quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:30 schreef Juan Zueco het volgende:
Beetje 2-ledig gevoel hier. Ik heb een hele slechte twee weken en ik kom er mee weg (TM).
Raar en ook niet terecht. De SD moet zich als organisatie schamen.
We schrijven 2006 en SD heeft kennelijk nog nooit van een back-up gehoord.
J.
Ben na een werkbezoek in de USA weer terug in Nederland. Kan niks anders dan in mijn vuistje lachen wat betreft TM en Wimbledon natuurlijk, maar het toch echt te triest voor woorden dat ze zoiets klaarkrijgen?? We spelen een tennisseizoen, maar Wimbledon telt niet mee? En dan geven we iedereen maar 500 punten... ehh? wat is de zin daarvan? Maar goed.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:57 schreef Juan Zueco het volgende:
Norrage,
Kun je voor geen vervanger zorgen?
Bij MV zitten een aantal toppers en gewezen winnaars (Elikian).
just a thought.
J.
MrBookmaker bestaat al 7 maanden niet meer.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:31 schreef JortK het volgende:
Ik heb ook weer wat centjes overgemaakt naar MrBookmaker... eens kijken of ik het nog een beetje kan
1. (1) Elikian 4081quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:00 schreef XL het volgende:
[..]
1. (1) Elikian 3682
2. (2) Chiel-Montagne 3554
3. (3) XL 3495
4. (4) Juan Zueco 3459
5. (5) Butra 3199
![]()
Chiel-Montagne, we hebben ons best gedaan om niet te ver in te lopen. Gezellig allemaal in de kelder van de ranking afgelopen week.
Mooie analyse. Mijn lot is verbonden aan iemand zonder backhand. Kansloze missie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:12 schreef XL het volgende:
Lopez moet het verschil voor Butra gaan maken.
Sorry pik, ik heb je onderschat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:51 schreef Butra het volgende:
[..]
Mijn lot is verbonden aan iemand zonder backhand. Kansloze missie.![]()
1. (1) Elikian 4211quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:54 schreef XL het volgende:
[..]
1. (1) Elikian 4081
2. (2) Chiel-Montagne 3797
3. (4) Juan Zueco 3769
4. (3) XL 3745
5. (5) Butra 3545
Mooi stuk Lars!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:12 schreef XL het volgende:
Juan speelt deze week met veel goedkope spelers. Dat kan voor hem de sleutel voor succes zijn, op Wimbledon heeft hij mij al ingehaald en ook Chiel-Montagne is in zicht. De verschillen zijn klein voor de nummers 2 t/m 4. Voor Butra is het handig als een qualifier de US Open wint en hij hem als enige in zijn team heeft. Voor de rest is het handig als Elikian op de US Open met Federer speelt en die zijn eerste ronde verliest.
Deze week Juan met de 'kleintjes' dus. Alleen Verdasco kost hem meer dan 1000 punten. Ik zet daar Robredo, Gaudio en ook Verdasco tegenover. Butra doet het met Ferrero, Nieminen en ook Verdasco. Elikian speelt met Ferrero, Robredo en Verdasco. Chiel-Montagne heeft er maar twee, namelijk Nieminen en Verdasco. Verdasco zal het verschil dus niet gaan maken, al tikt hij na Norman ook Bracciali er hard af. Norman gaf al aan dat Verdasco in vorm lijkt.
Tussen alle kleintjes laten Juan en Chiel de toernooiwinnaar van Acapulco (Horna) lopen. Iedereen heeft wel wat spelers hetzelfde. Juan is de enige met Waske in zijn team, Lopez moet het verschil voor Butra gaan maken. Gaudio gaat het voor mij doen. Calleri voor Chiel. Elikian kan op zeker spelen en doet dat ook
Het mailtje gaat nog wel automatisch naar hetzelfde emailadres als voorheen. Gaat dat wel helemaal goed?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:28 schreef Elikian het volgende:
vergeet die maar weer snel
http://www.competitieteam.nl/elikian
En meteen: download een nieuwe excelsheet. Die andere haalde zijn data nog van mijn oude site, en die werkt dus niet meer
Ik ben verhuisd, en ik wist wel dat die homepage zou verdwijnen... maar dat dat nu niet op een dinsdag moet(((
Ik hoop echt dat iedereen die pagina kan vinden vandaag
Ik deed natuurlijk alsof je op safe ging omdat je opstelling precies de middelmaat van al onze teams was. Bovendien paste safe spelen mooi in het plaatje. Dat jij omhoog wil in de ranking snap ik wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:31 schreef Elikian het volgende:
[..]
Mooi stuk Lars!
En in heb nog weinig reden voor op safe te gaan, ik sta 20e overall ofzo. En afgelopen week was ik 50e, dus veel geholpen heeft het ook niet
Yep, email adres is niet veranderd. Dus dat blijft gewoon goed gaanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:08 schreef Butra het volgende:
[..]
Het mailtje gaat nog wel automatisch naar hetzelfde emailadres als voorheen. Gaat dat wel helemaal goed?
Petje af dat alles alweer overgezet is en werkt.
Raar. Maar ik zie al wat het probleem is. Mailtje is nooit aangekomen (delivery failure) bij Elikian.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:55 schreef XL het volgende:
Chiel heeft geen team, dat is jammer....
Mail het opnieuw. Dit is allemaal informatie waaraan voor je het hier postte niets kon veranderen sinds gister 23:00. Dat verwerkt hij wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:44 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Raar. Maar ik zie al wat het probleem is. Mailtje is nooit aangekomen (delivery failure) bij Elikian.
Voor wat het waard is, dit was mijn team:
- Acasuso
- Berdych
- Bracciali
- Chela
- Ferrer
- Gabashvili
- Gasquet
- Goldstein
- Horna
- Kunitsyn
- Massu