Omdat men daar wel hun meningen uitlegt zodat er een discussie op gang komt. Iets verkondigen en het daarbij laten schiet niet op. En aangezien Cc en ik er op zitten hameren dat ie zichzelf uitlegde maar dat niet deed: slotje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:32 schreef LXIV het volgende:
Waarom zou er niet over dit verlangen gediscussieerd mogen worden? Wanneer praten over sodomie of zelfdoding wél toegestaan is?
Maak anders even een nieuw topic aan. En zorg daarbij dan even voor een goede OP. Dat andere topic zit nu met 2 pagina's waar er niks bijzonders word gezegdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:36 schreef t.wiki het volgende:
Als je het topic weer opent, kunnen we daar verder gaan anders?
Als je zoiets serieus neemt in die context heb je echt een draadje los hangen. Of jij het grappig vind is sowieso niet relevant.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:47 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, als dat al als sarcasme mag worden betitteld ...
Ik vond het persoonlijk een domme poging tot leuk zijn.
Maar ik heb je uitspraak bewaard en zal het even aan mijn medemods voorleggen. Misschien denken zij er anders over.
Update: Nope, ze denken er min of meer hetzelfde over. De smiley deed je poging tot sarcasme de nek om.
'Ongepast' vind ik echt een walgelijke puriteinse term.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:57 schreef Copycat het volgende:
Ik neem het niet serieus, maar vind het wel ongepast.
Dat ik het niet grappig vind, is inderdaad irrelevant, maar wat wel relevant is, is dat allebei mijn medemods je uitsmijter ook editwaardig vonden.
Ik lees:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:43 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat ik voldoende echte argumenten heb gegeven.
Dat jij het anders ziet, is een tweede.
Je moet ook de context in acht nemen, hè?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:49 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: De uitsmijter was een ongepast scheldwoord dat door de smiley erachter enkel versterkt werd.
Die tendens zie ik absoluut niet terug.quote:De huidige tendens is juist verre van kneuterig censureren, maar dat betekent niet dat dit soort uitspraken gedoogd worden. In ieder geval niet in R&P.
Dat slaat echt als een lul op een drumstel. Dat meerdere mensen ergens achter staan is geen reden op zichzelf, want dat kunnen ze allemaal aanvoeren en daarmee krijg je een cirkelredenatie.quote:Daarbij: dat mijn medemods het ermee eens zijn is wél een argument. Het argument van consensus.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:02 schreef milagro het volgende:
ja nu wil ik weten wat Heiden dan gepost had
Die laatste zin is dus gecensureerd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een paar maanden terug werd een nieuwe collega boos, nadat ik een of andere opmerking maakte in de trant van 'als je hem een banaan geeft, probeert hij er ook mee te bellen'. Naar aanleiding van iets wat er gebeurde, weet het niet meer precies.
Anyway, hij was dus pislink omdat hij dacht dat het een racistische opmerking betrof. Surinamer, banaan... ik had niet eens een link gelegd en vroeg me af waarom hij zo boos was. Toen kwam de aap uit de mouw. Ik legde uit dat dit niet de bedoeling was, en dat ik absoluut geen racist ben, en daarmee was het afgedaan.
<Poppetje gezien, kastje dicht.>
Uiteraard. En die was niet dusdanig dat die opmerking op zijn plek was.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:00 schreef heiden6 het volgende:
Je moet ook de context in acht nemen, hè?
Dat kan. Maar die is er wel. Zie de nieuwe userpolicy.quote:Die tendens zie ik absoluut niet terug.
Dat we er alledrie hetzelfde over denken geeft juist aan dat het geen persoonlijke kruistocht van mij is.quote:Dat slaat echt als een lul op een drumstick. Dat meerdere mensen ergens achter staan is geen reden op zichzelf, want dat kunnen ze allemaal aanvoeren en daarmee krijg je een cirkelredenatie.
Als je geen mening hecht aan de mods op zich, kunnen we hier blijven lullen totdat we een ons wegen. Daarbij is het in jouw optiek kneuterig; dat maakt het nog niet kneuterig. De onderbouwing is al meermalen gegeven. Dat jij daar geen genoegen mee neemt is nog steeds een tweedequote:Bovendien is zoals ik al zei de tendens kneuterig, dus hecht ik geen waarde aan de mening van mods op zich, maar wacht ik nog steeds op een fatsoenlijke onderbouwing.
Je hebt er wel een note voor gekregen.quote:Ik heb al eens een note gekregen omdat ergens sarcastisch 'Kutmarokkanen' had gepost in een of ander kansloos allochtonen-bash topic. Net zo stom als dit, ik kan nu zo gauw niet zien of ik hier een note voor heb gekregen, maar ik mag toch hopen van niet.
omgquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..]
Die laatste zin is dus gecensureerd.![]()
Je hebt gewoon totaal geen gevoel voor de boodschap. Zie ook de reactie van milagro hieronder en de reactie in het topic zelf.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. En die was niet dusdanig dat die opmerking op zijn plek was.
Daar neemt niemand het al te nauw mee. Bovendien blijf ik dat ding niet lezen.quote:Dat kan. Maar die is er wel. Zie de nieuwe userpolicy.
Dat beweer ik nergens, ik wilde er juist maar mee zeggen dat het gewoon kneuterig beleid is om angstvallig zo'n woord weg te halen, ongeacht de context. Niet dat het aan jou ligt.quote:Dat we er alledrie hetzelfde over denken geeft juist aan dat het geen persoonlijke kruistocht van mij is.
'Ongepast' vind ik geen onderbouwing. Leg eerst maar eens uit wat er dan ongepast aan is, in plaats van steeds terug te vallen op zo'n moralistische term.quote:Als je geen mening hecht aan de mods op zich, kunnen we hier blijven lullen totdat we een ons wegen. Daarbij is het in jouw optiek kneuterig; dat maakt het nog niet kneuterig. De onderbouwing is al meermalen gegeven. Dat jij daar geen genoegen mee neemt is nog steeds een tweede
De intense triestheid...quote:Je hebt er wel een note voor gekregen.
Ja, ik besef me inmiddels dat ik blijkbaar te maken heb met een stelletje autisten. De meeste mensen met enig gevoel voor communicatie hebben door dat het niet racistisch bedoeld is. En dat lijkt me de enige reden om eventueel het betreffende woord te verwijderen. (Niet dat ik dat wel okee zou vinden, maar dan had ik in ieder geval geen last van.)quote:Dat het je al eerder is overkomen dat je sarcasme niet overkomt zoals je het bedoelde, geeft wellicht te denken ...
Sorry, hoor, maar dit slaat nergens op, drie mensen die er zo over denken en dús hebben jullie gelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:37 schreef Mordreth het volgende:
Dat zinnetje was gewoon ongepast.. en helemaal in combinatie met. Je kan zeggen wat je wilt maar als 3 personen er zo over denken dan moet er toch wel iets mis zijn?
[edit] maak je er niet zo druk om. pfft...
En daarnaast:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:49 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: De uitsmijter was een ongepast scheldwoord dat door de smiley erachter enkel versterkt werd.
De huidige tendens is juist verre van kneuterig censureren, maar dat betekent niet dat dit soort uitspraken gedoogd worden. In ieder geval niet in R&P.
Daarbij: dat mijn medemods het ermee eens zijn is wél een argument. Het argument van consensus.
quote:Dat het je al eerder is overkomen dat je sarcasme niet overkomt zoals je het bedoelde, geeft wellicht te denken ...
en dat is drie!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:38 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb nog maar eén persoon nodig om de ultieme argumentatie te hebben, want ik heb al twee medestanders. Milagro en mijn vriendin.
Als drie mensen er zo over denken, moet er toch wel iets mis zijn.
Waarbij opgemerkt mag worden dat die eerste zeker niet te concluderen valt uit die laatstequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geen gevoel voor humor,geen gevoel voor communicatie en Hans Teeuwen vind ik blijkbaar óók al niet leuk.
Deze reactie had ik al verwacht - laat vooral de inhoud links liggen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:47 schreef Mordreth het volgende:
Ik denk dat Cc er eigenlijk al genoeg over heeft gezegd:
[..]
En daarnaast:
[..]
Of jij het iets toe vindt voegen is (alweer) niet relevant.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:46 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geen gevoel voor humor,geen gevoel voor communicatie en Hans Teeuwen vind ik blijkbaar óók al niet leuk.
Ik blijf bij mijn standpunt dat het een ongewenst, beledigend scheldwoord is dat niets toevoegt, jij bij het jouwe dat het een uiting van sarcasme is. Wil je er verder over doorgaan, adviseer ik je te mailen naar de FA's op forum @ fok . nl .
In de grond stampen....?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:33 schreef Mordreth het volgende:
Ook hoi,
berichten om elkaar de grond in te stampen is gewoon not done. Ik heb al 3x in dat topic neergezet dat er normaal gepost moet worden. Lijkt me toch niet vreemd als ik dan het bagger gewoon verwijder?
Waar kom jij eigenlijk ineens zo vandaan? Ik heb je nog nooit in R&P zien posten en volgens mij heb je geen enkele feeling voor je users. Ik sta bijvoorbeeld niet bekend als slowchatterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:33 schreef Mordreth het volgende:
Ook hoi,
berichten om elkaar de grond in te stampen is gewoon not done. Ik heb al 3x in dat topic neergezet dat er normaal gepost moet worden. Lijkt me toch niet vreemd als ik dan het bagger gewoon verwijder?
Was het maar zo'n feest, ik heb de indruk dat er wel een paar lege tubes te vinden zijn bij sommige users.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In de grond stampen....?Is je tere zieltje dan wel bestemd voor R&P. Want een paar opmerkingen over en weer of iemand nou een sneu persoon is met 47 chromosomen is verre van in de grond stampen..
Bagger verwijderen betekent nog niet dat je dan ook maar delen van een inhoudelijke discussie kunt verwijderen omdat men te persoonlijk gaat worden. Je hebt het hier over volwassenen. Niet over kwijlende imbicielen die continu de lijm opvreten!
Dat is wel ironisch... Een objectieve R&P mod die je gelijk al in een hokje stoptquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waar kom jij eigenlijk ineens zo vandaan? Ik heb je nog nooit in R&P zien posten en volgens mij heb je geen enkele feeling voor je users. Ik sta bijvoorbeeld niet bekend als slowchatter
Ik heb zeer zeker geen inhoudelijke berichten verwijdertquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In de grond stampen....?Is je tere zieltje dan wel bestemd voor R&P. Want een paar opmerkingen over en weer of iemand nou een sneu persoon is met 47 chromosomen is verre van in de grond stampen..
Bagger verwijderen betekent nog niet dat je dan ook maar delen van een inhoudelijke discussie kunt verwijderen omdat men te persoonlijk gaat worden. Je hebt het hier over volwassenen. Niet over kwijlende imbicielen die continu de lijm opvreten!
Wie zegt dat ik Xennia een slowchatter vind?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:39 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat is wel ironisch... Een objectieve R&P mod die je gelijk al in een hokje stopt.
Tja, er valt voor mij moeilijk iets te bewijzen als alle post idd verwijderd zijn. Dan kun je er inderdaad een guitige smiley achter plakken. Touché voor jouquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:41 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik heb zeer zeker geen inhoudelijke berichten verwijdert.
Bagger? Het was een lichte afwijking van het heersende onderwerp. Dat noem ik geen bagger maar een zijweg. Maar goed, in jouw ogen is elke zijweg een doodlopende wegquote:En ik denk dat als je even dat topic doorleest er zat berichten zijn waar het wat persoonlijker word. Nogmaals: als ik al een aantal keer in dat topic heb moeten waarschuwen dan let ik inderdaad wat meer op bagger.
En dat "de grond in stampen" bedoelde ik jou ook niet mee. En true, de grond in stampen is beetje overdreven gezegd
.
Er zit naar mijn weten nog steeds een verschil tussen bagger en zijwegen..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:44 schreef Xebrozius het volgende:
Bagger? Het was een lichte afwijking van het heersende onderwerp. Dat noem ik geen bagger maar een zijweg. Maar goed, in jouw ogen is elke zijweg een doodlopende weg.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:37 schreef Xennia het volgende:
Waar kom jij eigenlijk ineens zo vandaan? Ik heb je nog nooit in R&P zien posten
Dit is natuurlijk een zijweg ende baggerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:42 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Xennia een slowchatter vind?
Ik was wat je noemt een rasechte lurkerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:48 schreef Xennia het volgende:
Dit is natuurlijk een zijweg ende bagger
De post is nog niet verwijderd...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
[..]
Dit is natuurlijk een zijweg ende bagger
Waarom voelde je niet de drang te posten, maar wel om te modden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:50 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik was wat je noemt een rasechte lurker
Dan ben je eigenlijk ook niet echt mod-waardigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Er zit naar mijn weten nog steeds een verschil tussen bagger en zijwegen..
Selectief moddenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
De post is nog niet verwijderd...
Niet tevreden, dan ga je maar naar mijn mamma en pappa. Die zijn veel ouderder dan jij bent en dus ook veel verstandigerder. Lekker puh, lekker puh. De zandbak blijft van mijhij... Want ze kiezen toch wel voor mij en niet voohoor jouhou..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:53 schreef Mordreth het volgende:
Goed, we kunnen hier een wellus-nietus spelletje gaan doen of het nou bagger was of niet. Ik vond het bagger, en dus heb ik het verwijderd. Niet tevreden? Dan klop je aan bij de FA's
modjes zijn ooit online als je ze nodig hebtquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:51 schreef Xennia het volgende:
Waarom voelde je niet de drang te posten, maar wel om te modden?
psst, hij hoefde zich niet voor te stellen. De FA's wil is wet, modjes horen niet bij het plebsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:14 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben ook nog wel benieuwd hiernaar eigenlijk:
[..]
En ooit ook nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:36 schreef Pheno het volgende:
modjes zijn ooit online als je ze nodig hebt
Vaak eigenlijk nietquote:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb de 'zeik Mordreth af' discussie al gevoerd en nu komt de rest... Typischquote:
ik wachtte al op jequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb de 'zeik Mordreth af' discussie al gevoerd en nu komt de rest... Typisch
We gaan een standbeeld voor je oprichten!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef JoeyT het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb de 'zeik Mordreth af' discussie al gevoerd en nu komt de rest... Typisch
Kwas gister laat teruggekomen uit Maastricht, dus moest ff uitslapen. Weet ik veel dat jullie s'ochtends vroeg de nieuwe MOD al gaan afzeikenquote:
Ik stel voor dat je een goede gipsen mal giet van het origineel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
We gaan een standbeeld voor je oprichten!
Dat wilde ik ff horen... Thx babequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
We gaan een standbeeld voor je oprichten!
ik toon gewoon interessequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
psst, hij hoefde zich niet voor te stellen. De FA's wil is wet, modjes horen niet bij het plebs
Hoi, het is mijquote:
na 2006 jaar mag dat dan ook welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:37 schreef Wolkje het volgende:
thanks, thanks, thanks.
nu komen opeens allemaal mensen vertellen dat ik 'volwassen' ben, zoals dat heet.
Dat is eng zeg![]()
Thanks, zwaaibeebquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:01 schreef zwaaibaai het volgende:
jouw ondertitel zegt helemaal niks...........
Gefeli wolkvrouw!!!!
Maar was Sc0rPi0n betreft nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
Het zit inderdaad een beetje op een scheidslijn. Maar aangezien TS het hier heeft geopend en er wel een beetje een relatie is met het R gedeelte van R&P, kan ie wat mij betreft gewoon hier blijven.
Waarom zijn de F&F-mods ineens opgestapt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:36 schreef arneaux het volgende:
De rest van de mods zullen zich nu toch ook wel afvragen of ze zichzelf nog serieus kunnen nemen door aan te blijven als mod. Het is eens te meer duidelijk geworden, dat Fok, niets meer is dan een elkaar het hand boven het hoofd houdende-inteelt-zooitje is.
Overigens maak ik nu een grapje, he.
Open er een R&P topic overquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom zijn de F&F-mods ineens opgestapt?
Wat is FOK! eigenlijk een triest zooitje afentoe...
Ik vind dat de MODS van de andere subfora hun collega's wel eens mogen helpenquote:
Die durven niets, die zijn nu eens met de FA's.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind dat de MODS van de andere subfora hun collega's wel eens mogen helpen. Een dictatuur geleid door een stel idioten....
Geintje uiteraard
Ik heb je reactie daar gezien. Maar doen jullie er als MODS nog iets mee of ben je dan bang dat je je baantje kwijt raakt?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:07 schreef Copycat het volgende:
Dat onderwerp wordt in FB al uitgebreid besproken.
Is R&P Feedback niet bepaald de plaats voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |