Ja, en dat heb je gisteren opnieuw gestuurd, en die is zojuist aangekomen. (lekker dan)quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:44 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Raar. Maar ik zie al wat het probleem is. Mailtje is nooit aangekomen (delivery failure) bij Elikian.
1. (1) Elikian 4360quote:Op zondag 16 juli 2006 19:20 schreef XL het volgende:
[..]
1. (1) Elikian 4211
2. (2) Chiel-Montagne 3923
3. (3) Juan Zueco 3905
4. (4) XL 3904
5. (5) Butra 3696
![]()
waar kan ik mtf vinden? Daar kijk ik nooit...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:46 schreef Juan Zueco het volgende:
Vervanger of gokken Suus. Op mtf kun je voor vrijdag wel een entry-list vinden.
J.
MensTennisForumsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:16 schreef suus21 het volgende:
[..]
waar kan ik mtf vinden? Daar kijk ik nooit...
Het forum met de mooiste signatures die ik ooit gezien heb!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:40 schreef Butra het volgende:
[..]
MensTennisForums
Dat hoort elke tennisfan te weten.![]()
Je moet die Main Draw topics eens lezen, en welke spelers er allemaal succes gewenst wordt. Sommige users komen echt met een lijst met namen die 99% van het veld dekt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:08 schreef XL het volgende:
[..]
Het forum met de mooiste signatures die ik ooit gezien heb!
Ik doe vrijwel alles via de site en fora van SteveG.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:58 schreef Butra het volgende:
[..]
Je moet die Main Draw topics eens lezen, en welke spelers er allemaal succes gewenst wordt. Sommige users komen echt met een lijst met namen die 99% van het veld dekt.![]()
Ik kom alleen maar in het gambling gedeelte, dus ik heb er weinig last van.
Stalk stalk stalkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:43 schreef suus21 het volgende:
ja ik ken de site maar ik weet niet waar ik die draws kan vinden...
In de forums van het betreffende toernooi staat altijd wel ergens een thread met 'main draw'quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:43 schreef suus21 het volgende:
ja ik ken de site maar ik weet niet waar ik die draws kan vinden...
Wrijf het er maar in! Maandag en dinsdag was ik druk... vandaag heb ik geen zak te doenquote:
J.quote:Andy Murray will undergo a scan today on his injured neck to decide when he will be fit to return.
He withdrew from the ATP Tour event in Los Angeles, starting this week, and his participation in his next scheduled event in Washington DC is also in doubt.
Murray was injured while playing Davis Cup doubles on Saturday.
Murray can ill-afford a long absence now. He has a slew of ranking points to defend in the run-up to next month's US Open, where he had hoped to be one of the 32 seeds.
Met reden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:04 schreef XL het volgende:
Horna is mijn gravelrukker waar Juan stelselmatig vanaf lijkt te blijven.
Eén game van het einde opgeven, dat kan maar 1 ding betekenen:quote:
Hantuchova zal hij niet kunnen versieren, nee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:44 schreef suus21 het volgende:
Davydenko is altijd een loser geweest, kijk hoe ie eruit ziet.
Sinds Radek Hingis kan krijgen, sluit ik niks meer uit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:20 schreef XL het volgende:
[..]
Hantuchova zal hij niet kunnen versieren, nee.
Nou, Hingis is leuk.... maar niet echt een super lekker wijf. Ze heeft onder haar stand gewinkeld. Ik kan me niet voorstellen dat Hantuchova (quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:29 schreef Elikian het volgende:
[..]
Sinds Radek Hingis kan krijgen, sluit ik niks meer uit.
Anders wil ik het wel doen suus, statistisch gezien moet er een goede ronde van mij aankomen... want het is al weken bagger.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:54 schreef suus21 het volgende:
wat een drama week voor mij...
J. denk je dat ik morgen voor 21:00 de draws kan zien op mtf?
Anders weer een dramaweek....of juist niet.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |