abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:32:09 #161
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_40499588
Het ging m.i. niet over flamen tegen de wereld, maar over het (bij velen onbewuste) verlangen naar het einde van de wereld.
Dat is van alle streken en alle landen. Apocalyps, Götterdämmerung, Ragnarok et cetera, et cetera. Heel veel mensen fantaseren hier over, in de mythologie speelt het een vooraanstaande rol.

Waarom zou er niet over dit verlangen gediscussieerd mogen worden? Wanneer praten over sodomie of zelfdoding wél toegestaan is?
The End Times are wild
pi_40499637
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:32 schreef LXIV het volgende:
Waarom zou er niet over dit verlangen gediscussieerd mogen worden? Wanneer praten over sodomie of zelfdoding wél toegestaan is?
Omdat men daar wel hun meningen uitlegt zodat er een discussie op gang komt. Iets verkondigen en het daarbij laten schiet niet op. En aangezien Cc en ik er op zitten hameren dat ie zichzelf uitlegde maar dat niet deed: slotje.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:34:03 #163
154610 t.wiki
Bliep bliep
pi_40499646
LXIV heeft ook een goed punt. Het is trouwens heel bijzonder dat mensen die gedachten hebben. Een soort verlangen om los te komen van dit kutleven. Een soort hoger spiritueel doel in tegenstelling tot de mensen die zich verenigen met de materie.
Wiki, wiki, ga naar wiki:
http://nl.wikipedia.org
pi_40499717
Dat zal wel, maar dit is niet de plek om het daarover te hebben .
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:36:37 #165
154610 t.wiki
Bliep bliep
pi_40499735
Als je het topic weer opent, kunnen we daar verder gaan anders ?
Wiki, wiki, ga naar wiki:
http://nl.wikipedia.org
pi_40499820
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:36 schreef t.wiki het volgende:
Als je het topic weer opent, kunnen we daar verder gaan anders ?
Maak anders even een nieuw topic aan. En zorg daarbij dan even voor een goede OP. Dat andere topic zit nu met 2 pagina's waar er niks bijzonders word gezegd .
pi_40504641
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 08:47 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, als dat al als sarcasme mag worden betitteld ...
Ik vond het persoonlijk een domme poging tot leuk zijn.
Maar ik heb je uitspraak bewaard en zal het even aan mijn medemods voorleggen. Misschien denken zij er anders over.

Update: Nope, ze denken er min of meer hetzelfde over. De smiley deed je poging tot sarcasme de nek om.
Als je zoiets serieus neemt in die context heb je echt een draadje los hangen. Of jij het grappig vind is sowieso niet relevant.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 09:57:41 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40505152
Ik neem het niet serieus, maar vind het wel ongepast.
Dat ik het niet grappig vind, is inderdaad irrelevant, maar wat wel relevant is, is dat allebei mijn medemods je uitsmijter ook editwaardig vonden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40505417
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 09:57 schreef Copycat het volgende:
Ik neem het niet serieus, maar vind het wel ongepast.
Dat ik het niet grappig vind, is inderdaad irrelevant, maar wat wel relevant is, is dat allebei mijn medemods je uitsmijter ook editwaardig vonden.
'Ongepast' vind ik echt een walgelijke puriteinse term.

Sowieso begrijp ik niet dat je zoiets censureert terwijl het overduidelijk niet serieus bedoeld is.

Heb je ook nog een echt argument, buiten 'de rest zegt ja als ik ernaar vraag'?
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 10:43:43 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40505696
Ik vind dat ik voldoende echte argumenten heb gegeven.
Dat jij het anders ziet, is een tweede.
pi_40505721
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 10:43 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat ik voldoende echte argumenten heb gegeven.
Dat jij het anders ziet, is een tweede.
Ik lees:

-Je vond het niet grappig, maar dit is niet relevant
-De rest was het met je eens, dat is geen argument op zich
-Het is ongepast

Wat is er ongepast aan dan?

Edit: het is niet dat die ene opmerking me nu zo veel boeit, ik vind het gewoon nergens op slaan en je argumentatie tot nu toe is echt bagger. Verder is het een tendens op Fok! om steeds kneuteriger te zijn in het censureren, en dat vind ik zonde.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 10:49:22 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40505800
Nogmaals: De uitsmijter was een ongepast scheldwoord dat door de smiley erachter enkel versterkt werd.
De huidige tendens is juist verre van kneuterig censureren, maar dat betekent niet dat dit soort uitspraken gedoogd worden. In ieder geval niet in R&P.
Daarbij: dat mijn medemods het ermee eens zijn is wél een argument. Het argument van consensus.
pi_40505997
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 10:49 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: De uitsmijter was een ongepast scheldwoord dat door de smiley erachter enkel versterkt werd.
Je moet ook de context in acht nemen, hè?
quote:
De huidige tendens is juist verre van kneuterig censureren, maar dat betekent niet dat dit soort uitspraken gedoogd worden. In ieder geval niet in R&P.
Die tendens zie ik absoluut niet terug.
quote:
Daarbij: dat mijn medemods het ermee eens zijn is wél een argument. Het argument van consensus.
Dat slaat echt als een lul op een drumstel. Dat meerdere mensen ergens achter staan is geen reden op zichzelf, want dat kunnen ze allemaal aanvoeren en daarmee krijg je een cirkelredenatie.

Bovendien is zoals ik al zei de tendens kneuterig, dus hecht ik geen waarde aan de mening van mods op zich, maar wacht ik nog steeds op een fatsoenlijke onderbouwing.

Ik heb al eens een note gekregen omdat ergens sarcastisch 'Kutmarokkanen ' had gepost in een of ander kansloos allochtonen-bash topic. Net zo stom als dit, ik kan nu zo gauw niet zien of ik hier een note voor heb gekregen, maar ik mag toch hopen van niet.
pi_40506050
ja nu wil ik weten wat Heiden dan gepost had
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_40506131
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 11:02 schreef milagro het volgende:
ja nu wil ik weten wat Heiden dan gepost had
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Een paar maanden terug werd een nieuwe collega boos, nadat ik een of andere opmerking maakte in de trant van 'als je hem een banaan geeft, probeert hij er ook mee te bellen'. Naar aanleiding van iets wat er gebeurde, weet het niet meer precies.

Anyway, hij was dus pislink omdat hij dacht dat het een racistische opmerking betrof. Surinamer, banaan... ik had niet eens een link gelegd en vroeg me af waarom hij zo boos was. Toen kwam de aap uit de mouw. Ik legde uit dat dit niet de bedoeling was, en dat ik absoluut geen racist ben, en daarmee was het afgedaan.

<Poppetje gezien, kastje dicht.>
Die laatste zin is dus gecensureerd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Copycat op 05-08-2006 11:12:26 ]
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 11:11:35 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40506224
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 11:00 schreef heiden6 het volgende:

Je moet ook de context in acht nemen, hè?
Uiteraard. En die was niet dusdanig dat die opmerking op zijn plek was.
quote:
Die tendens zie ik absoluut niet terug.
Dat kan. Maar die is er wel. Zie de nieuwe userpolicy.
quote:
Dat slaat echt als een lul op een drumstick. Dat meerdere mensen ergens achter staan is geen reden op zichzelf, want dat kunnen ze allemaal aanvoeren en daarmee krijg je een cirkelredenatie.
Dat we er alledrie hetzelfde over denken geeft juist aan dat het geen persoonlijke kruistocht van mij is.
quote:
Bovendien is zoals ik al zei de tendens kneuterig, dus hecht ik geen waarde aan de mening van mods op zich, maar wacht ik nog steeds op een fatsoenlijke onderbouwing.
Als je geen mening hecht aan de mods op zich, kunnen we hier blijven lullen totdat we een ons wegen. Daarbij is het in jouw optiek kneuterig; dat maakt het nog niet kneuterig. De onderbouwing is al meermalen gegeven. Dat jij daar geen genoegen mee neemt is nog steeds een tweede
quote:
Ik heb al eens een note gekregen omdat ergens sarcastisch 'Kutmarokkanen ' had gepost in een of ander kansloos allochtonen-bash topic. Net zo stom als dit, ik kan nu zo gauw niet zien of ik hier een note voor heb gekregen, maar ik mag toch hopen van niet.
Je hebt er wel een note voor gekregen.
Dat het je al eerder is overkomen dat je sarcasme niet overkomt zoals je het bedoelde, geeft wellicht te denken ...
pi_40506244
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 11:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[..]

Die laatste zin is dus gecensureerd.
omg

ja,dat moet je aanvoelen, hè, Heiden
en men voelt het niet hier blijkbaar...
pi_40506432
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 11:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uiteraard. En die was niet dusdanig dat die opmerking op zijn plek was.
Je hebt gewoon totaal geen gevoel voor de boodschap. Zie ook de reactie van milagro hieronder en de reactie in het topic zelf.
quote:
Dat kan. Maar die is er wel. Zie de nieuwe userpolicy.
Daar neemt niemand het al te nauw mee. Bovendien blijf ik dat ding niet lezen.
quote:
Dat we er alledrie hetzelfde over denken geeft juist aan dat het geen persoonlijke kruistocht van mij is.
Dat beweer ik nergens, ik wilde er juist maar mee zeggen dat het gewoon kneuterig beleid is om angstvallig zo'n woord weg te halen, ongeacht de context. Niet dat het aan jou ligt.
quote:
Als je geen mening hecht aan de mods op zich, kunnen we hier blijven lullen totdat we een ons wegen. Daarbij is het in jouw optiek kneuterig; dat maakt het nog niet kneuterig. De onderbouwing is al meermalen gegeven. Dat jij daar geen genoegen mee neemt is nog steeds een tweede
'Ongepast' vind ik geen onderbouwing. Leg eerst maar eens uit wat er dan ongepast aan is, in plaats van steeds terug te vallen op zo'n moralistische term.
quote:
Je hebt er wel een note voor gekregen.
De intense triestheid...
quote:
Dat het je al eerder is overkomen dat je sarcasme niet overkomt zoals je het bedoelde, geeft wellicht te denken ...
Ja, ik besef me inmiddels dat ik blijkbaar te maken heb met een stelletje autisten. De meeste mensen met enig gevoel voor communicatie hebben door dat het niet racistisch bedoeld is. En dat lijkt me de enige reden om eventueel het betreffende woord te verwijderen. (Niet dat ik dat wel okee zou vinden, maar dan had ik in ieder geval geen last van.)
pi_40506763
Dat zinnetje was gewoon ongepast.. en helemaal in combinatie met . Je kan zeggen wat je wilt maar als 3 personen er zo over denken dan moet er toch wel iets mis zijn?

[edit] maak je er niet zo druk om . pfft...
pi_40506885
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 11:37 schreef Mordreth het volgende:
Dat zinnetje was gewoon ongepast.. en helemaal in combinatie met . Je kan zeggen wat je wilt maar als 3 personen er zo over denken dan moet er toch wel iets mis zijn?

[edit] maak je er niet zo druk om . pfft...
Sorry, hoor, maar dit slaat nergens op, drie mensen die er zo over denken en dús hebben jullie gelijk

Als iemand een heel verhaal post over hoe een opmerking totaal verkeerd opgevat kan worden, iin dit geval als racistisch , en dan met een uitleg komt dat het zo helemaal niet bedoeld was om dan weer te eindigen met een over the top racisitsche opmerking, dan is het toch duidelijk hoe dat bedoeld is.
Jullie rukken in al jullie hysterie dat korte zinnetje kompleet uit zijn verband.

Zal de humor van Hans Teeuwen jullie ook wel tegen de borst stuiten, want die doet niet anders dan dit soort op het verkeerde been zetterij....
pi_40508147
Ik heb nog maar eén persoon nodig om de ultieme argumentatie te hebben, want ik heb al twee medestanders. Milagro en mijn vriendin.

Als drie mensen er zo over denken, moet er toch wel iets mis zijn.
pi_40509661
Ik denk dat Cc er eigenlijk al genoeg over heeft gezegd:
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 10:49 schreef Copycat het volgende:
En daarnaast:
quote:
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 14:15:30 #183
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_40510389
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 12:38 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb nog maar eén persoon nodig om de ultieme argumentatie te hebben, want ik heb al twee medestanders. Milagro en mijn vriendin.

Als drie mensen er zo over denken, moet er toch wel iets mis zijn.
en dat is drie!

ik wist niet eens dat het hier doorging.
wat een bekrompen reactie zeg
Neerkomen wel!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 14:46:17 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40511131
Ik heb geen gevoel voor humor,geen gevoel voor communicatie en Hans Teeuwen vind ik blijkbaar óók al niet leuk .

Ik blijf bij mijn standpunt dat het een ongewenst, beledigend scheldwoord is dat niets toevoegt, jij bij het jouwe dat het een uiting van sarcasme is. Wil je er verder over doorgaan, adviseer ik je te mailen naar de FA's op forum @ fok . nl .
pi_40511791
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geen gevoel voor humor,geen gevoel voor communicatie en Hans Teeuwen vind ik blijkbaar óók al niet leuk .
Waarbij opgemerkt mag worden dat die eerste zeker niet te concluderen valt uit die laatste .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_40527963
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 13:47 schreef Mordreth het volgende:
Ik denk dat Cc er eigenlijk al genoeg over heeft gezegd:
[..]

En daarnaast:
[..]
Deze reactie had ik al verwacht - laat vooral de inhoud links liggen.
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:46 schreef Copycat het volgende:

Ik blijf bij mijn standpunt dat het een ongewenst, beledigend scheldwoord is dat niets toevoegt, jij bij het jouwe dat het een uiting van sarcasme is. Wil je er verder over doorgaan, adviseer ik je te mailen naar de FA's op forum @ fok . nl .
Of jij het iets toe vindt voegen is (alweer) niet relevant.

Dat het een uiting van sarcasme is is geen mening, maar een feit, ik heb het zelf opgeschreven dus daar is geen discussie over mogelijk.

Aangezien het blijkbaar niet gewaardeerd wordt dat ik om opheldering vraag van censuur zal ik de discussie maar staken. Er komt bij jullie toch geen zinnig woord online tot nu toe, ik ga ervan uit dat er niet beter op wordt naarmate jullie verder met je neus op argumentatieblunders worden gedrukt.

Feit is dat het sarcasme is, en geen racistische opmerking. Dat jouw mening een feit ontkent is een prestatie op zich, maar ondanks dat, volslagen belachelijk.

En ik ga helemaal niet mailen, waar denk je dat dit topic voor bedoeld is?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 02:32:09 #187
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_40596778
Kan die nieuwe powertrippende mod ook nog enigzins ruimte overhouden voor een dicussie zonder te vervallen in het stelselmatig reguleren en leiden van het gesprek. Er bestaat ook zoiets als zelfregulering .
En iemand die maatschappelijk werk doet zou moeten weten dat je door je op te stellen als autoritair persoon afbreuk doet aan de eigen integriteit van zichzelf .
pi_40596798
Er wordt echt te fanatiek gehakt in de inhoud van topics, in plaats van in goede banen leiden wordt het hele gebeuren aangestuurd.
pi_40596799
Ook hoi,

berichten om elkaar de grond in te stampen is gewoon not done. Ik heb al 3x in dat topic neergezet dat er normaal gepost moet worden. Lijkt me toch niet vreemd als ik dan het bagger gewoon verwijder?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 02:36:58 #190
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_40596838
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:33 schreef Mordreth het volgende:
Ook hoi,

berichten om elkaar de grond in te stampen is gewoon not done. Ik heb al 3x in dat topic neergezet dat er normaal gepost moet worden. Lijkt me toch niet vreemd als ik dan het bagger gewoon verwijder?
In de grond stampen....? Is je tere zieltje dan wel bestemd voor R&P. Want een paar opmerkingen over en weer of iemand nou een sneu persoon is met 47 chromosomen is verre van in de grond stampen..
Bagger verwijderen betekent nog niet dat je dan ook maar delen van een inhoudelijke discussie kunt verwijderen omdat men te persoonlijk gaat worden. Je hebt het hier over volwassenen. Niet over kwijlende imbicielen die continu de lijm opvreten !
pi_40596851
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:33 schreef Mordreth het volgende:
Ook hoi,

Waar kom jij eigenlijk ineens zo vandaan? Ik heb je nog nooit in R&P zien posten en volgens mij heb je geen enkele feeling voor je users. Ik sta bijvoorbeeld niet bekend als slowchatter
pi_40596857
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

In de grond stampen....? Is je tere zieltje dan wel bestemd voor R&P. Want een paar opmerkingen over en weer of iemand nou een sneu persoon is met 47 chromosomen is verre van in de grond stampen..
Bagger verwijderen betekent nog niet dat je dan ook maar delen van een inhoudelijke discussie kunt verwijderen omdat men te persoonlijk gaat worden. Je hebt het hier over volwassenen. Niet over kwijlende imbicielen die continu de lijm opvreten !
Was het maar zo'n feest, ik heb de indruk dat er wel een paar lege tubes te vinden zijn bij sommige users.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 02:39:36 #193
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_40596879
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waar kom jij eigenlijk ineens zo vandaan? Ik heb je nog nooit in R&P zien posten en volgens mij heb je geen enkele feeling voor je users. Ik sta bijvoorbeeld niet bekend als slowchatter
Dat is wel ironisch... Een objectieve R&P mod die je gelijk al in een hokje stopt .
pi_40596908
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik heb zeer zeker geen inhoudelijke berichten verwijdert . En ik denk dat als je even dat topic doorleest er zat berichten zijn waar het wat persoonlijker word. Nogmaals: als ik al een aantal keer in dat topic heb moeten waarschuwen dan let ik inderdaad wat meer op bagger.
En dat "de grond in stampen" bedoelde ik jou ook niet mee . En true, de grond in stampen is beetje overdreven gezegd .
pi_40596928
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:39 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dat is wel ironisch... Een objectieve R&P mod die je gelijk al in een hokje stopt .
Wie zegt dat ik Xennia een slowchatter vind?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 02:44:20 #196
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_40596947
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:41 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Ik heb zeer zeker geen inhoudelijke berichten verwijdert .
Tja, er valt voor mij moeilijk iets te bewijzen als alle post idd verwijderd zijn. Dan kun je er inderdaad een guitige smiley achter plakken. Touché voor jou .
quote:
En ik denk dat als je even dat topic doorleest er zat berichten zijn waar het wat persoonlijker word. Nogmaals: als ik al een aantal keer in dat topic heb moeten waarschuwen dan let ik inderdaad wat meer op bagger.
En dat "de grond in stampen" bedoelde ik jou ook niet mee . En true, de grond in stampen is beetje overdreven gezegd .
Bagger? Het was een lichte afwijking van het heersende onderwerp. Dat noem ik geen bagger maar een zijweg. Maar goed, in jouw ogen is elke zijweg een doodlopende weg .
pi_40596985
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:44 schreef Xebrozius het volgende:
Bagger? Het was een lichte afwijking van het heersende onderwerp. Dat noem ik geen bagger maar een zijweg. Maar goed, in jouw ogen is elke zijweg een doodlopende weg .
Er zit naar mijn weten nog steeds een verschil tussen bagger en zijwegen..
pi_40597008
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:37 schreef Xennia het volgende:
Waar kom jij eigenlijk ineens zo vandaan? Ik heb je nog nooit in R&P zien posten
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:42 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik Xennia een slowchatter vind?
Dit is natuurlijk een zijweg ende bagger
pi_40597022
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:48 schreef Xennia het volgende:
Ik was wat je noemt een rasechte lurker
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 02:50:25 #200
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_40597025
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

[..]

De post is nog niet verwijderd...
pi_40597035
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:50 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Ik was wat je noemt een rasechte lurker
Waarom voelde je niet de drang te posten, maar wel om te modden?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 02:51:11 #202
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_40597037
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Er zit naar mijn weten nog steeds een verschil tussen bagger en zijwegen..
Dan ben je eigenlijk ook niet echt mod-waardig . Want je koppelt zijwegen namelijk direct aan bagger. Ondanks het feit dat je zegt dat je er een verschil in ziet.
pi_40597049
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:50 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

De post is nog niet verwijderd...
Selectief modden
pi_40597075
Goed, we kunnen hier een wellus-nietus spelletje gaan doen of het nou bagger was of niet. Ik vond het bagger, en dus heb ik het verwijderd. Niet tevreden? Dan klop je aan bij de FA's
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 03:04:03 #205
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_40597207
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:53 schreef Mordreth het volgende:
Goed, we kunnen hier een wellus-nietus spelletje gaan doen of het nou bagger was of niet. Ik vond het bagger, en dus heb ik het verwijderd. Niet tevreden? Dan klop je aan bij de FA's
Niet tevreden, dan ga je maar naar mijn mamma en pappa. Die zijn veel ouderder dan jij bent en dus ook veel verstandigerder. Lekker puh, lekker puh. De zandbak blijft van mijhij... Want ze kiezen toch wel voor mij en niet voohoor jouhou..
pi_40600849
weer een rel gemist
♥ K, N, R en F ♥
pi_40601493
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:10 schreef Sc0rPi0n het volgende:
weer een rel gemist
modjes zijn ooit online als je ze nodig hebt
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_40602592
Ik ben ook nog wel benieuwd hiernaar eigenlijk:
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 02:51 schreef Xennia het volgende:
Waarom voelde je niet de drang te posten, maar wel om te modden?
pi_40602920
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:14 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben ook nog wel benieuwd hiernaar eigenlijk:
[..]

psst, hij hoefde zich niet voor te stellen. De FA's wil is wet, modjes horen niet bij het plebs
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:25:50 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40602942
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:36 schreef Pheno het volgende:

modjes zijn ooit online als je ze nodig hebt
En ooit ook niet .
pi_40603016
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

En ooit ook niet .
Vaak eigenlijk niet
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:28:19 #212
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_40603017
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

En ooit ook niet .
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb de 'zeik Mordreth af' discussie al gevoerd en nu komt de rest... Typisch
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_40603025
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb de 'zeik Mordreth af' discussie al gevoerd en nu komt de rest... Typisch
ik wachtte al op je
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:29:22 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40603053
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef JoeyT het volgende:
We gaan een standbeeld voor je oprichten!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:29:44 #215
88139 JoeyT
pi_40603067
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

ik wachtte al op je
Kwas gister laat teruggekomen uit Maastricht, dus moest ff uitslapen. Weet ik veel dat jullie s'ochtends vroeg de nieuwe MOD al gaan afzeiken
pi_40603068
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik stel voor dat je een goede gipsen mal giet van het origineel.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:30:16 #217
88139 JoeyT
pi_40603074
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat wilde ik ff horen... Thx babe
pi_40603221
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:25 schreef Pheno het volgende:

[..]

psst, hij hoefde zich niet voor te stellen. De FA's wil is wet, modjes horen niet bij het plebs
ik toon gewoon interesse

en dat op mijn verjaardag..
pi_40603245
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:35:32 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40603256
Gefeliciteerd Wolkje!
pi_40603260
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:34 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd beeb
♥ K, N, R en F ♥
pi_40603285
Tweede SC hier
Feli Wolkje
pi_40603310
Gefeliciteerd Wolkje .
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:37:20 #224
88139 JoeyT
pi_40603324
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:34 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Hoi, het is mij

Wanneer gingen we nou wat drinken. 16e komt me niet lekker uit. Dan liever 17e of 18e
pi_40603330
thanks, thanks, thanks.

nu komen opeens allemaal mensen vertellen dat ik 'volwassen' ben, zoals dat heet.
Dat is eng zeg
pi_40603352
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:37 schreef Wolkje het volgende:
thanks, thanks, thanks.

nu komen opeens allemaal mensen vertellen dat ik 'volwassen' ben, zoals dat heet.
Dat is eng zeg
na 2006 jaar mag dat dan ook wel
pi_40603388
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:38 schreef Pheno het volgende:

[..]

na 2006 jaar mag dat dan ook wel
mijn ondertitel zegt iets anders
pi_40607938
jouw ondertitel zegt helemaal niks...........

Gefeli wolkvrouw!!!!
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_40608299
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:01 schreef zwaaibaai het volgende:
jouw ondertitel zegt helemaal niks...........

Gefeli wolkvrouw!!!!
Thanks, zwaaibeeb

Iets van ot:
Mordreth, ik ben nog steeds benieuwd .
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:01:51 #230
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_40609846
Spaanse en portugese zinnen
Misschien ligt het aan mij, maar ik zie vrij weinig relaties op psychologie in dat topic (ja, ok, het doel is misscien wel om een leuke relatie op te bouwen, maar de hoofdvraag is toch echt over bepaalde zinnen), en dan zou het toch in TTK kunnen/horen/moeten ?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:08:17 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40610045
Het zit inderdaad een beetje op een scheidslijn. Maar aangezien TS het hier heeft geopend en er wel een beetje een relatie is met het R gedeelte van R&P, kan ie wat mij betreft gewoon hier blijven .
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:48:27 #232
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_40611380
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
Het zit inderdaad een beetje op een scheidslijn. Maar aangezien TS het hier heeft geopend en er wel een beetje een relatie is met het R gedeelte van R&P, kan ie wat mij betreft gewoon hier blijven .
Maar was Sc0rPi0n betreft niet .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:51:58 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40611491

Ik zie het inderdaad.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:41:59 #234
88139 JoeyT
pi_40627478
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:36 schreef arneaux het volgende:
De rest van de mods zullen zich nu toch ook wel afvragen of ze zichzelf nog serieus kunnen nemen door aan te blijven als mod. Het is eens te meer duidelijk geworden, dat Fok, niets meer is dan een elkaar het hand boven het hoofd houdende-inteelt-zooitje is.

Overigens maak ik nu een grapje, he.
Waarom zijn de F&F-mods ineens opgestapt?

Wat is FOK! eigenlijk een triest zooitje afentoe...
pi_40627920
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:41 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Waarom zijn de F&F-mods ineens opgestapt?

Wat is FOK! eigenlijk een triest zooitje afentoe...
Open er een R&P topic over
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:57:45 #236
88139 JoeyT
pi_40627985
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

Open er een R&P topic over
Ik vind dat de MODS van de andere subfora hun collega's wel eens mogen helpen . Een dictatuur geleid door een stel idioten....

Geintje uiteraard
pi_40628041
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:57 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik vind dat de MODS van de andere subfora hun collega's wel eens mogen helpen . Een dictatuur geleid door een stel idioten....

Geintje uiteraard
Die durven niets, die zijn nu eens met de FA's.

Zie regel 1 sig
  woensdag 9 augustus 2006 @ 09:07:08 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40634065
Dat onderwerp wordt in FB al uitgebreid besproken.
Is R&P Feedback niet bepaald de plaats voor.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 09:21:05 #239
88139 JoeyT
pi_40634289
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 09:07 schreef Copycat het volgende:
Dat onderwerp wordt in FB al uitgebreid besproken.
Is R&P Feedback niet bepaald de plaats voor.
Ik heb je reactie daar gezien. Maar doen jullie er als MODS nog iets mee of ben je dan bang dat je je baantje kwijt raakt?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 09:21:35 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40634296
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')