Ja wtf. Tot 19:00 gisteravond kon ik geen spelers kiezen....quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:14 schreef Juan Zueco het volgende:
Geen opstelling van Norrage en -Sandstorm-. Misschien moeten we dit topic maar sluiten.
J.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:28 schreef suus21 het volgende:
Tursunov heeft verloren op de atp site staat dat ie heeft gewonnen.....
J.quote:(9)H Lee (KOR) d (6)D Tursunov (RUS) 64 26 64 (corrected result)
Valt wel mee Suus.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:35 schreef suus21 het volgende:
mijn slechtste week EVER
Maakt niets uit, ook al wint hij wel. Fedje is niet rendabel voor 100 luizige punten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:18 schreef suus21 het volgende:
ik denk dat Fed niet gaat winnen in Madrid...
Ik hikte er tegenaan Norrage. Mijn scriptie vrat al mijn tijd op en sollicitatieprocedures en andere toekomstplannen de rest van de tijd die ik niet had. Waar ik in het voorjaar de tijd nam om alle toernooien in de gaten te houden en artikelen in kranten te lezen deed ik het de laatste weken al puur op de gok. Ik vergat het 1 week toen het razendspannend was tussen de plaatsen 2 tm 4. De teleurstelling was zo groot dat het de druppel was die de emmer deed overlopen en waardoor ik het helemaal heb laten varen. Ik draag tennis nog altijd een warm hart toe hoorquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:14 schreef Norrage het volgende:
oh het leek alsof jullie opgehouden waren met die manager
Het staat er ook fout, want Koevermans had geen matchpunten tegen. Haarhuis wel! Neemt niet weg dat de prestatie van van Moorsel natuurlijk nergens om gaat. Als een wielrenster zo lang vanwege anorexia aan de kant staat, maar zo dik terugkomt in het peloton. Dat heet zoiets toch gewoon een epo-kuur. Bovendien is er niemand die vrouwenwielrennen serieus neemt. Zie je hier op straat wel eens vrouwen wielrennen, uiterst zelden.... Wel brengen we wereldkampioen na wereldkampioen op de weg, die ook allemaal met overmacht winnen. Knol ofzo dit jaar weerquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:48 schreef Norrage het volgende:
Jezus wat achterlijk :| (die tie was helemaal legendarisch omdat ook Haarhuis van 2 sets tegen 0 terugkwam in de partij daarvoor)
Gelukkig maakt niemand een fout met Ivan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |