Je weet toch dat ik altijd Agassi kies als ie speelt...ik ben zijn grootste fan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik heb Novak, maar ben er dus niet geheel gerust op.
Klasse Suus, die keuze voor Andre. Respect.
Imo gaat hij eraf tegen Andy, dus niet rendabel. Als hij die wint, dan kun je meer complimenten verwachten.
J.
Dat denk ik ook, maar ik hoop dat hij het toernooi wint, ook al is hij niet mijn favoriet. Hij verdient geen einde zoals Henman meemaakt op Wimbledon.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:16 schreef Juan Zueco het volgende:
H'mmm tegen Pavel had de oude man het moeilijk. Baggy kan wel eens het einde zijn.
J.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:38 schreef Norrage het volgende:
Heb echt in 3 seconde mijn team gemaakttijdnood
In ieder geval zonder naar de loting gekeken te hebben.
Twee ideale tegenstanders voor elkaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef Elikian het volgende:
Nalbandian ... soms is het toch gewoon godsgruwelijk afzien als je fan bent van die man ...
Het fijne is dat Safin ook dagen heeft dat hij er echt niks van kan, dat geeft dan weer hoop
Ah, dan nu toch de laatste game, en het stuk daarna .. moet je toch wel van steen zijn als dit je niks doetquote:Op maandag 4 september 2006 10:56 schreef Elikian het volgende:
Tis helaas van na mp ... had graag die laatste game er nog bij gezien, maar toch:
http://www.youtube.com/watch?v=P6s0lc_bVqA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |