Ze betalen je vertrouwen toch een keer terug Juan, dat blijkt nu maar weer.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:11 schreef Juan Zueco het volgende:
Calleri en Novak heb ik, Chela niet. Onbetrouwbaar.
J.
Alle niet Argentijnen zijn inderdaad langzaam naar het hardcourt aan het vliegen, het gaat weer koud worden in Europa!quote:Op zondag 30 juli 2006 21:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Ze betalen je vertrouwen toch een keer terug Juan, dat blijkt nu maar weer.
alle Argentijnen opstellen volgende week Juan, zelfs Coria.
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:17 schreef mitt het volgende:
alle Argentijnen opstellen volgende week Juan, zelfs Coria.
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:28 schreef mitt het volgende:
Zelfs Berlocq opstellen jongens!
Als je Berlocq en Coria tegen elkaar laat spelen is dat denk ik de eerste tenniswedstrijd ooit die eindigt in remise.quote:
Klopt, maar daar worden vaak de withdrawals niet goed bijgehouden is mijn ervaringquote:Op maandag 31 juli 2006 12:19 schreef Juan Zueco het volgende:
Op mtf staat dit als eerste post in the Entry-list topics. Dus dat valt wel mee.
J.
Zou niet de eerste zijn deze week....(Dlouhy - RRH).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:36 schreef Juan Zueco het volgende:
Fixed.
1. (1) Elikian 4605quote:Op maandag 24 juli 2006 08:53 schreef XL het volgende:
[..]
1. (1) Elikian 4360
2. (2) Chiel-Montagne 4125
3. (4) XL 4083
4. (3) Juan Zueco 4058
5. (5) Butra 3849
quote:
Ja lekker, kan ik dus niets inlopen op je deze week.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:17 schreef XL het volgende:
Ik speel met Nadal, Nieminen en Gonzalez verder heb ik het met zo weinig zorg samengesteld dat ik het nu, 16 minuten later alweer vergeten ben
Ik wilde weer op Safin spelenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:23 schreef Butra het volgende:
Mijn joker ligt nu overigens geblesseerd op de grond. Mag ik nog wisselen?
Robredo.
Gaaf! Als je 62 wedstrijden goed hebt mag je gratis naar Federer - Nadal!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:10 schreef Butra het volgende:
http://www.atptennis.com/1/en/newsandscores/news/pickem.asp
Kunnen we eindelijk eens wat verdienen met onze kennis.![]()
Wel een aardig idee, ik schrijf me iig in.
Blake was deze week gewoon een domme keus (ook van mezelf ja). Zeker op deze "trage" US hardcourt banen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:02 schreef Norrage het volgende:
Gasquet
Waarom had iedereen Blake??? Die is zo overrated als de pest
Ik ben benieuwdquote:
Je bent weer eens te negatief suus. Volgens mij ga je tot nu toe goed.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:44 schreef suus21 het volgende:
mijne ook niet J.
Mwah denk het niet hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:55 schreef suus21 het volgende:
Fed zal wel opgelucht zijn.
ja het valt wel mee...was alweer vergeten wie ik in mijn team hadquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:56 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Je bent weer eens te negatief suus. Volgens mij ga je tot nu toe goed.
J.
Wie heeft hij te vrezen? Behalve de Olympische spelen heeft hij Berdych overal weggevaagd (hoe goed hij ook speelde de wedstrijden daarvoor), Gasquet is ook de laatste 4 keer gedomineerd (behalve dan Halle) en Murray en Sanguinetti wil ik het maar niet over hebbenquote:
Niet zo ernstig als landgenoot Mathieu.... maar ook Gasquet choked met regelmaat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:47 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij heeft Gasquet nog nooit echt gechoked. Hij speelt af en toe gewoon heel slecht
Hij heeft wel een aantal 5-setters verloren maar ja, daarin heeft hij nou ook niet echt voorsprongen weggegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |