Ze betalen je vertrouwen toch een keer terug Juan, dat blijkt nu maar weer.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:11 schreef Juan Zueco het volgende:
Calleri en Novak heb ik, Chela niet. Onbetrouwbaar.
J.
Alle niet Argentijnen zijn inderdaad langzaam naar het hardcourt aan het vliegen, het gaat weer koud worden in Europa!quote:Op zondag 30 juli 2006 21:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Ze betalen je vertrouwen toch een keer terug Juan, dat blijkt nu maar weer.
alle Argentijnen opstellen volgende week Juan, zelfs Coria.
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:17 schreef mitt het volgende:
alle Argentijnen opstellen volgende week Juan, zelfs Coria.
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:28 schreef mitt het volgende:
Zelfs Berlocq opstellen jongens!
Als je Berlocq en Coria tegen elkaar laat spelen is dat denk ik de eerste tenniswedstrijd ooit die eindigt in remise.quote:
Klopt, maar daar worden vaak de withdrawals niet goed bijgehouden is mijn ervaringquote:Op maandag 31 juli 2006 12:19 schreef Juan Zueco het volgende:
Op mtf staat dit als eerste post in the Entry-list topics. Dus dat valt wel mee.
J.
Zou niet de eerste zijn deze week....(Dlouhy - RRH).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:36 schreef Juan Zueco het volgende:
Fixed.
1. (1) Elikian 4605quote:Op maandag 24 juli 2006 08:53 schreef XL het volgende:
[..]
1. (1) Elikian 4360
2. (2) Chiel-Montagne 4125
3. (4) XL 4083
4. (3) Juan Zueco 4058
5. (5) Butra 3849
quote:
Ja lekker, kan ik dus niets inlopen op je deze week.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:17 schreef XL het volgende:
Ik speel met Nadal, Nieminen en Gonzalez verder heb ik het met zo weinig zorg samengesteld dat ik het nu, 16 minuten later alweer vergeten ben
Ik wilde weer op Safin spelenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:23 schreef Butra het volgende:
Mijn joker ligt nu overigens geblesseerd op de grond. Mag ik nog wisselen?
Robredo.
Gaaf! Als je 62 wedstrijden goed hebt mag je gratis naar Federer - Nadal!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:10 schreef Butra het volgende:
http://www.atptennis.com/1/en/newsandscores/news/pickem.asp
Kunnen we eindelijk eens wat verdienen met onze kennis.![]()
Wel een aardig idee, ik schrijf me iig in.
Blake was deze week gewoon een domme keus (ook van mezelf ja). Zeker op deze "trage" US hardcourt banen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:02 schreef Norrage het volgende:
Gasquet
Waarom had iedereen Blake??? Die is zo overrated als de pest
Ik ben benieuwdquote:
Je bent weer eens te negatief suus. Volgens mij ga je tot nu toe goed.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:44 schreef suus21 het volgende:
mijne ook niet J.
Mwah denk het niet hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:55 schreef suus21 het volgende:
Fed zal wel opgelucht zijn.
ja het valt wel mee...was alweer vergeten wie ik in mijn team hadquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:56 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Je bent weer eens te negatief suus. Volgens mij ga je tot nu toe goed.
J.
Wie heeft hij te vrezen? Behalve de Olympische spelen heeft hij Berdych overal weggevaagd (hoe goed hij ook speelde de wedstrijden daarvoor), Gasquet is ook de laatste 4 keer gedomineerd (behalve dan Halle) en Murray en Sanguinetti wil ik het maar niet over hebbenquote:
Niet zo ernstig als landgenoot Mathieu.... maar ook Gasquet choked met regelmaat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:47 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij heeft Gasquet nog nooit echt gechoked. Hij speelt af en toe gewoon heel slecht
Hij heeft wel een aantal 5-setters verloren maar ja, daarin heeft hij nou ook niet echt voorsprongen weggegeven.
Wel sneu, al weken heb ik het te druk en denk ik er steeds om 22:50 aan en lever ik trouw een paar minuten te laat in. Gister besloten dat ik wat rust moet pakken, niks gewerkt. Heel de avond tennis volgen met betfair erbij, alle underdogs goed met goede odds. Om een uur of 23:00 gaan pitten en vanochtend werd ik wakker en zie ik dit topicquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:42 schreef Elikian het volgende:
tsk tsk tsk
Ik begin het steeds meer eens te zijn met je suusquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:58 schreef suus21 het volgende:
Davydenko lekker weer verloren LOSER
Robredo is gewoon top10 op dit moment hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik begin het steeds meer eens te zijn met je suus
En dat samen met Robredo en Stepanek in de top 10
ook niet voor mij want ze hebben Gonzalez doorgestreept bij mij terwijl die wel gewonnen heeftquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef Norrage het volgende:
Mijn god, wat begint dit dramatisch...geen 1 miljoen voor mij hoor
en met ongeveer 6-0, 6-0 van Davydenko (quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:13 schreef Norrage het volgende:
Kom op zeg...Hij heeft nog geen top 15 speler verslagen dit jaar (behalve 1 keer Nalbandian, maar ja, zo kan iedereen Nalbandian verslaan),
Ik heb het niet gevolgd, hoe erg was het?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:34 schreef Elikian het volgende:
Een week voor een Grand Slam, dus choket Blake dramiatisch.
Rugblessure. Martina is een beest in bed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:48 schreef suus21 het volgende:
waarom doet loser stepanek niet mee aan de us open?
Kan ik ergens bonuspunten innen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:02 schreef Butra het volgende:
Een week voor een Grand Slam, dus wint Davydenko het toernooi. Maarja, die was me iets te duur.![]()
Je hebt gelijk ja, had het niet eens in de gatenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:06 schreef Elikian het volgende:
Een dag later posten is wel makkelijk he ...
Je weet toch dat ik altijd Agassi kies als ie speelt...ik ben zijn grootste fan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik heb Novak, maar ben er dus niet geheel gerust op.
Klasse Suus, die keuze voor Andre. Respect.
Imo gaat hij eraf tegen Andy, dus niet rendabel. Als hij die wint, dan kun je meer complimenten verwachten.
J.
Dat denk ik ook, maar ik hoop dat hij het toernooi wint, ook al is hij niet mijn favoriet. Hij verdient geen einde zoals Henman meemaakt op Wimbledon.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:16 schreef Juan Zueco het volgende:
H'mmm tegen Pavel had de oude man het moeilijk. Baggy kan wel eens het einde zijn.
J.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:38 schreef Norrage het volgende:
Heb echt in 3 seconde mijn team gemaakttijdnood
In ieder geval zonder naar de loting gekeken te hebben.
Twee ideale tegenstanders voor elkaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef Elikian het volgende:
Nalbandian ... soms is het toch gewoon godsgruwelijk afzien als je fan bent van die man ...
Het fijne is dat Safin ook dagen heeft dat hij er echt niks van kan, dat geeft dan weer hoop
Ah, dan nu toch de laatste game, en het stuk daarna .. moet je toch wel van steen zijn als dit je niks doetquote:Op maandag 4 september 2006 10:56 schreef Elikian het volgende:
Tis helaas van na mp ... had graag die laatste game er nog bij gezien, maar toch:
http://www.youtube.com/watch?v=P6s0lc_bVqA
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:12 schreef Norrage het volgende:
Toen ik de streep zag was het dan ook nog niet gemeld in mijn ogen
Canas won afgelopen week bij zijn comeback toch ook meteen een Challengerquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:43 schreef Elikian het volgende:
Verkerk wil volgende week zelfs weer op ATP level spelen, in Palermo. Het laatste graveltoernooi van het seizoen
En Coria, ik moet het manneke niet, maar dit is toch ook wel treurig hoor
Lijkt me wel, tijdens zo'n schorsing kun je vrij slikken. Nooit controles.quote:
Joachim Johansson won vorige week bij zijn comeback ook meteen een Future (!), dus ja, de voortekenen zijn goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:06 schreef XL het volgende:
[..]
Canas won afgelopen week bij zijn comeback toch ook meteen een Challenger![]()
De eerste is bekend : Florian Mayerquote:Op maandag 25 september 2006 22:47 schreef Juan Zueco het volgende:
De prangende vraag is : hoeveel Davis-Cup spelers gaan afzeggen op het laatste moment?
J.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ze hebben er met het hele team nog eentje van gedronken en geproost op de Wimbledon-uitslagen.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:30 schreef Juan Zueco het volgende:
Die financiele donatie aan SportDreams was puur voor sponsering Norrage.![]()
J.
nou het valt eigenlijk wel mee met mijn team, ik ga dit vaker doenquote:Op maandag 25 september 2006 19:32 schreef suus21 het volgende:
heb absoluut geen inspiratie om een team neer te zetten, heb het wel gedaan maar ik weet nu al dat ik er geen punten mee ga scoren, geen zin meer om mijn hoofd erover te breken![]()
Ja wtf. Tot 19:00 gisteravond kon ik geen spelers kiezen....quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:14 schreef Juan Zueco het volgende:
Geen opstelling van Norrage en -Sandstorm-. Misschien moeten we dit topic maar sluiten.
J.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:28 schreef suus21 het volgende:
Tursunov heeft verloren op de atp site staat dat ie heeft gewonnen.....
J.quote:(9)H Lee (KOR) d (6)D Tursunov (RUS) 64 26 64 (corrected result)
Valt wel mee Suus.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:35 schreef suus21 het volgende:
mijn slechtste week EVER
Maakt niets uit, ook al wint hij wel. Fedje is niet rendabel voor 100 luizige punten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:18 schreef suus21 het volgende:
ik denk dat Fed niet gaat winnen in Madrid...
Ik hikte er tegenaan Norrage. Mijn scriptie vrat al mijn tijd op en sollicitatieprocedures en andere toekomstplannen de rest van de tijd die ik niet had. Waar ik in het voorjaar de tijd nam om alle toernooien in de gaten te houden en artikelen in kranten te lezen deed ik het de laatste weken al puur op de gok. Ik vergat het 1 week toen het razendspannend was tussen de plaatsen 2 tm 4. De teleurstelling was zo groot dat het de druppel was die de emmer deed overlopen en waardoor ik het helemaal heb laten varen. Ik draag tennis nog altijd een warm hart toe hoorquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:14 schreef Norrage het volgende:
oh het leek alsof jullie opgehouden waren met die manager
Het staat er ook fout, want Koevermans had geen matchpunten tegen. Haarhuis wel! Neemt niet weg dat de prestatie van van Moorsel natuurlijk nergens om gaat. Als een wielrenster zo lang vanwege anorexia aan de kant staat, maar zo dik terugkomt in het peloton. Dat heet zoiets toch gewoon een epo-kuur. Bovendien is er niemand die vrouwenwielrennen serieus neemt. Zie je hier op straat wel eens vrouwen wielrennen, uiterst zelden.... Wel brengen we wereldkampioen na wereldkampioen op de weg, die ook allemaal met overmacht winnen. Knol ofzo dit jaar weerquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:48 schreef Norrage het volgende:
Jezus wat achterlijk :| (die tie was helemaal legendarisch omdat ook Haarhuis van 2 sets tegen 0 terugkwam in de partij daarvoor)
Gelukkig maakt niemand een fout met Ivan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |