bij 6 dus 't kan nog wel veranderen).
En vandaag is er weer een HYD episode gereleased"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Ik heb Itoh Misaki nog helemaal niet herkent in Gokusenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:27 schreef Jordy-B het volgende:
Gokusen lijkt veel op Great Teacher Onizuka...
De serie gaat over een lerares die stiekem een hoge positie heeft bij een invloedrijke yakuza-clan, maar dat mag de school natuurlijk niet weten. Ze wordt de homeroom-teacher (mentor, zeg maar) van de klas waar al het gespuis in zit...
Leuke serie en de hoofdrol wordt gespeeld door Yuki Nakama (die ken je wellicht van de derde Ringu film: Ringu 0 - Birthday)
Ook zijn er rollen voor Jun Matsumoto (Hana Yori Dango), Shun Oguri (Hana Yori Dango, Densha Otoko, GTO, Azumi), Itoh Misaki (Densha Otoko, You're Under Arrest!), Yuko Nakazawa (1st gen. Morning Musume), Hiroki Narimiya (Nana, Azumi). Allemaal bekende Japanners, dus...![]()
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |