Marlo!! Ik ben er weer! Ik kom gezellig hier oud en nieuwvieren.
* Marlo geeft Dagobert een dikke knuffel en samen gaan ze gezellig beneden in de lounch tv zitten kijken. Totdat het 12 uur is.
Alexanderr kijkt even snel in de receptie of dat kleine monstertje van een Marlo nergens is en glipt dan met de kruiwagen naar binnen.
Ergens op één van de bovenste etages is al snel een schuilplaats gevonden, een plekje dat niemand zal vinden.
Hij trekt Craziest en Callista hardhandig uit de kruiwagen en bindt ze beiden vast aan het bed.
De nog altijd angstig piepende Callista krijgt een harde klap op haar hoofd en is dan eindelijk ook stil.
Dan gaat Alexander gaat op zoek naar een oude krant waar hij in flink de schaar inzet.
Evne later is de brief met de eis voor het losgeld klaar, in schots en scheve kapitalen bij elkaar geplakt, glipt hi nog één keer naar buiten onderweg naar de Tuinen van Fok.......
[Dit bericht is gewijzigd door Alexanderr op 06-01-2002 11:29]
Zo eens even denken wat ik alleemaal kan gaan doen met 10 miljoen fokeuro's
Haha misschien maak ik er wel 20 van, die Lurky-vrouw zit volgens mij wel goed in de slappe was, daar kan ze best wel wat van delen
Craziest en Callista slapen inmiddels hun alcoholroes uit en Alexanderr ligt te dromen over zijn nog te ontvangen fortuin.
Een mooi begin van deze druilerige zondag.....
Tranen biggelen over het kleine spruitjes wangen terwijl Alexanderr haar vervolgens stevig aan een stoel vastbind.
De kleine kan zich met geen mogelijkheid meer bewegen en ademen gaat ook uiterst moeizaam.
Tevreden bekijkt Alexanderr het resultaat. Dan besluit hij om beneden eens het ontbijtbuffet leeg te roven. Met zulke activiteiten moet een mens nu eenmaal goed eten.
Alexanderr trekt bruut een sok van Craziest uit en duwt die hardhandig in Callista's mond
Tjonge zeg, klote koter wat kan jij gillen zeg
Alexander besluit zijn 2 gevangen dan maar alleen te laten en gaat het dorp eens in om te kijken hoe de zaken ervoor staan
en wannere hij zijn geld in ontvangst zou kunnen nemen, wnat hij wil toch echt zo snel mogelijk van die 2 gekidnapte gekken af...
Goddamned!!! Ik kan ook nog niet een minuutje weggaan of het loopt hier alweer fout zeg
Met drie treden tegelijk rent Alexanderr de trappen op en smijt de deur van de kamer open...
Callista houdt van schrik haar mond en Alexanderr kijkt verbaasd naar de dikke bult die zij links in haar buik heeft.
Nee hè?! Gadverdamme, je hebt die stinksok van hém toch niet opgevroten?!
Nou ja, jullie zullen wel honger hebben, ik zal eens kijken of er wat in de minibar zit.
Alexanderr komt even later terug met een fles gin, een blikje cola en een paar zakjes nootjes
De cola en nootjes geeft hij aan Callista, en wees er zuinig op, daar moet je zeker tot eind van de week mee doen.
De fles gin kiept ie in een keer achterover in de keel van Craziest, die prompt verstikkende geluiden begint te maken, maar even daarna met een glimlach op zijn lippen naar het plafond staard
Zo jij red je ook voorlopig wel weer even, nou niet meer zeiken jullie allebei.
Ik ga even een tukkie doen, moet nadenken.......
Dat zal Kasper wel weer zijn geweest met zo'n meisje vannem. Die doen altidj van die rare spelletjes in hun kamer.
* Marlo staat op en gaat beneden in de lounch lekker eten.
Hij besluit een mes te pakken en loopt op Craziest af, terwijl deze luid begint te kermen snijdt Alexanderr in één keer zijn oor eraf.
Met de overgebleven stukken krant maakt Alexanderr een nieuw briefje:
ME VROU W LU RKY, U ZUL T N U TOG ECHT HEEL S NEL MET GELD OP D E PROPP EN MOET EN KO MEN VOOR DAT ER N IE T S MEER OVER I S VAN UW GELIE VDEN!!!
Dan pakt Alexanderr een envelop met stopt het briefje samen met het linkeroor van Craziest daarin en loopt naar beneden, Craziest hevig bloedend achterlatend.
Alexanderr beent rechtstreeks naar de Tuinen van Fok.....
Hij besluit dat het misschien maar beter is om Craziest even los te maken
Man, wat loop jij je aan te stellen zeg!!! Hier heb je een handdoek, beetje bloed en je loopt te kermen als een klein kind
Je bent echt geen haar beter dan die kleine wurm van je, tssssk en dat noemt zich Don
Boos trekt Alexanderr de minibar weer open en giet in één keer een nieuwe fles rum achterover...
De Don denkt niet na pakt een mes en snijdt het andere oor er ook af. Stuur die maar naar James toe Alexanderr.
Oh en je komt het hotel de komende tijd ook niet meer uit. Ik vind het veelste leuk hier met jou
Alexanderr gooit de lege fles rum opzij, waar die met een harde plof op Callista's hoofd terecht komt.
Met een woedende blik in zijn ogen kijkt hij Craziest aan, hoezo Ik kom de komende tijd het Hotel niet meer uit?!!!!!
Alexanderr loopt kwaad op Craziest af, maar vergeet dat die nog steeds het mes in zijn handen heeft en voelt plots een stekende pijn in zijn lies.
Verbaasd kijkt Alexanderr naar het heft van het mes dat uit zijn dijbeen steekt.
De Don maakt van dat ogenblik gebruik om Alexanderr onderuit te schoppen, maar die trekt Don Craziest in zijn val mee terwijl hij hem hard op de lege bloedende plekken van zijn hoofd slaat.
Misselijk van de pijn valt Don Craziest om en komt bovenop Alexanderr terecht
Wat doe je man?!! roept Alexanderr verontwaardigd uit en duwt Craziest van zich af.
Craziest kijkt hem slechts met een vage glimlach aan, tis net of die hem niet kan horen, denkt Alexanderr, komt zeker door die idiote gaten in zijn hoofd
Op handen en voeten kruipt Alexanderr over de vloer op zoek naar het rechteroor van de Don, dat hij notabene zelf heeft afgesneden
Als het oor gevonden is pakt Alexanderr het van de vloer en schreeuwt keihard in het oorschelpje:
HALLLLLLLLLOOOOOOOO, KUN JE ME HOREN?????!!!!!!!
Ja, ik ben nieuw hier en wil graag een kamer. Eens kijken wat er hier allemaal te beleven valt.
* lost95 kijkt nog eens naar het plafond en vraagt zich af wat er daar allemaal gebeurd.
* gooit sleutel*
Prettig verblijf verder
Alsjeblieft, owja, mevrouw Wtje....
* Ze hoort niks meer, ze is al weg.
Zowel de airco als de verwarming zijn stuk van kamer drie, lees ik net
* kijkt Lost95 lief aan *
[Dit bericht is gewijzigd door Wtje op 12-01-2002 18:48]
He, ik begin het een beetje zat te worden. dat gezeur aan mijn hoofd allemaal
* Marlo gaat vandaag lekkerzitten luieren met een flinke bak chips en een grote bak ijs naast zich.
Hmm, een avondje lekker genieten.
quote:Alexanderr schrikt op als hij de luide bulderstem van Craziest ineens DORRSSSSTTTTT!!!!! hoort roepen
Op vrijdag 11 januari 2002 14:36 schreef Alexanderr het volgende:
......knip..........
Als het oor gevonden is pakt Alexanderr het van de vloer en schreeuwt keihard in het oorschelpje:
HALLLLLLLLLOOOOOOOO, KUN JE ME HOREN?????!!!!!!!
Bij Hercules!!, ik neem aan dat dat hetzelfde is als ja?!! Alexanderr loopt resoluut op zijn gereedschapkist af en pakt er een semi-automatische nietmachine met titanium nietjes uit.
Uit de minibar pakt ie de laatste fles wiskey en gooit die met een zwaai naar de Don, die hem behendig opvangt en direct aan zijn lippen zet.
Alexanderr houdt de Don stevig bij zijn haren vast, drukt het rechteroor op de juiste plek en richt dan de nietmachine.
* Pang , pang, pang Nah, nog ééntje dan, dan zit ie voorlopig wel weer even vast.* Pang !!
Alexanderr trekt tevreden even aan het oor van de Don, en leunt dan achterover.
Hij trekt het mes uit zijn dijbeen en deelt de laatste wiskey met Don Craziest, dan kijkt hij hem aan.
Beste kerel, we hebben een probleem, die vrouw van jou komt maar niet met geld over de brug, maar erger nog.....de drank is op
Ja, drie kratten Wiskey en twee kratten Wodka. ja, dat weet ik zeker. Doe nou maar.
* Marlo legt de hoorn weer neer en haalt een neiwue bakijs.
Dat is gelukkig nog niet op.
Zeg Alexanderr kunnen we niet wat bitches laten komen hier in de hotelkamer
Hahaha, denk jij dat je em nog omhoog krijgt na al dat bloedverlies
De aanblik van Odulla doet mijn hart zo snel pompen dat dat beetje bloedverlies niet meer relevant is.
Craziest loopt met het idee om het VTC te overvallen en zo de drankvoorraad weer aan te vullen en als hij en Alexanderr daar toch zijn kunnen ze net zo goed Odulla meenemen om haar voor elke fles gejatte drank passend te bedanken.
Het enige nadeel is dat Alexanderr zijn plannen zal afkeuren omdat hij het niet zelf heeft verzonnen.
Alexanderr, Don Craziest en Callista verlaten bewapend het Hotel en lopen richting het VTC waar ze voor de deur hun bivakmutsen opzetten...
Resoluut loopt Alexanderr terug met nog steeds de tegenstribbelende Odulla op zijn schouders en pakt hij Callista bij haar staart en zwiert haar over zijn andere schouder.
Binnengekomen gooit Alexanderr Odulla hardhandig op het bed en pakt vliegensvlug de wapens van Craziest en Callista af.
Ja jongens alles goed en wel, maar we moeten natuurlijk niet vergeten dat jullie mijn gijzelaars zijn
Weliswaar gijzelaars in bezit van drank, ijs en een mooie vrouw, maar toch......
* Marlo pakt de sleutel van haakje zeven
Alstjebl...euh.....
Hoe kan dit, dit is sleutel 13.
* Marlo zoekt alle haakjes af en ziet dat er helemaal niks meer van klopt. Nou, dan krijg je kamer dertien, er is hier iemand heel vervelend bezig geweest.
* Marlo heeft zo'n flauw vermoeden wie en sluit de verwarming af van de kamer van die maffe man die alle wodka opdrinkt.
*tapt met haar vingers op het bed*
*kijkt verveelt uit het raam*
*probeert de deur te openen en merkt dat 'ie nog steeds op slot zit*
*gaat zich maar weer vervelen op het bed*
Wat een saaie ontvoerders zeg...
Boos springt Alexanderr op, bij Hercules wat is dit allemaal!!? En waarom lig jij niet vastgebonden?!!
Alexanderr pakt een grote oranje rol nylontouw en bindt Odulla met handen en voeten aan het bed vast.
Dan trekt hij de nog steeds slapende Craziest ook het bed op en bindt hem aan Odulla vast.
Wanneer hij ook Callista wil pakken glibbert die net sissend weg onder de rok van Odulla.
Met een geweldige graai tussen Odulla's benen heeft Alexanderr Callista ook te pakken en bindt haar links van Odulla aan de bedspijlen vast.
Potdomme, moppert Alexanderr, dit begint echt de meest vreemde ontvoering aller tijden te worden.
Craziest wilde zo graag een chickie en nu heeft hij er één en dan ligt ie daar laveloos zijn roes naast uit te slapen
Ik ga de deur eens uit en kijken of er nog iemand te vinden is die grof geld voor dat mokkeltje wil neertellen. Tis toch godsgeklaagd dat ik hier met 3 van die weirdo's op een kamer zit en dan geen piek zou verdienen
* Odulla zit nu met Craziest en Callista naast haar vastgebonden op het bed en ziet dat Alexanderr staat na te denken...
Hij staat vast een losprijs te bedenken...
Ha, zal hem nog zuur komen te staan, niemand op het eiland die mij voor een hoge prijs los wil krijgen!
Binnen de kortse keren sta ik weer in het VTC!
* Odulla bedenkt zich ineens dat dat eigenlijk best wel heel triest is en verzakt in een zware, hele zware dip...
Hé joh, blijf op je eigen terrein!
Snotneus.
Mannen.
ODULLAAAA!!!
Alexanderr smijt de deur hard open en walst naar binnen waar hij snel zijn reistassen pakt en alle spullen in flikkert.
Callista en Odulla kijken met grote angstige ogen naar wat hij allemaal doet.
Praten kunnen ze gelukkig niet meer, want er zit een groot stuk dik grijs tape over hun monden geplakt.
De Don heeft van dit alles niets door, want die ligt zijn zoveelste roes uit te slapen.
Alexanderr besluit de 2 dametjes een injectie van Dormicum en Valium te geven, opdat ze mak en slaperig veel beter te hanteren zijn.
Terwijl de barbituraten hun werk doen denkt Alexanderr na over een nieuwe schuilplaats.....
Eerst die kar maar eens even halen, dan kan ik daar mijn spullen en mijn gijzelaars mee vervoeren....
Helaas kon Alexanderr niet zo één, twee, drie een trekpaard vinden, maar Alexanderr is gelukkig zelf zo sterk als een paard en trekt de kar voor de achterdeur van het Hotel.
Binnen een kwartier liggen al zijn spullen en de 3 gevangenen op de kar.
Alexanderr loopt nog even terug naar de receptie waar hij de sleutel van zijn kamer achterlaat, maar de nieuw bestelde voorraad drank van Marlo wel stiekem meeneemt.
Na ook alle flessen in de kar gelegd te hebben verzamelt Alexanderr al zijn krachten en trekt de kar over de Boulevard.
Gelukkig is het nog vroeg en zijn er weinig mensen te bekennen, als de weg afbuigt en Alexanderr zich veilig waant tussen het groen en de bomen van het eiland zet hij voor het laatste stuk een sprintje in.
Hij is onderweg naar De oude watertoren.......
*ting ting*
"Waard? Waard? Bent u daar? Heeft u nog een kamer vrij voor me?"
* Marlo gooti een sleutel, U vind het wel denkik
quote:Bedankt!
Op woensdag 16 januari 2002 20:20 schreef Marlo het volgende:
Natuurlijk ka je hier slapen Faithy.* Marlo pakt de sleutel van haakje zeven
Alstjebl...euh.....
Hoe kan dit, dit is sleutel 13.* Marlo zoekt alle haakjes af en ziet dat er helemaal niks meer van klopt. Nou, dan krijg je kamer dertien, er is hier iemand heel vervelend bezig geweest.
* Marlo heeft zo'n flauw vermoeden wie en sluit de verwarming af van de kamer van die maffe man die alle wodka opdrinkt.
* Faithy is wat later terug dan verwacht.
Al die studieproblemen ook.. godzijdank heeft ze nu eindelijk eens wat rust....
Weet iemand hier of er al een Strand tent is op het eiland?
* Faithy is dol op strandtenten en zou er graag een openen... ze vindt een eiland zonder goeie gezellige strandtent maar niets....
Ik ga naar mn kamer!
Tot ziens!
* Faithy loopt naar haar kamer en ploft op het grote zachte bed neer...
Groeten Marlo
* Marlo loopt weer naar beneden en gaat een beetje eten.
Zoals algemeen bekend is Dr. Kasper niet vies van een poes en hij aait het beestje over z'n koppetje.
Hé, waar kom jij ineens vandaan?
Hallo? Kan ik mij hier ergens opfrissen?
* Marlo pakt een sluetel van het rekje en loopt met Imaculata naar haar kamer.
Langzaam peuzelt ze het hele stuk ham op, maar houdt ondertussen alle bewegingen in de kamer goed in de gaten.
Kan ik hier slapen?
* hij kijkt eens naar de muren en het valt hem op dat de het behang aan het bladderen is geslagen. Het monstertje ziet niet dat het hem is opgevallen. Als hij zijn hoofd naar beneden richt ziet hij bloedvlekken op het tapijt.
Hoeveel sterren heeft dit hotel?
Waar komt die bloedvlek dan vandaan?
Dank je wel.....ik ben Imaculata trouwens, aangenaam.
dat is geen bloed, het is bosbessensaus die ik altijd over mijn ijs doe. Ik denk dat ik daar wat van gemorst heb.
* Imaculata loopt weer naar buiten.
* Num loopt door de draaideur het hotel binnen. Rechts van de balie hangt het mededelingenbord.
* Num pakt een papiertje en schrijft:
code:Nou ik hoor het wel. Als dit niet lukt dan hang ik wel meer briefjes op. Zou er misschien iemand zijn die verstand van antiek heeft? Misschien is de ring wel geld waard...Gevonden: groene ring Af te halen bij Num
Korte Kade C
Fokdorp
* Num loopt het hotel weer uit
*ding dong*
Hij zegt: Goedenavond een kamer graag.
De Hotelmedewerker zegt: We hebben nog een klein kamertje op het noorden vrij. Het is niet veel, maar wel goedkoop.
De vreemdeling zegt: Dat is prima.
De vreemdeling tekend het gastenboek onder de naam GeaK
Welkom, ik wens jullie beiden een aangenaam verblijf.
ehm .. meneer de receptioniste weet u toevallig of je hier op dit mooie eiland een huis kan kopen of huren , liefst in het centrum??
In het centrum staat nog wel een slijterij leeg, misschien kun je daar wat mee* Zegt Marlo tegen de andere gast.
Zeg, heb jij niet gewoon een huisje ofzo dat je het lekker warm hebt?
[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 02-04-2002 20:21]
* Marlo helpt Blaatschaap overeind en loopt met haar naar zijn Hotel.
Kijk hier is het
* Marlo geeft een sleutel van een kamer aan Blaatschaap.
Alstjeblieft, kan ik je verder nog ergens mwee van dienst zijn.
Ja pluisje ik houdt mijn handjes thuis
Oe, een ring, dat klinkt mooi.
* Marlo loopt maar eens naar Nums boot
Ja, is beetje stil, school he ;-)
quote:Neuh..Ik trek me ff terug en ga me orienteren over m'n input op het eiland..
Op donderdag 11 april 2002 17:31 schreef Marlo het volgende:
* Marlo geeft de dokter een sleutel. Kamer 7, gang door en dan aan het einde links. Kan ik U verder nog ergens mee van dienst zijn?Ja, is beetje stil, school he ;-)
op 28 april om 10 uur s'avonds is de officiele opening van Legolas O.S. .
er zijn dan Legolas-pasjes te winne voor een jaar gratis internet in het café en 20% korting op alle producten .
Ook is all consumptie en internet gratis die avond .
Verder geef ik 20 computers , 10 beamers , 5 inktjet printers en een hoop losse zooi weg
Ik hoop julllie dan allemaal te zien
Sitethief.
Slaap lekker, en niet te veel lawaai he.
* 2 soldaten houden de wacht terwijl de rest ook een dutje doet. Dagobert loopt weg, op weg naar het paleis.
quote:* Gerdo wandelt gewapend met een tot de nok toe met perenijs gevulde koelbox richting het Dagotel.
Op donderdag 29 augustus 2002 09:21 schreef pluisje het volgende:[..]
Uhm Gerdo, ik zou je best willen zeggen waar ik zit, maaruhm, ik ben ontvoerd, en ik kan niet zo hard schreeuwen
(pssst, schijnt dat ik binnenkort richting Dagotel vervoerd wordt)
* BONK BONK *
Ik kom perenijs brengen voor Pluisje, en misschien willen haar bewakers ook wel wat!!!??? Mag ik haar trouwens niet gewoon meenemen? We missen haar ranja zo...
* Gerdo wacht op een reactie van de mensen binnen...
Goeieavond meneer, zou U ons niet willen storen? We zitten midden in een belangrijke vergadering en ik heb nog nooit van pluisjes gehoord die ijs eten. Meestal dwarrelen die dingen door de lucht. Prettige dag verder.
* De man sluit de deur en wacht tot hij voetstappen in de gang hoort weg gaan.
Stil, of we doen je wat!
quote:* Gerdo is zoals gewoonlijk goed van vetrouwen en wandelt door de gang weer naar buiten.
Op dinsdag 03 september 2002 19:32 schreef pluisje het volgende:
* pluisje hoort een vreemde stem en roep heel hard om hulp!!
* op hetzelfde moment hoort hij echter een afgrijselijk harde schreeuw om hulp
Dat klinkt als Pluisje! Verder is er niemand op het eiland die een dergelijke door ranja aangetaste stem heeft. Dan heeft die vriendelijk uitziende, stevig gebouwde en in het blauw geklede man toch niet helemaal de waarheid gesproken.
Gelukkig ben ik op alles voorbereid!
* Gerdo pakt wat ijsjes uit zijn koelbox en verwijdert de dubbele bodem. Onder deze bodem komt het glimmende staal van de Perenijs Stinger 2002Gti hem al tegemoet. Een wapen in het diepste geheim getest door de NASA en de Amerikaanse luchtmacht. Vele malen krachtiger dan de momenteel verkrijgbare handwapens.
* met de ijsjes die verspreid over de grond liggen vult hij een leeg magazijn en schijft dit in de Perenijs Stinger. Daarna hangt hij een met magazijnen behangen riem om zijn nek en tovert hij een Festini Perenijs Keycord in een oogwenk om tot een heus Perenijs haarband, rambo stijl! Als een heuse guerilla strijder staat hij voor de deur van het dagotel
En ja, wat nu?! Ik zou willen dat de ninja's hier waren! Ik heb alleen geen tijd te verliezen, er moet snel actie ondernomen worden.
IAAAAAHHHHH!!!! It's Perenijs Time!!!
* met een karatetrap waar de gemiddelde ninja in de dojo alhier jaloers op zou zijn vliegt Gerdo door de lucht en zijn voet beland met een knal tegen de deur van het Dagotel die als ware het een dunne glaze wand, in duizenden stukjes uiteenspat
I'm back Dago!! Ghehe!!
* dago kijkt verschrikt op en grijpt naar zijn wapen, maar in die fractie van een seconde heeft Gerdo zijn Perenijs Stinger al ontvuurd een een lading Perenijs die tijdens het afvuren is gemengd met een speciale emulsie bereikt Dago voor hij de ook maar wat heeft kunnen doen. De inslag van de Perenijs doet Dago een meter door de lucht vliegen alvorens hij met een klap tegen de muur vliegt en op 1 1/2 meter hoogte met armen en benen gespreid op de muur blijft ... hangen! Jawel lieve kijkbuiskinderen, Dago blijft weerloos HANGEN! De bij de lading Perenijs gevoegde emulsie is niets meer en niets minder dan het (tevens door de NASA ontwikkelde) P.L., oftewel Peren Lijm! Een lijm op basis van gesmolten Perenijs en enkele persoonlijk door Wubbe Okkels van de maan meegenomen maanstenen. Deze wordt in de ruimtevaart gebruikt als componentenlijm in het geval van beschadigde schuttles, maar is voor speciale missies als deze tot Gerdo's beschikking
Nou, dat was me de entree wel! Gerdo has entered the building!! IAAAAAHIAAAAHHIAAAAAHHH!!! Nu snel naar de bron van al dt geschreeuw, want ik weet niet wat ze Pluisje hier te eten hebben gegeten, maar ze klinkt als een ranja-junk, en daar is de buurt vast niet blij mee!
Mannen, Pluisje is hier! We moeten een plan verzinnen om haar te redden want ik MOET echt weer een dosis ranja hebben!
Mmmm klinkt trouwens wel erg lawaaiig moet ik zeggen...
Gerdo, dit is Het Hotel niet meer het Dagotel en het was niet Dagobert die je zag, maareen simpele ziel: de bewaker
Heeeeeeeeeelp
* rickmans loopt weg naar rustiger oorden....
kut herrie hier
* Marlo overhandigt de sleutel
En wat mag ik als naam voor U noteren?
* Marlo loopt de trap op naar boven en treft daar een enorme bende aan. Een blauwe man aan de muur, een man met een perernijsschietert in zn hand die anders altijd zo lief ijsjes gaf aan Marlo, Pluisje op bedzonder ranja en een andere vreemde meneer die niksnuttend Gerdo aanstaart.
Pluisje!!!!!
* Marlo rent naar het bed en vlak ervoor tilt de vreemde man hem op.
Wegwezen jullie!
* Hij zet Marlo weer neer en probeerd vervoglens de schietert van Gerdo af te pakken.
Onee! Help!
* Marlo rent de trap af en holt naar meneer Rickmans toe.
Help! Pluisje is gevangen
We kunnen toch niet zonder ranja op dit eiland?
* Marlo rent de trap en sleurt Rickmans met zich mee. Jij moet haar redden!
Ben weg
En waar is die verdraaide hotelbaas heen die floept weer eens weg terwijl ik ineens iets moet gaan doen...
Nou laten we eerst maar na gaan denken en rickmans gaat op de trap zitten.
Ze besluiten om de luchtschachten te betreden maar zien daar snel weer van af om niet teveel lawaai daarin te maken
Zo, die enge vreemde man plakt nu in ieder geval naast die blauwe man (raar volk hier, enge mannen, blauwe mannen...) aan de muur!
Eh.... Waar is die Pluisje nou? Ik hoor wel een afgrijselijk ranja-gekerm, maar ik kan me haast niet voorstellen dat dat haar is... Wat een godvergeten teringherrie!
* Gerdo hoort een geërgerde man naast zich klagen over de herrie...
Joehoe, ik ben het, pluisje, ik heb dooooooorst!!
Erikh dacht dat hij het hele verhaal had gelezen maar kennelijk niet goed.
Dames, soms een bakje koffie erbij? Koekje eventueel? Of zullen we toch eens kijken we nog een soort van reddingspoging kunnen ondernemen? Terwijl Erik Rickmans tegen hield, is die rare blauwe man er met Pluisje vandoor gegaan....
* Gerdo kijkt vragend naar de mannen die voor 'm staan
Jullie lieten hem zelf gaan, kan er ook niks aan doen
Het gaat wel hard, maar de vele hobbels en het slechte wegdek van Fok!eiland is het niet onmogelijk voor rickmans om de auto binnen zijn gezichtsveld te houden...
Rickmans en erik rennen zo hard als ze kunnen en het lijkt erop dat de auto steeds meer in zicht komt.
Halt! In naam van de red-Pluisje-missie vorder ik deze scooter!
* Gerdo sleurt het meisje van de scooter en scheurt Rickmans en Erik achterna!
pff das nog een best eind lopen denkt rickmans, terwijl hij pluisje in een van de comfortabele stoelen zet van het hotel. Zeg, misschien een heel brutale vraag, maar mag ik een glaasje ranja van u?
Mwah, ik heb wel wat over
* pluisje schenkt de meneer een glaasje ranja in en kijkt tevreden om zich heen
Dagobert deed opeens heel raar enzo, en nam me mee en opeens zat ik daar. Gelukkig kan ik nu morgen weer lekker terug naar mijn mooie paleis
Nou ja, maakt ook niet uit. Op de een of andere manier schijnen we haar gered te hebben: dus driemaal HOERA voor onszelf dan maar! Waar is die enge blauwe man eigenlijk gebleven? Wat een gedoe zo op de zondagavond zeg! Morgen weer gewoon wat ranja slobberen en perenijsjes verkopen...
* Gerdo kijkt tevreden nog eens terug op het afgelopen weekend.
Hebben we al Fok!Eilanders onze burgerplicht toch mooi weer gedaan!
* rickmans zou eigenlijk ook wel een eigen plekje willen hebben, maar dan moet ik weer helemaal terug naar mijn woonboot en daar is dat mensen.... neuh daar heb ik geen zin in, denkt rickmans
Aangezien er van hevige klandizie in mijn barretje geen sprake is, kun je daar misschien wat tot rust komen. Tussendoor aan een lekker ijsje lebberen, aan ranja slobberen...
Nou ja, ik hoor het nog wel. Ik ga nu maar eens kijken of mijn barretje er nog steeds staat. Wegens alle commotie rond Het Hotel ben ik er niet aan toegekomen mijn zaak nog een beetje bij te houdende afgelopen dagen. Er zal wel het een en ander aan huishoudelijke activiteiten plaats moeten vinden...
* Gerdo groet de aanwezige mensen en wandelt vredig in de richting van zijn stranbar.
Het was gezellig, maar pas wel op voor vreemde mannen hoor op het eiland, voor je het weet moet ik weer het halve eiland voer rennen om je te redden
* rickmans rent achter Gerdo aan
Wacht op mij... wacht op mij....
Dag meneer Rickmans! Wat kan ik voor je doen? Toch besloten een kijkje te komen nemen in mijn strandbarretje? Je bent in ieder geval van harte welkom!
quote:maar je mag heus wel langskomen hoor, zegt rickmans, volgens mij vindt Gerdo dat echt niet erg...
Op zondag 08 september 2002 21:00 schreef pluisje het volgende:
Ja zeg nu ben ik helemaal alleen
Ik weet alleen niet zeker of ik bij de intrek op het eiland nu ook m'n stretcher heb meegenomen, of dat die nog op het vaste land staat... Ik hoop het niet, want ik zou het vervelend vinden mijn gast geen goed bed aan te kunnen bieden.
We zullen zien, loopt u mee? Het is niet zo ver meer hiervandaan!
---
Edit:
Pluisje, natuurlijk vind ik het niet erg als je meekomt. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
---
Rickmans, Pluisje, ik zal alvast maar zeggen dat door die commotie van de afgelopen dagen mijn strandtentje er niet zo heel erg opgerukimd bij zal liggen. Hopelijk geen probleem om tussen een berg lege perenijs-verpakkingen te liggen?
quote:* al wandelend richting zijn strandtentje met Rickmans en Pluisje hoort Gerdo om zich heen opgewonden verhalen van mensen die in zekere PizzaHut zijn geweest. Gerdo richt zich tot de opgewonden mensen:
Op maandag 09 september 2002 15:26 schreef PizzaPablo het volgende:
* PizzaPablo kijkt tussen door nog even naar de bar waarop de Festina perenijs meisjes in weinig kleding de eerste klanten voor enig vermaak zorgen. Een mooi gezicht zit hij te denken.
Ik wist niet eens dat we een PizzaHut hadden! Wat zegt U? Perenmeisjes? In de PizzaHut? Het moet natuurlijk niet gekker worden! MIJN perenmeisjes in een PizzaHut? Ik zal daar eens even wat van gaan zeggen, want dat kan natuurlijk niet hè!
* ontzet zet Gerdo en sprintje in richting de PizzaHut (waar is die tent eigenlijk???) en stormt als een dwaas de hut in, en richt zich tot een maffe VisVent en een oververhit Italiaans mannetje dat uit de keuken komt. Potverdorie!! Wat is hier allemaal aan de hand?? MIJN perenmeisjes in een PIZZAHUT???
Meisjes, kom mee, we gaan naar huis! Jullie laten je toch niet voor het karretje van zo'n maffe pizzabakker en een vis-verkoper spannen hè? Ik mag toch hopen dat jullie weten dat jullie beter verdienen!
* gewillig komen de meisjes va de bar en volgen Gerdo in de richting van de strandtent, alwaar Rickmans en Pluisje al op hem staan te wachten.
'Ranja on the rocks graag'
Is het laatste wat ik zeggen zal, damn you ranja.
Mij krijg je niet loslippig.
Kan ik ook cash betalen?
Alstublieft
[Dit bericht is gewijzigd door Grooviee17 op 07-10-2002 23:45]
Hier heb je een sleutel. De hotelbaas is even weg. Vandaar dat ik even voor loopjongen speelde.
* Hij gebaart met zijn hoofd naar de champagne en knikt naar de bovenverdieping met de kamers.
Alles wat je zoekt vindt je in je kamer. Ik moet weer gaan want ik heb mijn eigen zaak. Goeienacht.
Na een welverdiende douche, stap ik mijn bed, en val in een diepe slaap.
*PING*
* Marlo geeft de vreemdeling een sleutel.
Trap op en dan de eerste deur rechts. En de naam is?
Welkom Super-Uli!
Dit is een vreemd Eiland
Tijd gaat er anders dan
op het vaste land aan
de overkant van de oceaan
waar Marlo net naar bed is(*
Dus kijk gerust rond en heb geduld
of schrijf jezelf in en neem een kamer
En ga 's sporten in de Dojo om niet
te verkleumen in het stille weekeind
Bwoehahahaha
(* Canada
quote:Anouk
Op vrijdag 11 oktober 2002 20:32 schreef Marlo het volgende:
Natuurlijk!* Marlo geeft de vreemdeling een sleutel.
Trap op en dan de eerste deur rechts. En de naam is?
*schrijft zijn naam in het gastenboek
Heeft men al trouwens in mijn nieuwe Pannenkoeken huis gekeken?
het is zeker de moeite waard!
[Dit bericht is gewijzigd door SuperUli op 14-10-2002 13:21]
Veel plezier in het Hotel.
*nog een sleutel geeft*
Trusten voor straks!
Met een bevallig tikje van haar vingers op het belletje meldt ze zich: *PING*
Als niemand reageert, loopt ze naar achter de balie, pakt een sleutel van het bord en schrijft ze haar naam en het kamernummer in het gastenboek. Ze draait zich om en wil naar haar kamer gaan, als ze het bord met foldertjes over het Eiland aan de muur ziet. Nieuwsgierig bestudeert ze alle brochures, maar tot haar spijt is er geen enkel papiertje dat de weg wijst naar de "brandende bramenstruik". Teleurgesteld vervolgd ze haar gang naar haar kamer. Daar aangekomen merkt ze dat er op het nachtkastje ook geen boek ligt dat het "Evangelie van St. Lurky" verkondigt. Een schande is het!
Zich bedenkend tot wie ze zich het beste kan wenden om deze tekortkoming teniet te doen, laat ze het bad vollopen. Als ze het flesje badschuim dat ze op de wastafel ziet staan aan het warme badwater toevoegd, verschijnen romige schuimwolken waarin Phoenixx haar naakte lichaam laat zakken. Met haar ogen half gesloten ligt zijn heerlijk weg te dromen en na te genieten van de naakte lichamen die zij in het Sauna-complex heeft mogen aanschouwen....
Ach, het zal wel goedkomen
* Marlo loopt weer naar zijn kamertje en neemt nog een ijsje.
Een evangelie? Wat is dat voor kristengekwezel?
Beter zou het zijn Sinte-dildo's te gebruiken of
desnoods St Lurkycondooms te verspreiden
opdat je het niet zo ver had laten komen!
* Na haar eerste boosheid die de ware aanhangster van Satan als een verwennerij zal ontvangen, ontfermt Sint Lurky zich over de arme Phoenix. Ze ligt bloot in bad en ziet er beslist niet slecht uit. Aan haar lichaam is nog niet te zien dat ze zwanger is... Een makkie voor Sint Lurky om de celdeling te stoppen... Terwijl Phoenix zich baadt in dromen van onschuldige sauna-erotiek veranderd de Heilige van de Biologische Wonderen de moleculaire structuur van het badwater.
De ronde en lipidevormige molleculen van de desinfecterende relaxerende kruiden klonteren bijeen tot minuscule visjes en zwemmen naar de vuile vrucht in Phoenix ontspannen schoot.
[i]Whihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
* Een onbekende gil van vreemde vogel schalt buiten door de lucht. Misschien een exoot die door de storm is aan komen waaien...
*splatsj*
"Grnblflmspgjlsjggg... ughe..."
Zojuist is Phoenixx tot de ontdekking gekomen dat het:
A) niet verstandig is om in bad te slapen, en
B) dat wakker schrikken in bad al helemaal slecht plan is.
Met moeite weet Phoenixx haar hoofd boven water te houden. Oh, wat heeft ze een hoofdpijn, en ze is misselijk. Voorzichtig klautert ze uit bad en kijkt vertwijfeld naar het water dat zij zojuist verlaten heeft. Ze grabbelt in de wasbak waar het lege flesje badschuim nog ligt. HET HOTEL, staat erop, met daaronder: Bath Foam (duidelijk niet op ons fraaie Eiland geproduceerd). Ze draait het flesje om en leest het pietepeuterige etiketje op de achterkant: aqua, sodium laureth sulphate, cocamide dea, sodium chloride, cocamideopropyl betaine, triticum vulgare gluten, polyquaternium-7... Ze schudt haar hoofd en kijkt nogmaals naar het badwater. Komt het nu door de hoofdpijn dat ze niet scherp meer kan zien? Het ziet er helemaal niet meer uit als doodgeslagen schuim.
Phoenixx haalt haar schouders op, trekt de stop uit het bad en gaat langdurig onder de douche staan, hopend de misselijkheid en de hoofdpijn van zich af te kunnen spoelen...
Verder gaat haar zoektocht naar de zin van het leven...
[tijdsprongetje]
* Marlo neemt nog een laatste ijsje en gaat dan lekker slapen. Hij loopt naar zijn kamer en kijkt uit het raam. Hij ziet een dorp vol lichtjes. In de verte vanuit het bos komt een vrolijk, vredig licht. Alsof er iemand erg blij is, een mooi gezicht. Marlo doet het raam open en roept:
Weltrusten Eilanders!
* Dan sluit hij het weer en kruipt in zijn bedje
<ping!>
* Marlo komt naar de vreemdeling toegelopen.
Ik ben Marlo, hotelier, aangenaam kennis te maken.
* Marlo pakt een sleutel en overhandigt die aan yarok.
Kamer 17, goede nacht.
Vroeger gebeurde dat nooit. Toen het zomer was was er de ijstent van Faat en de zee en het zwembad en in de winter was er altijd een beetje warmte te halen in het restaurant. Maar dat is nu ook vergane glorie.
De zolder bij Wilgje was ook gezellig. De duizelende beestenboel, gezelligheid ten top.
Een traan rolt over Marlo's wang. Het enige dat hij de laatste tijd heeft ontmoet zijn de dieren uit de kinderboerderij.
Marlo loopt naar boven en gaat naar de meest luxe kamer. Daar laat hij het bubbelbad vollopen en springt er in.
Vrolijk spartelt hij in het rond, zijn verdriet is even voorbij.
Als je het hotel nu eens verbouwd zodat mensen ook hier kunnen eten zonder te overnachten. Je weet wel een hotel/restaurant gedoe. Net zo iets als die Fok! van der Valk ketens.
Sorry meneer, ik koop niet van de deur geloof ik.
Kost et?
Bezoek!!!!!! Eindelijks!
Welkom! Welkom!
* Marlo ziet dat de meneer koffers met wielen heeft dus dat dat wel makkelijk is. Hij rijdt ze naar boven en geeft de meneer een sleutel.
Alstublieft, hier is de kamer.
* Marlo zet de koffers in een super toffe gezellige kamer neer voor die meneer en doet de balkondeurtjes op.
Veel plezier ermee he.
* Dan loopt hij weer naar beneden en begint weer aan zijn ranja te drinken.
* Furious geeft de aardige picolo een tientje en zegt hem gedag
Dat zijn een hoop ijzen!
* Enigzins verward loopt Marlo verder naar beneden. Zomaar geld... en waarom die meneer hem nou een fluitje noemde
Hallo meneer marlo, uw bood mij net een kamer aan.. daar wil ik graag gebruik van maken aangezien mijn caravan nog niet geleverd is
Ik wil graag een kamer met uitzicht op de bank zee.. en graag een ligbad en een 2 persoons bed..
* Marlo komt vanachter de counter vandaan, likt de laatste ijssporen rond zijn mond weg en pakt de meneer zijn baggage.
Volgt U mij maar hoor, we zijn er zo.
* Marlo tilt de bagage in de trap op, doet de deur op en en geeft ZeBigBoss dan de sleutel.
Alstublieft, fijne nacht he, niet teveel lawaai maken hoor want dat is natuurlijk niet lief. En bedankt dat U van mijn aanbod gebruik heeft gemaakt.
* Marlo overhandigt de meneer een flesje rode ranja. Alstublieft, van het huis. Dan wandelt Marlo weer naar beneden, eet zijn ijsje op en houdt het weer voor gezien voor vandaag.
Hoi mag ik jouw wat vragen?
hmm ruikt lekker vast een uit '83, *denkt terug* JA was een goed jaar
* Zebigboss slurpt zijn glas leeg jummy daar krijg je
van
* Marlo legt zn ijs even aan de kant en loopt dan naar de onbekende lengtegenoot toe en geeft hem een dikke knuffel.
Welkom allereerst natuurlijk
Ik heb zomervakantie en mocht van mama en papa bij ome AirRaid gaan logeren en die zou mij komen afhalen van het vliegveld. Maar het vliegtuig vertrok eerder, dus ben ik eerder geland en dus was ome AirRaid nog niet op het vliegveld. En de meneren en mevrouwen op het vliegveld konden ome AirRaid niet bereiken, dus ben ik met de bus hierheen gekomen, alleen weet ik niet waar ome AirRaid precies woont, ik weet wel dat het hier in de buurt moet zijn. Weet jij misschien waar het is?
Kom maar mee
* Samen met Ukkepukkie loopt Marlo het hotel uit richting Villa AirRaid
* Marlo gaat zitten in een stoel en neemt een glas ranja.
Pfff, wat is het warm
* Na z'n glaasje ranja duikt Marlo lekker het zwembad in.
Goedeavond meneer
U komt laat binnen, maar ik heb nog wel wat hoor. Volgt u mij maar.
* Marlo wijst de meneer zn kamer en geeft hem de sleutel.
* Marlo wenst de nieuwe gast een prettige nacht en kruipt dan zijn bed weer in.
Hoooi!
Natuurlijk mag dat, even wachten hoor, ik moet even deze ijs opeten en dan pak ik voor U een sleutel.
Als je nou es wat timmerwerken doet voor de hotel. Deur van kamer 5 krijg ik niet open
* Marlo geeft Magneet de sleutel van kamer 5 en eentje van kamer 3.
Die 5 is dus stuk, maar in 3 kan je wel slapen.
Voor IJzen moet je bij sjaak de malle vogel zijn. Vroeger had Faat die, maar is weg volgens mij
* Marlo loopt weer achter de balie en neemt een glaasje ranja. Tot zijn schrik ziet hij dat hij bijna weer door zijn vaatjes heen is
Moet ik ook maar weer eens nieuwe halen
He Nou ben ik nog niet groter dan jij
* Marlo klimt weer van de boek af.
Hier issie hoor, legt u hem zelf wel weer terug dan?
* silentbob legt het boek terug op de plank
Zeg Marlo, in welke kamer verblijft Magneet? Ik kom de balie betalen.
Menmeer Magneet zit in kmaer 3. Even het hoekje om daar en dan aan de linker kant. Tweede deur. Ik denk dat hij er wel is, dus even aankloppen zou voldonede moeten zijn.
quote:* Lelijke_Aap loopt het hoekje om en klopt op de tweede deur aan de linker kant.
Op dinsdag 22 juli 2003 11:58 schreef Marlo het volgende:
Hoi makkelaar meneerMenmeer Magneet zit in kmaer 3. Even het hoekje om daar en dan aan de linker kant. Tweede deur. Ik denk dat hij er wel is, dus even aankloppen zou voldonede moeten zijn.
Ja wat moet dat? kan een mens niet eens even rustig pitten?
* magneet loopt naar de deur toe en maakt deze open
[b] Aha het is de lelijke aap die komt betalen, geef dat geld maar kan ik lekker verder pitten , ben knikkapot van aldat werken eerst die balie nu die garage en straks nog die dierenartsenpraktijggebouwinrichting damn wat heb ik het zwaar[b]
* en met een harde klap gooit magneet de deur dicht maar op datzelfde moment beseft hij dat hij het geld nog niet heeft gehad.
quote:* Lelijke_Aap staart ontredderd naar de dichtgeslagen deur.
Op dinsdag 22 juli 2003 14:06 schreef Magneet het volgende:
* en met een harde klap gooit magneet de deur dicht maar op datzelfde moment beseft hij dat hij het geld nog niet heeft gehad.
Nou dan niet meneer Magneet. Dan krijg je je geld niet!
* Lelijke_Aap draait zich om en loopt boos het hotel uit.
en nu toch graag dat geld, mijn excuses voor net
Heej wat is dat! Zomaar geweld hier op straat!! Hoe durf je magneet!
* Preliator pakt handboeien om magneet in de boeien te slaan
lelijke aap editten is niet nodig zo kan het ook
Hahaha Wat bent U grappig
Iemand die graag wil werken
* Als Marlo weer een beetje bijgekomen is kijkt hij de man nog eens goed aan.
Een boordeel, wat is dat? Misschien kunt U beter solliciteren bij een timmerman? Of kan U wel schoonmaken ofzo? Of U mag ook wel biertjes verkopen ofzo, ik kan toch niet bij de tap
quote:Ik zie het... u heeft idd nogal korte beentjes.
Op dinsdag 22 juli 2003 15:39 schreef Marlo het volgende:
Hallo meneer!Hahaha
Wat bent U grappig
Iemand die graag wil werken
* Als Marlo weer een beetje bijgekomen is kijkt hij de man nog eens goed aan.
Een boordeel, wat is dat? Misschien kunt U beter solliciteren bij een timmerman? Of kan U wel schoonmaken ofzo? Of U mag ook wel biertjes verkopen ofzo, ik kan toch niet bij de tap
* Het kleine huisdraakje laat zijn nieuwste werknemer de bar van het Hotel zien. Ze staan voor een dichte deur en Marlo probeerd wat sleutels totdat de deur open gaat.
Kijk, hier is het. Een beetje stoffig, maar ik neem aan dat U dat wel een beetje kan schoonmaken he Dan kunt U meteen aan de slag.
En het verdient genoeg. Geld maakt mij niet uit zolang ik ook nog wat heb.
Wilt U hier ook wonen trouwens? Of heeft U ergens anders al een bedje?
Je hoeft niet telkens die hele verhalen te quoten hoor, ik weet ook zonder quote wel dat je het tegen me hebt en dat ziet er wel zo netjes uit.
Ik heb mijn eigen hutje tussen 8 palmbomen op het strand, dus slaap plaats is voor mij geen probleem.
Ik ga direct de boel schoonmaken en opknappen. En over een half uurtje kan de bar worden geopend.
Dus als u graag geld wil verdienen.... dan kunt u vast beginnen met de reclame campagne.
Ik verwacht volgende maand een salaris van 1200 euro op mijn bankrekening trouwens.
* Marlo loopt vervolgens naar de kast in de lobby en haalt er papier en verf uit. Ijverig begint hij met schilderen.
Half uur later -->
* Marlo pakt z'n onmiddels affe papieren op en loopt richting de bar.
Ik ben denk ik een beetje jong hoor
Maar ik ben even weg, reclames maken
Tijd doen we ook niet echt aan hier, alles op zn tijd en lekker rustig aan :-D
Maar ik ben nu dus weg, even reclames maken
heej daar kan ik zaken doen
* Preliator loopt naar de bar en zit dat die te klein is, na heel veel moeite om aandacht te krijgen klimt hij uiteindelijk maar op de bar
dag meneer achter de bar,
ik zie dat u bier verkoopt en ik ben hier toevallig op FOK!eiland die dwergenbier brouwt. Wat zegt u ervan als ik elke week wat dwergenbier lever voor een kleine vergoeding???
Misschien kunt U even een bier drinken terwijl U wacht, of een andere keertje langkomen he
* Marlo ziet dat er in de bar een mannetje is dat ongeveer net zo groot is als hij. Hij rent er heen en trekt voorzichtig aan z´n jas.
Hoooooi meneer! Klein is fijn he
quote:heel fijn
Op dinsdag 22 juli 2003 17:40 schreef Marlo het volgende:* Marlo ziet dat er in de bar een mannetje is dat ongeveer net zo groot is als hij. Hij rent er heen en trekt voorzichtig aan z´n jas.
Hoooooi meneer!
Klein is fijn he
maarre gaat u misschien over de bevoorrading van deze bar???
Ik snap bij jou ook wel dat je tegen mn praat zonder die quote :-D
dwergenbier heb ik hier wel bij me hoor *wijs naar tonnetje dat op rug gebonden zit* en daar hoef je deze keer niet voor te betalen
* Preliator geeft biertje
Een waarschuwing: They're germans. (Don't mention the war.)
*zwaai zwaai*
Joehoe meneer die over de bar ging!!! *zwaai zwaai* ik kom voor de dwergenbier-contract weet u nog?!!??
* Preliator draait zich om naar magneet
ej magneet gooi me is tegen die barman aan misschien heb ik dan zn aandacht. en kijk uit dr staan hier te veel glaasjes waar ik in kan landen
ik zie dat u nog geen dwergenbier verkoopt. En ik brouw dwergenbier hier op FOK!Eiland. Wat zegt u ervan als ik voor de dwergenbier lever tegen een kleine vergoeding??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |